Wij zijn als goede wijn, zombievriendinnetjequote:
Nou, lange dunne buis. Nat watje. Je stopt het natte watje in de buis en blaast het naar de overkant. Of naar de mensen benedenquote:
Jullie behoeven geen krans?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wij zijn als goede wijn, zombievriendinnetje
ik wist niet dat het zo ver kwamquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, lange dunne buis. Nat watje. Je stopt het natte watje in de buis en blaast het naar de overkant. Of naar de mensen beneden
quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik wist niet dat het zo ver kwam
@springen, dat gebeurd nog ongeveer 1x per jaar ongeveer, gelukkig wordt het vrijwel altijd voorkomen. Overigens gebeurd dat meestal vanuit de rode flat (liggen tegels onder ipv gras).
Tuurlijk niet. We look good naked.quote:
pijltjes, met een in lijm gedoopte puntquote:
gaafquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alsof dat uitmaakt vanaf die hoogte
M'n halve studie woonde in de oranje of de gele flat
Wie kan ik referenties vragen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. We look good naked.
nee ... pijltjes prikken te veel....quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
pijltjes, met een in lijm gedoopte punt
in de lesquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:46 schreef CherryLips het volgende:
van die dikke elastiekjes in kleine stukjes knippen en wegschieten met je pen
Kantoor?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
gaafik heb kantoor tussen de gele en oranje
quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wij zijn als goede wijn, zombievriendinnetje
ze bleven als ze goed waren gewoon in hout zittenquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
nee ... pijltjes prikken te veel....
quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. We look good naked.
lijn 1quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kantoor?
Ik zal morgen wel naar je zwaaien als ik langskom met de bus.
Vertrouw je mij niet?quote:
Moesten een keertje met de hele klas nablijven tot de dader zich bekend maaktequote:Op dinsdag 21 december 2010 22:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
in de lesgeen leraar die er achter kwam wie het deed, maar hem wel raken
En anders wel vanuit de treinquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
lijn 1die zie ik wel vanaf huis, niet vanaf kantoor
ja of in ogenquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ze bleven als ze goed waren gewoon in hout zitten
Juist dingen wegschieten met elastiekjes, ging belachelijk hard somsquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:46 schreef CherryLips het volgende:
van die dikke elastiekjes in kleine stukjes knippen en wegschieten met je pen
zelfde verhaal (zit met mn rug naar t spoor op kantoor).quote:
Dan draai je je maar even omquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zelfde verhaal (zit met mn rug naar t spoor op kantoor).
welnee, daar mikten we niet op. Ramen ed waren de lulquote:
hehe, ik ben ooit gepakt, maar op een hele stomme manier, ze zagen me de elastieken van de postbode jatten op weg naar schoolquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moesten een keertje met de hele klas nablijven tot de dader zich bekend maakteNiemand zei wat, de meesten wisten niet wie het was en al wisten we het, dan hadden we nog niets gezegd.
spaarrekening?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:49 schreef Memento-Mori het volgende:
ok ik heb mn 13e maand en voel me stom nu heb ik zin t uit te geven, iemand suggesties?
piercing?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:49 schreef Memento-Mori het volgende:
ok ik heb mn 13e maand en voel me stom nu heb ik zin t uit te geven, iemand suggesties?
Ik denk helemaal niet dat je naief bent....quote:
lingerie...quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:49 schreef Memento-Mori het volgende:
elke 2 minuten zekerquote:
Dan weet je ook het antwoord op je eigen vraagquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk helemaal niet dat je naief bent....
Help Techno de winter door?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:49 schreef Memento-Mori het volgende:
En wat zei ze?quote:
wil jij wel beoordelen zeker?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |