Ik ben al heel trots dat ik me de afgelopen maanden wel eens buiten de Randstad heb begeven.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mên, zulks een wereldburger ben jij
Van die foto? Vertelquote:Op woensdag 22 december 2010 00:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, damn, dat doet me denken aan Zwarte Cross 2009
Wat dapper van jou.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:00 schreef L-E het volgende:
Ik ben al heel trots dat ik me de afgelopen maanden wel eens buiten de Randstad heb begeven.Jullie beseffen niet hoe het is voor ons!
Ja, uiteraard.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:59 schreef Boudibou het volgende:
Rechts naast Utrecht he..![]()
Links is nog goed..
De foto's zijn van 2010quote:
Het is ook heel eng wonen hier, op de grensquote:Op woensdag 22 december 2010 00:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben al heel trots dat ik me de afgelopen maanden wel eens buiten de Randstad heb begeven.Jullie beseffen niet hoe het is voor ons!
Doejegoeman!quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
of juist allemaal bezig zijn, en dan af en toe ff *boks ouwe*
quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 00:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zou verhuizen.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is ook heel eng wonen hier, op de grens
heerlijk, heb dat afgelopen zomer in Italië meegemaakt, met 7 man bovenop een touringcar slapenquote:Op woensdag 22 december 2010 00:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
De foto's zijn van 2010
Maar, ik had een fijne knul opgescharreld en we zijn naar zijn 'caravan' gegaan om spelletjes te spelen. Op gegeven moment kwam een vriend van hem binnen stormen of het alsjeblieft wat zachter kon, hij had koppijn.
Eventjes later kwam een andere vriend van hem binnen met een scharreltje, die gingen aan de andere kant bezig, toen is die vriend maar buiten gaan liggen op een stretch bed
Psyched Five!quote:
Ja, doodeng, ruimte, natuur... Je zal een hert tegenkomen *riltquote:Op woensdag 22 december 2010 00:00 schreef L-E het volgende:
[..]
3000 kilometer, muts. And still riding a wave of awesomnessquote:Op woensdag 22 december 2010 00:05 schreef L-E het volgende:
[..]
En niet een beetje he! Gewoon fucking 235 km ja! JULLIE WETEN NIET HOE HET IS!!
Ga weg jij. Je doet niet leuk mee, damn you.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
3000 kilometer, muts. And still riding a wave of awesomness
Bovenop?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
heerlijk, heb dat afgelopen zomer in Italië meegemaakt, met 7 man bovenop een touringcar slapen
Ik weet in ieder geval van niets.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:06 schreef Samzz het volgende:
Zou het toeval zijn dat ik nu net een mail krijg van Tante Rikie?
Hij is al wegquote:Op woensdag 22 december 2010 00:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Ga weg jij. Je doet niet leuk mee, damn you.
Rotterdam. Das niet het westen, das een zwart gat. Maar evenwel welkomquote:
dak tentenquote:
Jij kent Tante Rikie niet eens, gok ikquote:Op woensdag 22 december 2010 00:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval van niets.
Heujquote:Op woensdag 22 december 2010 00:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Rotterdam. Das niet het westen, das een zwart gat. Maar evenwel welkom
Het is treurig maar ik moest lachen.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Rotterdam. Das niet het westen, das een zwart gat. Maar evenwel welkom
Je bent jaloers he? 24/7 cocktails en zo.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Ga weg jij. Je doet niet leuk mee, damn you.
Moet ik die wel kennen dan? Of Barb?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij kent Tante Rikie niet eens, gok ik
Ik verwelkomde je toch?quote:
Alleen als je Jovink fan bentquote:Op woensdag 22 december 2010 00:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet ik die wel kennen dan? Of Barb?
Bite me.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je bent jaloers he? 24/7 cocktails en zo.
Dat is toch die van de zwarte cross?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
maakte niet uit:quote:Op woensdag 22 december 2010 00:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kan best![]()
Mits je niet teveel rolt in je slaap
Ik bied je liever wat te drinken aan, want ik heb al gegeten. Hoe lekker je ook bent. Sorry.quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 00:08 schreef Samzz het volgende:
Festival directrice, muze en moeder van Andre Nijmanquote:Op woensdag 22 december 2010 00:10 schreef Gasol het volgende:
[..]
Dat is toch die van de zwarte cross?
Zucht.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik bied je liever wat te drinken aan, want ik heb al gegeten. Hoe lekker je ook bent. Sorry.
Samzz is Twentsquote:Op woensdag 22 december 2010 00:12 schreef Boudibou het volgende:
Hebben Achterhoekers geen eigen forum op Fok offe..
Achterhoekers niet, Tukkers welquote:Op woensdag 22 december 2010 00:12 schreef Boudibou het volgende:
Hebben Achterhoekers geen eigen forum op Fok offe..
Het is ook nooit goed he?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |