quote:Op woensdag 22 december 2010 10:29 schreef wel.o.k het volgende:
en weer een collega minder......
iets te bijdehand mailtje verstuurd en nu mocht hij zijn spullen inleveren en vertrekken![]()
straks nog even de ramen zemen om de spetters van het "gesprek" weg te werken
schaart zich bij Pandaquote:Op woensdag 22 december 2010 10:34 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja nu zijn wij(nou ja ik in ieder geval) natuurlijk nieuwsgierig naar dat mailtje
het ligt dus niet aan de kantoor tuin maar aan de collega..quote:Op woensdag 22 december 2010 10:39 schreef Pheno het volgende:
Fuck kantoortuinen. Welke kudtmongool gaat nu een conference-call in zijn eentje houden met volume op 50?
quote:Op woensdag 22 december 2010 10:39 schreef Pheno het volgende:
Fuck kantoortuinen. Welke kudtmongool gaat nu een conference-call in zijn eentje houden met volume op 50?
Mogguh Pezuquote:
kusje op je ziekquote:Op woensdag 22 december 2010 10:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nog steeds ziekMaar verder goed
Hoezo buurvrouw? Ben je nou tóch aant werk? Je was toch vrij?
Als er muren om die badmongool zouden zijn kon ik mezelf tenminste verstaan.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
het ligt dus niet aan de kantoor tuin maar aan de collega..
Trek de stekker uit zijn pcquote:Op woensdag 22 december 2010 10:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als er muren om die badmongool zouden zijn kon ik mezelf tenminste verstaan.
Maar je was toch gedwongen vrij?quote:Op woensdag 22 december 2010 10:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kusje op je ziek![]()
ik ben niet vrij hoor![]()
de rest van de week is er genoeg werk
en gisteren zat ik thuis maar was ik ook niet vrij![]()
volgende week dan heb ik vrij
ik weet niet prcies wat er in stond maar het was te persoonlijk heb ik vernomenquote:Op woensdag 22 december 2010 10:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]..
niet zo fijn..
was het echt TE bijdehand?? of een kort lontje van een manager die z'n eigen fouten niet in wil zien??
stekker van de telefoon uit de walloutlet trekkenquote:Op woensdag 22 december 2010 10:39 schreef Pheno het volgende:
oke maar je hebt wel iets van het gesprek kunnen opvangen en je hebt ook gezien hoe hij zijn spullen moest pakken?quote:Op woensdag 22 december 2010 10:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik weet niet prcies wat er in stond maar het was te persoonlijk heb ik vernomen
sensatie zoeker pandaquote:Op woensdag 22 december 2010 10:47 schreef Panda72 het volgende:
[..]
oke maar je hebt wel iets van het gesprek kunnen opvangen en je hebt ook gezien hoe hij zijn spullen moest pakken?
Nouhou ik heb gewoon zeer veel belangstelling in mijn medemensquote:
yep, iemand doet zijn werk niet volgens hem en daardoor moet hij ALLES ZELF DOEN ZOWEL ZIJN EIGEN WERK ALS HET WERK VAN DIE ANDERE MONGOOLEN DIE ECHT GEEN KLOTE UITVOERENquote:Op woensdag 22 december 2010 10:47 schreef Panda72 het volgende:
[..]
oke maar je hebt wel iets van het gesprek kunnen opvangen en je hebt ook gezien hoe hij zijn spullen moest pakken?
Ah, was ik het toch?quote:Op woensdag 22 december 2010 10:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
yep, iemand doet zijn werk niet volgens hem en daardoor moet hij ALLES ZELF DOEN ZOWEL ZIJN EIGEN WERK ALS HET WERK VAN DIE ANDERE MONGOOLEN DIE ECHT GEEN KLOTE UITVOEREN
quote:Op woensdag 22 december 2010 10:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
yep, iemand doet zijn werk niet volgens hem en daardoor moet hij ALLES ZELF DOEN ZOWEL ZIJN EIGEN WERK ALS HET WERK VAN DIE ANDERE MONGOOLEN DIE ECHT GEEN KLOTE UITVOEREN
Jep, wel meerdere...quote:
mmmm misschien is hij de broer van mijn collega die ook exit is.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ohh.. de wasabi-streken konden niet door de bocht??quote:Op woensdag 22 december 2010 10:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik weet niet prcies wat er in stond maar het was te persoonlijk heb ik vernomen
mja.. dat is minder tactisch uitgedrukt...quote:Op woensdag 22 december 2010 10:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Geeft wel blijk van enige zelfkennisquote:Op woensdag 22 december 2010 10:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Jouw collegaquote:Op woensdag 22 december 2010 10:39 schreef Pheno het volgende:
Ik snap het grapje niet?quote:
Ik ook nietquote:
Ik ook nietquote:
Dan snap ik het grapje nog steeds niet.quote:
Op een lamp? Nou sorry, ik vind em nog steeds niet grappigquote:
En dit is grappig, omdat?quote:
ik ook nietquote:Op woensdag 22 december 2010 11:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan snap ik het grapje nog steeds niet.
Waarom post je em dan?quote:
dat dusquote:
Sorry ferrari, maar dat is best nutteloos en slaat nergens opquote:
Hoi batsbaasquote:
Ik d8 misschien snapte iemand hem.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry ferrari, maar dat is best nutteloos en slaat nergens op
[..]
Hoi batsbaas
Omdat watquote:
zeg dat dan meteen johquote:Op woensdag 22 december 2010 11:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik d8 misschien snapte iemand hem.
Want normaal zijn hen strips wel grappig
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik d8 misschien snapte iemand hem.
Want normaal zijn hen strips wel grappig
marijkequote:Op woensdag 22 december 2010 11:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry ferrari, maar dat is best nutteloos en slaat nergens op
[..]
Hoi batsbaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |