Maar wie is Im?quote:
HOiquote:
En niet anders.quote:
was het lekker?quote:
Ik ben beroerd, maar hoesten doe ik nog niet.Over twee uurtjes op naar N-Brabant, gesprekje hebben. IJzelt het nog ergens?quote:
zeg,, doe dat niet nog eens.. m'n hele computer over de zeik!quote:Op woensdag 22 december 2010 12:56 schreef wel.o.k het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
en dat werkt nogsteeds als je dit in de krant zet
gelukkig ben je geen meisje...quote:Op woensdag 22 december 2010 13:08 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga maar eens F1 spelen op mijn doos.
Hmhm, overal waar ik loopquote:Op woensdag 22 december 2010 13:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben beroerd, maar hoesten doe ik nog niet.Over twee uurtjes op naar N-Brabant, gesprekje hebben. IJzelt het nog ergens?
Neequote:Op woensdag 22 december 2010 13:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
gelukkig ben je geen meisje...
Het is niet aan te raden.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben beroerd, maar hoesten doe ik nog niet.Over twee uurtjes op naar N-Brabant, gesprekje hebben. IJzelt het nog ergens?
Wonderwelquote:Op woensdag 22 december 2010 13:13 schreef Pheno het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Zoek de spelfouten.
Dit gaat mijn dag worden, ik hoor het al!quote:Op woensdag 22 december 2010 13:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Het is niet aan te raden.
Vanochtend was het gwn gevaarlijk hier.
Op de terugweg was het wel redelijk, maar het blijft zeer op je hoede zijn en afstand houden.
Vond plaatstquote:
mwah. Kippesoep waar de kip met opgetrokken poten doorheen gewandeld was, broodje hamburger en yoghurtdrink.quote:
Huh? Waar zit jij dan ergens?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Het is niet aan te raden.
Vanochtend was het gwn gevaarlijk hier.
Op de terugweg was het wel redelijk, maar het blijft zeer op je hoede zijn en afstand houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |