abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90283612
Beste allemaal,

Ik heb gisteren bij Vroom en Dreesmann een paar zilveren oorbellen van het merk Esprit gekocht (a 70 euro). Het gaat om een paar creolen, die je als het ware dichtklikt (er zit dus geen dopje op). In de winkel was het paar dat ik bekeek helemaal in orde, maar ze hebben vervolgens een "nieuw" nog ingepakt paar meegegeven.

Eenmaal thuis wilde ik de oorbellen in doen, maar daarbij bleek dat er 1 van de oorbellen "lam" was; deze klikte niet dicht en bleef daarom ook niet in mijn oor hangen. Ik ben meteen teruggegaan naar de V&D, waar ze me enkel meegaven dat oorbellen niet geruild of geretourneerd mogen worden. Ik heb daar toen aangegeven dat ik dat begreep i.v.m. de hygiëne, maar dat ik de desbetreffende oorbellen een aantal uurtjes eerder had aangeschaft en dat er 1 van de 2 gewoon niet draagbaar is en dat ik er vanuit ga dat er toch wel iets van garantie op zit. Met een diepe zucht ging de medewerker met een tangetje aan de slag, waarna de oorbel weer wel dicht kon. Opgelost, ik er weer mee naar huis.

Nu wilde ik vanochtend de oorbellen in doen, maar nu heb ik weer hetzelfde probleem; 1 van de oorbellen kan gewoonweg niet dicht. Kortom; ik ga zo maar weer naar de V&D, maar ik denk dat ze dan wederom met het "tsja, we mogen ze niet terugnemen" verhaal aankomen. Weer improvisatorisch repareren zie ik niet zitten, dan sta ik daar straks morgen weer..

Waar heb ik nu recht op?

Alvast bedankt!
  woensdag 22 december 2010 @ 12:43:13 #2
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_90283745
Volgens mij heb je een ondeugdelijk product gekocht. Hiermee ga je terug naar de verkoper. Die moet de gelegenheid krijgen om het product te repareren. Als dat niet lukt, mag je een vervangend product verwachten of de koop ontbinden, dus je geld terug.

Dat is volgens mij het consumentenrecht in dezen. En dat staat m.i. los van het niet mogen ruilen van oorbellen vanwege hygiëne.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 22 december 2010 @ 12:43:47 #3
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_90283774
Je hebt recht op een goed werkend product. Zij moeten 'm ook niet terughangen in de winkel als de oorbellen niet werken. Hygiëne heeft er in dit geval dus weinig mee te maken.
Zij dienen je gewoon een nieuwe mee te geven
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_90283782
Natuurlijk dikke onzin dat ze het product niet terug mogen nemen. Een product hoeven ze niet te ruilen, dit is een ander geval. Zij hebben jou een ondeugdelijk product geleverd en jij hebt recht op reparatie of vervanging.
  Moderator woensdag 22 december 2010 @ 12:45:34 #5
155227 crew  Guppy
dus
pi_90283844
Of reparatie. Je moet je winkel daar wel een redelijke mogelijkheid toe bieden.

Niet terugnemen is bullshit, het is gewoon kapot.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_90283933
Maar wat is dan redelijk in deze? Ik heb al eens eerder iets aangeboden voor reparatie bij de V&D sieradenservice en dat duurde toen 6 weken (overigens ging dat ook nog eens om hetzelfde merk). Is dat redelijk te noemen voor een paar oorbellen wat ik nog geen 24 uur in mijn bezit heb gehad?
pi_90284044
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 12:47 schreef silliegirl het volgende:
Maar wat is dan redelijk in deze? Ik heb al eens eerder iets aangeboden voor reparatie bij de V&D sieradenservice en dat duurde toen 6 weken (overigens ging dat ook nog eens om hetzelfde merk). Is dat redelijk te noemen voor een paar oorbellen wat ik nog geen 24 uur in mijn bezit heb gehad?
Hoelang jij die oorbellen in bezit hebt gehad in relatie met hoelang de reparatie duurt maakt natuurlijk niks uit.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_90284063
Gewoon teruggaan, en zeggen dat je je geld terug wil. Zoniet, dan vraag je naar de chef van de afdeling, daar ook zeggen dat je je geld terug wil. Lukt dat niet, dan bel je naar het hoofdkantoor. Ik weet vrijwel zeker dat dat succes moet hebben.
pi_90284160
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 12:50 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Hoelang jij die oorbellen in bezit hebt gehad in relatie met hoelang de reparatie duurt maakt natuurlijk niks uit.
Hmm, nouja, tis toch redelijk balen dat je er dan weer zolang op moet wachten.
pi_90284167
quote:
12s.gif Op woensdag 22 december 2010 12:50 schreef Mercer het volgende:
Gewoon teruggaan, en zeggen dat je je geld terug wil. Zoniet, dan vraag je naar de chef van de afdeling, daar ook zeggen dat je je geld terug wil. Lukt dat niet, dan bel je naar het hoofdkantoor. Ik weet vrijwel zeker dat dat succes moet hebben.
Ik hoef m'n geld niet terug, ik wil een paar werkende oorbellen :P
  Moderator woensdag 22 december 2010 @ 12:54:10 #11
155227 crew  Guppy
dus
pi_90284203
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 12:53 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Nou, dat is heel redelijk. Hebben ze vast. In ieder geval geen genoegen nemen met 'nee, we mogen ze niet terugnemen'
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_90284230
quote:
[..]
Dan geld terug vervangen voor werkende oorbellen. Maar je loopt wel te zeuren dat het dan te lang kan duren, dus ja wat wil je nou precies? :')
  woensdag 22 december 2010 @ 12:55:05 #13
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_90284251
Redelijk is dat je gewoon nieuw product krijgt.

En vraag nou gewoon je geld terug. Je hebt er recht op, kun je ze ergens anders weer kopen.

Voor 70 euro hoef je geen genoegen te nemen ondeugdelijk materiaal.

Je kunt altijd even bluffen dat je pa advocaat is en dat die ze wel officieel in gebreke zal stellen.
pi_90284282
Ik zou ook gewoon geld terugvragen, dit schiet niet op.
pi_90284329
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 12:55 schreef Mercer het volgende:
Ik zou ook gewoon geld terugvragen, dit schiet niet op.
Het probleem is dus dat de winkel zelf mag bepalen welke van de drie opties ze gebruiken.
Ze kunnen ook voor reparatie of vervanging gaan.
  woensdag 22 december 2010 @ 12:57:46 #16
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_90284345
quote:

[..]

Je wil gewoon een nieuw paar en daar heb je ook recht op. De 16 jarige muts bij de klantenservice gaat misschien niet direct akkoord maar dan vraag je maar naar haar chef en vertel je hem dat je een ondeugdelijk product hebt gekocht, dat het al een keer onsuccesvol door een werknemer van de V en D is gemaakt en dat je er nu genoeg van hebt en wilt ruilen voor een wel werkend paar en/of je geld terug wil zien.

Wat de V en D verder met het niet werkende paar doet zoeken ze maar met hun leverancier uit.
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
pi_90284395
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 12:55 schreef Daniel1976 het volgende:
Redelijk is dat je gewoon nieuw product krijgt.

En vraag nou gewoon je geld terug. Je hebt er recht op, kun je ze ergens anders weer kopen.

Voor 70 euro hoef je geen genoegen te nemen ondeugdelijk materiaal.

Je kunt altijd even bluffen dat je pa advocaat is en dat die ze wel officieel in gebreke zal stellen.

Lol. Ik ben de leeftijd dat ik blufte met mijn papa wel voorbij zeg maar :P. Al waren er tijden dat mijn papa heel handig was om mee te nemen in z'n uniform (iets met politieagent:P)

quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 12:57 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Je wil gewoon een nieuw paar en daar heb je ook recht op. De 16 jarige muts bij de klantenservice gaat misschien niet direct akkoord maar dan vraag je maar naar haar chef en vertel je hem dat je een ondeugdelijk product hebt gekocht, dat het al een keer onsuccesvol door een werknemer van de V en D is gemaakt en dat je er nu genoeg van hebt en wilt ruilen voor een wel werkend paar en/of je geld terug wil zien.

Wat de V en D verder met het niet werkende paar doet zoeken ze maar met hun leverancier uit.
Daar ga ik maar voor dan ja...
  woensdag 22 december 2010 @ 12:59:12 #18
194833 Hanoying
pi_90284398
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 12:55 schreef Daniel1976 het volgende:
:')
pi_90284489
Je kunt ook gewoon zeggen dat je pa advocaat is, en dat hij anders beslag laat leggen. :7
  woensdag 22 december 2010 @ 13:01:52 #20
194833 Hanoying
pi_90284527
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 12:59 schreef silliegirl het volgende:
Daar ga ik maar voor dan ja...
Wel even posten hoe het gegaan is ^O^

(en het verschil tussen hun standaard beleid van "geen oorbellen ruilen" en dit geval is dus dat je helemaal niets ruilt maar dat je een ondeugdelijk produkt terug brengt. Al was het een niet werkende vibrator, ze hebben het maar terug te nemen en vechten het zelf maar uit met hun leverancier)
pi_90284544
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 13:01 schreef Mercer het volgende:
Je kunt ook gewoon zeggen dat je pa advocaat is, en dat hij anders beslag laat leggen. :7
Je kunt ook gewoon zeggen dat je pa Dreesmann heet. 8-)
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_90284680
Ze zien me aankomen met m'n 24 jaar en dan dreigen met m'n pappie :P komnou.
  woensdag 22 december 2010 @ 13:07:39 #23
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_90284777
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 13:05 schreef silliegirl het volgende:
Ze zien me aankomen met m'n 24 jaar en dan dreigen met m'n pappie :P komnou.
Nou dan trek je gewoon zelf je scheur open dat je niet weggaat voordat je andere oorbellen hebt.

Dreigen met een beetje wetskennis en een gratis jurist (zodat het jou nooit iets kost vandaar papa) doet ze meer meestal.
pi_90284830
Eventueel een leujk gevalletje voor een "koude douche"!
wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
  woensdag 22 december 2010 @ 13:09:52 #25
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_90284879
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 13:07 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Nou dan trek je gewoon zelf je scheur open dat je niet weggaat voordat je andere oorbellen hebt.

Dreigen met een beetje wetskennis en een gratis jurist (zodat het jou nooit iets kost vandaar papa) doet ze meer meestal.
Kom op man, je gaat toch niet dreigen met een jurist? Alleen dreigen als je iets ook echt waar kan maken!

De verkopers bij de V&D weten er blijkbaar weinig van af. Als je hen dit zeer simpele verhaal duidelijk en geduldig uitlegt heb je binnen een half uur een nieuw paar oorbellen.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_90284884
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 13:07 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Ik ben gewoon te zachtaardig, ik dreig nooit :P Ik voel me al bezwaard dat ik kom zeuren dat m'n aankoop niet goed is zeg maar ;)
  woensdag 22 december 2010 @ 13:10:49 #27
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_90284935
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 13:09 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik ben gewoon te zachtaardig, ik dreig nooit :P Ik voel me al bezwaard dat ik kom zeuren dat m'n aankoop niet goed is zeg maar ;)
Dat is een beetje dom, je hebt toch gewoon betaald voor die oorbellen?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_90284992
Daarom ga ik er uberhaupt mee terug ja ;)
pi_90285072
Dan is dit een goede oefening.
pi_90285419
Dat wel ja, ik laat wel weten hoe 't opgelost word...
  Moderator woensdag 22 december 2010 @ 13:26:10 #31
9859 crew  Karina
Woman
pi_90285599
Geen stampei gaan maken, gewoon op een normale toon duidelijk uitleggen wat het probleem is, met schreeuwen los je niets op. Als de verkoopster niet mee wil werken, inderdaad naar de chef vragen.

Als je redelijk blijft, dan wordt het heus wel opgelost, op de kassabon kunnen ze ook zien dat je de oorbellen pas net hebt gekocht (dus dat je ze niet zelf hebt kapotgemaakt).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 22 december 2010 @ 13:42:27 #32
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_90286405
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 13:12 schreef silliegirl het volgende:
Daarom ga ik er uberhaupt mee terug ja ;)
The bottomline, je moet je niet laten afschepen. Hoe dan ook je komt met nieuwe oorbellen of met geld thuis. Met je scheur opentrekken, bedoelde ik overigens niet agressief gedrag. Maar gewoon goed duidelijk maken hoe je er in staat.
pi_90296038
Nou, ik ben er mee terug geweest.

Het was druk, dus ik heb nog even moeten wachten en toevallig stond ik naast de vitrine met de esprit sieraden, waarin ik dus al snel zag dat ze de desbetreffende oorbellen nog hadden.

Ik heb aan de verkoopster (die tevens ook meteen de afdelingsleider was, dus dat scheelde weer) uitgelegd wat het probleem was. Ze kon zelf ook zien dat het inderdaad niet in orde was en ging (wederom) zelf met een tangetje aan de slag. De oorbel ging toen weer dicht, maar naar mijn idee nog niet ideaal (je moest 'm nu een stukje omhoog drukken om 'm goed dicht te krijgen, dat lukt wel in je hand, maar niet in je oor), dus dit aangegeven. Verkoopster was het wel met me eens, maar gaf toen aan dat ze er verder niks aan kon doen en dat ze de desbetreffende oorbellen niet eens hadden, dus dat ze me ook geen nieuwe mee kon geven... :N
Maargoed, ik had ze natuurlijk in de vitrine zien hangen, dus dat ook gezegd. "Nou, ik geloof er niks van, maar laat eens zien dan", was toen de reactie. Ik kon ze natuurlijk zo aanwijzen, dus toen heb ik het paar uit de vitrine (die dus wel goed waren) meegekregen. *O*
  Moderator woensdag 22 december 2010 @ 17:01:27 #34
155227 crew  Guppy
dus
pi_90296381
Wat een gezeik zeg! Zij sturen die kapotte gewoon terug naar de fabriek en hebben geen centje pijn. Valt me echt tegen van een keten als de V&D. Als het nou nog om oorbellen van ¤ 5,- ging.

Maar wel fijn dat het opgelost is!
  woensdag 22 december 2010 @ 17:03:22 #35
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_90296464
Fijn dat het is opgelost Silliegirl. Maar het blijft natuurlijk belachelijk dat je zoveel moeite moet doen voor een paar dure oorbellen. Voortaan gewoon naar de juwelier, die zijn net zo duur en hebben wél verstand van zaken.
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
  woensdag 22 december 2010 @ 17:06:17 #36
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_90296577
kut V&D, uitzuigers en paupers zijn het :). Maarja daar werken ook van die 15-16 jarige meiskes die het consumentenrecht niet goed kennen. Anyway, eind goed, al goed.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_90298722
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 17:03 schreef doeka het volgende:
Fijn dat het is opgelost Silliegirl. Maar het blijft natuurlijk belachelijk dat je zoveel moeite moet doen voor een paar dure oorbellen. Voortaan gewoon naar de juwelier, die zijn net zo duur en hebben wél verstand van zaken.
Is inderdaad wel een goede les ja, volgende keer ga ik zeker weer naar een juwelier..
pi_90305824
Lekker klantvriendelijk en oplossingsgericht daar bij de V&D :{ Wel fijn dat het je uiteindelijk gelukt is ze om te wisselen.
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_100693132
Effe dit oude topic kicken, heb vandaag ook oorringen van het V&D huismerk gekocht, maar de maat (diameter) vind ik iets te groot. Nu heb ik gelezen dat ze oorrbellen niet ruilen. Op de kassabon staat dat binnnen 30 dagen geruild kan worden. Maar ik wil alleen een andere kleinere maat uitzoeken uit diezelfde oorringen serie ,geld hoef ik niet eens terug . Hoe strikt is V&D met dit retour beleid ?

Ik vraag dit omdat ik geen zin heb in oeverloze discussies met de V&D klantenservice over wel of niet gedragen en over hyiene ed. Oorringen zitten op een soort kaartje, maar ik heb ze wel even ingedaan om ze te kunnen beoordelen hoe ze zitten.
pi_100694316
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 22:47 schreef Fusionfreak het volgende:
Oorringen zitten op een soort kaartje, maar ik heb ze wel even ingedaan om ze te kunnen beoordelen hoe ze zitten.
Lijkt me niet dat die nog geruild gaan worden. Hoe zou jij het namelijk vinden als je een paar oorbellen koopt die voorheen al een keer in andermans oor hebben gezeten?
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 23:19:38 #41
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100694391
ik heb geen idee Fusionfreak, ik ben een man dus ik draag geen oorringen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_100694450
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 23:19 schreef Maanvis het volgende:
ik heb geen idee Fusionfreak, ik ben een man dus ik draag geen oorringen.
Het niet dragen van oorringen verhinderd je na te denken :?
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_100694704
Het lijkt me dat ze die niet ruilen.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_100695041
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 23:26 schreef Ml-etje het volgende:
Het lijkt me dat ze die niet ruilen.
Dan ben ik gewoon 18 euro ''kwijt'' maar ik zal het maandag as proberen te ruilen onder het motto nee heb ik ja kan ik krijgen, mochten ze niet ruilen (ik ga niet de discussie aan,,want dat win je toch nooit) dan koop ik de kleinere juiste maat voor 14 euro.
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 23:43:45 #45
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_100695493
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 23:34 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Dan ben ik gewoon 18 euro ''kwijt'' maar ik zal het maandag as proberen te ruilen onder het motto nee heb ik ja kan ik krijgen, mochten ze niet ruilen (ik ga niet de discussie aan,,want dat win je toch nooit) dan koop ik de kleinere juiste maat voor 14 euro.
Ruilen is geen recht. Meestal staat bij de kassa/op de bon dat producten zoals accessoires niet geruild mogen worden.
Verder had je in principe ook al in de winkel kunnen zien hoe groot de diameter is om een miskoop te voorkomen.
吴 曼 迪
pi_100695646
quote:

[..]

Het is vervelend maar bij dat soort artikelen geldt dat je in de winkel eerst heel goed moet kijken omdat ruilen/geld terug zonder defect geen optie is ivm hygiëne.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_100701569
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 23:43 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ruilen is geen recht. Meestal staat bij de kassa/op de bon dat producten zoals accessoires niet geruild mogen worden.
Verder had je in principe ook al in de winkel kunnen zien hoe groot de diameter is om een miskoop te voorkomen.
Op de kassabon staat twee keer in grote letters (klanten worden hier met je aangesproken) precies deze tekst zonder kleine lettertjes...

Ben je niet tevreden met je aankoop? Je kunt bij elke vestiging met je kassabon binnen 30 dagen je aankoop ruilen of terugbrengen.
pi_100701724
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 23:46 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Het is vervelend maar bij dat soort artikelen geldt dat je in de winkel eerst heel goed moet kijken omdat ruilen/geld terug zonder defect geen optie is ivm hygiëne.
In de winkel heb ik niet zo snel ergens iets zien staan over wat nou wel of niet geruild kan worden, ook niet bij de sieradenafdeling. Zal best wel ergns(klein) vermeld staan, maar als ik als een soort jurist van te vorden alle voorwaarden en retourregels moet gaan bestuderen alvorenss ik een paar eenvoudige oorringen wil kopen, beleef ik niet veel plezier aan het winkelen.

Maargoed ik denk dat ik ze zelf kleiner ga maken, door de oorring iets in te korten met een klein ijzerzaagje en dan het metaal iets verwarmen boven het gasfornuis on de ronde ring iets kleiner te maken met een ronde mal zodat de sluiting er weer in kan. Zoiets heb ik al eens met en iets dunnere te grote oorring gedaan. Maar deze zijn iets dikker, maar wel hol van binnen anders zouden ze te zwaar zijn om te dragen.
pi_100704311
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2010 16:53 schreef silliegirl het volgende:
Nou, ik ben er mee terug geweest.

Het was druk, dus ik heb nog even moeten wachten en toevallig stond ik naast de vitrine met de esprit sieraden, waarin ik dus al snel zag dat ze de desbetreffende oorbellen nog hadden.

Ik heb aan de verkoopster (die tevens ook meteen de afdelingsleider was, dus dat scheelde weer) uitgelegd wat het probleem was. Ze kon zelf ook zien dat het inderdaad niet in orde was en ging (wederom) zelf met een tangetje aan de slag. De oorbel ging toen weer dicht, maar naar mijn idee nog niet ideaal (je moest 'm nu een stukje omhoog drukken om 'm goed dicht te krijgen, dat lukt wel in je hand, maar niet in je oor), dus dit aangegeven. Verkoopster was het wel met me eens, maar gaf toen aan dat ze er verder niks aan kon doen en dat ze de desbetreffende oorbellen niet eens hadden, dus dat ze me ook geen nieuwe mee kon geven... :N
Maargoed, ik had ze natuurlijk in de vitrine zien hangen, dus dat ook gezegd. "Nou, ik geloof er niks van, maar laat eens zien dan", was toen de reactie. Ik kon ze natuurlijk zo aanwijzen, dus toen heb ik het paar uit de vitrine (die dus wel goed waren) meegekregen. *O*
Als een winkelier met dit antwoord komt, gaat bij mij het bloed koken, en verdienen ze aan mij geen stuiver meer.
  Moderator zondag 14 augustus 2011 @ 08:24:31 #50
155227 crew  Guppy
dus
pi_100704387
quote:

[..]

Gelukkig was het 'maar' 18 euro. :) is het verlies niet zo erg. En misschien kun je ze toch nog eens aan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')