Het feest wat ik net al een paar keer noemde? En een Normaal concert kan ook, al weet ik niet of ik dat tegenwoordig nog een hele avond trekquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welk feest in de Achterhoek wilde je onveilig maken?![]()
Ik vind dat het op z'n minst een Normaal concert moet zijn, eigenlijk
Dat Daklozenparty? Wat is dat dan? Lijkt me niet echt een typisch boeren- of tentfeest. Normaal houd jij wel volquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het feest wat ik net al een paar keer noemde? En een Normaal concert kan ook, al weet ik niet of ik dat tegenwoordig nog een hele avond trek
Mja, dat zijn de enige steden die ertoe doen. En Utrecht. Maar dan heb je het ook wel gehad.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:41 schreef Boudibou het volgende:
Ben geen van de 3 groepen die je opnoemt. Bovendien zeg ik dat het 2 dingen kan betekenen... en flashen kan ook ja
Hoest met jou?quote:
Check de link http://www.daklozenparty.nl/ ik sta nog ergens tussen de oude foto's volgens mijquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat Daklozenparty? Wat is dat dan? Lijkt me niet echt een typisch boeren- of tentfeest. Normaal houd jij wel vol
B-i-n-g-o, and Bingo was his name-oquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, dat zijn de enige steden die ertoe doen. En Utrecht. Maar dan heb je het ook wel gehad.
Maar dat is geen feest zoals ik hem in gedachten hadquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Check de link http://www.daklozenparty.nl/ ik sta nog ergens tussen de oude foto's volgens mij
hoe had jij t in gedachten dan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat is geen feest zoals ik hem in gedachten had
Zoals ik zei, een fijn tentfeestquote:
Veuls te koud, maar lekkerquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:44 schreef L-E het volgende:
Wat een welkom, lieve mensen, wat leuk!
Barb: still alive! Met jou? Hoe was je weekje Nederland?
Dalfsenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoals ik zei, een fijn tentfeestIk noemde er al twee, Schijndel en Pesse. Al is Schijndel een manege
Toldijk of Dalfsen is ook goed.
ik vind alles primaquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoals ik zei, een fijn tentfeestIk noemde er al twee, Schijndel en Pesse. Al is Schijndel een manege
Toldijk of Dalfsen is ook goed.
Als jij een auto met trekhaak hebt, vraag ik de caravan van m'n pa en ma meequote:Op dinsdag 21 december 2010 23:48 schreef PeuRac het volgende:
trouwen een slaapplek op kruipafstand is verplicht! No-way dat ik na zo'n feest bij mn ouders ga slapen
Ik heb serieus de beste feesten in de meest muffe dorpjes gehad. Beltrum en Borculo bijvoorbeeldquote:
Haha, die heb ik zelf niet, maar ik kan de auto van mn moeder wel pakken (mag 1700kg achter) en als dat niet genoeg is, kan ik proberen de camper mee te krijgen, maar daar zijn ze niet zo makkelijk mee. Daar mag 3500kg achterquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als jij een auto met trekhaak hebt, vraag ik de caravan van m'n pa en ma mee
Zo hoort dat.
Als je een camper hebt, is een caravan nogal nutteloos hequote:Op dinsdag 21 december 2010 23:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Haha, die heb ik zelf niet, maar ik kan de auto van mn moeder wel pakken (mag 1700kg achter) en als dat niet genoeg is, kan ik proberen de camper mee te krijgen, maar daar zijn ze niet zo makkelijk mee. Daar mag 3500kg achter
Kloptquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb serieus de beste feesten in de meest muffe dorpjes gehad. Beltrum en Borculo bijvoorbeeld![]()
Ja, maar die krijg ik dus niet zo makkelijk meequote:Op dinsdag 21 december 2010 23:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je een camper hebt, is een caravan nogal nutteloos he
[..]
KloptPesse is ook een gat in Drenthe
Hahahaquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, maar die krijg ik dus niet zo makkelijk meeik moch em ook niet mee op een weekendje weg met een scharrel en toen had ik nog niet eens gezegd dat ik naar Nature1 ging
Wat nu..?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ben dan ook geen achterhoeker.
Ik wel dan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:53 schreef Techno het volgende:
[..]
ik ben een hele nette jongen en kom met een Volvo, gaan we gewoon samen een wkdje wegquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
HahahaIk acht de kans ook klein dat ik pa zijn caravan mee krijg
Dan maar iets in de buurt uitzoeken... Zomerfeesten in de Hoeve zijn altijd wel tof, maar daar treedt Normaal niet op, BZB wel als het goed is
Jaaa, van mensen die verstaanbaar praten!quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Laten wij westerlingen een eigen kliekje starten
Misschien kan ik de vouwwagen (quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
HahahaIk acht de kans ook klein dat ik pa zijn caravan mee krijg
Dan maar iets in de buurt uitzoeken... Zomerfeesten in de Hoeve zijn altijd wel tof, maar daar treedt Normaal niet op, BZB wel als het goed is
Sounds like a planquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik ben een hele nette jongen en kom met een Volvo, gaan we gewoon samen een wkdje weg
Heuyquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Laten wij westerlingen een eigen kliekje starten
Wees daar trots op, ouwe. Ben ik ook.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:53 schreef Techno het volgende:
[..]
en dan continu naar elkaar roepen dat je stil moet liggenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien kan ik de vouwwagen () van mijn ouders regelen.
hmm, auto van mn vader kan je met de bank plat ook goed in slapenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sounds like a plan
Al heb ik ook een keer een bed in de laadruimte van de Vito gemaakt en hebben we daarin geslapen
Geen idee.. voor ons generaliserende Westerlingen is alles boven en naast Utrecht zo'n beetje de Achterhoek.quote:
Yay!quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Jaaa, van mensen die verstaanbaar praten!
Vouwwagensquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien kan ik de vouwwagen () van mijn ouders regelen.
Duidelijk.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Geen idee.. voor ons generaliserende Westerlingen is alles boven en naast Utrecht zo'n beetje de Achterhoek.
Mja, dat is echt niet ideaalquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, auto van mn vader kan je met de bank plat ook goed in slapen
Ie mot gewoon minder hard seks'n, ie!quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
en dan continu naar elkaar roepen dat je stil moet liggen![]()
Jullie hebben het steeds over dingen die wij niet kennen, dus wij kunnen niet meepratenquote:
of juist allemaal bezig zijn, en dan af en toe ff *boks ouwe*quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ie mot gewoon minder hard seks'n, ie!
Rechts naast Utrecht he..quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Geen idee.. voor ons generaliserende Westerlingen is alles boven en naast Utrecht zo'n beetje de Achterhoek.
Mên, zulks een wereldburger ben jijquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, damn, dat doet me denken aan Zwarte Cross 2009quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
of juist allemaal bezig zijn, en dan af en toe ff *boks ouwe*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |