quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:09 schreef Visitor.Q het volgende:
LauncherPro heeft kekke home-screen-switch animaties. 3D cube, rotate, flip etc. Fancy!
Het standaard schuiven ziet er met elastic scrolling het best uit maar die 3D transities doen het beter zonder.
Alleen maar eyecandy dat processorcapaciteit vreet dusquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:09 schreef Visitor.Q het volgende:
LauncherPro heeft kekke home-screen-switch animaties. 3D cube, rotate, flip etc. Fancy!
Het standaard schuiven ziet er met elastic scrolling het best uit maar die 3D transities doen het beter zonder.
heb ik niet zo'n last mee. Telefoon laadt op als ik werk, in de auto maar ik doe er gemakkelijk een dag mee. Ook geen last van traagheid ofzo, maar goed je moet gewoon doen waar je je prettig bij voelt.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen maar eyecandy dat processorcapaciteit vreet dus
Mijn telefoon is sneller sinds launcherpro! Wat een geniale interface, prachtig!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:29 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Mijn telefoon is sneller sinds launcherpro! Wat een geniale interface, prachtig!
MSN talk.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:43 schreef mwaterl het volgende:
Wat is volgens jullie de beste/fijnste/snelste MSNapp voor android?
Eens. Ik heb alle onnodige zooi eraf gegooid (ook de Live Wallpapers e.d.) voordat ik de ROM installeerde. Lekker simpel en snel, zo zie ik het graag.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ach, ik vind de mijne snel genoeg.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Eens. Ik heb alle onnodige zooi eraf gegooid (ook de Live Wallpapers e.d.) voordat ik de ROM installeerde. Lekker simpel en snel, zo zie ik het graag.
Onzin natuurlijk, LauncherPro mét eye-candy werkt nog altijd vele malen soepeler dan de concurrentie.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Eens. Ik heb alle onnodige zooi eraf gegooid (ook de Live Wallpapers e.d.) voordat ik de ROM installeerde. Lekker simpel en snel, zo zie ik het graag.
Meningen verschillenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:20 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk, LauncherPro mét eye-candy werkt nog altijd vele malen soepeler dan de concurrentie.
Het mooie is dat je LauncherPro gewoon kunt verwijderenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:33 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Het mooie is dat je het gewoon uit kan zetten,...
internet uitzetten (Zowel 3G als Wifi)quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:20 schreef Oksel het volgende:
Ik heb LauncherPro er ooit opgezet, maar kan het nu niet meer vinden. Hoe start je dat?
Verder, door Ads worden games echt HEEL erg traag. Is er een WERKENDE adblocker?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:20 schreef Oksel het volgende:
Ik heb LauncherPro er ooit opgezet, maar kan het nu niet meer vinden. Hoe start je dat?
Verder, door Ads worden games echt HEEL erg traag. Is er een WERKENDE adblocker?
Een adblocker kan je alleen voor een geroote telefoon vindenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:20 schreef Oksel het volgende:
Je kunt 'n laag aanzetten waarin files aangegeven worden.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:04 schreef Pandora73 het volgende:
Google Navigatie doet toch geen verkeersupdates?
Als je je kaart voor je hebt:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |