Ik vind het wel een geil kapsel eigenlijkquote:Op woensdag 22 december 2010 16:36 schreef Viking84 het volgende:
En het is een goed anti-conceptiemiddel.
Jij bent dan ook niet lesbischquote:Op woensdag 22 december 2010 16:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik vind het wel een geil kapsel eigenlijk
Ik zie op FB steeds allerlei culinaire experimenten langskomen. Wellicht dat dat er iets mee te maken heeft?quote:Op woensdag 22 december 2010 16:42 schreef Razztwizzle het volgende:
Ohai iedereenik ben natuurlijk altijd lurkert no.1 maar wegens spijkerbroek die ik had gekocht want alles was te wijd die nu ineens spijkerbroek die niet meer past is geworden meld ik me maar weer eens.
Hardlopen gaat even niet lukken want sneeuwvrees en heupblessure die bijna over is.. dus dan moet het maar even uit nette lijstjes komen.
quote:Op woensdag 22 december 2010 16:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zie op FB steeds allerlei culinaire experimenten langskomen. Wellicht dat dat er iets mee te maken heeft?.
Ik ga weer als er geen sneeuw meer ligt. Als ik kijk naar sneeuw lig ik al op m'n gat, het is een gavequote:
Goedzo!quote:Op woensdag 22 december 2010 16:47 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik ga weer als er geen sneeuw meer ligt. Als ik kijk naar sneeuw lig ik al op m'n gat, het is een gave. Ben net eergisteren voor het laatst bij de chiropractor geweest voor de rug/heupklachten en wil bij geen sneeuw weer heel rustig beginnen met rennen, maar denk dat Evy echt te snel ging voor mij. Ik ga m'n 3,5 km rondje eerst maar weer eens oppakken, tegen die tijd.
Ik ook niet, dus heb ik maar dit gekocht:quote:Op woensdag 22 december 2010 16:52 schreef conleche het volgende:
Oh, ik ga ook niet hardlopen vandaag, ik ben nu net weer binnen en ik vind het wel goed zo. Ga morgen na het werk wel. Dus nu lekker in bad met een boekje en zo direct alle gekochte cadeautjes inpakken en er een naam opzetten.Veel beter plan. Ik ga toch voor kerst niet meer in m'n kleren passen.
Nou, dat vind ik wel zwak van je zegquote:Op woensdag 22 december 2010 16:59 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga ook niet spinnen vandaag!
ja, ik wilde wel gaan, maar heb eigenlijk gewoon geen zin.. spank mequote:Op woensdag 22 december 2010 17:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik wel zwak van je zeg.
nice!quote:Op woensdag 22 december 2010 17:01 schreef Tinkepink het volgende:
BlijOp de valreep van het jaar een hele mooie klant binnengehaald
En nu ga ik naar huis om het te vieren
![]()
Vakantie
ik kan niet eens zonder problemen rechtop zitten/staanquote:Op woensdag 22 december 2010 17:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Feli Tink!
Mo, hoop dat je niet serieus bent met je zieke kop!
oh nice.. gefeliciteerdquote:Op woensdag 22 december 2010 17:01 schreef Tinkepink het volgende:
BlijOp de valreep van het jaar een hele mooie klant binnengehaald
En nu ga ik naar huis om het te vieren
![]()
Vakantie
onder de duim die vent, zo jammer want als z'n vriendin er is, is hij niet de jongen die ik ken.
Je moet ook 't coconut douchespul van the body shop hebben joh!quote:Op woensdag 22 december 2010 17:11 schreef Viking84 het volgende:
En wat is dat voor smerige marketingtruc? Dingen overheerlijk laten ruiken, zolang ze nog in het potje zitten, terwijl diezelfde geur volledig vervlogen is als je het product eruit haalt (kokosdouchespul van de Kruidvat).
Daar heb ik heul geen geld voorquote:Op woensdag 22 december 2010 17:12 schreef Swietje het volgende:
[..]
Je moet ook 't coconut douchespul van the body shop hebben joh!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |