Zijn PI (posticoon) zegt anders.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nou dan denk ik dat het redelijk veilig is o te concluderen dat deze niet echt grappig is
daarom noemen ze tilburgers kruikenzeikersquote:Op woensdag 22 december 2010 11:32 schreef wel.o.k het volgende:
grappig, als in google maps zoekt naar markermeer en dan inzoomt is het geen meer meer en ligt tilburg er midden in
Ik vind Fokke en Sukke leukerquote:Op woensdag 22 december 2010 11:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik d8 misschien snapte iemand hem.
Want normaal zijn hen strips wel grappig
wokquote:
smakelijkquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:32 schreef wel.o.k het volgende:
grappig, als in google maps zoekt naar markermeer en dan inzoomt is het geen meer meer en ligt tilburg er midden in
Oh is dat het, we zijn te oudquote:Op woensdag 22 december 2010 11:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zijn PI (posticoon) zegt anders.
maar goed, ik snap hem niet en zal wel eckte TFM-bazenhumor zijn (spijbelen is cool).
Rustig aan en doe voorzichtigquote:Op woensdag 22 december 2010 11:34 schreef Pien85 het volgende:
Ik ga maar 's naar 't werk wandelen, fietsen zal er nog steeds wel niet inzitten
Daar hoef je geen sorry voor te zeggen, das gewoon een stomme actie van de reesooto.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry ferrari, maar dat is best nutteloos en slaat nergens op
[..]
Hoi batsbaas
Ik heb vanmorgen al een lekker stukje auto geredenquote:Op woensdag 22 december 2010 11:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Rustig aan en doe voorzichtig
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 22 december 2010 11:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nou dan denk ik dat het redelijk veilig is o te concluderen dat deze niet echt grappig is
hier is het goed aan het dooienquote:Op woensdag 22 december 2010 11:34 schreef Pien85 het volgende:
Ik ga maar 's naar 't werk wandelen, fietsen zal er nog steeds wel niet inzitten
BWahahahahahahahahahahahaquote:Op woensdag 22 december 2010 11:33 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik vind Fokke en Sukke leuker
[ afbeelding ]
En zo waarquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen al een lekker stukje auto gereden.
Nee, ik ben thuisgebleven.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Je bent met de auto naar school na gister?
He, maar heb jij nog geen kerstvakantie dan?
Maar heb je dan wel of geen vakantie?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, ik ben thuisgebleven.
Maar ik viond het niet verantwoord dat mijn moedertje nu ging rijden, dus heb ik voor taxichauffeur gespeeld.
Geen officiële vakantie, maar wel collegevrij.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar heb je dan wel of geen vakantie?
En lief van je
Collegevrij is goed genoegquote:Op woensdag 22 december 2010 11:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen officiële vakantie, maar wel collegevrij.
smakelijk pinguinquote:
Met de verfbrander?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
alles waar ik gisteren de sneeuw heb weggeruimd is nou echt helemaal sneeuw/ijsvrij![]()
![]()
![]()
straks maar eens de rest van de parking doen
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met de verfdakleerbrander?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |