Jup, maar het ligt ook aan het moment wordt er gezegd. En is toch mooi als zoiets in je eigen stad is.quote:Op woensdag 22 december 2010 05:39 schreef KNAK het volgende:
Dus je staat daar in de sneeuw () , frostbite her en der, te kijken naar mensen achter glas in een hok die plaatjes draaien en wanneer je dan je zuurverdiende Euro's neerlapt voor een plaatsje kan je deze waarschijnlijk niet eens horen?
.....uhh, ok...
Je gaat erheen voor de sfeer. HEt ziet er nu vrij saai uit, maar overdag is er vanalles te doen en kun je alle kroegjes op het plein eromheen in enzo.quote:Op woensdag 22 december 2010 05:39 schreef KNAK het volgende:
Dus je staat daar in de sneeuw () , frostbite her en der, te kijken naar mensen achter glas in een hok die plaatjes draaien en wanneer je dan je zuurverdiende Euro's neerlapt voor een plaatsje kan je deze waarschijnlijk niet eens horen?
.....uhh, ok...
25k?quote:Op woensdag 22 december 2010 05:40 schreef Geo3kant het volgende:
debestemoppen De Beste Moppen
@coen3fm Je bent een echte baas als je afsluit met Party Animals (25k voor gegeven op het plein gister!) Groetjes Fok!.nl
Zal vast niet gelezen worden maar toch..
tenzij je dikke centen betaald anders niet nee, want wij wachten al bijna 30 uur op de party animals dusquote:Op woensdag 22 december 2010 05:39 schreef KNAK het volgende:
.....uhh, ok...
Ja gister toch? Van die mensjes.. 25.000 euro gegeven voor de party animals, maar werd maar niet gedraaid.quote:
tijdens de liedjes loeren ze nog wel eens op hun telefoonsquote:Op woensdag 22 december 2010 05:42 schreef TheGloaming het volgende:
Lezen de DJ's constant hun twitter dan?
Als ze wakker zijn vast wel.quote:Op woensdag 22 december 2010 05:42 schreef TheGloaming het volgende:
Lezen de DJ's constant hun twitter dan?
Zou misschien wel moeten kunnen werken inderdaad.quote:Op woensdag 22 december 2010 05:42 schreef KNAK het volgende:
Kijken mensen naar de 3fm webcam op de site? ik denk dat dat bufferen komt door al die onzin eronder en ernaast wat meedraaid. Hyves, Facebook e.d.
Is het mogelijk enkel de webcam stream link van de source te plukken zodat ik deze bijvoorbeeld in Media Player kan starten?
Ik kijk wel via de site, alleen maar die 5 sec vertraging ofzo wat te verwaarlozen is.quote:Op woensdag 22 december 2010 05:42 schreef KNAK het volgende:
Kijken mensen naar de 3fm webcam op de site? ik denk dat dat bufferen komt door al die onzin eronder en ernaast wat meedraaid. Hyves, Facebook e.d.
Is het mogelijk enkel de webcam stream link van de source te plukken zodat ik deze bijvoorbeeld in Media Player kan starten?
Heb je nou nog de 101tv stream niet gevonden?quote:Op woensdag 22 december 2010 05:42 schreef KNAK het volgende:
Kan iemand die link tevoorschijn toveren :pquote:Op woensdag 22 december 2010 05:43 schreef TheGloaming het volgende:
[..]
Zou misschien wel moeten kunnen werken inderdaad.
Ja..maar werkt niet... Geografisch niet toegestaan staat erquote:Op woensdag 22 december 2010 05:43 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Heb je nou nog de 101tv stream niet gevonden?
Bedoel je dit?quote:Op woensdag 22 december 2010 05:43 schreef KNAK het volgende:
[..]
Kan iemand die link tevoorschijn toveren :p
eerste post van het topic en dan kijken onder webcamstreamsquote:Op woensdag 22 december 2010 05:43 schreef KNAK het volgende:
[..]
Kan iemand die link tevoorschijn toveren :p
quote:Op woensdag 22 december 2010 05:47 schreef KNAK het volgende:
http://livestreams.omroep.nl/3fm/sr2010_stream1
dank voor de link, werkt zonder befferen
Dus het was toch zo simpelquote:Op woensdag 22 december 2010 05:47 schreef KNAK het volgende:
http://livestreams.omroep.nl/3fm/sr2010_stream1
dank voor de link, werkt zonder befferen
die waren beide rond 5 uur ofzo naar bed gegaan dacht ikquote:Op woensdag 22 december 2010 05:47 schreef TheGloaming het volgende:
Hebben Guus en Katja de eerste 2 dagen ook Giel wakker gemaakt, of lagen die toen al te pitten?
Trekzak?quote:Op woensdag 22 december 2010 05:48 schreef WebHawkjuh het volgende:
Coen had het erover dat Giel Gerard met een trekzak enzo wakkermaakte. Weet iemand wanneer dat was?
rond kwart voor 10 denk ik zo gisterquote:Op woensdag 22 december 2010 05:48 schreef WebHawkjuh het volgende:
Coen had het erover dat Giel Gerard met een trekzak enzo wakkermaakte. Weet iemand wanneer dat was?
Kut zooi, gister dus.quote:Op woensdag 22 december 2010 05:49 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Trekzak?Vanochtend had hij iets van 4 instrumenten meegenomen,misschien zat daar een trekzak bij.
quote:Op woensdag 22 december 2010 05:51 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Hey mensen! Ik wens jullie allemaal een fijne slaapdag toe, ik ga afsluiten en me dan prepareren om naar werk te gaan.Tot vanmiddag maar weer!!!
![]()
quote:Op woensdag 22 december 2010 05:51 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Hey mensen! Ik wens jullie allemaal een fijne slaapdag toe, ik ga afsluiten en me dan prepareren om naar werk te gaan.Tot vanmiddag maar weer!!!
![]()
Succes met werken!quote:Op woensdag 22 december 2010 05:51 schreef The_Chosen_1 het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 22 december 2010 05:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hij geneert het gewoon gister ook al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |