Met dank aan SBS6. Had haar wel eens gezien bij zo'n programma over boeren die gingen feesten en zulks.quote:
Is er een antropoloog in de zaal ?quote:Achterhoekers niet, Tukkers wel
Klopt. En aangezien Twente/Limburg/Achterhoek voor ons Randstadters een pot schijt is, mogen jullie best het 'ToF'-forum gaan volkladderen met vouwfietsen/wagens, Grolsch, Zwarte Kots, en Abnormaal.quote:
Hoera!quote:Op woensdag 22 december 2010 00:15 schreef L-E het volgende:
Ik had graag een Hoera onze fantastische geweldige eeuwig leuke L-E is er weer, hang de vlag uit!!-achtige TT gezien.
Maarja.
quote:Op woensdag 22 december 2010 00:15 schreef PeuRac het volgende:
ik wilde een mooie Singles gaan stappen in de achterhoek titel maken
Tja, het is je weer niet gegund hè?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:15 schreef L-E het volgende:
Ik had graag een Hoera onze fantastische geweldige eeuwig leuke L-E is er weer, hang de vlag uit!!-achtige TT gezien.
Maarja.
* Gasol giet een emmertje aandacht over L-Equote:Op woensdag 22 december 2010 00:15 schreef L-E het volgende:
Maarja.
Hmz mooi en achterhoek... wat klopt er nietquote:Op woensdag 22 december 2010 00:15 schreef PeuRac het volgende:
ik wilde een mooie Singles gaan stappen in de achterhoek titel maken
quote:Op woensdag 22 december 2010 00:17 schreef Gasol het volgende:
Als een deel gaat stappen in de achterhoek, moet de rest maar naar de noord-hollandse kermissen komen
Ben je geil en wil je met een random Single neuken?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:15 schreef L-E het volgende:
Maarja.
Mooi slaat op Singles. En dat klopt.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Hmz mooi en achterhoek... wat klopt er niethaha
quote:Op woensdag 22 december 2010 00:15 schreef PeuRac het volgende:ik wilde een mooie Singles gaan stappen in de achterhoek titel maken
Nee, en nee.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ben je geil en wil je met een random Single neuken?
Je hebt Achterhoek met een kleine letter A geschrevenquote:Op woensdag 22 december 2010 00:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Hmz mooi en achterhoek... wat klopt er niethaha
De Achterkoek is henig mooi jaquote:Op woensdag 22 december 2010 00:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Mooi slaat op Singles. En dat klopt.
* Gasol geeft schop in ballen.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat was mijn schouderblad, niet helemaal de plek die ik in gedachten had...
Kluts haar Ja hoi werkt altijd welquote:Op woensdag 22 december 2010 00:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het echt storm loopt op deze recyclede oproep.
Het zit je wel hoog hequote:Op woensdag 22 december 2010 00:16 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Klopt. En aangezien Twente/Limburg/Achterhoek voor ons Randstadters een pot schijt is, mogen jullie best het 'ToF'-forum gaan volkladderen met vouwfietsen/wagens, Grolsch, Zwarte Kots, en Abnormaal.
+1quote:Op woensdag 22 december 2010 00:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De Achterkoek is henig mooi ja
Praat eens niet zo raar zeg.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De Achterkoek is henig mooi ja
Ja oke, maar zij is Kluts.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:20 schreef stbabylon het volgende:
Kluts haar Ja hoi werkt altijd wel
hij is jaloers dat wij met ons 4en uit zo'n mooi gebied komenquote:
Zoals het hoort.. achterhoek!quote:Op woensdag 22 december 2010 00:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hebt Achterhoek met een kleine letter A geschreven
quote:
Goed dat je het er even bij zegtquote:Op woensdag 22 december 2010 00:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Grapjas(per)
(voornamelijk grappig als je weet dat ik jasper heet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |