Nou ja, niet ontbijten is niet echt goed voor jezelf zorgen he?quote:Op woensdag 22 december 2010 12:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja hoor, maar nu merk ik de advocaat
Geniet er van!quote:Op woensdag 22 december 2010 12:16 schreef Olle. het volgende:
Iedereen een fijne middag gewenst!![]()
met koffie uiteraard
ik ga mijn nieuwe auto ophalen!
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 22 december 2010 12:16 schreef Olle. het volgende:
met koffie uiteraard
Uitslapen wel, en dat deed ik vanochtend, dus was ik te laat voor ontbijtquote:Op woensdag 22 december 2010 12:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nou ja, niet ontbijten is niet echt goed voor jezelf zorgen he?Dus kom je vandaag of morgen bij me eten, zorg ik voor jou
dankje!quote:
jaa ik denk ook dat het wel goed komt!quote:Op woensdag 22 december 2010 12:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!Ik had al een topic voorbij zien komen in wgr oid, maar dat moet financieel volgens mij prima lukken
Geniet ervan!
![]()
Turkse pizzaquote:Op woensdag 22 december 2010 12:20 schreef Myraela het volgende:
Wat eten sommige mensen rare stinkdingen.Hele maaltijden komen hier te voorschijn.
Flesje!quote:
Oh okeequote:Op woensdag 22 december 2010 12:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Uitslapen wel, en dat deed ik vanochtend, dus was ik te laat voor ontbijt
Lekkerquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:20 schreef Myraela het volgende:
Wat eten sommige mensen rare stinkdingen.Hele maaltijden komen hier te voorschijn.
droomquote:Op woensdag 22 december 2010 12:08 schreef DR34M3R het volgende:
Haaaaaj
Is er ook warme choco met slagroom?
Er was al zoveel gezegd, daarom had ik niet gereageerdquote:Op woensdag 22 december 2010 12:20 schreef Olle. het volgende:
[..]
dankje!
[..]
jaa ik denk ook dat het wel goed komt!![]()
thnx! leuk dat je het zag overigens!![]()
nu ga ik elke dag stoer door Zwolle rijden
spam met ketchup op brood, 2 krentebollen, een banaan en een kop tomatensoep.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:20 schreef Myraela het volgende:
enferquote:
ollequote:Op woensdag 22 december 2010 12:16 schreef Olle. het volgende:
met koffie uiteraard
flessie ouwe rukkertquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
spam met ketchup op brood, 2 krentebollen, een banaan en een kop tomatensoep.
valt wel mee toch?
en dan op je nuchtere maag advocaatquote:Op woensdag 22 december 2010 12:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Uitslapen wel, en dat deed ik vanochtend, dus was ik te laat voor ontbijt
zeker ik heb er inmiddels 1 die is 30 euro per maand goedkoperquote:Op woensdag 22 december 2010 12:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Er was al zoveel gezegd, daarom had ik niet gereageerdMaar ik heb zelfs met een bijstandsuitkering een auto gehad (wel goedkoper dan de jouwe, vooral je verzekering is duur, heb je wel een beetje geshopt?
), dus dat moet bij jou helemaal goed komen
![]()
middag GF!quote:Op woensdag 22 december 2010 12:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
enfer :w
[..]
olle
[..]
flessie ouwe rukkert
Nee... dat is morgen pas...quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jij eet spam
En dat vind je ook lekker?
jaquote:Op woensdag 22 december 2010 12:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en dan op je nuchtere maag advocaat![]()
ik ga maar eens bellen denk ik
Marijkquote:Op woensdag 22 december 2010 12:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Flesje!Hoe is het?
[..]
Oh okee![]()
[..]
LekkerHoi merel
[..]Lachen toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |