Gijsquote:Op woensdag 22 december 2010 00:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, zangerGijs of Bokkers zijn de gitaristen, mongo zit op de trommels
Genieten van de rust in je eentje?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:40 schreef L-E het volgende:
Ik heb eerste kerstdag nog geen plannen. Iemand tips?
Ik ga bij een vriend Axis&Allies spelen. Broeder mee, veel bier drinken, zelf niet blowen, maar in genoeg groene rook zitten om stoned te wordenquote:Op woensdag 22 december 2010 00:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga na het ontbijt 2e kerstdag altijd naar huis, 's avonds eten met vrienden en daarna straallam de laatste kroeg uit gedonderd worden om door de sneeuw naar huis te kruipen![]()
Ik heb een diner/feestje. Kom langs!quote:Op woensdag 22 december 2010 00:40 schreef L-E het volgende:
Sneeuwpoppen maken met Peuter?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:40 schreef L-E het volgende:
Ik zou ook gaan janken met zoveel overgewicht.quote:
Nee, vind ik met kerst geen optie eigenlijk.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Genieten van de rust in je eentje?
Ik vergis me, het is niet de combo somwhere over the rainbow-what a wonderful world. Als ik dat van hem hoor is het instant jankenquote:
Jovink concertquote:
hehe, lijkt me idd wel wat, ff een weekendje zuipen op Maltaquote:Op woensdag 22 december 2010 00:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kom langs, ik help je wel weer leren fietsen
t liedje had ik gevondenquote:Op woensdag 22 december 2010 00:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jovink concertMaar ik heb dat liedje, dus dat kan thuis ook
Hawaii, teken van welvaartquote:Op woensdag 22 december 2010 00:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik zou ook gaan janken met zoveel overgewicht.
Dan is de uitnodiging van barboes wel gaaf om op in te gaan.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, vind ik met kerst geen optie eigenlijk.
Bier drinken in de Randstad en niet in een keet.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:40 schreef L-E het volgende:
Lost souls galore. You´ll love itquote:Op woensdag 22 december 2010 00:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hehe, lijkt me idd wel wat, ff een weekendje zuipen op Malta
nicequote:Op woensdag 22 december 2010 00:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lost souls galore. You´ll love it
*pinkt een traantje weg*quote:Op woensdag 22 december 2010 00:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Nu kunnen we voor eeuwig samen zijn!
Ik hou niet van bier, maar drinken is een optie ja.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:44 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Bier drinken in de Randstad en niet in een keet.
quote:Op woensdag 22 december 2010 00:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooi. Dan gaan we binnenkort oefenen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Ken ik nietquote:Op woensdag 22 december 2010 00:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nicebeetje de Kostenkoper van Europa dus (Voor de mensen die Utrecht kennen)
quote:Op woensdag 22 december 2010 00:47 schreef Yuki het volgende:
QOTSASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen idee. ik doe niet mee uiteraard.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:49 schreef Techno het volgende:
WTF is er met die tranentrekkers eigenlijk?
Ik heb er maar twee, don't worryquote:Op woensdag 22 december 2010 00:49 schreef Techno het volgende:
WTF is er met die tranentrekkers eigenlijk?
gaat een mooi feestje wordenquote:Op woensdag 22 december 2010 00:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ken ik nietMaakt niet uit, wij hebben Fuego´s, Estillo´s/Cascata´s, Sky Club en Dragonara
Oh, er zijn ook nog wel andere situaties. Maar die heb ik niet insta-voor de hand. En soms heb ik gewoon zin om te jankenquote:Op woensdag 22 december 2010 00:50 schreef L-E het volgende:
Ik heb geen muziek nodig om te huilen. Lucky me.
Ga je weer tegelijk met mijquote:Op woensdag 22 december 2010 00:51 schreef Samzz het volgende:
Sweeties, deze Tukker gaat 't bedje opzoeken. Internet is te traag
Slaap lekker, allen
quote:Op woensdag 22 december 2010 00:51 schreef Samzz het volgende:
Slaap lekker, allen
Ik heb nooit zin om te janken. Ik word er vrij lelijk van.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, er zijn ook nog wel andere situaties. Maar die heb ik niet insta-voor de hand. En soms heb ik gewoon zin om te janken
* stbabylon pakt scheermesjes
Gaat niet gebeuren in januari....quote:Op woensdag 22 december 2010 00:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
gaat een mooi feestje wordenmoet t wel lekker weer zijn, wil wel omringd worden door mooie vrouwen in bikini
Ik doe het ook alleenquote:Op woensdag 22 december 2010 00:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb nooit zin om te janken. Ik word er vrij lelijk van.
Gaat om het ideequote:Op woensdag 22 december 2010 00:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik hou niet van bier, maar drinken is een optie ja.
Truste, Tukkers meisjequote:Op woensdag 22 december 2010 00:51 schreef Samzz het volgende:
Slaap lekker, allen
We are so luckyquote:Op woensdag 22 december 2010 00:50 schreef L-E het volgende:
Ik heb geen muziek nodig om te huilen. Lucky me.
quote:
Ik ken maar 1 iemand die me ooit heeft zien huilen, en dat is mijn laatste ex. Het is ook wel heel intiem, vind ik altijd.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik doe het ook alleen
Sterker nog, 4 lange relatie's gehad (5 als je de huidige meetelt), en maar 1 heeft mij zien huilen
Truste, lieve Barbussequote:Op woensdag 22 december 2010 00:56 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga ook slapen. Truste, lieve [Singles]![]()
Goed gedaan! Wat moest je vrouw daar alllemaal voor doen dan?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:56 schreef stbabylon het volgende:
Overigens: Pauwel Kwak, Leffe Radieuse, Straffe nog-wattes (een quatro) en twee Westmalle Triple in de kroeg voor 11 euro
Rianne (de ex die het heeft gezien) heeft het ook alleen gezien toen Arko (hond van mijn ouders van mijn 10de tot 21ste) dood ging.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ken maar 1 iemand die me ooit heeft zien huilen, en dat is mijn laatste ex. Het is ook wel heel intiem, vind ik altijd.
True. Maar als ik al jank, dan is er ook wel echt wat.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ken maar 1 iemand die me ooit heeft zien huilen, en dat is mijn laatste ex. Het is ook wel heel intiem, vind ik altijd.
Belgische Keizer in Zwolle, dinsdagavond speciaalbieravond, elk speciaal bier van fles (50+) voor ¤2,20quote:Op woensdag 22 december 2010 00:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Goed gedaan! Wat moest je vrouw daar alllemaal voor doen dan?
Same here. Huilen omdat mn haar niet lukt heb ik niet meer gedaan sinds mijn 13de.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
True. Maar als ik al jank, dan is er ook wel echt wat.
Ach, huilen lucht soms ook gewoon lekker op.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Same here. Huilen omdat mn haar niet lukt heb ik niet meer gedaan sinds mijn 13de.
En daarom misbruik ik twee nummersquote:Op woensdag 22 december 2010 01:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ach, huilen lucht soms ook gewoon lekker op.
Soms is het de druppel als alles de hele dag al verschrikkelijk fout gaat.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Same here. Huilen omdat mn haar niet lukt heb ik niet meer gedaan sinds mijn 13de.
huh?quote:Op woensdag 22 december 2010 01:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En daarom misbruik ik twee nummers
Ik moet daar niet van huilen. Ik ga gewoon met spullen gooien. Huilen is wellicht een goedkopere oplossing.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Soms is het de druppel als alles de hele dag al verschrikkelijk fout gaat.
Zo heb ik laatst staan huilen omdat ik een glas uit mijn handen liet vallen, nadat de hele dag alles al fout was gegaan
En waarom zeg je dat pas achteraf?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Belgische Keizer in Zwolle, dinsdagavond speciaalbieravond, elk speciaal bier van fles (50+) voor ¤2,20
(vrouw is in Las Vegas, wat die doet, heeft weinig invloed op mijn bierprijs)
Ik gooi met spullen die niet breekbaar zijn. En ik huilquote:Op woensdag 22 december 2010 01:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik moet daar niet van huilen. Ik ga gewoon met spullen gooien. Huilen is wellicht een goedkopere oplossing.
Dit hele gelul over janken begon nadat ik Somewhere over the rainbow/What a wonderful world linktequote:
Als je serieus bent ga ik volgende week dinsdag met jouw speciaal bier drinken in Zwolle. Geen probleem.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En waarom zeg je dat pas achteraf?
Volgende week dinsdag ben ik errrrr wacht even volgens mij ken dat wel.
Waterschapsheuvel.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dit hele gelul over janken begon nadat ik Somewhere over the rainbow/What a wonderful world linkte
Dat is 1 van mijn janknummers. De andere is die uit de konijnenfilm.
Het gebeurt wel meer, maar die twee is sure-fire jankenquote:Op woensdag 22 december 2010 01:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waterschapsheuvel.
Ik heb geen vaste janknummers. Hangt van het moment en het nummer af.
Recht voor je raap rap, zo gaat het, voor wie zich in het nachtleven stort zonder vaste slaapplek!quote:Op woensdag 22 december 2010 01:05 schreef stbabylon het volgende:
Voer voor je hoedenplank, voel die woofers
En ik ging gewoon stappen/dansen met die lui he... vroeguhquote:Op woensdag 22 december 2010 01:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Recht voor je raap rap, zo gaat het, voor wie zich in het nachtleven stort zonder vaste slaapplek!
Ik ben vroegah ooit nog eens op een verjaardag in Zwolle geweest waar Rico ook kwam, toen begonnen ze net een beetje bekend te worden.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En ik ging gewoon stappen/dansen met die lui he... vroeguh
Ja rapperts hequote:Op woensdag 22 december 2010 01:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben vroegah ooit nog eens op een verjaardag in Zwolle geweest waar Rico ook kwam, toen begonnen ze net een beetje bekend te worden.
Zijn kado was zijn eigen cd.
Tuig is het, dat zeg ik je!quote:
Awwwquote:Op woensdag 22 december 2010 01:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je serieus bent ga ik volgende week dinsdag met jouw speciaal bier drinken in Zwolle. Geen probleem.
pmbox staat openquote:Op woensdag 22 december 2010 01:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Awww
Ik moet wel vanuit Rosmalen komen en naar Haarlem. Logistiek moet ik het dus nog even kortsluiten met mezelf.
quote:
Ja het is geluktquote:Op woensdag 22 december 2010 01:15 schreef Kluts het volgende:
Maar jij bent dus iig alsnog lekker thuisgekomen babs? Wanneer is de Mrs. weer tuus?
Oeh, jammer dat je haar net gemist hebt man.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja het is geluktMrs. gemist, die is nu bijna in Vegas. Komt de 30ste weer terug. Dan 6 mooie dagen samen voor ze 2 maanden naar Oostenrijk gaat (ik ga daar wel langs).
Ik heb ze gisteren verteld dat ik deze week niet terug kom. Was al in de planning om tussen k en o&n thuis te werken en de eerste week van 2011 heb ik vakantie. Dus 2,5 week thuisquote:Op woensdag 22 december 2010 01:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oeh, jammer dat je haar net gemist hebt man.
En jij moet toch ook nog regelmatig naar Engeland?
Op een gegeven moment ben je het ook zat lijkt me.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb ze gisteren verteld dat ik deze week niet terug kom. Was al in de planning om tussen k en o&n thuis te werken en de eerste week van 2011 heb ik vakantie. Dus 2,5 week thuisDan nog max tot februari in Engeland. Heb al heel duidelijk gemaakt dat ik, hoewel de planning half december was, ik tot maximaal TOT februari elke week naar Engeland ga.
Ja, echt wel, alles leuk en aardig, maar prive leven > werkquote:Op woensdag 22 december 2010 01:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Op een gegeven moment ben je het ook zat lijkt me.
Lees ik het nou goed dat Krea een ban heeft trouwens?![]()
Idd, die verhouding moet kloppen. En mijn werk gaat bij mij nooit boven privé.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, echt wel, alles leuk en aardig, maar prive leven > werk
48 uur voor het posten van een PM, regels zijn regels en ordnung solht sein enzo.
Heel simpel. Ik werk om te kunnen leven. Om de vrijheid te hebben af en toe wat leuks te doen.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:24 schreef stbabylon het volgende:
Daarover gesproken, ik hoor zo vaak zoveel mensen die niet altijd voor hun priveleven kiezen, maar voor hun werk. WTF? Waarom iets doen voor de baas wat de baas nooit voor jou zou doen??? Idiots!
Wil je overwerken: tuurlijkquote:Op woensdag 22 december 2010 01:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heel simpel. Ik werk om te kunnen leven. Om de vrijheid te hebben af en toe wat leuks te doen.
Als ik een leuke baan heb, dan doe ik daar veel voor, maar nooit ten koste van mezelf.
Kwam je die tijdens je dagelijkse ruksessie gisteravond tegen en dacht je... Die moet ik aan snuit laten zien?quote:
Het is een foto van mij.quote:Op woensdag 22 december 2010 07:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kwam je die tijdens je dagelijkse ruksessie gisteravond tegen en dacht je... Die moet ik aan snuit laten zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 december 2010 07:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is een foto van mij.Ik weet niet meer hoe god eruit ziet, in bruce allmighty is het een ouwe negert..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet het ook niet Q.quote:Op woensdag 22 december 2010 07:10 schreef Q. het volgende:
Godt, ik zal je echt missen als je zo een paar maanden weg bent.. Wie moet ons dan van dubieuze plaatjes voorzien?
Ik heb hier de beschikking over adequate persoonlijke beschermingsmiddelenquote:Op woensdag 22 december 2010 07:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Shit editten krijg je vieze handen van,
Dan is het toch jammer dat de proxy het blokkeertquote:Op woensdag 22 december 2010 07:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ook voor jou heb ik deze ochtend een geschikt plaatje gezocht.![]()
[ afbeelding ]
Aaaw, how come?quote:Op woensdag 22 december 2010 07:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn god wat heb ik slecht geslapen
Wel goed voor je lijn, niet eten.quote:Op woensdag 22 december 2010 07:56 schreef Nouk84 het volgende:
Handig, compleet vergeten dat het restaurant dicht is vandaag hier
Ja, laten we de andere kant opschieten met dat eetprobleem. Goed idee!quote:
Geen ideequote:
Mijn huisgenote sliep ook slecht, maar die is gister flink onderhanden genomen met een massage met warme stenen. Ik heb d'r niet meer gehoord vannacht.quote:
"Stone her!"quote:Op woensdag 22 december 2010 08:01 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Mijn huisgenote sliep ook slecht, maar die is gister flink onderhanden genomen met een massage met warme stenen. Ik heb d'r niet meer gehoord vannacht.
"He said Jehovah!"quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 07:10 schreef Q. het volgende:
Godt, ik zal je echt missen als je zo een paar maanden weg bent.. Wie moet ons dan van dubieuze plaatjes voorzien?
Je bent al aan het oefenen zie ikquote:
Hoezo? Wordt het erger?quote:Op woensdag 22 december 2010 08:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moet hier echt weg. Dit gaat niet goed
Ik zit vandaag in een luxe-positie, geen collega's die op mn scherm mee kunnen kijken. Normaal blokkeer ik alles wat niet van fok.nl af komt.quote:Op woensdag 22 december 2010 08:12 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Je bent al aan het oefenen zie ik
Q!quote:
quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 08:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moet hier echt weg. Dit gaat niet goed
Bij mij kunnen ze nooit mee kijken.quote:Op woensdag 22 december 2010 08:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zit vandaag in een luxe-positie, geen collega's die op mn scherm mee kunnen kijken. Normaal blokkeer ik alles wat niet van fok.nl af komt.
Berichtjes dat ie me mist, posts in Hoe voel je je nu dat ie het niet aankan.quote:
dat soort dingen heb je he als een relatie over is.....quote:Op woensdag 22 december 2010 08:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Berichtjes dat ie me mist, posts in Hoe voel je je nu dat ie het niet aankan.
Wat moet ik daar nou mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |