Kijk je pas sinds vanavond?quote:Op woensdag 22 december 2010 05:17 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Ok dit had ik niet verwacht. Eerste keer ooit dat ik dit nummer hoor.
www.101.tv > lage kwaliteitquote:Op woensdag 22 december 2010 05:19 schreef KNAK het volgende:
Dus er is er geen andere stream voor de medemens met wat langzamer internet? google laat me niets zijn, als jullie het niet weten gooi ik wel de webradio aanbufferen zuigt
56kquote:Op woensdag 22 december 2010 05:19 schreef KNAK het volgende:
Dus er is er geen andere stream voor de medemens met wat langzamer internet? google laat me niets zijn, als jullie het niet weten gooi ik wel de webradio aanbufferen zuigt
geen idee eigenlijk staat er niets in de OP?quote:Op woensdag 22 december 2010 05:19 schreef KNAK het volgende:
wel even wat anders ja na skiddillyquote:Op woensdag 22 december 2010 05:21 schreef Geo3kant het volgende:
Mooi nummer maar past niet bij de sfeer die gecreëerd was..
quote:Op woensdag 22 december 2010 05:21 schreef Geo3kant het volgende:
Mooi nummer maar past niet bij de sfeer die gecreëerd was..
Joe Cocker - A Little Help From My Friendsquote:Op woensdag 22 december 2010 05:22 schreef WebHawkjuh het volgende:
Misschien heeft iemand hem gezien; is Joe Cocker?
Screen?quote:Op woensdag 22 december 2010 05:23 schreef Stink-ui het volgende:
me zusje net voor de cameraschande voor de familie
Was eigenlijk een Ekdomeske woordgrap.quote:Op woensdag 22 december 2010 05:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Joe Cocker - A Little Help From My Friends
welke was ze?quote:Op woensdag 22 december 2010 05:23 schreef Stink-ui het volgende:
me zusje net voor de cameraschande voor de familie
ahquote:Op woensdag 22 december 2010 05:24 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Was eigenlijk een Ekdomeske woordgrap.
Ik heb hem nu pas doorquote:Op woensdag 22 december 2010 05:24 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Was eigenlijk een Ekdomeske woordgrap.
inderdaadquote:Op woensdag 22 december 2010 05:26 schreef naatje_1 het volgende:
maandag 20-12-2010 12:17 Fitz & The Tantrums Moneygrabber
zondag 19-12-2010 17:35 Fitz & The Tantrums Moneygrabber
zondag 19-12-2010 04:20 Fitz & The Tantrums Moneygrabber
veel te weinig gedraaid!
Hyves foto accepteren we ook, maar ze zag er goed uit toch? Niks om te schamen dacht ikquote:Op woensdag 22 december 2010 05:27 schreef Stink-ui het volgende:
die donkere met een muts op die naar beneden keek.. haha!
geen screen ben op het werk
Heb je ook.quote:Op woensdag 22 december 2010 05:26 schreef Geo3kant het volgende:
Chunche.. ik dacht dat ik een kut nickname had
Niveautje!quote:Op woensdag 22 december 2010 05:28 schreef naatje_1 het volgende:
ik heb een piemel pimpelpaars, met een gouden randje
Jij niet dan?quote:Op woensdag 22 december 2010 05:28 schreef naatje_1 het volgende:
ik heb een piemel pimpelpaars, met een gouden randje
De mijne is groen met een oranje randje!quote:
Franse hebben wel lekkere beat maar de taal.. neequote:
al een paar jaquote:Op woensdag 22 december 2010 05:31 schreef KNAK het volgende:
Zijn er FOkkers daar al heengeweest? voor dat hok gestaan? of geld gedoneerd?
Ik! Alle 3 :-)quote:Op woensdag 22 december 2010 05:31 schreef KNAK het volgende:
DaMook, Pino112, nog zo'n chick.. mexicaantje met haar protest jas of quicksilverquote:Op woensdag 22 december 2010 05:31 schreef KNAK het volgende:
Aigh1 stond voor het raam zei hij. Ik geloof hem!quote:Op woensdag 22 december 2010 05:31 schreef KNAK het volgende:
Gisteren voor het hok gestaanquote:Op woensdag 22 december 2010 05:31 schreef KNAK het volgende:
ik ook wat maar blijf gewoon tot 6 uurquote:Op woensdag 22 december 2010 05:32 schreef TheGloaming het volgende:
Begin nu toch wel een beetje in te kakken
Dit dus! Nog even volhouden!quote:Op woensdag 22 december 2010 05:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik ook wat maar blijf gewoon tot 6 uur
Yep, ik was er gisteren.quote:Op woensdag 22 december 2010 05:31 schreef KNAK het volgende:
Jij gaat meteen door?quote:Op woensdag 22 december 2010 05:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
Intussen zwengel ik AOE Online aan
quote:Op woensdag 22 december 2010 05:33 schreef TheGloaming het volgende:
[..]
Ik ben een baas, dus blijf tot 6 uur
Vooral kijken... Het geluid van die buiten speakers staat vrij zacht dus als het druk is krijg je van het gepraat in het huis weinig mee.quote:Op woensdag 22 december 2010 05:34 schreef KNAK het volgende:
En wat doet men dan daar zoal? gewoon staan? dansen op (je aangevraagde) muziek?
Hangt wel van het moment af, toen ik er stond was het aan de andere kant van het volle plein nog redelijk te verstaan allemaal.quote:Op woensdag 22 december 2010 05:35 schreef TheGloaming het volgende:
[..]
Vooral kijken... Het geluid van die buiten speakers staat vrij zacht dus als het druk is krijg je van het gepraat in het huis weinig mee.
Dit vind ik ook gewoon slecht .. zet gewoon speakers neer op elke 5 meter afstand van elkaar.. amateuristisch gewoonquote:Op woensdag 22 december 2010 05:35 schreef TheGloaming het volgende:
[..]
Vooral kijken... Het geluid van die buiten speakers staat vrij zacht dus als het druk is krijg je van het gepraat in het huis weinig mee.
Ok dat wist ik dus niet. Ben er nog maar 1 keer geweest dus vandaarquote:Op woensdag 22 december 2010 05:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Hangt wel van het moment af, toen ik er stond was het aan de andere kant van het volle plein nog redelijk te verstaan allemaal.
quote:Op woensdag 22 december 2010 05:39 schreef Yurithemaster het volgende:
ik hoop nog steeds dat party animals nog langskomen
Zijn die niet gewond enzo?quote:Op woensdag 22 december 2010 05:39 schreef Yurithemaster het volgende:
ik hoop nog steeds dat party animals nog langskomen
Is toch gezelligquote:Op woensdag 22 december 2010 05:39 schreef KNAK het volgende:
Dus je staat daar in de sneeuw () , frostbite her en der, te kijken naar mensen achter glas in een hok die plaatjes draaien en wanneer je dan je zuurverdiende Euro's neerlapt voor een plaatsje kan je deze waarschijnlijk niet eens horen?
.....uhh, ok...
Jup, maar het ligt ook aan het moment wordt er gezegd. En is toch mooi als zoiets in je eigen stad is.quote:Op woensdag 22 december 2010 05:39 schreef KNAK het volgende:
Dus je staat daar in de sneeuw () , frostbite her en der, te kijken naar mensen achter glas in een hok die plaatjes draaien en wanneer je dan je zuurverdiende Euro's neerlapt voor een plaatsje kan je deze waarschijnlijk niet eens horen?
.....uhh, ok...
Je gaat erheen voor de sfeer. HEt ziet er nu vrij saai uit, maar overdag is er vanalles te doen en kun je alle kroegjes op het plein eromheen in enzo.quote:Op woensdag 22 december 2010 05:39 schreef KNAK het volgende:
.....uhh, ok...
25k?quote:Op woensdag 22 december 2010 05:40 schreef Geo3kant het volgende:
debestemoppen De Beste Moppen
@coen3fm Je bent een echte baas als je afsluit met Party Animals (25k voor gegeven op het plein gister!) Groetjes Fok!.nl
Zal vast niet gelezen worden maar toch..
tenzij je dikke centen betaald anders niet nee, want wij wachten al bijna 30 uur op de party animals dusquote:Op woensdag 22 december 2010 05:39 schreef KNAK het volgende:
.....uhh, ok...
Ja gister toch? Van die mensjes.. 25.000 euro gegeven voor de party animals, maar werd maar niet gedraaid.quote:
tijdens de liedjes loeren ze nog wel eens op hun telefoonsquote:Op woensdag 22 december 2010 05:42 schreef TheGloaming het volgende:
Lezen de DJ's constant hun twitter dan?
Als ze wakker zijn vast wel.quote:Op woensdag 22 december 2010 05:42 schreef TheGloaming het volgende:
Lezen de DJ's constant hun twitter dan?
Zou misschien wel moeten kunnen werken inderdaad.quote:Op woensdag 22 december 2010 05:42 schreef KNAK het volgende:
Kijken mensen naar de 3fm webcam op de site? ik denk dat dat bufferen komt door al die onzin eronder en ernaast wat meedraaid. Hyves, Facebook e.d.
Is het mogelijk enkel de webcam stream link van de source te plukken zodat ik deze bijvoorbeeld in Media Player kan starten?
Ik kijk wel via de site, alleen maar die 5 sec vertraging ofzo wat te verwaarlozen is.quote:Op woensdag 22 december 2010 05:42 schreef KNAK het volgende:
Kijken mensen naar de 3fm webcam op de site? ik denk dat dat bufferen komt door al die onzin eronder en ernaast wat meedraaid. Hyves, Facebook e.d.
Is het mogelijk enkel de webcam stream link van de source te plukken zodat ik deze bijvoorbeeld in Media Player kan starten?
Heb je nou nog de 101tv stream niet gevonden?quote:Op woensdag 22 december 2010 05:42 schreef KNAK het volgende:
Kan iemand die link tevoorschijn toveren :pquote:Op woensdag 22 december 2010 05:43 schreef TheGloaming het volgende:
[..]
Zou misschien wel moeten kunnen werken inderdaad.
Ja..maar werkt niet... Geografisch niet toegestaan staat erquote:Op woensdag 22 december 2010 05:43 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Heb je nou nog de 101tv stream niet gevonden?
Bedoel je dit?quote:Op woensdag 22 december 2010 05:43 schreef KNAK het volgende:
[..]
Kan iemand die link tevoorschijn toveren :p
eerste post van het topic en dan kijken onder webcamstreamsquote:Op woensdag 22 december 2010 05:43 schreef KNAK het volgende:
[..]
Kan iemand die link tevoorschijn toveren :p
quote:Op woensdag 22 december 2010 05:47 schreef KNAK het volgende:
http://livestreams.omroep.nl/3fm/sr2010_stream1
dank voor de link, werkt zonder befferen
Dus het was toch zo simpelquote:Op woensdag 22 december 2010 05:47 schreef KNAK het volgende:
http://livestreams.omroep.nl/3fm/sr2010_stream1
dank voor de link, werkt zonder befferen
die waren beide rond 5 uur ofzo naar bed gegaan dacht ikquote:Op woensdag 22 december 2010 05:47 schreef TheGloaming het volgende:
Hebben Guus en Katja de eerste 2 dagen ook Giel wakker gemaakt, of lagen die toen al te pitten?
Trekzak?quote:Op woensdag 22 december 2010 05:48 schreef WebHawkjuh het volgende:
Coen had het erover dat Giel Gerard met een trekzak enzo wakkermaakte. Weet iemand wanneer dat was?
rond kwart voor 10 denk ik zo gisterquote:Op woensdag 22 december 2010 05:48 schreef WebHawkjuh het volgende:
Coen had het erover dat Giel Gerard met een trekzak enzo wakkermaakte. Weet iemand wanneer dat was?
Kut zooi, gister dus.quote:Op woensdag 22 december 2010 05:49 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Trekzak?Vanochtend had hij iets van 4 instrumenten meegenomen,misschien zat daar een trekzak bij.
quote:Op woensdag 22 december 2010 05:51 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Hey mensen! Ik wens jullie allemaal een fijne slaapdag toe, ik ga afsluiten en me dan prepareren om naar werk te gaan.Tot vanmiddag maar weer!!!
![]()
quote:Op woensdag 22 december 2010 05:51 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Hey mensen! Ik wens jullie allemaal een fijne slaapdag toe, ik ga afsluiten en me dan prepareren om naar werk te gaan.Tot vanmiddag maar weer!!!
![]()
Succes met werken!quote:Op woensdag 22 december 2010 05:51 schreef The_Chosen_1 het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 22 december 2010 05:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hij geneert het gewoon gister ook al
Trustenquote:Op woensdag 22 december 2010 05:51 schreef The_Chosen_1 het volgende:
![]()
Van 60 naar 110 is als je zat bent een verdubbeling?quote:Op woensdag 22 december 2010 05:53 schreef Geo3kant het volgende:
110 euro.. verdubbeling, kun je 60 euro verdienen? Ik weet dat het laat is maar dat komt nog niet in de buurt (ik vergat quadraat maar it was close)
Nee hij zei het echter anders om, deze 3 vragen zijn 110 euro waard, als je gaat breakdancen verdubbelingen, 60 euro verdienen..quote:Op woensdag 22 december 2010 05:53 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Van 60 naar 110 is als je zat bent een verdubbeling?
ik geneer me voor jullie taalgebruikquote:Op woensdag 22 december 2010 05:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
moest negeert maar het kan beide toch?
quote:Op woensdag 22 december 2010 05:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
SR. Ik baal van elk bedrag dat binnenkomt. Puur alleen omdat de overheid dit weer gaat verdubbelen.
trollen mag in andere topics, dank uquote:Op woensdag 22 december 2010 05:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
SR. Ik baal van elk bedrag dat binnenkomt. Puur alleen omdat de overheid dit weer gaat verdubbelen.
Dit jaar niet, tenzij ze alsnog doen als verrassingquote:Op woensdag 22 december 2010 05:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ze zeggen elk jaar dat toch niet te doen. En dan toch ineens wel!quote:Op woensdag 22 december 2010 05:54 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dit jaar niet, tenzij ze alsnog doen als verrassing
het is laat/vroegquote:Op woensdag 22 december 2010 05:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik geneer me voor jullie taalgebruik
quote:Op woensdag 22 december 2010 05:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ze zeggen elk jaar dat toch niet te doen. En dan toch ineens wel!
Ik moet mijn verwachtingen ook bijstellen, qua hem dan.quote:Op woensdag 22 december 2010 05:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ergens verbaast me dat niet.
Denk je serieus dat de overheid hier niet in gaat bijdragen?quote:Op woensdag 22 december 2010 05:56 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gedronken vanavond?
Als Roemer een poging doet om de eer van zijn partij hoog te houden door geld in te zamelen, nee.quote:Op woensdag 22 december 2010 05:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Denk je serieus dat de overheid hier niet in gaat bijdragen?
Denk toch echt dat je minimaal tot morgennacht moet wachten, als het niet langer isquote:Op woensdag 22 december 2010 05:59 schreef Geo3kant het volgende:
Morge met een fartcan naar GH.. party animals or ich gehen sie allen vergassen
ga maar even melden dat ze tijdens de nachtdienst eindelijk eens party animals moeten draaienquote:Op woensdag 22 december 2010 05:59 schreef Geo3kant het volgende:
Morge met een fartcan naar GH.. party animals or ich gehen sie allen vergassen
Laterquote:Op woensdag 22 december 2010 06:00 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zo. 06.00u. Tijd om de TT een eer aan te doen.![]()
iedereen!
quote:Op woensdag 22 december 2010 06:00 schreef WebHawkjuh het volgende:
iedereen!
Ik ben benieuwd. Laten we hopen dat de overheid zich er een keer buiten houdt.quote:Op woensdag 22 december 2010 05:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als Roemer een poging doet om de eer van zijn partij hoog te houden door geld in te zamelen, nee.
quote:Op woensdag 22 december 2010 06:00 schreef WebHawkjuh het volgende:
iedereen!
Giel..quote:Op woensdag 22 december 2010 06:04 schreef WebHawkjuh het volgende:
Giel heeft met zijn slaapdronken hoofd de verkeerde uuropener te pakken geloof ik... Giel, Vara, Ook te zien op 101.TV
quote:Op woensdag 22 december 2010 06:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Giel..Wat een arrogante teringpedo is dat.
Is het erg dat ik iets anders las dan 'tukken'?quote:@coen3fm Nu lekker warm in het stapelbed. @gerardekdom boven en ik onder. Hopelijk lekker tukken. Tot later! #SR10
IDD zeg!quote:Op woensdag 22 december 2010 07:21 schreef Krantenman het volgende:
Die Giel ziet er echt als een wrak uit op dit moment zeg.
Ik las GOD waarschuwtquote:Op woensdag 22 december 2010 07:24 schreef -Hans- het volgende:
GGD waarschuwt voor onderkoeling bij Glazen Huis => http://www.radiofreak.nl/(...)ing-bij-Glazen-Huis/
Volgens mij ook!quote:Op woensdag 22 december 2010 07:28 schreef Qunix het volgende:
Hoe was willy?
Volgens mij was Dennis leuker...
quote:Op woensdag 22 december 2010 07:29 schreef Pino112 het volgende:
Lees ik nou dat Danny Panadero in het Glazen Huis is geweest?
Wilde net net typen. LOL.quote:Op woensdag 22 december 2010 07:30 schreef Qunix het volgende:
Die TNT post gast staat er zo zielig bij
LOLquote:Op woensdag 22 december 2010 07:31 schreef Qunix het volgende:
[..]
Zelfs typen op mijn iphone ging sneller![]()
Hele dag kijken zeker of niet dan?quote:Op woensdag 22 december 2010 07:34 schreef Qunix het volgende:
[..]
Zo weer SR mobile videostream aanzetten
Onderweg naar mijn werkquote:Op woensdag 22 december 2010 07:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hele dag kijken zeker of niet dan?
Op je werk kan je ook luisteren/kijken?! Dat is wel relaxt zeg! Werk ze alvastquote:Op woensdag 22 december 2010 07:37 schreef Qunix het volgende:
[..]
Onderweg naar mijn werk
Op mijn werk heb ik wel een fatsoenlijke stream, zal alleen niet hier op Fok posten (of minder).
Dankquote:Op woensdag 22 december 2010 07:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Op je werk kan je ook luisteren/kijken?! Dat is wel relaxt zeg! Werk ze alvast.
Goed bezig manquote:Op woensdag 22 december 2010 07:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]heerlijk geslapen zonder 3fm
HUH?quote:
Lukt meestal prima met radio 2quote:Op woensdag 22 december 2010 07:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goed bezig man. Lijkt mij ook lastig slapen met de radio aan
.
Prima vooruitzicht !quote:Op woensdag 22 december 2010 07:41 schreef Cee het volgende:
[..]
HUH?
Nee, ik ben zometeen weg, naar m'n werk. Nog 2,5 dag en dan een week vakantie. Goddank.(Alhoewel ik gisteren wel vrij was).
Herkenbaarquote:Op woensdag 22 december 2010 07:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Lukt meestal prima met radio 2
quote:Op woensdag 22 december 2010 07:42 schreef Cee het volgende:
Hij laat de man van TNT wachten want TNT laat ons ook wachten. Maakt het uit? "Nee, ik word toch ontslagen."![]()
![]()
Wat een zelfspotquote:Op woensdag 22 december 2010 07:42 schreef Cee het volgende:
Hij laat de man van TNT wachten want TNT laat ons ook wachten. Maakt het uit? "Nee, ik word toch ontslagen."![]()
![]()
Die het weten slapen nuquote:Op woensdag 22 december 2010 07:54 schreef Diaan73 het volgende:
GoedeMORGEN! Hoe is de nacht verlopen??
Ja, dat is waar.quote:Op woensdag 22 december 2010 07:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die het weten slapen nu
Voor ons 'oudjes' makkelijk te volgenquote:Op woensdag 22 december 2010 08:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat is waar.Nog even wachten dus.... wel lekker rustig zo hè?
quote:Op woensdag 22 december 2010 08:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Voor ons 'oudjes' makkelijk te volgen
Was leuk met WW.quote:Op woensdag 22 december 2010 07:54 schreef Diaan73 het volgende:
GoedeMORGEN! Hoe is de nacht verlopen??
Hij is zanger/rapper bij de groep De Jeugd van Tegenwoordig. O.a. bekend van het nummer Watsgeburt en nu sterrenstof.quote:Op woensdag 22 december 2010 08:12 schreef TLC het volgende:
Sorry dat ik het vraag maar wie de neuk is Willie Wartaal, ik heb nog nooit van die man gehoord
Oftewel...vergeet u die naamquote:Op woensdag 22 december 2010 08:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij is zanger/rapper bij de groep De Jeugd van Tegenwoordig. O.a. bekend van het nummer Watsgeburt en nu sterrenstof.
Inderdaad. Maar onthoud Vieze Fur en Faberyayoquote:Op woensdag 22 december 2010 08:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Oftewel...vergeet u die naam
Hoi Diaan
Goede infoquote:Op woensdag 22 december 2010 08:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij is zanger/rapper bij de groep De Jeugd van Tegenwoordig. O.a. bekend van het nummer Watsgeburt en nu sterrenstof.
Geloof dat Dhr. Verschuuren dat inderdaad roeptquote:Op woensdag 22 december 2010 08:06 schreef Kanariegeel het volgende:
Mads Langer? Dat is toch DE ontdekking van het jaar?
Wie?quote:Op woensdag 22 december 2010 08:19 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar onthoud Vieze Fur en Faberyayo
Az. Hij leeft nogquote:Op woensdag 22 december 2010 08:22 schreef Againzender het volgende:
Hazy shade of winter, goede cover!
Was ik weer eens dood volgens De Telegraaf?quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 08:19 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar onthoud Vieze Fur en Faberyayo
ik ben alweer klaarwakker en commentaar geven is mijn 2e natuurquote:Op woensdag 22 december 2010 08:23 schreef -Hans- het volgende:
Trademarkie is ook al weer goed bezig op de vroege ochtend.
quote:Op woensdag 22 december 2010 08:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
Was ik weer eens dood volgens De Telegraaf?
Respect hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 08:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik ben alweer klaarwakker en commentaar geven is mijn 2e natuur
Ja, ik begrijp het nu uit het gesprek. Maar dan weet ik nog niet wie hij is..quote:
Dank u, al moet ik jullie alweer bijna verlaten, ik mag de kou weer inquote:
Dat is de ontdekking van het jaar!quote:Op woensdag 22 december 2010 08:27 schreef Diaan73 het volgende:
Mad(t)s Langer dus... nog nooit van gehoord.
Sterkte!!! Moet zeggen dat het opzich wel meevalt qua tijd. Het is alleen wel weer erg glad.quote:Op woensdag 22 december 2010 08:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dank u, al moet ik jullie alweer bijna verlaten, ik mag de kou weer in
Ow die heb ik gemist dan. Hij zingt wel goed, al vind ik dit niet zo'n mooi nummer.quote:Op woensdag 22 december 2010 08:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat is de ontdekking van het jaar!
Je gaat er nog veel van horen. Heel veelquote:Op woensdag 22 december 2010 08:27 schreef Diaan73 het volgende:
Mad(t)s Langer dus... nog nooit van gehoord.
Hier valt het met de gladheid wel mee, maar ik mag met een aanhanger rijden vandaag, eens kijken of dat gaat lukken zonder glijpartijenquote:Op woensdag 22 december 2010 08:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sterkte!!! Moet zeggen dat het opzich wel meevalt qua tijd. Het is alleen wel weer erg glad.
Hoop het ook voor je! Sterkte in elk gevalquote:Op woensdag 22 december 2010 08:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hier valt het met de gladheid wel mee, maar ik mag met een aanhanger rijden vandaag, eens kijken of dat gaat lukken zonder glijpartijen
Ben benieuwd!! ik begrijp dus dat ik de naam moet onthouden!!quote:Op woensdag 22 december 2010 08:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je gaat er nog veel van horen. Heel veel.
Tsja, ik ben er zelf niet heel enthousiast over, maar misschien is het inderdaad wel een 'echte' topper. Zijn debuut single (die cover) vind ik maar een slappe hap.quote:Op woensdag 22 december 2010 08:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ben benieuwd!! ik begrijp dus dat ik de naam moet onthouden!!
TM, heel veel succes. Hopelijk gaat het allemaal lukken.
Ik mis je, maar het gaat hier te hardquote:
Goede stem wel.. maar de single vind ik ook niet echt je-van-het.quote:Op woensdag 22 december 2010 08:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tsja, ik ben er zelf niet heel enthousiast over, maar misschien is het inderdaad wel een 'echte' topper. Zijn debuut single (die cover) vind ik maar een slappe hap.
En bedankt hè!quote:
Zapte laatst langs ned3 en moest wel lachen om Ramon en Sander die iets deden met fitness. Slap ouwehoeren die gasten. Ge-wel-dig!quote:Op woensdag 22 december 2010 08:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik mis je, maar het gaat hier te hard
En we kijken met een paar mensen elders, das ook leuk![]()
Mijn hoogtepunt tot nu toe was dat filmpje van Klusjesmannen Ramon en Sander gisteren bij Viking, ik heb het al 7 keer gekeken of zo en ik moet elke keer harder lachen![]()
En de leukste slaapgast vond ik Willy Wartaal so far.
En U?
![]()
Sorryquote:Op woensdag 22 december 2010 08:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Goede stem wel.. maar de single vind ik ook niet echt je-van-het.
[..]
En bedankt hè!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |