Tering wat lelijkquote:Op woensdag 22 december 2010 19:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zou iemand dit kopen? Why?!
omdat ze blind zijn én snel zweetvoeten hebben?quote:Op woensdag 22 december 2010 19:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een tegenstrijdig schoeisel ook!quote:Op woensdag 22 december 2010 19:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb niks strapless, want heb geen tieten om iets strapless omhoog te houden. Ding wat ik nu heb gekocht, moet ook geweldig zijn. Ben benieuwd! Heb deze ook nog besteld:quote:Op woensdag 22 december 2010 17:27 schreef Merel het volgende:
http://www.figleaves.com/(...)=22/12/2010%20162501
Dit is mijn geheim onder hele strakke jurkjes XMIs vooral geweldig omdat het ding ook strapless kan. Bij strapless beha's ben ik bang dat ze afzakken, maar dit ding houdt alles zo strak en omhoog dat het zeker weten blijft zitten. En de enige man die me er ooit in gezien heeft vond 't niet eens afstotelijk!
Ja, pics or it didnt happen heurquote:Op woensdag 22 december 2010 19:20 schreef anna82 het volgende:
Oh, er mag gemopperd worden. Volgens mij had ik het al gezegd, maar oh men, mijn haar! Mijn vriendje vond het btw wel leuk, maar dat weerhoudt hem er niet van om mij champie te noemen. Ik verblijf nu met mijn hoofd onder de dekens, serieus, terwijl ik me afvraag waarom ik zo hormonaal reageer!
Die correctie-dingen vind ik er trouwens best sexy uitzien!
Nou, precies! En spuuglelijk!quote:Op woensdag 22 december 2010 19:22 schreef anna82 het volgende:
[..]
Wat een tegenstrijdig schoeisel ook!
Ik weet niet hoe ik foto's moet plaatsenquote:Op woensdag 22 december 2010 19:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, pics or it didnt happen heur.
Je vriend vast welquote:Op woensdag 22 december 2010 19:27 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik foto's moet plaatsen. *duikt nog dieper onder deken.
Ja, nu wil ik het zien, dat haar!!quote:Op woensdag 22 december 2010 19:29 schreef anna82 het volgende:
[..]
Haha, dit is echt zo veel lelijker dan mijn kapsel, ik word er blij van!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |