Het is als zwemmenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is wel lang geleden voor mijIk ben er echt helemaal uit
Als je! " een nakkie doet" , betekent dat coke snuiven.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:32 schreef Techno het volgende:
[..]
In welk dorp woon jij dan?
nakken
het gebruiken van bepaalde drugs
"ikkers nakken" pillen slikken
"cocaine nakken" een snuif coke nemen
Ik ookquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is wel lang geleden voor mijIk ben er echt helemaal uit
Hier wil ik weer eens heen: http://www.daklozenparty.nl/quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is als zwemmenMaar dan verzuip je in het bier.
Dan ga jij ook meequote:
Ik vroeg niet om meer info, het blijft bagger.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jovink en de Voederbietels is de band van de zoon van Normaal voorganger Benny Jolink
Dan had je die vraagtekens er niet bij moeten zettenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:36 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik vroeg niet om meer info, het blijft bagger.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan ga jij ook mee
Schijndel lijkt me een goede eerste keerOf nee! Pesse
Ja, want alle Hagenezen, Amsterdammers en Rotterdammers die ik ken bedoelen drugs consumeren als ze het over nakken hebben. En iemand naaien noem je iemand flashen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:34 schreef Boudibou het volgende:
Als je! " een nakkie doet" , betekent dat coke snuiven.
Als je "iemand nakt" , naai je diegene.
Btw, ik uit een dorp?
MissB bij Normaal?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan moet MissB ook mee, for sentimetal reasons
Gaan we doen, met z'n 4n de Achterhoek/Twente onveilig makenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan moet MissB ook mee, for sentimetal reasons
Lilly!quote:
Dit is het beste slechte idee dat ik in tijden heb gehoordquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gaan we doen, met z'n 4n de Achterhoek/Twente onveilig maken
Welk feest in de Achterhoek wilde je onveilig maken?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gaan we doen, met z'n 4n de Achterhoek/Twente onveilig maken
Ben geen van de 3 groepen die je opnoemt. Bovendien zeg ik dat het 2 dingen kan betekenen... en flashen kan ook jaquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, want alle Hagenezen, Amsterdammers en Rotterdammers die ik ken bedoelen drugs consumeren als ze het over nakken hebben. En iemand naaien noem je iemand flashen.
Ja, superquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |