quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bestaat niet meerPamPam ook niet meer
Wait, whuuuud???quote:
Waar kom jij vandaan dan?quote:
Heb ik ook echt te veel tijd rondgebrachtquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aber naturlich
Daar kwam ik zeer regelmatig! Laatste keer met 't Benefiet voor Amsterdam-Dakar, AC/Dixie
Ik ook, vakantiewerkquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mn hele familie heeft er ooit wel een baantje gehad, behalve mn pa
vreetzakquote:
Alle mutsen gingen naar Lido, wij naar PamPamquote:
Hengstenbal!quote:
Epsequote:
hehequote:
Damn....and I missed you?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Alle mutsen gingen naar Lido, wij naar PamPam
quote:
Lido is niet dicht toch? Mn oma woont er zowat boven, zal t dr eens vragenquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bestaat niet meerPamPam ook niet meer
De paardenstalquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar kom jij vandaan dan?
[..]
Heb ik ook echt te veel tijd rondgebracht
quote:
Sorry, jeugdsentimentquote:
Ik durf dat nooit uit te leggen, klinkt zo kansloosquote:
quote:
Ik dacht dat 't dicht was...mijn zus zei eens zoiets...quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lido is niet dicht toch? Mn oma woont er zowat boven, zal t dr eens vragen
quote:
Is het ookquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik durf dat nooit uit te leggen, klinkt zo kansloos
5ive en de Spice Girls hierquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:13 schreef CherryLips het volgende:
Mijn jeugdsentiment bestaat uit cassettebandjes, de Hitkrant, Take That en britpop
Deze tijd is beterquote:
Het is af en aan open en dicht, er zijn/waren veel vechtpartijenquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik dacht dat 't dicht was...mijn zus zei eens zoiets...
En de Duitse Bravo en het Engelse Smash Hits en de Bigquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
5ive en de Spice Girls hier![]()
Uiteraard ook de HitKrant, gekocht van mijn zakgeld want ik mocht geen abonnement
Bravo!quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En de Duitse Bravo en het Engelse Smash Hits en de Big
klopt, zou er nog wel eens gewoon willen kijken een avondjequote:
Ik zou best wat dingen van vroegah weer willen doen...quote:
Het is nog steeds een paardenstalquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
klopt, zou er nog wel eens gewoon willen kijken een avondjeik durf te wedden dat er niks is veranderd
Niks uitleggen, pils zoep'n!quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik durf dat nooit uit te leggen, klinkt zo kansloos
Ik zou wat dingen over willen doenquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou best wat dingen van vroegah weer willen doen...
En waarom lach jij mij uit?quote:
Ook datquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou wat dingen over willen doen
ik doelde op beidequote:Op dinsdag 21 december 2010 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is nog steeds een paardenstalOh, je bedoelt de Stake zelf? Nee, denk ik niet
Like what?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou best wat dingen van vroegah weer willen doen...
enquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik doelde op beide![]()
"ff brommers kieken"
Tussen het hooiquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik doelde op beide![]()
"ff brommers kieken"
Dat je naar dezelfde tenten ging als de rest uit het oosten, is lachen van herkenning, zou je nooit uitlachenquote:
Hele avonden Stake, frituren na de tijd. De concerten met m'n ex. Pffiewquote:
Haha ja echt hequote:Op dinsdag 21 december 2010 22:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat je naar dezelfde tenten ging als de rest uit het oosten, is lachen van herkenning, zou je nooit uitlachen
Daar woonden we vlak bijquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tussen het hooi
Godver, nu heb ik Jovink in m'n hoofd
Het zijn nog steeds heldenquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar woonden we vlak bijze kwamen altijd tanken bij t tankstation waar ik werkte
Ik ging ook naar de Achterhoek Arena trouwensquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hele avonden Stake, frituren na de tijd. De concerten met m'n ex. Pffiew
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |