Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Klein beetje biologie kan handig zijn.quote:Op woensdag 22 december 2010 09:44 schreef Solique het volgende:
glibberen hoef je niet voor te leren
Truequote:Op woensdag 22 december 2010 09:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klein beetje biologie kan handig zijn.
Of scheikunde...quote:Op woensdag 22 december 2010 09:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klein beetje biologie kan handig zijn.
glijen toch??quote:
Goed hoor trev!quote:Op woensdag 22 december 2010 09:50 schreef Trevland het volgende:
En zoals ik zo net al vroeg: hoe is het hier?
zonder -nquote:
glije??quote:
Zozo, dat is bij mij haast normaalquote:Op woensdag 22 december 2010 09:55 schreef Panda72 het volgende:
Erg veel trek vandaag al 2 krentebollen met kaas, een banaan en 3 grote bakken koffie op. En het is pas 10:00
Ja, je doet het goed of je doet het nietquote:Op woensdag 22 december 2010 09:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
glije??
das wel heel erg dialect
Ik kan nog steeds niet lang op mijn knieën zittenquote:
Ja maar jij bent een sterke man die hebben meer honger.quote:Op woensdag 22 december 2010 09:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zozo, dat is bij mij haast normaal
gleie...quote:Op woensdag 22 december 2010 10:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, je doet het goed of je doet het niet
No doggystylequote:Op woensdag 22 december 2010 10:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds niet lang op mijn knieën zitten
Likken als Lassie dan maarquote:
ik heb medelijden met je manquote:Op woensdag 22 december 2010 10:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds niet lang op mijn knieën zitten
Dat is hoe je echt het genot vergrootquote:
weltrusten dan maarquote:Op woensdag 22 december 2010 10:13 schreef Myraela het volgende:
1 plens water in mijn gezicht, 3 koppen koffie en 2 uur gewerkt. En ik slaap nog steeds. Wtf.gelukkig zit ik alleen in de kamer.
Proberen te blijven fokken dus.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:13 schreef Myraela het volgende:
1 plens water in mijn gezicht, 3 koppen koffie en 2 uur gewerkt. En ik slaap nog steeds. Wtf.gelukkig zit ik alleen in de kamer.
quote:Op woensdag 22 december 2010 10:16 schreef Toekito het volgende:
wie gaat thuis mijn portomonee ophalen?
quote:Op woensdag 22 december 2010 10:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
het sneeuwt... mag je zelf doen...
Het topic is ingesneeuwdquote:
leuk zo net voor kerstquote:Op woensdag 22 december 2010 10:29 schreef wel.o.k het volgende:
en weer een collega minder......
iets te bijdehand mailtje verstuurd en nu mocht hij zijn spullen inleveren en vertrekken![]()
straks nog even de ramen zemen om de spetters van het "gesprek" weg te werken
hier nu ook 1 minder... is al de 6e die deze maand uit zichzelf weggaatquote:Op woensdag 22 december 2010 10:29 schreef wel.o.k het volgende:
iets te bijdehand mailtje verstuurd en nu mocht hij zijn spullen inleveren en vertrekken![]()
fijne "bazen"quote:Op woensdag 22 december 2010 10:29 schreef wel.o.k het volgende:
hij is wel op tijd thuis denk ikquote:
jullie hebben een vacature dus?quote:Op woensdag 22 december 2010 10:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hier nu ook 1 minder... is al de 6e die deze maand uit zichzelf weggaat
Nog steeds ziekquote:
Ja nu zijn wij(nou ja ik in ieder geval) natuurlijk nieuwsgierig naar dat mailtjequote:Op woensdag 22 december 2010 10:29 schreef wel.o.k het volgende:
quote:09:51:49 22-12-10 Melding : LET OP: DE SNELWEGEN ZIJN SPEK GLAD
Regio : [MWB] Regio 20 - Midden en West Brabant
Eenheden : [1201976] Lichtkrant Kazerne Tilburg-Vossenberg
: [1201975] Lichtkrant Kazerne Tilburg-Centrum
09:51:27 22-12-10 Melding : LET OP: DE SNELWEGEN ZIJN SPEK GLAD
Eenheden : [1201923] Lichtkrant Kazerne Bergen op Zoom
09:51:10 22-12-10 Melding : LET OP: DE SNELWEGEN ZIJN SPEK GLAD
Eenheden : [1201925] Lichtkrant Kazerne Breda
: [1201966] Lichtkrant Kazerne Roosendaal
quote:Op woensdag 22 december 2010 10:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hij is wel op tijd thuis denk ik![]()
tenzij hij net zo auto rijdt als hij het gesprek net voerde
quote:Op woensdag 22 december 2010 10:29 schreef wel.o.k het volgende:
schaart zich bij Pandaquote:Op woensdag 22 december 2010 10:34 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja nu zijn wij(nou ja ik in ieder geval) natuurlijk nieuwsgierig naar dat mailtje
het ligt dus niet aan de kantoor tuin maar aan de collega..quote:Op woensdag 22 december 2010 10:39 schreef Pheno het volgende:
Fuck kantoortuinen. Welke kudtmongool gaat nu een conference-call in zijn eentje houden met volume op 50?
quote:Op woensdag 22 december 2010 10:39 schreef Pheno het volgende:
Fuck kantoortuinen. Welke kudtmongool gaat nu een conference-call in zijn eentje houden met volume op 50?
Mogguh Pezuquote:
kusje op je ziekquote:Op woensdag 22 december 2010 10:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nog steeds ziekMaar verder goed
Hoezo buurvrouw? Ben je nou tóch aant werk? Je was toch vrij?
Als er muren om die badmongool zouden zijn kon ik mezelf tenminste verstaan.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
het ligt dus niet aan de kantoor tuin maar aan de collega..
Trek de stekker uit zijn pcquote:Op woensdag 22 december 2010 10:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als er muren om die badmongool zouden zijn kon ik mezelf tenminste verstaan.
Maar je was toch gedwongen vrij?quote:Op woensdag 22 december 2010 10:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kusje op je ziek![]()
ik ben niet vrij hoor![]()
de rest van de week is er genoeg werk
en gisteren zat ik thuis maar was ik ook niet vrij![]()
volgende week dan heb ik vrij
ik weet niet prcies wat er in stond maar het was te persoonlijk heb ik vernomenquote:Op woensdag 22 december 2010 10:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]..
niet zo fijn..
was het echt TE bijdehand?? of een kort lontje van een manager die z'n eigen fouten niet in wil zien??
stekker van de telefoon uit de walloutlet trekkenquote:Op woensdag 22 december 2010 10:39 schreef Pheno het volgende:
oke maar je hebt wel iets van het gesprek kunnen opvangen en je hebt ook gezien hoe hij zijn spullen moest pakken?quote:Op woensdag 22 december 2010 10:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik weet niet prcies wat er in stond maar het was te persoonlijk heb ik vernomen
sensatie zoeker pandaquote:Op woensdag 22 december 2010 10:47 schreef Panda72 het volgende:
[..]
oke maar je hebt wel iets van het gesprek kunnen opvangen en je hebt ook gezien hoe hij zijn spullen moest pakken?
Nouhou ik heb gewoon zeer veel belangstelling in mijn medemensquote:
yep, iemand doet zijn werk niet volgens hem en daardoor moet hij ALLES ZELF DOEN ZOWEL ZIJN EIGEN WERK ALS HET WERK VAN DIE ANDERE MONGOOLEN DIE ECHT GEEN KLOTE UITVOERENquote:Op woensdag 22 december 2010 10:47 schreef Panda72 het volgende:
[..]
oke maar je hebt wel iets van het gesprek kunnen opvangen en je hebt ook gezien hoe hij zijn spullen moest pakken?
Ah, was ik het toch?quote:Op woensdag 22 december 2010 10:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
yep, iemand doet zijn werk niet volgens hem en daardoor moet hij ALLES ZELF DOEN ZOWEL ZIJN EIGEN WERK ALS HET WERK VAN DIE ANDERE MONGOOLEN DIE ECHT GEEN KLOTE UITVOEREN
quote:Op woensdag 22 december 2010 10:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
yep, iemand doet zijn werk niet volgens hem en daardoor moet hij ALLES ZELF DOEN ZOWEL ZIJN EIGEN WERK ALS HET WERK VAN DIE ANDERE MONGOOLEN DIE ECHT GEEN KLOTE UITVOEREN
Jep, wel meerdere...quote:
mmmm misschien is hij de broer van mijn collega die ook exit is.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ohh.. de wasabi-streken konden niet door de bocht??quote:Op woensdag 22 december 2010 10:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik weet niet prcies wat er in stond maar het was te persoonlijk heb ik vernomen
mja.. dat is minder tactisch uitgedrukt...quote:Op woensdag 22 december 2010 10:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Geeft wel blijk van enige zelfkennisquote:Op woensdag 22 december 2010 10:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Jouw collegaquote:Op woensdag 22 december 2010 10:39 schreef Pheno het volgende:
Ik snap het grapje niet?quote:
Ik ook nietquote:
Ik ook nietquote:
Dan snap ik het grapje nog steeds niet.quote:
Op een lamp? Nou sorry, ik vind em nog steeds niet grappigquote:
En dit is grappig, omdat?quote:
ik ook nietquote:Op woensdag 22 december 2010 11:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan snap ik het grapje nog steeds niet.
Waarom post je em dan?quote:
dat dusquote:
Sorry ferrari, maar dat is best nutteloos en slaat nergens opquote:
Hoi batsbaasquote:
Ik d8 misschien snapte iemand hem.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry ferrari, maar dat is best nutteloos en slaat nergens op
[..]
Hoi batsbaas
Omdat watquote:
zeg dat dan meteen johquote:Op woensdag 22 december 2010 11:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik d8 misschien snapte iemand hem.
Want normaal zijn hen strips wel grappig
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
marijkequote:Op woensdag 22 december 2010 11:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Hoi batsbaas
Zijn PI (posticoon) zegt anders.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nou dan denk ik dat het redelijk veilig is o te concluderen dat deze niet echt grappig is
daarom noemen ze tilburgers kruikenzeikersquote:Op woensdag 22 december 2010 11:32 schreef wel.o.k het volgende:
grappig, als in google maps zoekt naar markermeer en dan inzoomt is het geen meer meer en ligt tilburg er midden in
Ik vind Fokke en Sukke leukerquote:Op woensdag 22 december 2010 11:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
wokquote:
smakelijkquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:32 schreef wel.o.k het volgende:
grappig, als in google maps zoekt naar markermeer en dan inzoomt is het geen meer meer en ligt tilburg er midden in
Oh is dat het, we zijn te oudquote:Op woensdag 22 december 2010 11:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zijn PI (posticoon) zegt anders.
maar goed, ik snap hem niet en zal wel eckte TFM-bazenhumor zijn (spijbelen is cool).
Rustig aan en doe voorzichtigquote:Op woensdag 22 december 2010 11:34 schreef Pien85 het volgende:
Ik ga maar 's naar 't werk wandelen, fietsen zal er nog steeds wel niet inzitten
Daar hoef je geen sorry voor te zeggen, das gewoon een stomme actie van de reesooto.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Hoi batsbaas
Ik heb vanmorgen al een lekker stukje auto geredenquote:Op woensdag 22 december 2010 11:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Rustig aan en doe voorzichtig
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 22 december 2010 11:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nou dan denk ik dat het redelijk veilig is o te concluderen dat deze niet echt grappig is
hier is het goed aan het dooienquote:Op woensdag 22 december 2010 11:34 schreef Pien85 het volgende:
Ik ga maar 's naar 't werk wandelen, fietsen zal er nog steeds wel niet inzitten
BWahahahahahahahahahahahaquote:Op woensdag 22 december 2010 11:33 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik vind Fokke en Sukke leuker
[ afbeelding ]
En zo waarquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen al een lekker stukje auto gereden.
Nee, ik ben thuisgebleven.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Je bent met de auto naar school na gister?
He, maar heb jij nog geen kerstvakantie dan?
Maar heb je dan wel of geen vakantie?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, ik ben thuisgebleven.
Maar ik viond het niet verantwoord dat mijn moedertje nu ging rijden, dus heb ik voor taxichauffeur gespeeld.
Geen officiële vakantie, maar wel collegevrij.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar heb je dan wel of geen vakantie?
En lief van je
Collegevrij is goed genoegquote:Op woensdag 22 december 2010 11:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen officiële vakantie, maar wel collegevrij.
smakelijk pinguinquote:
Met de verfbrander?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
alles waar ik gisteren de sneeuw heb weggeruimd is nou echt helemaal sneeuw/ijsvrij![]()
![]()
![]()
straks maar eens de rest van de parking doen
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met de verfdakleerbrander?
hoi en doei symquote:Op woensdag 22 december 2010 12:05 schreef Symphonic het volgende:
Even hier hallo zeggen en dan ben ik weer weg
Hoidoeiquote:Op woensdag 22 december 2010 12:05 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:05 schreef Symphonic het volgende:
Ja hoor.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:08 schreef DR34M3R het volgende:
Haaaaaj
Is er ook warme choco met slagroom?
Nee hoor.quote:
Och, waarom ook niet? *hips*quote:
Hoi doei en kom vooral terugquote:Op woensdag 22 december 2010 12:05 schreef Symphonic het volgende:
dan mag Muck samen met mij een huis bekijken.quote:
Ah cool! Spannend!quote:Op woensdag 22 december 2010 12:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
dan mag Muck samen met mij een huis bekijken.
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die bewaar ik voor de ergste vorst![]()
heb gisteren een sneeuwschop gekocht en die werkt prima
Heb ik wel, heb alleen geen slagroom.... Maar woon tegenover een supermarkt, dus dat is zo opgelostquote:Op woensdag 22 december 2010 12:08 schreef DR34M3R het volgende:
Haaaaaj
ow ja.. ontbijt...quote:Op woensdag 22 december 2010 12:10 schreef suikertaartje het volgende:
ik kreeg een gebakje.
dat was zo ongeveer mijn ontbijt...
en er zat advocaat in
Heul veul plezier!quote:Op woensdag 22 december 2010 12:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
dan mag Muck samen met mij een huis bekijken.
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:10 schreef suikertaartje het volgende:
ik kreeg een gebakje.
dat was zo ongeveer mijn ontbijt...
en er zat advocaat in
ja hoor, maar nu merk ik de advocaatquote:Op woensdag 22 december 2010 12:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Zorg jij wel een beetje goed voor jezelf dame?
![]()
Als Moszkowicz vervelend is mag je gerust meppen hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 12:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja hoor, maar nu merk ik de advocaat
eetsequote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Als Moszkowicz vervelend is mag je gerust meppen hoor.
Nou ja, niet ontbijten is niet echt goed voor jezelf zorgen he?quote:Op woensdag 22 december 2010 12:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja hoor, maar nu merk ik de advocaat
Geniet er van!quote:Op woensdag 22 december 2010 12:16 schreef Olle. het volgende:
Iedereen een fijne middag gewenst!![]()
met koffie uiteraard
ik ga mijn nieuwe auto ophalen!
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 22 december 2010 12:16 schreef Olle. het volgende:
met koffie uiteraard
Uitslapen wel, en dat deed ik vanochtend, dus was ik te laat voor ontbijtquote:Op woensdag 22 december 2010 12:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nou ja, niet ontbijten is niet echt goed voor jezelf zorgen he?Dus kom je vandaag of morgen bij me eten, zorg ik voor jou
dankje!quote:
jaa ik denk ook dat het wel goed komt!quote:Op woensdag 22 december 2010 12:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!Ik had al een topic voorbij zien komen in wgr oid, maar dat moet financieel volgens mij prima lukken
Geniet ervan!
![]()
Turkse pizzaquote:Op woensdag 22 december 2010 12:20 schreef Myraela het volgende:
Wat eten sommige mensen rare stinkdingen.Hele maaltijden komen hier te voorschijn.
Flesje!quote:
Oh okeequote:Op woensdag 22 december 2010 12:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Uitslapen wel, en dat deed ik vanochtend, dus was ik te laat voor ontbijt
Lekkerquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:20 schreef Myraela het volgende:
Wat eten sommige mensen rare stinkdingen.Hele maaltijden komen hier te voorschijn.
droomquote:Op woensdag 22 december 2010 12:08 schreef DR34M3R het volgende:
Haaaaaj
Er was al zoveel gezegd, daarom had ik niet gereageerdquote:Op woensdag 22 december 2010 12:20 schreef Olle. het volgende:
[..]
dankje!
[..]
jaa ik denk ook dat het wel goed komt!![]()
thnx! leuk dat je het zag overigens!![]()
nu ga ik elke dag stoer door Zwolle rijden
spam met ketchup op brood, 2 krentebollen, een banaan en een kop tomatensoep.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:20 schreef Myraela het volgende:
enferquote:
ollequote:Op woensdag 22 december 2010 12:16 schreef Olle. het volgende:
met koffie uiteraard
flessie ouwe rukkertquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
spam met ketchup op brood, 2 krentebollen, een banaan en een kop tomatensoep.
valt wel mee toch?
en dan op je nuchtere maag advocaatquote:Op woensdag 22 december 2010 12:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Uitslapen wel, en dat deed ik vanochtend, dus was ik te laat voor ontbijt
zeker ik heb er inmiddels 1 die is 30 euro per maand goedkoperquote:Op woensdag 22 december 2010 12:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Er was al zoveel gezegd, daarom had ik niet gereageerdMaar ik heb zelfs met een bijstandsuitkering een auto gehad (wel goedkoper dan de jouwe, vooral je verzekering is duur, heb je wel een beetje geshopt?
), dus dat moet bij jou helemaal goed komen
![]()
middag GF!quote:Op woensdag 22 december 2010 12:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
enfer :w
[..]
olle
[..]
flessie ouwe rukkert
Nee... dat is morgen pas...quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jij eet spam
En dat vind je ook lekker?
jaquote:Op woensdag 22 december 2010 12:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en dan op je nuchtere maag advocaat![]()
ik ga maar eens bellen denk ik
Marijkquote:Op woensdag 22 december 2010 12:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Flesje!Hoe is het?
[..]
Oh okee![]()
[..]
LekkerHoi merel
[..]Lachen toch
je gaat toek ophalenquote:Op woensdag 22 december 2010 12:25 schreef Muck het volgende:
zo, nu eerst gratis koffie van de ns en een beetje opwarmen en dan op naar blijdorp!
Mooi zoquote:Op woensdag 22 december 2010 12:24 schreef Olle. het volgende:
[..]
zeker ik heb er inmiddels 1 die is 30 euro per maand goedkoper![]()
dus is aardig goedkoper geworden
[..]
middag GF!
Ja, gadver!quote:Op woensdag 22 december 2010 12:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
je kan het ook in dobbelsteentjes snijden en dan in de macaroni gooien
dat is lekker! Hier hebben ze pasta met een bruine saus. En rijst met kip en groenten. En eentje heeft iets wat ik nog steeds niet herken, maar dat ziet er wel lekker uit. Soort raar gevulde loempiaquote:
gouden vinger!quote:
How it's made?quote:Op woensdag 22 december 2010 12:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Woah, ik zie op discovery hoe kunstgras gemaakt wordt, echt vet cool
Vrolijk is goedquote:Op woensdag 22 december 2010 12:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja![]()
ik ben ineens best vrolijk
Tofquote:Op woensdag 22 december 2010 12:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Marijk![]()
Ik heb zo afgesrpoken met mn nichtje in Utrecht, ik ga eens kijken of ik nog steeds gratis kan reizen met mn OV chip![]()
He, kom je hier ook nog evenquote:Op woensdag 22 december 2010 12:25 schreef Muck het volgende:
zo, nu eerst gratis koffie van de ns en een beetje opwarmen en dan op naar blijdorp!
Jaquote:
Yep, het is weer geluktquote:
Die zal nu wel in het binnenverblijf zitten denk ikquote:
Wat is ze toch zeiligquote:Op woensdag 22 december 2010 12:26 schreef Panda72 het volgende:
Collegas die alleen maar lopen te zeiken: Boehoe ik moet vandaag wel tot 14:00 werken en ik heb nu nog maar 2,5 dag om boodschappen te doen. Boehoe ik doe normaal altijd boodschappen op woensdagochtend maar vandaag moest ik invallen voor M. dat doe ik dus nooit meer zo vlak voor de kerst invallen. Boehoe ik heb vandaag wel 10 enveloppen gevuld. Boehoe er stond net iemand voor mij in de rij bij de kantine. Boehoe waarom ben ik altijd de klos, men moet altijd mij hebben.![]()
Mens M(mijn collega en ik moeten vrijdag tot 18:00 werken) wij werken allebei 5 dagen en jij maar 2 dus loop niet zo te klagen.
En toen ging mevrouw janken.
Bazenprogramma!quote:Op woensdag 22 december 2010 12:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaNu maken ze duitse bierpullen
quote:
quote:
werk zequote:
Er is niks mis met klagen maar zij brengt het altijd zo dramatisch. En ze huilt ook wanneer ze haar zin niet krijgt. Heeft iemand wel eens masterchef gevolgd op net 5 ze is net zo type als de winnares.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:29 schreef Myraela het volgende:
Wij gaan vrijdag eerder dicht gelukkig.maar ik mag maandag nog een dagje komen. Ik klaag ook altijd overigens.
Aegonquote:Op woensdag 22 december 2010 12:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mooi zoHopelijk wel gewoon een goede maatschappij toch?
[..]
Ja, gadver!Met de scouting moest ik dat altijd eten, zo vies!
![]()
smakelijkquote:
Tofquote:Op woensdag 22 december 2010 12:32 schreef Olle. het volgende:
[..]
Aegonzat ik al bij met een andere verzekring
dus scheelde ook weer iets
![]()
nou ik dacht goed geregeld
Okee meisjequote:Op woensdag 22 december 2010 12:33 schreef suikertaartje het volgende:
Lunsj (halen)
Marijk, ik bel je zo even
lief!quote:Op woensdag 22 december 2010 12:33 schreef suikertaartje het volgende:
Lunsj (halen)
Toek, ik bel je zo even
hoog en droog in mijn KPN-boom!quote:Op woensdag 22 december 2010 12:28 schreef Muck het volgende:
[..]
Die zal nu wel in het binnenverblijf zitten denk ik
Haha ja XD Ach, anders heb ik er ook nog genoeg plezier van gehad.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vrolijk is goed![]()
[..]
TofIk hoop het voor je
[..]
He, kom je hier ook nog evenVeel plezier he!!!
heb een peugeot 207 XS HDI 1.6 gekochtquote:Op woensdag 22 december 2010 12:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tofhoe laat ga je je bolide halen? En belangrijker nog, wat voor bolide heb je gekocht?
Nice!quote:Op woensdag 22 december 2010 12:41 schreef Olle. het volgende:
[..]
heb een peugeot 207 XS HDI 1.6 gekocht![]()
jaja
ik ga hem 5 uur halen vanmiddag!
whehehequote:
Dat is wel nicequote:Op woensdag 22 december 2010 12:41 schreef Olle. het volgende:
[..]
jaja
jow trevje!quote:
wat een jankertquote:Op woensdag 22 december 2010 12:48 schreef Panda72 het volgende:
Owh mijn leidinggevende komt net binnen en zegt dat jufrouw Boehoe bij haar heeft lopen huilen. Dat ik zo gemeeheen tegen haar was.
Ja gelukkig vind mijn leidingevende dat ook, die word gek van haar om het minste geringste staat zij aan haar buro te janken.quote:
ik ookquote:
ja.quote:
Maar wie is Im?quote:
HOiquote:
En niet anders.quote:
was het lekker?quote:
Ik ben beroerd, maar hoesten doe ik nog niet.Over twee uurtjes op naar N-Brabant, gesprekje hebben. IJzelt het nog ergens?quote:
zeg,, doe dat niet nog eens.. m'n hele computer over de zeik!quote:Op woensdag 22 december 2010 12:56 schreef wel.o.k het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
en dat werkt nogsteeds als je dit in de krant zet
gelukkig ben je geen meisje...quote:Op woensdag 22 december 2010 13:08 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga maar eens F1 spelen op mijn doos.
Hmhm, overal waar ik loopquote:Op woensdag 22 december 2010 13:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben beroerd, maar hoesten doe ik nog niet.Over twee uurtjes op naar N-Brabant, gesprekje hebben. IJzelt het nog ergens?
Neequote:Op woensdag 22 december 2010 13:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
gelukkig ben je geen meisje...
Het is niet aan te raden.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben beroerd, maar hoesten doe ik nog niet.Over twee uurtjes op naar N-Brabant, gesprekje hebben. IJzelt het nog ergens?
Wonderwelquote:Op woensdag 22 december 2010 13:13 schreef Pheno het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Zoek de spelfouten.
Dit gaat mijn dag worden, ik hoor het al!quote:Op woensdag 22 december 2010 13:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Het is niet aan te raden.
Vanochtend was het gwn gevaarlijk hier.
Op de terugweg was het wel redelijk, maar het blijft zeer op je hoede zijn en afstand houden.
Vond plaatstquote:
mwah. Kippesoep waar de kip met opgetrokken poten doorheen gewandeld was, broodje hamburger en yoghurtdrink.quote:
Huh? Waar zit jij dan ergens?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Het is niet aan te raden.
Vanochtend was het gwn gevaarlijk hier.
Op de terugweg was het wel redelijk, maar het blijft zeer op je hoede zijn en afstand houden.
Hier is het prima te doen hoor!quote:Op woensdag 22 december 2010 13:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit gaat mijn dag worden, ik hoor het al!
Das geen ijzel....quote:
Moet je even naar Jochem Meijer luisteren... die heeft zo'n nummer!quote:Op woensdag 22 december 2010 13:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit gaat mijn dag worden, ik hoor het al!
Ik lek niet hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 13:19 schreef MPG het volgende:
Das geen ijzel....
Das andere gladheid![]()
![]()
..
Nee joh, deze!quote:Op woensdag 22 december 2010 13:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Moet je even naar Jochem Meijer luisteren... die heeft zo'n nummer!
Ja die glibbersappen uit die dweildoos van STquote:Op woensdag 22 december 2010 13:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Das geen ijzel....
Das andere gladheid![]()
![]()
..
Valt wel mee hoor... hier op kantoor is alles sneeuw en ijsvrij...quote:
dat schijntquote:
En er loopt ook geen vrouwvolk rond?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor... hier op kantoor is alles sneeuw en ijsvrij...
Ja, tenminste officieel zijn het vrouwen... daar heb je ook alles mee gezegdquote:Op woensdag 22 december 2010 13:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En er loopt ook geen vrouwvolk rond?
of ze glibberen niet van het aanwezige manvolkquote:Op woensdag 22 december 2010 13:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, tenminste officieel zijn het vrouwen... daar heb je ook alles mee gezegd
quote:Op woensdag 22 december 2010 13:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, tenminste officieel zijn het vrouwen... daar heb je ook alles mee gezegd
quote:Op woensdag 22 december 2010 13:39 schreef Pien85 het volgende:
Grootste deel naar klant kunnen lopen, vast gezeten in de lift... Goh, wat een heerlijke dag is het vandaag
Het is een mindset.quote:
Ook dat, gelukkigquote:Op woensdag 22 december 2010 13:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
of ze glibberen niet van het aanwezige manvolk
Nee, dit is kerstvoorpretquote:
quote:
Ja, dat is waarquote:Op woensdag 22 december 2010 12:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja XD Ach, anders heb ik er ook nog genoeg plezier van gehad.
Hoe ist met jou?
quote:
Ik nietquote:
Het is gelukt hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 14:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat is waarMaar toch zou het leuk zijn
Hier alles okeeMet jou dan?
een plastic kaartje, en daarmee kan ik een thermoskan bestellenquote:Op woensdag 22 december 2010 14:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik niet
Wat zit er bij Jou in? THermoskan om shifts te draaien?
Nice Ollequote:Op woensdag 22 december 2010 12:41 schreef Olle. het volgende:
[..]
jaja
quote:Op woensdag 22 december 2010 14:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het is gelukt hoor![]()
Met twee was ik meer in balans
ben jij zo ergquote:Op woensdag 22 december 2010 14:08 schreef suikertaartje het volgende:
En ik heb trouwens plakkerige anti-glijmatjes gekocht
Voor in de ootooo zeker?quote:Op woensdag 22 december 2010 14:08 schreef suikertaartje het volgende:
En ik heb trouwens plakkerige anti-glijmatjes gekocht
Voor tijdens het fileflirten dan?quote:
natte rug gf?quote:Op woensdag 22 december 2010 14:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
even een bakkie koffie en een peuk
quote:
handschoenen nog aan?quote:Op woensdag 22 december 2010 14:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mijn jas had ik snel uit
ook uit en nou ik binnen ben ook maar mijn trui uitquote:
meer hoef ik niet te weten hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 14:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ook uit en nou ik binnen ben ook maar mijn trui uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |