Awwquote:Op woensdag 22 december 2010 11:33 schreef motorbloempje het volgende:
kan niet slapen.. zodra ik ga liggen hoest ik me de longen uit 't lijf
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:34 schreef V1z0R het volgende:
Dus dat is wat Vik met d'r vinger onder haar neus drukt... poeder...
Codeinequote:Op woensdag 22 december 2010 11:33 schreef motorbloempje het volgende:
kan niet slapen.. zodra ik ga liggen hoest ik me de longen uit 't lijf
ik dacht dat 't van die snoepjes waren, van die kussentjesquote:Op woensdag 22 december 2010 11:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon zo verzenden, komt vast wel goed.
Volgende keer open jij 'em maar, jouw plaatjes zijn vaak zoveel leuker.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon zo verzenden, komt vast wel goed.
ik ben geen medicijnenkenner, maar wat is 't en hoe kom ik er aan?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Codeine![]()
Ben geen voorstander van medicijnen, maar na een paar dagen niet kunnen slapen door flink hoesten is een tabletje codeine zooooo fijn...
Je kunt dat plaatje altijd nog in de OP doen ipv jouw plaatjequote:Op woensdag 22 december 2010 11:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Volgende keer open jij 'em maar, jouw plaatjes zijn vaak zoveel leuker.
Google skilzz, I haz themquote:Op woensdag 22 december 2010 11:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Volgende keer open jij 'em maar, jouw plaatjes zijn vaak zoveel leuker.
Via je vriendelijke huisartsquote:Op woensdag 22 december 2010 11:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben geen medicijnenkenner, maar wat is 't en hoe kom ik er aan?![]()
moet echt vrijdag alweer een béétje op zijn ivm kerstdiner!
Ja's goed, maar ik ga pas tegen 5en denk ik.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:40 schreef Viking84 het volgende:
Co, laat je even weten of het hardlopen een beetje te doen is? Ik wil vandaag of morgen ook weer gaan.
Of jij test het en doet verslag aan Co.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:40 schreef Viking84 het volgende:
Co, laat je even weten of het hardlopen een beetje te doen is? Ik wil vandaag of morgen ook weer gaan.
Neequote:Op woensdag 22 december 2010 11:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Of jij test het en doet verslag aan Co.
www.ns.nl --> actuele vertrektijdenquote:Op woensdag 22 december 2010 11:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
Haidiehai! Mn zus wil met mij lunchen (waarschijnlijk in A'dam), is het met de treinen een beetje okay vandaag?Zo buiten de spits enzulks.
Ja daar léék alles in orde te zijn!quote:Op woensdag 22 december 2010 11:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
www.ns.nl --> actuele vertrektijden
Mijn reis verliep vanochtend prima!
Maak jij een kleintje voor hem. Drie dingen die hij lekker vindt in een mandje, strik eromheen. Klaar. Blije en ontroerde vaderquote:Op woensdag 22 december 2010 11:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Aaah, sneu, mijn vader krijgt dit jaar natuurlijk ook helemaal geen kerstpakket..
Ik heb er nog nooit een gehad, maar ach..
Je moet er ook geen alcohol bij drinkenquote:Op woensdag 22 december 2010 11:58 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan codeine. Het werkt bij mij echt te goed. Een kwart pil en ik ben voor anderhalve dag van de wereld.
Sommigen vinden dat prettig!quote:Op woensdag 22 december 2010 11:58 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan codeine. Het werkt bij mij echt te goed. Een kwart pil en ik ben voor anderhalve dag van de wereld.
Het tegendeel zou dan ook niet onopgemerkt gebleven zijnquote:Op woensdag 22 december 2010 11:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
www.ns.nl --> actuele vertrektijden
Mijn reis verliep vanochtend prima!
QFT!quote:Op woensdag 22 december 2010 12:02 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil ook wel voor 1,5 dag van de wereld zijn. Dan is het vrijdag!.
Ja dat bedacht ik net! Al bedacht ik ook net dat ik deze maand 100 euro minder krijg door een foutje en dat eigenlijk wilde lenen totdat ik het weer had dus dat is ook zo stom.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:00 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Maak jij een kleintje voor hem. Drie dingen die hij lekker vindt in een mandje, strik eromheen. Klaar. Blije en ontroerde vader
Nee hoor. En dit hoeft ook niet duur te zijn. tientje max.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja dat bedacht ik net! Al bedacht ik ook net dat ik deze maand 100 euro minder krijg door een foutje en dat eigenlijk wilde lenen totdat ik het weer had dus dat is ook zo stom.
Het leukste is natuurlijk zo een doos met snippers..
Op het moment dat ik >2 uur doe over een stukje van normaliter 18 minuten, vind ik dat ik daar best over mag mopperen. Ik zit nu nog met een onwijs zeer lijf en een knallende koppijn, dankzij het uur wegtochten en koukleumen op het perron.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het tegendeel zou dan ook niet onopgemerkt gebleven zijn.
Of ik vraag m'n moeder om mee te doenquote:Op woensdag 22 december 2010 12:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee hoor. En dit hoeft ook niet duur te zijn. tientje max.
Je krijgt er een kaartje voor rockit open air of free your mind festival bij voor 5 euro meer!!quote:Op woensdag 22 december 2010 12:22 schreef shinydiscoball het volgende:
Pief, ik had mensen gevonden om mee te gaan naar die NYE party in Utrecht maar het is zo duuuur...
Hmmm ja even kijken want 50 euro is toch best veel nu. Maar het klinkt wel echt superquote:Op woensdag 22 december 2010 12:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Je krijgt er een kaartje voor rockit open air of free your mind festival bij voor 5 euro meer!!
Ik ga sowieso met verkleeds, weet alleen nog niet precies hoe/wat.. Maar wel circus/burlesque/etc..quote:Op woensdag 22 december 2010 12:32 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Hmmm ja even kijken want 50 euro is toch best veel nu. Maar het klinkt wel echt super
Items lenen?quote:Op woensdag 22 december 2010 12:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik ga sowieso met verkleeds, weet alleen nog niet precies hoe/wat.. Maar wel circus/burlesque/etc..
Rijgveterkorset, waaier met veertjes...quote:Op woensdag 22 december 2010 12:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hihi, wat heb je in de aanbieding?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Whoa!Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn loon is opeens veel meer dan ik verwacht had, eindejaarsuitkering valt blijkbaar hoger uit dan ik dacht. En huurtoeslag én studiefinanciering zijn ook vandaag gestort, ik lijk opeens rijk(tot ik mn huur weer moet betalen). Kan geen kwaad, nog steeds geen baan gevonden en ik stop eind januari dus kan wel een buffer gebruiken.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Hahah oeh! Ik wil vooral glitter/circus/jaren 20.. Niet te sexyquote:Op woensdag 22 december 2010 12:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Rijgveterkorset, waaier met veertjes...
Dan heb je óf heel dik haar, óf je kapster een oogafwijking.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
De kapster viel mee! Ze zei alleen dat ze een grijze lok zag, en of ze hem eruit mocht halen!
Bleek het één haar te zijn... Pfew!
Of de taalvaardigheid van kapsters is niet zo goed, zelfs niet als het om vakjargon gaat!quote:Op woensdag 22 december 2010 13:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dan heb je óf heel dik haar, óf je kapster een oogafwijking.
Ja, ik lust het wel, een enkele vissoort dan, maar het is niet dat ik denk van NOM! ofzo.quote:
Same here, ik heb opeens al mijn overuren van mn baantje betaald gekregen, en dat was veelquote:Op woensdag 22 december 2010 12:47 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nice!
Mijn loon is opeens veel meer dan ik verwacht had, eindejaarsuitkering valt blijkbaar hoger uit dan ik dacht. En huurtoeslag én studiefinanciering zijn ook vandaag gestort, ik lijk opeens rijk(tot ik mn huur weer moet betalen). Kan geen kwaad, nog steeds geen baan gevonden en ik stop eind januari dus kan wel een buffer gebruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O! Beterschap voor wie ziek is.
Chico, mocht je nog vrijwiligerswerk willen doen ik geloof dat je je al kon inschrijven. Nou ja, als je eens naar zo'n infomiddag gaat laat het dan maar weten... in Nijmegen ben ik erbij en in Utrecht misschien ook wel, dan zorg ik ervoor dat ik niet dik ben.
het lijkt niet wat het is
Ja, ik kom veel ouder en wijzer over natuurlijkquote:Op woensdag 22 december 2010 12:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Huh vik is maar 3,5 jaar ouder dan ik
Zo is dat.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:46 schreef neen het volgende:
Ach, een fijn jaar hebben heb je grotendeels zelf in de hand. Vorig jaar wel dingen gedaan waarvan ik denk:"goed gedaan" maar dit jaar niet, eigenlijk geen stap vooruit gezet ofzo... veel te weinig ondernomen dus. Er is geen geschiedenis geschreven zegmaar dit jaarals ik volgend jaar dat gevoel niet wil hebben moet ik daar zelf iets aan doen.
jaartallen eigenlijk
Nee, veggie.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb eergisteren nog gehakt gehad, gisteren zalm en ham. Ik vind het wel weer welletjes. En misschien heeft Duuf wel gehakt meegenomen voor door de pasta. Dat weet ik niet.
Echt hee, goed bezig!quote:Op woensdag 22 december 2010 14:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, ik kom veel ouder en wijzer over natuurlijk.
Terug uit de stad. In het centrum was het wel even ploeteren, maar op mijn hardlooproute is het niet glad, dus ik ga lekker lopen straks.
rest van december: vrijquote:Op woensdag 22 december 2010 14:58 schreef Phaidra het volgende:
Jeej sigme![]()
![]()
Al denk ik dat ik persoonlijk liever werk dan een huis verbouw, maar verder is vrijheid tof!
quote:
Veel beter!quote:Op woensdag 22 december 2010 14:59 schreef sigme het volgende:
[..]
rest van december: vrij
januari: vakantie
laatste week januari + februari: slopen & opruimen
maart: kijken naar aannemer
Zo valt het wel mee, nietwaar?
Nee wel meer belegenquote:Op woensdag 22 december 2010 14:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, ik kom veel ouder en wijzer over natuurlijk.
Terug uit de stad. In het centrum was het wel even ploeteren, maar op mijn hardlooproute is het niet glad, dus ik ga lekker lopen straks.
Gelukkig hoef jij pas na 16:30 naar huis!quote:Op woensdag 22 december 2010 15:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Utrecht Centraal-Den Haag C
Woensdag 22 December 15:01
Oorzaak
Tussen Utrecht Centraal en Den Haag C rijden minder treinen door een wisselstoring.
Verwachting
De verstoring is naar verwachting rond 16:30 uur verholpen.
Wat bedoel je daarmee?quote:Op woensdag 22 december 2010 15:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee wel meer belegen
* conlechegaat hier eens even voor zitten onder het genot van een kopje thee en een stroopwafel, die laatste moet overigens worden toegevoegd aan haar lijst.quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 15:18 schreef conleche het volgende:
[..]
* conlechegaat hier eens even voor zitten onder het genot van een kopje thee en een stroopwafel, die laatste moet overigens worden toegevoegd aan haar lijst.
Ja joh, al die rode wrapsalsa's lijken op elkaar.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:20 schreef Viking84 het volgende:
Voor mijn eten van vanavond ben ik naar 3 verschillende AH's geweest om de ingrediënten bij elkaar te sprokkelen.
Salsa mild was echter nergens te vinden, dus Nachtwacht fietst na z'n werk nog even naar de XL. Ze verkopen dat toch nog wel? (volgens albert.nl wel). Of weet iemand een goed alternatief? Zou ik er ook gewoon een tacosausje voor kunnen gebruiken?
Nee. Overurencompensatie gaat dankzij NS nu op aan een langere reistijd.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gelukkig hoef jij pas na 16:30 naar huis!
quote:Op woensdag 22 december 2010 14:19 schreef neen het volgende:
Oke, ik type dus zo'n heel bericht vol offtopic zooi maarja als ik het niet post heb ik het voor niets getypt dus ik pots het gewoon in een spoiler. Ontopic, hardlopen gaat bij mij niet echt... deze kou, wel gevraagd om mee te doen met de cpc en daar moet ik nog even goed over nadenken... denk niet dat ik dat in deze korte tijd nog erbij kan trainen (die paar extra km's) iets later wel ergens 10k lopen die vast staat dus sowieso moet er getraind worden.Hahahaha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O! Beterschap voor wie ziek is.
Chico, mocht je nog vrijwiligerswerk willen doen ik geloof dat je je al kon inschrijven. Nou ja, als je eens naar zo'n infomiddag gaat laat het dan maar weten... in Nijmegen ben ik erbij en in Utrecht misschien ook wel, dan zorg ik ervoor dat ik niet dik ben.. Ik snap de ballen van jouw spoiler, maar ik moet er wel hard om lachen!
.
Niet meer actief op Fok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |