Die is ook vetquote:
Oh, dat moet vol te houden zijnquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik krijg morgen een stukje van 'm
Ik eet me zometeen toch vol met mijn warme maaltijd... Ben een beetje laat vandaag
hij heeft een verschrikkelijk accentquote:
Onder andere jaquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik zag in de trailer dat ze hem hadden verjongd
Nou ja, wat is verschrikkelijkquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hij heeft een verschrikkelijk accent
Ik vond hem in ieder geval erg goedquote:
David Fincherquote:
daarom, leert ze wel afquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hoor ik niets van met een piemel in je mond
Goed punt! Met een piemel?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het is geen Achterhoeksquote:
Jij zou toch moeten weten dat het zo goed als hetzelfde is.quote:
Ik hoor mijn vader en moeder vanaf hier lachenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij zou toch moeten weten dat het zo goed als hetzelfde is.
Hoezo?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hoor mijn vader en moeder vanaf hier lachen
Als je ruzie wil met mn oma moet je dat tegen haar zeggenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij zou toch moeten weten dat het zo goed als hetzelfde is.
Oud Twents en Achterhoeks misschien niet. Maar qua accenten zit er weinig verschil in. Beide Niedersaksisch.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je ruzie wil met mn oma moet je dat tegen haar zeggen
Mijn moeder komt uit Enschede, en mijn vader woont sinds zijn 8e in de Achterhoek. Volgens hen zijn het twee verschillende wereldenquote:
Mijn ouders dus ook, moeder geboren en getogen in Enschede, mn vader in Groenloquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn moeder komt uit Enschede, en mijn vader woont sinds zijn 8e in de Achterhoek. Volgens hen zijn het twee verschillende werelden
Ach, onzin. Tegenwoordig al helemaal niet meer.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn moeder komt uit Enschede, en mijn vader woont sinds zijn 8e in de Achterhoek. Volgens hen zijn het twee verschillende werelden
Groenlo!quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn ouders dus ook, moeder geboren en getogen in Enschede, mn vader in Groenlo
Je hebt gelijk hoor. Maar leg dat hen maar eens uitquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, onzin. Tegenwoordig al helemaal niet meer.
De 'r' is vaak wel anders.
mijn opa en oma spraken altijd totaal anders dan mijn omaquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, onzin. Tegenwoordig al helemaal niet meer.
De 'r' is vaak wel anders.
Die moeite ga ik niet doen. Helemaal niet na de discussie met m'n opa laatstquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Groenlo!![]()
[..]
Je hebt gelijk hoor. Maar leg dat hen maar eens uit
Grollequote:Op dinsdag 21 december 2010 22:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Groenlo!![]()
[..]
Je hebt gelijk hoor. Maar leg dat hen maar eens uit
Welk deel van tegenwoordig heb jij niet begrepen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mijn opa en oma spraken altijd totaal anders dan mijn oma(spraken want heb ze al 3 jaar niet meer gezien/sproken).
Had ik genegeerdquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welk deel van tegenwoordig heb jij niet begrepen?
Heel verstandig, ik begin er ook niet meer aan.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die moeite ga ik niet doen. Helemaal niet na de discussie met m'n opa laatstIk heb 'm maar gelijk gegeven om er vanaf te zijn.
Zo blijf ik Grolle een dorp noemenquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heel verstandig, ik begin er ook niet meer aan.
Ik ging daar vroeger altijd uitquote:
Sowieso mijn opa niet, half doof en zo eigenwijs als de pest. Hij is serieus nog erger dan ik benquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heel verstandig, ik begin er ook niet meer aan.
CIty Lidoquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ging daar vroeger altijd uit![]()
Grolschquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo blijf ik Grolle een dorp noemen
quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mn hele familie heeft er ooit wel een baantje gehad, behalve mn paquote:
jij ken de Radstake ook welquote:
Mijn pa werkt er nogquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mn hele familie heeft er ooit wel een baantje gehad, behalve mn pa
quote:
Bestaat niet meerquote:
Aber naturlichquote:
Waar komjij vandaan dan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |