Nu ben ik toch benieuwd: was het huis een beetje smaakvol ingericht, kreeg je iets te drinken aangeboden?quote:Op woensdag 22 december 2010 17:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Verstandige kerel inderdaad. Vond het ook heel wat dat hij tijd voor mij wilde nemen. Ik was indertijd immers nog een simpel studentje.
Iets te smaakvol voor mijn smaak. En uiteraard kreeg ik meerdere koppen koffie aangeboden (zelf gezette bakken, niet van die senseo-rommel). Een gedistingeerd figuur als Mierlo drinkt zijn koffie immers 'niet uit een lullig oploszakje.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:42 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nu ben ik toch benieuwd: was het huis een beetje smaakvol ingericht, kreeg je iets te drinken aangeboden?
Ze eten arme mensen. Dat lost ook het probleem op.quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 17:49 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ze eten arme mensen. Dat lost ook het probleem op.
Elias
Hij maakte Wouter Bos daar ook met de grond gelijk, en terecht.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Verstandige kerel inderdaad. Vond het ook heel wat dat hij tijd voor mij wilde nemen. Ik was indertijd immers nog een simpel studentje.
Ik heb ook mijn eigen meningen en zal die tot het blijven verdedigen, tot het punt er is dat ik de ander ook echt gelijk moet geven.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat mij het meest stoorde was dat alles wat hij las, meteen waarheid was en daarom ook maar te pas en te onpas erbij werd gehaald. En altijd die zeer onjuiste argumentatiestructuur, onbegrijpelijke woordkeuzes, enzovoorts.
Eberhard is een goeie vent.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:56 schreef Zolcon het volgende:
Eberhard van der Laan zou in mijn ogen een hele goede PvdA-leider kunnen zijn. Met zijn ervaring als jurist maakt hij gehakt van iedereen en als minister en nu ook als burgemeester maakt hij duidelijk dat hij weet hoe dingen moeten gebeuren. Ik snap de stap die ze naar Cohen hebben gemaakt, achteraf was die misschien niet zo heel slim, maar Van der Laan was vanaf het begin al een betere keuze geweest. Denk alleen dat hij het zelf niet zou willen, hij is niet zo van de politieke spelletjes gok ik. Zijn wil is wet
Maar de woorden die je laat vliegen kunnen inhoudelijk veranderen. Je bent slaaf van wat je zegt, maar wel met de mogelijkheid om van dominus te veranderen. Kortom, je bent nogal een liberale slaaf, en de vraag is dan wel of dat je inderdaad slaaf bent van wat je zegt of van wat je denkt?quote:Op woensdag 22 december 2010 17:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als jij Goethe citeert, dan kom ik met Churchill op de proppen, zeer actueel nog in deze tijd;
We are masters of the unsaid words, but slaves of those we let slip out
Hij zou wel eens heel veel kiezers achter zich kunnen krijgen. Vooral zijn duidelijkheid spreekt aan. Als burgemeester kan ik hem zeer waarderen in zijn aanpak en de energie die hij erin steekt. Paar keer horen spreken en dat was echt wel goed.quote:
Hoorde van iemand dat het wel goed was. Diegene stemt alleen PVV dus weet niet hoe betrouwbaar het isquote:Op woensdag 22 december 2010 17:58 schreef eriksd het volgende:
Boek van Bosma gekocht btw, ben benieuwd.
Leest lekker weg tot nu toe. Het is met humor geschreven, dat is altijd belangrijk.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:59 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Hoorde van iemand dat het wel goed was. Diegene stemt alleen PVV dus weet niet hoe betrouwbaar het is
Als hij die Amsterdamse uitstraling een beetje afleert wel ja.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:56 schreef Zolcon het volgende:
Eberhard van der Laan zou in mijn ogen een hele goede PvdA-leider kunnen zijn. Met zijn ervaring als jurist maakt hij gehakt van iedereen en als minister en nu ook als burgemeester maakt hij duidelijk dat hij weet hoe dingen moeten gebeuren. Ik snap de stap die ze naar Cohen hebben gemaakt, achteraf was die misschien niet zo heel slim, maar Van der Laan was vanaf het begin al een betere keuze geweest. Denk alleen dat hij het zelf niet zou willen, hij is niet zo van de politieke spelletjes gok ik. Zijn wil is wet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
Jammer alleen dat politiek een serieuze aangelegenheid is en geen theater.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Leest lekker weg tot nu toe. Het is met humor geschreven, dat is altijd belangrijk.
Dat klopt, maar humor is erg belangrijk in het leven. Niets zo erg als een ruimte vol met mensen die zichzelf volledig serieus nemen.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:00 schreef Arglist het volgende:
[..]
Jammer alleen dat politiek een serieuze aangelegenheid is en geen theater.
Natuurlijk is humor belangrijk, maar als het over de toekomst van het land en al haar miljoenen inwoners gaat is het een zwaktebod. Het moet wel functioneel zijn.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat klopt, maar humor is erg belangrijk in het leven. Niets zo erg als een ruimte vol met mensen die zichzelf volledig serieus nemen.
Serieus?quote:Op woensdag 22 december 2010 18:04 schreef betyar het volgende:
Boek van Graus vandaag gezien in de bieb:
[ afbeelding ]
Hahah!quote:Op woensdag 22 december 2010 18:04 schreef betyar het volgende:
Boek van Graus vandaag gezien in de bieb:
[ afbeelding ]
Ja echtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat bedoel ik met Van der Laan als nieuwe partijleider van de PvdA.quote:'Ik probeer een moderne sociaal-democraat te zijn, in die zin dat de overheid niet de oude pretentie heeft van: je kan het effe regelen. Of probeert door een verbod iets op gang te brengen. Dat vind ik niet efficiënt.'
.quote:Ooit verdiende hij zijn geld met kaartspelen in een Brussels café, sjouwde groente en werkte als taxichauffeur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |