Die ken ik zelfsquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
No offence, maar ik prefereer de brownies van Oonk boven alle andere brownies op de wereld
Oh wacht, ik zit met de verkeerde band in m'n hoofdquote:
super!quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Met de Image Resizer powertoy bijvoorbeeld.
http://www.microsoft.com/(...)oys/xppowertoys.mspx
19 december hier in première gegaan. In 3Dquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tron Legacy? Heb ik iets gemist?
Ik zou het gewoon meteen in blokjes snijden en dan stiekem een of twee proevenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het ziet er zo raar uit he, een blokje eruit
jeff bridgesquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
19 december hier in première gegaan. In 3D
mn buurjongen heet zoquote:
In 1 stuk neemt makkelijker meequote:Op dinsdag 21 december 2010 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon meteen in blokjes snijden en dan stiekem een of twee proeven
Fucking hell, ik leef echt onder een steen somsquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
19 december hier in première gegaan. In 3D
Oh, kan heel goed... Weet niet of hij een zoon heeft. Ze hebben meerdere vestigingen trouwens, volgens mij ook in Hengelo en Borne (?). Iig twee in Enschede.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mn buurjongen heet zohij zit nu alleen in Zuid Amerika, dus kan em niet vragen of die familie is. Zal wel, hij komt ook bij jou uit de buurt
Yupquote:
Ja, schandalig dat je de premieres op Malta niet in de gaten houdtquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Fucking hell, ik leef echt onder een steen soms
ik weet niet wat z'n pa doet, ik weet alleen dat hij geen Nederlans kanquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, kan heel goed... Weet niet of hij een zoon heeft. Ze hebben meerdere vestigingen trouwens, volgens mij ook in Hengelo en Borne (?). Iig twee in Enschede.
ik zag in de trailer dat ze hem hadden verjongdquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
YupHij is alleen niet erg duderig in deze film
Ik krijg morgen een stukje van 'mquote:
truste grrrutjequote:Op dinsdag 21 december 2010 21:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar goed, ik ging vroeg naar bed om nog wat te lezen en slaap in te halen.
![]()
Have fun en slaap lekkerquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar goed, ik ging vroeg naar bed om nog wat te lezen en slaap in te halen.
![]()
Dan is 't niet de zoon vanquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik weet niet wat z'n pa doet, ik weet alleen dat hij geen Nederlans kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |