Jij niet dan?quote:Op woensdag 22 december 2010 05:28 schreef naatje_1 het volgende:
ik heb een piemel pimpelpaars, met een gouden randje
De mijne is groen met een oranje randje!quote:
Franse hebben wel lekkere beat maar de taal.. neequote:
al een paar jaquote:Op woensdag 22 december 2010 05:31 schreef KNAK het volgende:
Zijn er FOkkers daar al heengeweest? voor dat hok gestaan? of geld gedoneerd?
Ik! Alle 3 :-)quote:Op woensdag 22 december 2010 05:31 schreef KNAK het volgende:
DaMook, Pino112, nog zo'n chick.. mexicaantje met haar protest jas of quicksilverquote:Op woensdag 22 december 2010 05:31 schreef KNAK het volgende:
Aigh1 stond voor het raam zei hij. Ik geloof hem!quote:Op woensdag 22 december 2010 05:31 schreef KNAK het volgende:
Gisteren voor het hok gestaanquote:Op woensdag 22 december 2010 05:31 schreef KNAK het volgende:
ik ook wat maar blijf gewoon tot 6 uurquote:Op woensdag 22 december 2010 05:32 schreef TheGloaming het volgende:
Begin nu toch wel een beetje in te kakken
Dit dus! Nog even volhouden!quote:Op woensdag 22 december 2010 05:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik ook wat maar blijf gewoon tot 6 uur
Yep, ik was er gisteren.quote:Op woensdag 22 december 2010 05:31 schreef KNAK het volgende:
Jij gaat meteen door?quote:Op woensdag 22 december 2010 05:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
Intussen zwengel ik AOE Online aan
quote:Op woensdag 22 december 2010 05:33 schreef TheGloaming het volgende:
[..]
Ik ben een baas, dus blijf tot 6 uur
Vooral kijken... Het geluid van die buiten speakers staat vrij zacht dus als het druk is krijg je van het gepraat in het huis weinig mee.quote:Op woensdag 22 december 2010 05:34 schreef KNAK het volgende:
En wat doet men dan daar zoal? gewoon staan? dansen op (je aangevraagde) muziek?
Hangt wel van het moment af, toen ik er stond was het aan de andere kant van het volle plein nog redelijk te verstaan allemaal.quote:Op woensdag 22 december 2010 05:35 schreef TheGloaming het volgende:
[..]
Vooral kijken... Het geluid van die buiten speakers staat vrij zacht dus als het druk is krijg je van het gepraat in het huis weinig mee.
Dit vind ik ook gewoon slecht .. zet gewoon speakers neer op elke 5 meter afstand van elkaar.. amateuristisch gewoonquote:Op woensdag 22 december 2010 05:35 schreef TheGloaming het volgende:
[..]
Vooral kijken... Het geluid van die buiten speakers staat vrij zacht dus als het druk is krijg je van het gepraat in het huis weinig mee.
Ok dat wist ik dus niet. Ben er nog maar 1 keer geweest dus vandaarquote:Op woensdag 22 december 2010 05:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Hangt wel van het moment af, toen ik er stond was het aan de andere kant van het volle plein nog redelijk te verstaan allemaal.
quote:Op woensdag 22 december 2010 05:39 schreef Yurithemaster het volgende:
ik hoop nog steeds dat party animals nog langskomen
Zijn die niet gewond enzo?quote:Op woensdag 22 december 2010 05:39 schreef Yurithemaster het volgende:
ik hoop nog steeds dat party animals nog langskomen
Is toch gezelligquote:Op woensdag 22 december 2010 05:39 schreef KNAK het volgende:
Dus je staat daar in de sneeuw () , frostbite her en der, te kijken naar mensen achter glas in een hok die plaatjes draaien en wanneer je dan je zuurverdiende Euro's neerlapt voor een plaatsje kan je deze waarschijnlijk niet eens horen?
.....uhh, ok...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |