Oh, ik had het over Whiskers.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:26 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Een flinke ban vind ik ook wel even goed. Geen zin om om de dag weer discussies te hebben waarin hij het gevoel heeft dat er een hetze tegen hem wordt gevoerd. Als ik dat leuk vind zoek ik wel weer nieuwsberichten over Wilders op.
Gelijkheid heeft hier niets mee te maken. Soms moet je gewoon dingen aannemen omdat je ze niet beter weet. Het vermogen om dat te doen kenmerkt een persoon.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik iets verachtelijks en haalt meteen de hele gelijkheid van users weg.
Je plaats kennen indiceert dus dat een user als php minder waard is dan Whiskers2009.
Zit ik hier nu als liberaal voor gelijkheid te pleiten tussen de sociaal-democraten![]()
Je kunt niet ontkennen dat php af en toe wel eens mocht afvragen wie hij eigenlijk was.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik iets verachtelijks en haalt meteen de hele gelijkheid van users weg.
Je plaats kennen indiceert dus dat een user als php minder waard is dan Whiskers2009.
Zit ik hier nu als liberaal voor gelijkheid te pleiten tussen de sociaal-democraten![]()
Stiekem, diep van binnen is iedereen dat. Dat is wat ons bindt als mensenquote:Op woensdag 22 december 2010 17:27 schreef Arglist het volgende:
[..]
Gelijkheid heeft hier niets mee te maken. Soms moet je gewoon dingen aannemen omdat je ze niet beter weet. Het vermogen om dat te doen kenmerkt een persoon.
Daarnaast off the record, ik ben geen sociaal-democraat.
Wat mij het meest stoorde was dat alles wat hij las, meteen waarheid was en daarom ook maar te pas en te onpas erbij werd gehaald. En altijd die zeer onjuiste argumentatiestructuur, onbegrijpelijke woordkeuzes, enzovoorts.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:28 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Je kunt niet ontkennen dat php af en toe wel eens mocht afvragen wie hij eigenlijk was.
Ik ben overigens voorstander van meer respect tegen mensen die ouder zijn.
quote:Op woensdag 22 december 2010 17:25 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet huilen en hard werken zuiderling
Je moet een het sultanaat Amsterdam eens verlaten beste keren. Bekrompen grachtengordelfiguur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
quote:Op woensdag 22 december 2010 17:30 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Je moet een het sultanaat Amsterdam een verlaten beste keren. Bekrompen grachtengordelfiguur.
tsss mocht willen dat ik op een gracht woonde....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou zou ik er ook niet op tegen zijn om Amsterdam een onafhankelijke republiek te maken
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
quote:Op woensdag 22 december 2010 17:30 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Je moet een het sultanaat Amsterdam een verlaten beste keren. Bekrompen grachtengordelfiguur.
GrachtengordelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ooit eens bij Hans van Mierlo op bezoek geweest, de koning van het grachtengordelgilde.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
Te moeilijk. Dat pikt het volk niet. Je moet gewoon kiezen. Of je bent voor islamisering of je bent tegen.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:30 schreef GSbrder het volgende:
Okay, ik speelde even advocaat van de duivel.
Gelukkig kan ik er nu weer voor uitkomen dat ik voor gelijkwaardigheid ben, maar tegen gelijkheid.
quote:Op woensdag 22 december 2010 17:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
GrachtengordelBen ooit eens bij Hans van Mierlo op bezoek geweest, de koning van het grachtengordelgilde.
Juist. Zoals ik al zei,quote:Op woensdag 22 december 2010 17:30 schreef GSbrder het volgende:
Okay, ik speelde even advocaat van de duivel.
Gelukkig kan ik er nu weer voor uitkomen dat ik voor gelijkwaardigheid ben, maar tegen gelijkheid.
Tja, zijn er dan problemen tussen Marokkanen en Joden in Amsterdam die opgelost dienen te worden?quote:Op woensdag 22 december 2010 17:34 schreef Zolcon het volgende:
http://www.amsterdam.nl/a(...)or_de/erwin_brugmans
Van dit soort mensen en initiatieven wordt ik blij
Nee joh.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:36 schreef Morendo het volgende:
[..]
Tja, zijn er dan problemen tussen Marokkanen en Joden in Amsterdam die opgelost dienen te worden?
Dat pik ik niet Morendo. Hans was een heel sympathieke ventquote:Op woensdag 22 december 2010 17:34 schreef Morendo het volgende:
Ik ben ooit bij Connie op bezoek geweest, maar dat mocht Hans niet weten.
Mooie meneer is dat. Wat mij altijd zal bijblijven is zijn laatste interview bij Pauw & Witteman over het toenmalige afwijzen van het Irak-onderzoek, en dat hij zei;quote:Op woensdag 22 december 2010 17:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
GrachtengordelBen ooit eens bij Hans van Mierlo op bezoek geweest, de koning van het grachtengordelgilde.
Een oefenwedstrijd Ajax - Marokko?quote:Op woensdag 22 december 2010 17:34 schreef Zolcon het volgende:
http://www.amsterdam.nl/a(...)or_de/erwin_brugmans
Van dit soort mensen en initiatieven wordt ik blij
Verstandige kerel inderdaad. Vond het ook heel wat dat hij tijd voor mij wilde nemen. Ik was indertijd immers nog een simpel studentje.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:37 schreef Arglist het volgende:
[..]
Mooie meneer is dat. Wat mij altijd zal bijblijven is zijn laatste interview bij Pauw & Witteman over het toenmalige afwijzen van het Irak-onderzoek, en dat hij zei;
"Zij kunnen niet over zo iets beslissen, want dat is niet van hen'.
En dat is dan ook helemaal waar.
El Ham doet iig niet mee. Voor Ajax dan.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:37 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Een oefenwedstrijd Ajax - Marokko?
Ik heb maar weinig met het volk te makenquote:Op woensdag 22 december 2010 17:33 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Te moeilijk. Dat pikt het volk niet. Je moet gewoon kiezen. Of je bent voor islamisering of je bent tegen.
Als jij Goethe citeert, dan kom ik met Churchill op de proppen, zeer actueel nog in deze tijd;quote:Op woensdag 22 december 2010 17:34 schreef Arglist het volgende:
[..]
Juist. Zoals ik al zei,
Nur die Lumpe sind bescheiden, Brave freuen sich der Tat.
Bescheidenheid is voor de nietswaardigen (armoedigen), flinke mensen verheugen zich over hun daden.
Leuk, dat one-liner woensdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |