Awwquote:Op woensdag 22 december 2010 11:33 schreef motorbloempje het volgende:
kan niet slapen.. zodra ik ga liggen hoest ik me de longen uit 't lijf
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:34 schreef V1z0R het volgende:
Dus dat is wat Vik met d'r vinger onder haar neus drukt... poeder...
Codeinequote:Op woensdag 22 december 2010 11:33 schreef motorbloempje het volgende:
kan niet slapen.. zodra ik ga liggen hoest ik me de longen uit 't lijf
ik dacht dat 't van die snoepjes waren, van die kussentjesquote:Op woensdag 22 december 2010 11:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon zo verzenden, komt vast wel goed.
Volgende keer open jij 'em maar, jouw plaatjes zijn vaak zoveel leuker.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon zo verzenden, komt vast wel goed.
ik ben geen medicijnenkenner, maar wat is 't en hoe kom ik er aan?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Codeine![]()
Ben geen voorstander van medicijnen, maar na een paar dagen niet kunnen slapen door flink hoesten is een tabletje codeine zooooo fijn...
Je kunt dat plaatje altijd nog in de OP doen ipv jouw plaatjequote:Op woensdag 22 december 2010 11:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Volgende keer open jij 'em maar, jouw plaatjes zijn vaak zoveel leuker.
Google skilzz, I haz themquote:Op woensdag 22 december 2010 11:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Volgende keer open jij 'em maar, jouw plaatjes zijn vaak zoveel leuker.
Via je vriendelijke huisartsquote:Op woensdag 22 december 2010 11:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben geen medicijnenkenner, maar wat is 't en hoe kom ik er aan?![]()
moet echt vrijdag alweer een béétje op zijn ivm kerstdiner!
Ja's goed, maar ik ga pas tegen 5en denk ik.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:40 schreef Viking84 het volgende:
Co, laat je even weten of het hardlopen een beetje te doen is? Ik wil vandaag of morgen ook weer gaan.
Of jij test het en doet verslag aan Co.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:40 schreef Viking84 het volgende:
Co, laat je even weten of het hardlopen een beetje te doen is? Ik wil vandaag of morgen ook weer gaan.
Neequote:Op woensdag 22 december 2010 11:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Of jij test het en doet verslag aan Co.
www.ns.nl --> actuele vertrektijdenquote:Op woensdag 22 december 2010 11:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
Haidiehai! Mn zus wil met mij lunchen (waarschijnlijk in A'dam), is het met de treinen een beetje okay vandaag?Zo buiten de spits enzulks.
Ja daar léék alles in orde te zijn!quote:Op woensdag 22 december 2010 11:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
www.ns.nl --> actuele vertrektijden
Mijn reis verliep vanochtend prima!
Maak jij een kleintje voor hem. Drie dingen die hij lekker vindt in een mandje, strik eromheen. Klaar. Blije en ontroerde vaderquote:Op woensdag 22 december 2010 11:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Aaah, sneu, mijn vader krijgt dit jaar natuurlijk ook helemaal geen kerstpakket..
Ik heb er nog nooit een gehad, maar ach..
Je moet er ook geen alcohol bij drinkenquote:Op woensdag 22 december 2010 11:58 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan codeine. Het werkt bij mij echt te goed. Een kwart pil en ik ben voor anderhalve dag van de wereld.
Sommigen vinden dat prettig!quote:Op woensdag 22 december 2010 11:58 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan codeine. Het werkt bij mij echt te goed. Een kwart pil en ik ben voor anderhalve dag van de wereld.
Het tegendeel zou dan ook niet onopgemerkt gebleven zijnquote:Op woensdag 22 december 2010 11:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
www.ns.nl --> actuele vertrektijden
Mijn reis verliep vanochtend prima!
QFT!quote:Op woensdag 22 december 2010 12:02 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil ook wel voor 1,5 dag van de wereld zijn. Dan is het vrijdag!.
Ja dat bedacht ik net! Al bedacht ik ook net dat ik deze maand 100 euro minder krijg door een foutje en dat eigenlijk wilde lenen totdat ik het weer had dus dat is ook zo stom.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:00 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Maak jij een kleintje voor hem. Drie dingen die hij lekker vindt in een mandje, strik eromheen. Klaar. Blije en ontroerde vader
Nee hoor. En dit hoeft ook niet duur te zijn. tientje max.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja dat bedacht ik net! Al bedacht ik ook net dat ik deze maand 100 euro minder krijg door een foutje en dat eigenlijk wilde lenen totdat ik het weer had dus dat is ook zo stom.
Het leukste is natuurlijk zo een doos met snippers..
Op het moment dat ik >2 uur doe over een stukje van normaliter 18 minuten, vind ik dat ik daar best over mag mopperen. Ik zit nu nog met een onwijs zeer lijf en een knallende koppijn, dankzij het uur wegtochten en koukleumen op het perron.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het tegendeel zou dan ook niet onopgemerkt gebleven zijn.
Of ik vraag m'n moeder om mee te doenquote:Op woensdag 22 december 2010 12:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee hoor. En dit hoeft ook niet duur te zijn. tientje max.
Je krijgt er een kaartje voor rockit open air of free your mind festival bij voor 5 euro meer!!quote:Op woensdag 22 december 2010 12:22 schreef shinydiscoball het volgende:
Pief, ik had mensen gevonden om mee te gaan naar die NYE party in Utrecht maar het is zo duuuur...
Hmmm ja even kijken want 50 euro is toch best veel nu. Maar het klinkt wel echt superquote:Op woensdag 22 december 2010 12:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Je krijgt er een kaartje voor rockit open air of free your mind festival bij voor 5 euro meer!!
Ik ga sowieso met verkleeds, weet alleen nog niet precies hoe/wat.. Maar wel circus/burlesque/etc..quote:Op woensdag 22 december 2010 12:32 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Hmmm ja even kijken want 50 euro is toch best veel nu. Maar het klinkt wel echt super
Items lenen?quote:Op woensdag 22 december 2010 12:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik ga sowieso met verkleeds, weet alleen nog niet precies hoe/wat.. Maar wel circus/burlesque/etc..
Rijgveterkorset, waaier met veertjes...quote:Op woensdag 22 december 2010 12:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hihi, wat heb je in de aanbieding?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Whoa!Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn loon is opeens veel meer dan ik verwacht had, eindejaarsuitkering valt blijkbaar hoger uit dan ik dacht. En huurtoeslag én studiefinanciering zijn ook vandaag gestort, ik lijk opeens rijk(tot ik mn huur weer moet betalen). Kan geen kwaad, nog steeds geen baan gevonden en ik stop eind januari dus kan wel een buffer gebruiken.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Hahah oeh! Ik wil vooral glitter/circus/jaren 20.. Niet te sexyquote:Op woensdag 22 december 2010 12:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Rijgveterkorset, waaier met veertjes...
Dan heb je óf heel dik haar, óf je kapster een oogafwijking.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
De kapster viel mee! Ze zei alleen dat ze een grijze lok zag, en of ze hem eruit mocht halen!
Bleek het één haar te zijn... Pfew!
Of de taalvaardigheid van kapsters is niet zo goed, zelfs niet als het om vakjargon gaat!quote:Op woensdag 22 december 2010 13:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dan heb je óf heel dik haar, óf je kapster een oogafwijking.
Ja, ik lust het wel, een enkele vissoort dan, maar het is niet dat ik denk van NOM! ofzo.quote:
Same here, ik heb opeens al mijn overuren van mn baantje betaald gekregen, en dat was veelquote:Op woensdag 22 december 2010 12:47 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nice!
Mijn loon is opeens veel meer dan ik verwacht had, eindejaarsuitkering valt blijkbaar hoger uit dan ik dacht. En huurtoeslag én studiefinanciering zijn ook vandaag gestort, ik lijk opeens rijk(tot ik mn huur weer moet betalen). Kan geen kwaad, nog steeds geen baan gevonden en ik stop eind januari dus kan wel een buffer gebruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O! Beterschap voor wie ziek is.
Chico, mocht je nog vrijwiligerswerk willen doen ik geloof dat je je al kon inschrijven. Nou ja, als je eens naar zo'n infomiddag gaat laat het dan maar weten... in Nijmegen ben ik erbij en in Utrecht misschien ook wel, dan zorg ik ervoor dat ik niet dik ben.
het lijkt niet wat het is
Ja, ik kom veel ouder en wijzer over natuurlijkquote:Op woensdag 22 december 2010 12:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Huh vik is maar 3,5 jaar ouder dan ik
Zo is dat.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:46 schreef neen het volgende:
Ach, een fijn jaar hebben heb je grotendeels zelf in de hand. Vorig jaar wel dingen gedaan waarvan ik denk:"goed gedaan" maar dit jaar niet, eigenlijk geen stap vooruit gezet ofzo... veel te weinig ondernomen dus. Er is geen geschiedenis geschreven zegmaar dit jaarals ik volgend jaar dat gevoel niet wil hebben moet ik daar zelf iets aan doen.
jaartallen eigenlijk
Nee, veggie.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb eergisteren nog gehakt gehad, gisteren zalm en ham. Ik vind het wel weer welletjes. En misschien heeft Duuf wel gehakt meegenomen voor door de pasta. Dat weet ik niet.
Echt hee, goed bezig!quote:Op woensdag 22 december 2010 14:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, ik kom veel ouder en wijzer over natuurlijk.
Terug uit de stad. In het centrum was het wel even ploeteren, maar op mijn hardlooproute is het niet glad, dus ik ga lekker lopen straks.
rest van december: vrijquote:Op woensdag 22 december 2010 14:58 schreef Phaidra het volgende:
Jeej sigme![]()
![]()
Al denk ik dat ik persoonlijk liever werk dan een huis verbouw, maar verder is vrijheid tof!
quote:
Veel beter!quote:Op woensdag 22 december 2010 14:59 schreef sigme het volgende:
[..]
rest van december: vrij
januari: vakantie
laatste week januari + februari: slopen & opruimen
maart: kijken naar aannemer
Zo valt het wel mee, nietwaar?
Nee wel meer belegenquote:Op woensdag 22 december 2010 14:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, ik kom veel ouder en wijzer over natuurlijk.
Terug uit de stad. In het centrum was het wel even ploeteren, maar op mijn hardlooproute is het niet glad, dus ik ga lekker lopen straks.
Gelukkig hoef jij pas na 16:30 naar huis!quote:Op woensdag 22 december 2010 15:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Utrecht Centraal-Den Haag C
Woensdag 22 December 15:01
Oorzaak
Tussen Utrecht Centraal en Den Haag C rijden minder treinen door een wisselstoring.
Verwachting
De verstoring is naar verwachting rond 16:30 uur verholpen.
Wat bedoel je daarmee?quote:Op woensdag 22 december 2010 15:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee wel meer belegen
* conlechegaat hier eens even voor zitten onder het genot van een kopje thee en een stroopwafel, die laatste moet overigens worden toegevoegd aan haar lijst.quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 15:18 schreef conleche het volgende:
[..]
* conlechegaat hier eens even voor zitten onder het genot van een kopje thee en een stroopwafel, die laatste moet overigens worden toegevoegd aan haar lijst.
Ja joh, al die rode wrapsalsa's lijken op elkaar.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:20 schreef Viking84 het volgende:
Voor mijn eten van vanavond ben ik naar 3 verschillende AH's geweest om de ingrediënten bij elkaar te sprokkelen.
Salsa mild was echter nergens te vinden, dus Nachtwacht fietst na z'n werk nog even naar de XL. Ze verkopen dat toch nog wel? (volgens albert.nl wel). Of weet iemand een goed alternatief? Zou ik er ook gewoon een tacosausje voor kunnen gebruiken?
Nee. Overurencompensatie gaat dankzij NS nu op aan een langere reistijd.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gelukkig hoef jij pas na 16:30 naar huis!
quote:Op woensdag 22 december 2010 14:19 schreef neen het volgende:
Oke, ik type dus zo'n heel bericht vol offtopic zooi maarja als ik het niet post heb ik het voor niets getypt dus ik pots het gewoon in een spoiler. Ontopic, hardlopen gaat bij mij niet echt... deze kou, wel gevraagd om mee te doen met de cpc en daar moet ik nog even goed over nadenken... denk niet dat ik dat in deze korte tijd nog erbij kan trainen (die paar extra km's) iets later wel ergens 10k lopen die vast staat dus sowieso moet er getraind worden.Hahahaha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O! Beterschap voor wie ziek is.
Chico, mocht je nog vrijwiligerswerk willen doen ik geloof dat je je al kon inschrijven. Nou ja, als je eens naar zo'n infomiddag gaat laat het dan maar weten... in Nijmegen ben ik erbij en in Utrecht misschien ook wel, dan zorg ik ervoor dat ik niet dik ben.. Ik snap de ballen van jouw spoiler, maar ik moet er wel hard om lachen!
.
Niet meer actief op Fok!
Ok, heb Nachtwacht gesmst dat 'ie maar een ander potje met rood spul mee moet nemen als ze die salsa daar ook niet hebbenquote:Op woensdag 22 december 2010 15:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja joh, al die rode wrapsalsa's lijken op elkaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Help
Geen zorgen voor de dag van morgen.
Macaroni kan ook erg lekker zijn!quote:Op woensdag 22 december 2010 15:34 schreef Swietje het volgende:
Oohhh, klinkt goed Vik![]()
Wij eten macaroni
ik ook!quote:Op woensdag 22 december 2010 15:34 schreef _aurum_ het volgende:
ik gooi altijd chilisaus over mijn wraps
Ja, ik smste al: 'en dan bedoel ik dus NIET kip tandoori!'quote:
crème brûléequote:Op woensdag 22 december 2010 15:35 schreef Merel het volgende:
Oh ik heb gisteren trouwens heeeerlijk gegeten
Vooraf sashimi van tonijn, hoofd zeebaars, en toe hele goede crème brûléeMaar ik moet in januari zooooo afvallen
Nee hoor. Dat is heel boeiendquote:Op woensdag 22 december 2010 15:37 schreef Merel het volgende:
Ja maar jeetje Tink, dat zijn me ook een suffe onderwerpen om foto's van te zoeken!
Er zijn zoveel studenten Engels in dit topic dat ik me er niet aan ga wagen!quote:Op woensdag 22 december 2010 15:41 schreef Tinkepink het volgende:
Nou, voor zo'n hoog percentage academici in de engelstalige hoek is de respons overweldigend!
Geen ideequote:Op woensdag 22 december 2010 15:46 schreef V1z0R het volgende:
Hoe zie je foto's voor je met als thema 'financial return'?
Een foto van een pinapparaat dat je geld weer insliktquote:Op woensdag 22 december 2010 15:46 schreef V1z0R het volgende:
Hoe zie je foto's voor je met als thema 'financial return'?
quote:Op woensdag 22 december 2010 15:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Een foto van een pinapparaat dat je geld weer inslikt.
Dat is mijn businessquote:Op woensdag 22 december 2010 15:55 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zoiets zullen ze wel mee komen denk ik:
[ afbeelding ]
Neu, grafiekjesquote:Op woensdag 22 december 2010 15:58 schreef V1z0R het volgende:
Wat?
Op het beeld schrijven met een pen?
Foto?quote:Op woensdag 22 december 2010 16:09 schreef anna82 het volgende:
oh hai,
Ik ging vandaag naar de kapper met een idee voor een stijlvol kapsel. Blijkbaar zijn champignons enorm stylish, want ik heb er nu 1 op mijn hoofd, meh![]()
verders een lijstje:
O: 2 boterhammen pindakaas
T: banana
L: 2 boterhammen met kaas
T: peer
D: quiche met broccoli
L: deeg van de taarten die ik ga bakken ter afscheid van mijn werk!
yup.. op tijd was kwart over 4..quote:Op woensdag 22 december 2010 07:27 schreef motorbloempje het volgende:
hij heeft een bespreking, maar komt daarna op tijd naar huis (maar op tijd kan ook kwart over 4 zijn)
ach, ik red me wel.. dokter is op loopafstand en hij heeft me net even uit laten huilen en thee voor me gehaald en ingeschonken
Bel je eigen kapper, dan weet je het zekerquote:Op woensdag 22 december 2010 16:10 schreef V1z0R het volgende:
Zijn de kappers vrijdag eigenlijk wel tot laat open i.v.m. kerstavond?
Houd FB in de gaten, wie weetquote:Op woensdag 22 december 2010 16:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Foto?.
En daarom heb ik al m'n hele leven hetzelfde kapsel, kan er ook niks misgaan.
Bleh, ben op het moment te lui om te bellenquote:Op woensdag 22 december 2010 16:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bel je eigen kapper, dan weet je het zeker.
Best wel!quote:Op woensdag 22 december 2010 16:14 schreef anna82 het volgende:
[..]
Houd FB in de gaten, wie weet
Ik had ook een leuk kapsel en ik wilde er alleen een stukje vanaf en net iets anders. Ik had zelfs een foto meegenomen! Nog nooit was ik zo voorbereid...
Vizor: mijn kapster is tot 21:00 open! Tempting?
quote:Op woensdag 22 december 2010 16:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
De tering hoe lang kan een kind gillen en janken
Sorry, maarquote:Op woensdag 22 december 2010 16:09 schreef anna82 het volgende:
oh hai,
Ik ging vandaag naar de kapper met een idee voor een stijlvol kapsel. Blijkbaar zijn champignons enorm stylish, want ik heb er nu 1 op mijn hoofd, meh![]()
En wekelijks een vuilniszak vol lege haarlakbussenquote:
Stiekem is 't gewoon een helm.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En wekelijks een vuilniszak vol lege haarlakbussen.
Ik vind het wel een geil kapsel eigenlijkquote:Op woensdag 22 december 2010 16:36 schreef Viking84 het volgende:
En het is een goed anti-conceptiemiddel.
Jij bent dan ook niet lesbischquote:Op woensdag 22 december 2010 16:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik vind het wel een geil kapsel eigenlijk
Ik zie op FB steeds allerlei culinaire experimenten langskomen. Wellicht dat dat er iets mee te maken heeft?quote:Op woensdag 22 december 2010 16:42 schreef Razztwizzle het volgende:
Ohai iedereenik ben natuurlijk altijd lurkert no.1 maar wegens spijkerbroek die ik had gekocht want alles was te wijd die nu ineens spijkerbroek die niet meer past is geworden meld ik me maar weer eens.
Hardlopen gaat even niet lukken want sneeuwvrees en heupblessure die bijna over is.. dus dan moet het maar even uit nette lijstjes komen.
quote:Op woensdag 22 december 2010 16:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zie op FB steeds allerlei culinaire experimenten langskomen. Wellicht dat dat er iets mee te maken heeft?.
Ik ga weer als er geen sneeuw meer ligt. Als ik kijk naar sneeuw lig ik al op m'n gat, het is een gavequote:
Goedzo!quote:Op woensdag 22 december 2010 16:47 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik ga weer als er geen sneeuw meer ligt. Als ik kijk naar sneeuw lig ik al op m'n gat, het is een gave. Ben net eergisteren voor het laatst bij de chiropractor geweest voor de rug/heupklachten en wil bij geen sneeuw weer heel rustig beginnen met rennen, maar denk dat Evy echt te snel ging voor mij. Ik ga m'n 3,5 km rondje eerst maar weer eens oppakken, tegen die tijd.
Ik ook niet, dus heb ik maar dit gekocht:quote:Op woensdag 22 december 2010 16:52 schreef conleche het volgende:
Oh, ik ga ook niet hardlopen vandaag, ik ben nu net weer binnen en ik vind het wel goed zo. Ga morgen na het werk wel. Dus nu lekker in bad met een boekje en zo direct alle gekochte cadeautjes inpakken en er een naam opzetten.Veel beter plan. Ik ga toch voor kerst niet meer in m'n kleren passen.
Nou, dat vind ik wel zwak van je zegquote:Op woensdag 22 december 2010 16:59 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga ook niet spinnen vandaag!
ja, ik wilde wel gaan, maar heb eigenlijk gewoon geen zin.. spank mequote:Op woensdag 22 december 2010 17:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik wel zwak van je zeg.
nice!quote:Op woensdag 22 december 2010 17:01 schreef Tinkepink het volgende:
BlijOp de valreep van het jaar een hele mooie klant binnengehaald
En nu ga ik naar huis om het te vieren
![]()
Vakantie
ik kan niet eens zonder problemen rechtop zitten/staanquote:Op woensdag 22 december 2010 17:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Feli Tink!
Mo, hoop dat je niet serieus bent met je zieke kop!
oh nice.. gefeliciteerdquote:Op woensdag 22 december 2010 17:01 schreef Tinkepink het volgende:
BlijOp de valreep van het jaar een hele mooie klant binnengehaald
En nu ga ik naar huis om het te vieren
![]()
Vakantie
Je moet ook 't coconut douchespul van the body shop hebben joh!quote:Op woensdag 22 december 2010 17:11 schreef Viking84 het volgende:
En wat is dat voor smerige marketingtruc? Dingen overheerlijk laten ruiken, zolang ze nog in het potje zitten, terwijl diezelfde geur volledig vervlogen is als je het product eruit haalt (kokosdouchespul van de Kruidvat).
Daar heb ik heul geen geld voorquote:Op woensdag 22 december 2010 17:12 schreef Swietje het volgende:
[..]
Je moet ook 't coconut douchespul van the body shop hebben joh!![]()
![]()
Sexy!!quote:Op woensdag 22 december 2010 16:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ook niet, dus heb ik maar dit gekocht:
http://www.topvintage.nl/(...)s-reducer-zwart.html
Baal echt wel dat ik niet kan RPMen, maar het gaat gewoon niet. Als ik de geest krijg kruip ik misschien nog ff op de hometrainer, maar ik betwijfel het.
Doe net als ik, je weet niks voor kerst dus je krijgt van iedereen douchespul.. en de volgende kerst is je zooi nog niet op...quote:Op woensdag 22 december 2010 17:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar heb ik heul geen geld voor. Dus nu maar weer naar die van Fa
.
Zo werkt de link wel http://www.figleaves.com/uk/product.asp?product_id=ANT-10582quote:Op woensdag 22 december 2010 17:27 schreef Merel het volgende:
http://www.figleaves.com/(...)=22/12/2010%20162501
Dit is mijn geheim onder hele strakke jurkjes XMIs vooral geweldig omdat het ding ook strapless kan. Bij strapless beha's ben ik bang dat ze afzakken, maar dit ding houdt alles zo strak en omhoog dat het zeker weten blijft zitten. En de enige man die me er ooit in gezien heeft vond 't niet eens afstotelijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 december 2010 14:19 schreef neen het volgende:
Oke, ik type dus zo'n heel bericht vol offtopic zooi maarja als ik het niet post heb ik het voor niets getypt dus ik pots het gewoon in een spoiler. Ontopic, hardlopen gaat bij mij niet echt... deze kou, wel gevraagd om mee te doen met de cpc en daar moet ik nog even goed over nadenken... denk niet dat ik dat in deze korte tijd nog erbij kan trainen (die paar extra km's) iets later wel ergens 10k lopen die vast staat dus sowieso moet er getraind worden.Stoere oma heb jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O! Beterschap voor wie ziek is.
Chico, mocht je nog vrijwiligerswerk willen doen ik geloof dat je je al kon inschrijven. Nou ja, als je eens naar zo'n infomiddag gaat laat het dan maar weten... in Nijmegen ben ik erbij en in Utrecht misschien ook wel, dan zorg ik ervoor dat ik niet dik ben..
Ah bedankt dat je me helpt herinneren. Misschien kom ik wel een kijkje nemen in Utrecht, heb ik ook meteen een reden om op mn eten te letten. En wacht verder gewoon de projecten af, die komen eind februari op de site en dan ga ik een leuke uitzoeken
.
Mn contract loopt dan af. Ik werk nu bij de uni, maar het vak dat ik geef is maar tot eind januari. Had gehoopt weer op een middelbare school aan de gang te kunnen, maar nog geen reactie gehad.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:55 schreef shinydiscoball het volgende:
Wat een blijheid in die post
Chico chick, waar stop je eigenlijk mee in januari?Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Tweede kerstdag zijn veel supermarkten al wel open.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
De supermarkten zijn dicht met kerst neem ik aan? Maar de pizzeria/sushi bestelservice?
ik las laatst een artikel over een supermarkt in Amsterdam die eerste kerstdag zelfs open isquote:Op woensdag 22 december 2010 17:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
De supermarkten zijn dicht met kerst neem ik aan? Maar de pizzeria/sushi bestelservice?
zijn ze wel, wellicht een toGo op station niet, maar de échte winkels zijn dichtquote:Op woensdag 22 december 2010 17:59 schreef Viking84 het volgende:
Je woont in fucking Amsterdam, er is vast wel IETS open. Ik geloof ook niet dat alle AH's hier dicht zijn met de kerst.
En bubbels?quote:Op woensdag 22 december 2010 18:19 schreef Swietje het volgende:
Handig Mo!
Lekker toetje had ik met sorbetijs
Nee bedoel echt eerste kerstdag, Nou ja ik haal gewoon wel eten dan verhonger ik iig nietquote:Op woensdag 22 december 2010 18:01 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Tweede kerstdag zijn veel supermarkten al wel open.
Ja zo'n mooie Anton Pieck-winter hèquote:Op woensdag 22 december 2010 18:44 schreef Laureline het volgende:
Maar nu gaat het heel goed, ik vind het zo leuk dat de mini nu ook een echte kinderboekenjeugd vol sneeuwpret beleeft!
Tering wat lelijkquote:Op woensdag 22 december 2010 19:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zou iemand dit kopen? Why?!
omdat ze blind zijn én snel zweetvoeten hebben?quote:Op woensdag 22 december 2010 19:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een tegenstrijdig schoeisel ook!quote:Op woensdag 22 december 2010 19:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb niks strapless, want heb geen tieten om iets strapless omhoog te houden. Ding wat ik nu heb gekocht, moet ook geweldig zijn. Ben benieuwd! Heb deze ook nog besteld:quote:Op woensdag 22 december 2010 17:27 schreef Merel het volgende:
http://www.figleaves.com/(...)=22/12/2010%20162501
Dit is mijn geheim onder hele strakke jurkjes XMIs vooral geweldig omdat het ding ook strapless kan. Bij strapless beha's ben ik bang dat ze afzakken, maar dit ding houdt alles zo strak en omhoog dat het zeker weten blijft zitten. En de enige man die me er ooit in gezien heeft vond 't niet eens afstotelijk!
Ja, pics or it didnt happen heurquote:Op woensdag 22 december 2010 19:20 schreef anna82 het volgende:
Oh, er mag gemopperd worden. Volgens mij had ik het al gezegd, maar oh men, mijn haar! Mijn vriendje vond het btw wel leuk, maar dat weerhoudt hem er niet van om mij champie te noemen. Ik verblijf nu met mijn hoofd onder de dekens, serieus, terwijl ik me afvraag waarom ik zo hormonaal reageer!
Die correctie-dingen vind ik er trouwens best sexy uitzien!
Nou, precies! En spuuglelijk!quote:Op woensdag 22 december 2010 19:22 schreef anna82 het volgende:
[..]
Wat een tegenstrijdig schoeisel ook!
Ik weet niet hoe ik foto's moet plaatsenquote:Op woensdag 22 december 2010 19:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, pics or it didnt happen heur.
Je vriend vast welquote:Op woensdag 22 december 2010 19:27 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik foto's moet plaatsen. *duikt nog dieper onder deken.
Ja, nu wil ik het zien, dat haar!!quote:Op woensdag 22 december 2010 19:29 schreef anna82 het volgende:
[..]
Haha, dit is echt zo veel lelijker dan mijn kapsel, ik word er blij van!
Ik zou eerder iets stiletto-achtigs doen onder dat jurkje. Of rode schoentjes voor een navy-look?quote:Op woensdag 22 december 2010 19:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik twijfel, zal ik deze bestellen
[ afbeelding ]
voor onder deze outfit?
[ afbeelding ]
De kleding is diep donkerblauw, donkerder dan lijkt op de foto.
Toch maar doen.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:36 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik zou eerder iets stiletto-achtigs doen onder dat jurkje. Of rode schoentjes voor een navy-look?
Maar wie ben ik, ik heb een champignon op mijn hoofd. Geen foto's, straks vinden jullie het reuze meevallen en dan kan ik niet meer
mopperen
Ik heb wel zwarte in zo'n uitvoering.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:37 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind de schoenen wel leuk, maar niet voor bij dat jurkje. Het wordt wel erg stewardess. Beter is blauwe pumps met en hele hoge smalle dunne hak.
Pocahontas schoenenquote:Op woensdag 22 december 2010 19:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik ook verschrikkelijk. Alsof je schoen per ongeluk in de papierversnipperaar terecht is gekomen
.
quote:
Dan een zwart riempje erbij.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb wel zwarte in zo'n uitvoering.
Zat jij ook op die Zalando-site? Daar hadden ze op zich best veel nog aan blauwe schoenen!quote:Op woensdag 22 december 2010 19:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind die pompoen op de neus niet zo mooi... Die ik postte van Guess moeten in de uitverkoop nog 130 kosten. Ammehoela. Ik heb er toch ook zwarte panty's onder ivm gehavende benen, dus ben nog in staat om die grijzige laarzen of zwarte pumps er gewoon onder aan te doen. Zo van, jammer dan.
Ik heb naar goede donkerblauwe panty's gezocht, maar niet gevonden.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:44 schreef Ewelina het volgende:
Grijs kan er ook onder XM. Of (wat lichter) bruin. Maar een zwarte panty vind ik zonde, doe dan heel donkerblauw.
Ik heb ze bij de HEMA gezien.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb naar goede donkerblauwe panty's gezocht, maar niet gevonden.
Ja, ik zie het. Ik begin steeds meer te neigen naar laarzen.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Zat jij ook op die Zalando-site? Daar hadden ze op zich best veel nog aan blauwe schoenen!
http://i2.ztat.net/large/B/U/BU311C007-503__default__5.jpgquote:Op woensdag 22 december 2010 19:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Zat jij ook op die Zalando-site? Daar hadden ze op zich best veel nog aan blauwe schoenen!
Daar vind ik eigenlijk de meeste mensen te dik voor, zelfs als ze niet dik zijn. Dubbele knopen is gewoon niet charmant!quote:Op woensdag 22 december 2010 19:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
Daarnaast heb ik ondervonden dat ik te dik ben voor een jas met een dubbele knopenrij
lekker! Ik wil ook schaatsen!quote:Op woensdag 22 december 2010 19:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Schoenen... heb er 4 paar
Mijn man heeft vandaag lekker 65 km geschaatst, vind ik zo tof voor hem!
De middelste doen!!! Schattigquote:Op woensdag 22 december 2010 19:42 schreef neen het volgende:
Wie gaan er eigenlijk allemaal nog wel niet naar de kapper zo vlak voor de kerstde kapper hier in de buurt heeft gewoon een extra avond om mensen te knippen ingelast zag ik
Kort, beetje minder kort of op zich voor mijn doen lang, dat zijn de opties
dissevaag maarja
Nee klopt wel. Ik wilde met name een rode jas, maar geen mooie gevonden dus.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:52 schreef Merel het volgende:
[..]
Daar vind ik eigenlijk de meeste mensen te dik voor, zelfs als ze niet dik zijn. Dubbele knopen is gewoon niet charmant!
o, dan moet ik even een paar jassen weggooienquote:Op woensdag 22 december 2010 19:52 schreef Merel het volgende:
[..]
Daar vind ik eigenlijk de meeste mensen te dik voor, zelfs als ze niet dik zijn. Dubbele knopen is gewoon niet charmant!
Die schoenen heb ik in het bruin en ze lopen heerlijk, hele zomer op rond kunnen wandelen zonder een centje pijnquote:Op woensdag 22 december 2010 19:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik twijfel, zal ik deze bestellen
[ afbeelding ]
voor onder deze outfit?
[ afbeelding ]
De kleding is diep donkerblauw, donkerder dan lijkt op de foto.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even in spoiler vanwege de grote foto.
Volgens mij kan dat ook best onder dat jurkje. Gelijk lelijke benen euvel opgelost.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Dat de uitslag goed is, dus gezond en niks aan de handquote:Op woensdag 22 december 2010 19:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Merel, ja maar wat ook alweer precies?
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja ik ben nu in luv met dezeAls jij dat mooi vind moet je dat gewoon dragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even in spoiler vanwege de grote foto.
Volgens mij kan dat ook best onder dat jurkje. Gelijk lelijke benen euvel opgelost.het lijkt niet wat het is
Ja ik ben nu in luv met dezeDie zijn gaaf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even in spoiler vanwege de grote foto.
Volgens mij kan dat ook best onder dat jurkje. Gelijk lelijke benen euvel opgelost.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Ja ik ben nu in luv met dezeTot hoe ver komen die laarzen wel niet?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even in spoiler vanwege de grote foto.
Volgens mij kan dat ook best onder dat jurkje. Gelijk lelijke benen euvel opgelost.
Zelfde probleem als ik? Ik pas ook bijna geen laarzenquote:Op woensdag 22 december 2010 20:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Twijfel alleen of mn kuiten erin passen. Maar kan ze terugsturen, dus op zich...
Net over de knie!quote:Op woensdag 22 december 2010 20:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Tot hoe ver komen die laarzen wel niet?!
Dat gaat nog wel, het hangt heel erg af hoe het model is gesneden.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:09 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Zelfde probleem als ik? Ik pas ook bijna geen laarzen
Dat is niet zo erg in mijn geval.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dan zie je niet eens een stuk been
Nee. Ik heb niets echt over de knie en ook niet in het blauwquote:
Ik pas echt bijna geen laarzen, kennelijk heb ik dikke kuiten.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel, het hangt heel erg af hoe het model is gesneden.
http://www.nerobianco.nl/(...)eaulaars/187-88-1938
Deze pas ik dus prima en dat is kuitmaat 'normaal'. Dus tja.
170quote:Op woensdag 22 december 2010 20:19 schreef Chicolate het volgende:
Hoe duur zijn die XM? Ik vind hem leuk(en moet ook mn onderbenen verbergen).
Maar wel zulke hakken toch?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee. Ik heb niets echt over de knie en ook niet in het blauw.
Auquote:
Alleen in pumps!quote:
Ben ik met je eens hoor, maar I can't have it all helaas. Moet dus een compromis zien te vinden.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:20 schreef conleche het volgende:
Neen, het eerste kapsel!!
XM, ik vind die laarzen niet zo mooi bij dat soort rok. Dan zou ik die grijze er nog mooier onder vinden geloof ik, maar ik vind het eigenlijk helemaal geen laarzenrok.
Ja, die heb ik net nog gepost, grijze!quote:Op woensdag 22 december 2010 20:23 schreef Blurred86 het volgende:
XM, je hebt laatst toch ook suede laarzen gekocht (hier gepost iig)? deze doen mij daar iig aan denken
Heb je die grijze al geprobeerd dan? Die vind ik nog steeds gorgeous trouwens, was dat op dezelfde site?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ben ik met je eens hoor, maar I can't have it all helaas. Moet dus een compromis zien te vinden.
Je wil toch blauwe plekken verbergen? Voor 5 euro heb je een goeie zwarte maillot bij HEMA! Veel goedkoper dan laarzenquote:Op woensdag 22 december 2010 20:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Au. Dat gaat hem niet worden voor mij.
Nog niet onder dat jurkje nee! Moet ik alleen donkerblauwe panty nog scoren.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb je die grijze al geprobeerd dan? Die vind ik nog steeds gorgeous trouwens, was dat op dezelfde site?
Maar zwart kon ook niet hoorde ik netquote:Op woensdag 22 december 2010 20:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Je wil toch blauwe plekken verbergen? Voor 5 euro heb je een goeie zwarte maillot bij HEMA! Veel goedkoper dan laarzen
http://www.hema.nl/nl-nl/(...)px?productid=4060788quote:Op woensdag 22 december 2010 20:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nog niet onder dat jurkje nee! Moet ik alleen donkerblauwe panty nog scoren.
Maar daar kan je toch geen pumps bij aan?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:28 schreef conleche het volgende:
[..]
http://www.hema.nl/nl-nl/(...)px?productid=4060788
Maar dat van die enkels zou je toch ook hebben bij die stewardessenschoenen?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maar zwart kon ook niet hoorde ik net.
De problemen:
- geen enkels, dus pumps staan gewoon niet zo mooi
- gehavende benen
- halflange laarzen en dan nog zo'n 5 cm been zien vind ik ook niet zo mooi
Paarse littekens. Als ik met korte broek loop vragen mensen wat er met mn benen gebeurd is. Ingegroeide haartjes en niet van de korstjes af kunnen blijven. Maar zwart vind ik zo donker, mijn 'kerstkleding' is vaak al zwartquote:Op woensdag 22 december 2010 20:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Je wil toch blauwe plekken verbergen? Voor 5 euro heb je een goeie zwarte maillot bij HEMA! Veel goedkoper dan laarzen
Jawel hoor. Ik draag vaak genoeg een maillot en pumps.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maar daar kan je toch geen pumps bij aan?
Aargh. Ik word hier gek van.
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar dat van die enkels zou je toch ook hebben bij die stewardessenschoenen?
Nou ja, ik doe dat wel, altijd, maar then again, ik doe ook streepjessokken in mijn pumpsquote:Op woensdag 22 december 2010 20:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maar daar kan je toch geen pumps bij aan?
Aargh. Ik word hier gek van.
Ik bedoelde chico, die had geen 170 euro over voor laarzenquote:Op woensdag 22 december 2010 20:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maar zwart kon ook niet hoorde ik net.
De problemen:
- geen enkels, dus pumps staan gewoon niet zo mooi
- gehavende benen
- halflange laarzen en dan nog zo'n 5 cm been zien vind ik ook niet zo mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |