Daar heb ik een Samzz voorquote:
Oudquote:
quote:
Jaren '30 is ook vintagequote:Op dinsdag 21 december 2010 22:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
wij zijn niet oud, hooguit vintage
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ik heb mn huisgenoten bekogeld met 4 man van 18 hoog (ze stonden in t parkje achter de flat)quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die vieze bruine koude drap hier? nee dank je
Met ervaringquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:32 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Klassiekers? Oldtimers? Mensen met 3 midlifecrises achter de rug?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
jij was toch 25, geen 12?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb mn huisgenoten bekogeld met 4 man van 18 hoog (ze stonden in t parkje achter de flat)
Dat had ik al op mijn 10equote:Op dinsdag 21 december 2010 22:32 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Klassiekers? Oldtimers? Mensen met 3 midlifecrises achter de rug?
Wil ik bijna zeggen, wat een goede antwoorden hebben jullie steeds...quote:
Dat is wat dus?quote:
quote:
Geweldigquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maar jong van geest
in de zomer moet je ook niet binnen t bereik van de brandslang gaan zonnen
quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:34 schreef rival het volgende:
[..]
Wil ik bijna zeggen, wat een goede antwoorden hebben jullie steeds...
Maarja daar hebben jullie al jaren over na kunnen denken
quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:35 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Missboefje is een jong piece of..
met jong van geest bedoel je dus eigenlijk gewoon kinderachtigquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maar jong van geest
hot assquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:35 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Missboefje is een jong piece of..
quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geweldig
Ik doe dat soort dingen ook
Het is een gave he?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb de jaren niet nadenkend doorgebracht hoor
Gewoon lekker doen waar je zin in hebt, dat is levenquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maar jong van geest
Barshenquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
als een vriend van me en ik thuis zijn en dat soort dingen zien, gaat het altijd mis
wij komen ook altijd met souvenirs terug van studentenfeestjes
Dat mag jij vinden, ik vind het gewoon heerijk om me te laten gaan en er is serieus nog nooit iemand kwaad geworden. In het ergste geval kwam er iemand met een emmer water omhoog, nou prima, die mogen ze dan leeg gooienquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
met jong van geest bedoel je dus eigenlijk gewoon kinderachtig
Verklaar u nader?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb praktisch alles weggehaald
en toen rende je snel naar binnen om het op fok te zetten?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb mn huisgenoten bekogeld met 4 man van 18 hoog (ze stonden in t parkje achter de flat)
welke flat woon je ook alweer?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden, ik vind het gewoon heerijk om me te laten gaan en er is serieus nog nooit iemand kwaad geworden. In het ergste geval kwam er iemand met een emmer water omhoog, nou prima, die mogen ze dan leeg gooien
Dat doet me denken aan de watergevechten in de zomer en sneeuwgevechten in de winter op mn oude stalquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden, ik vind het gewoon heerijk om me te laten gaan en er is serieus nog nooit iemand kwaad geworden. In het ergste geval kwam er iemand met een emmer water omhoog, nou prima, die mogen ze dan leeg gooien
Mooi is dat hequote:Op dinsdag 21 december 2010 22:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
BarshenIk weet niks van trommels of trommelstokken af... echt heeeeeeeeeeeul niet
M'n opa die mij en m'n broer en zus leerde hoe je natte watjes door een buis van het balkon moest blazenquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan de watergevechten in de zomer en sneeuwgevechten in de winter op mn oude stal
heerlijk is datquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan de watergevechten in de zomer en sneeuwgevechten in de winter op mn oude stal
De gelequote:Op dinsdag 21 december 2010 22:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
welke flat woon je ook alweer?
quote:
Ik ruil het meestal voor bier.....quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mooi is dat hewe hebben echt van alles hier staan
zwaailampen, verkeersborden, glazen, klok, etc
wat precies?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n opa die mij en m'n broer en zus leerde hoe je natte watjes door een buis van het balkon moest blazen
Oja, een vriendin van me woonde op de begande grond/eerste verdieping. Was een keer iemand naar beneden gesprongen en aan haar kant neergekomenquote:
Lekker kêk doen dus, zolang je haar maar flink kort ende pittig geknipt is.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:38 schreef rival het volgende:
Gewoon lekker doen waar je zin in hebt, dat is leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |