Klinkt goed.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:10 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Dat bedoel ik met Van der Laan als nieuwe partijleider van de PvdA.
Ah, de grondlegger van het anarchismequote:Op woensdag 22 december 2010 18:21 schreef Zolcon het volgende:
Oude portretfotos hebben altijd wel iets vind ik
[ afbeelding ]
De publieke omroep, voor al uw multikul propagandaquote:Op woensdag 22 december 2010 18:13 schreef Zolcon het volgende:
Moslim-thema-avond op Nederland 3
Het klinkt een beetje als pestgedrag maar het idee is wel goed.
Die man is net burgemeester van Amsterdam, laat hem dat alsjeblieft even blijvenquote:Op woensdag 22 december 2010 18:23 schreef Morendo het volgende:
Van der Laan lijkt mij ook een prima vent en indien hij het leiderschap van de PvdA weet te veroveren dan schat ik de kans op zo'n 95% dat hij vervolgens premier wordt. Hij is no-nonsense, niet erg dogmatisch en heeft, uniek voor een PvdA'er, werkervaring in de private sector.
Dat valt wel mee hoor.10 jaartjes fulltime als advocaat.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:23 schreef Morendo het volgende:
Van der Laan lijkt mij ook een prima vent en indien hij het leiderschap van de PvdA weet te veroveren dan schat ik de kans op zo'n 95% dat hij vervolgens premier wordt. Hij is no-nonsense, niet erg dogmatisch en heeft, uniek voor een PvdA'er, werkervaring in de private sector.
Bos was ook een goede, zat alleen bij de verkeerde partij.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:28 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor.10 jaartjes fulltime als advocaat.
Wouter bos: Vanaf 1988 tot in 1998 werkte hij voor het olieconcern Shell.
Nee dat is onzin. Ik ben van mening dat dit juist wél één van de taken is van de publieke omroep.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:23 schreef Cerbie het volgende:
[..]
De publieke omroep, voor al uw multikul propaganda
Wat ik heb begrepen uit de recensies is dat het boek inderdaad humor bevat maar dat dit helaas wordt omlijst door opruiende onzin. Toch wil ik Bosma's boek wel een keer lezen.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat klopt, maar humor is erg belangrijk in het leven. Niets zo erg als een ruimte vol met mensen die zichzelf volledig serieus nemen.
Zeg, is het nou oneliner wednesday of nietquote:Op woensdag 22 december 2010 18:29 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Nee dat is onzin. Ik ben van mening dat dit juist wél één van de taken is van de publieke omroep.
Boer zoekt vrouw/lingo/wie is de mol. Die hoeven niet bij de publieke omroep. Ik vind het uitzenden van documentaires en het informeren over verschillende culturen juist iets dat prima past bij de publieke omroep.
Voelde me nooit zo op mijn gemak als ik hem zag. Misschien toch iets te maken met de VU.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Bos was ook een goede, zat alleen bij de verkeerde partij.
Oh ja . we zitten nog steeds in dit deel.. wat gaan we sloomquote:Op woensdag 22 december 2010 18:30 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Zeg, is het nou oneliner wednesday of niet
Volgende verkiezingen: Van der Laan bittequote:Op woensdag 22 december 2010 18:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Die man is net burgemeester van Amsterdam, laat hem dat alsjeblieft even blijven
Maar om toch even serieus te reagerenquote:Op woensdag 22 december 2010 18:31 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Oh ja . we zitten nog steeds in dit deel.. wat gaan we sloom
Nee, vanaf het afronden van zijn studie tot 2008 toen hij minister werd.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:28 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor.10 jaartjes fulltime als advocaat.
Dat is wel zo. En omdat de huidige PvdA-leider het zo goed en veel waardering geniet is de noodzaak natuurlijk ook niet aanwezig om alvast een nieuwe leider te scouten.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Die man is net burgemeester van Amsterdam, laat hem dat alsjeblieft even blijven
quote:Op woensdag 22 december 2010 18:33 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee, vanaf het afronden van zijn studie tot 2008 toen hij minister werd.
quote:Hij studeerde in 1983 cum laude af in de rechten aan de Vrije Universiteit Amsterdam. Zijn politieke carrière startte hij als assistent van de Amsterdamse wethouder Jan Schaefer. Van 1990 tot 1998 was Van der Laan namens de PvdA lid van de Amsterdamse gemeenteraad, waarin hij vanaf oktober 1993 fractievoorzitter was. In 1994 was hij lijsttrekker bij de Amsterdamse gemeenteraadsverkiezingen. In de aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen van 1998 leidde hij een vernieuwingsslag binnen zijn partij, waarbij een groot deel van de fractie vernieuwd werd.
Dat ligt aan de verwachtingen en het beeld dat je zelf hebt.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:32 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Maar om toch even serieus te reageren
Gebaseerd op voorgaande ervaringen met de PO zal het wel wat propagandatrekjes hebben. Een gebalanceerd item met positieve en negatieve kanten verwacht ik niet.
Ik ben wel te porren voor Diederik Samson.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:35 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat is wel zo. En omdat de huidige PvdA-leider het zo goed en veel waardering geniet is de noodzaak natuurlijk ook niet aanwezig om alvast een nieuwe leider te scouten.
Moeten nadenken over een TTquote:Op woensdag 22 december 2010 18:36 schreef TomLievense het volgende:
Tijd om over een nieuwe TT na te denken.
Alstublieft niet. Dan ben ik wegquote:Op woensdag 22 december 2010 18:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben wel te porren voor Diederik Samson.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |