SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Ken ik nietquote:Op woensdag 22 december 2010 00:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nicebeetje de Kostenkoper van Europa dus (Voor de mensen die Utrecht kennen)
quote:Op woensdag 22 december 2010 00:47 schreef Yuki het volgende:
QOTSASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen idee. ik doe niet mee uiteraard.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:49 schreef Techno het volgende:
WTF is er met die tranentrekkers eigenlijk?
Ik heb er maar twee, don't worryquote:Op woensdag 22 december 2010 00:49 schreef Techno het volgende:
WTF is er met die tranentrekkers eigenlijk?
gaat een mooi feestje wordenquote:Op woensdag 22 december 2010 00:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ken ik nietMaakt niet uit, wij hebben Fuego´s, Estillo´s/Cascata´s, Sky Club en Dragonara
Oh, er zijn ook nog wel andere situaties. Maar die heb ik niet insta-voor de hand. En soms heb ik gewoon zin om te jankenquote:Op woensdag 22 december 2010 00:50 schreef L-E het volgende:
Ik heb geen muziek nodig om te huilen. Lucky me.
Ga je weer tegelijk met mijquote:Op woensdag 22 december 2010 00:51 schreef Samzz het volgende:
Sweeties, deze Tukker gaat 't bedje opzoeken. Internet is te traag
Slaap lekker, allen
quote:Op woensdag 22 december 2010 00:51 schreef Samzz het volgende:
Sweeties, deze Tukker gaat 't bedje opzoeken. Internet is te traag
Slaap lekker, allen
Ik heb nooit zin om te janken. Ik word er vrij lelijk van.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, er zijn ook nog wel andere situaties. Maar die heb ik niet insta-voor de hand. En soms heb ik gewoon zin om te janken
* stbabylon pakt scheermesjes
Gaat niet gebeuren in januari....quote:Op woensdag 22 december 2010 00:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
gaat een mooi feestje wordenmoet t wel lekker weer zijn, wil wel omringd worden door mooie vrouwen in bikini
Ik doe het ook alleenquote:Op woensdag 22 december 2010 00:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb nooit zin om te janken. Ik word er vrij lelijk van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |