3 vd 5 ken ik niet, enquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Grolsch, Normaal, Jovink en de Voederbietels, Zwarte Cross.
Nuff saidquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat dusook nog Guus Hiddink en mij uiteraard
Hebben ze dan bij tentfeesten tentsletjes?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Schuurfeest, tentfeest, boerenfeest, keetfeest. Een pot nat, allemaal prachtig
Hebben ze hier ook in het Westland.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:26 schreef Samzz het volgende:
Oh, nee, hier betekent dat iemand erbij lappen, naaien, bla bla.quote:
Dat is jouw faal, niet de mijnequote:Op dinsdag 21 december 2010 23:27 schreef Boudibou het volgende:
[..]
3 vd 5 ken ik niet, en
Grolsch/Zwarte Cross?
quote:
SH is een leuke film jaquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:27 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Oh?En ik ben hier vaker geweest ja (goedkope versiertruc hoor
)
@ Peurac: Nah, zumba was leuk ja en net Sherlock Holmes weer gezien met m'n moeder (die ondertussen in slaap viel en steeds wakker werd van mijn gelach)
Màchtig mooi allemoalquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
ooh zekerquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:27 schreef Gasol het volgende:
[..]
Hebben ze dan bij tentfeesten tentsletjes?
Hier ookquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, nee, hier betekent dat iemand erbij lappen, naaien, bla bla.
Met de litersquote:
Guus Hiddink...quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat dusook nog Guus Hiddink en mij uiteraard
Wij moeten een keer samen een tentfeest bezoeken, volgens mij gaat dat machtig mooi wordenquote:
Ut leev'n kan soo simpel sijnquote:
Sorry, maar Jovink? Is dat een kruising tussen Drol Roelvink en Gerard Joling?quote:
In welk dorp woon jij dan?quote:
vast welquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:30 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me af of er nou nog een deel gaat komen of niet
Jovink en de Voederbietels is de band van de zoon van Normaal voorganger Benny Jolinkquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:32 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Sorry, maar Jovink? Is dat een kruising tussen Drol Roelvink en Gerard Joling?
En Normaal 'ken' ik wel,,je had me een nr.laten horen...en dat was echt..bagger!
Nee, Jovink en de Voederbietels is een achterhoekse band, mede organisatoren van de Zwarte Cross, een van de bandleden is de zoon van Benny van Normaal.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:32 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Sorry, maar Jovink? Is dat een kruising tussen Drol Roelvink en Gerard Joling?
En Normaal 'ken' ik wel,,je had me een nr.laten horen...en dat was echt..bagger!
Is wel lang geleden voor mijquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij moeten een keer samen een tentfeest bezoeken, volgens mij gaat dat machtig mooi worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |