quote:Op woensdag 22 december 2010 15:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Een foto van een pinapparaat dat je geld weer inslikt.
Dat is mijn businessquote:Op woensdag 22 december 2010 15:55 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zoiets zullen ze wel mee komen denk ik:
[ afbeelding ]
Neu, grafiekjesquote:Op woensdag 22 december 2010 15:58 schreef V1z0R het volgende:
Wat?
Op het beeld schrijven met een pen?
Foto?quote:Op woensdag 22 december 2010 16:09 schreef anna82 het volgende:
oh hai,
Ik ging vandaag naar de kapper met een idee voor een stijlvol kapsel. Blijkbaar zijn champignons enorm stylish, want ik heb er nu 1 op mijn hoofd, meh![]()
verders een lijstje:
O: 2 boterhammen pindakaas
T: banana
L: 2 boterhammen met kaas
T: peer
D: quiche met broccoli
L: deeg van de taarten die ik ga bakken ter afscheid van mijn werk!
yup.. op tijd was kwart over 4..quote:Op woensdag 22 december 2010 07:27 schreef motorbloempje het volgende:
hij heeft een bespreking, maar komt daarna op tijd naar huis (maar op tijd kan ook kwart over 4 zijn)
ach, ik red me wel.. dokter is op loopafstand en hij heeft me net even uit laten huilen en thee voor me gehaald en ingeschonken
Bel je eigen kapper, dan weet je het zekerquote:Op woensdag 22 december 2010 16:10 schreef V1z0R het volgende:
Zijn de kappers vrijdag eigenlijk wel tot laat open i.v.m. kerstavond?
Houd FB in de gaten, wie weetquote:Op woensdag 22 december 2010 16:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Foto?.
En daarom heb ik al m'n hele leven hetzelfde kapsel, kan er ook niks misgaan.
Bleh, ben op het moment te lui om te bellenquote:Op woensdag 22 december 2010 16:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bel je eigen kapper, dan weet je het zeker.
Best wel!quote:Op woensdag 22 december 2010 16:14 schreef anna82 het volgende:
[..]
Houd FB in de gaten, wie weet
Ik had ook een leuk kapsel en ik wilde er alleen een stukje vanaf en net iets anders. Ik had zelfs een foto meegenomen! Nog nooit was ik zo voorbereid...
Vizor: mijn kapster is tot 21:00 open! Tempting?
quote:Op woensdag 22 december 2010 16:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
De tering hoe lang kan een kind gillen en janken
Sorry, maarquote:Op woensdag 22 december 2010 16:09 schreef anna82 het volgende:
oh hai,
Ik ging vandaag naar de kapper met een idee voor een stijlvol kapsel. Blijkbaar zijn champignons enorm stylish, want ik heb er nu 1 op mijn hoofd, meh![]()
En wekelijks een vuilniszak vol lege haarlakbussenquote:
Stiekem is 't gewoon een helm.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En wekelijks een vuilniszak vol lege haarlakbussen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |