Gijsquote:Op woensdag 22 december 2010 00:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, zangerGijs of Bokkers zijn de gitaristen, mongo zit op de trommels
Genieten van de rust in je eentje?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:40 schreef L-E het volgende:
Ik heb eerste kerstdag nog geen plannen. Iemand tips?
Ik ga bij een vriend Axis&Allies spelen. Broeder mee, veel bier drinken, zelf niet blowen, maar in genoeg groene rook zitten om stoned te wordenquote:Op woensdag 22 december 2010 00:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga na het ontbijt 2e kerstdag altijd naar huis, 's avonds eten met vrienden en daarna straallam de laatste kroeg uit gedonderd worden om door de sneeuw naar huis te kruipen![]()
Ik heb een diner/feestje. Kom langs!quote:Op woensdag 22 december 2010 00:40 schreef L-E het volgende:
Sneeuwpoppen maken met Peuter?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:40 schreef L-E het volgende:
Ik zou ook gaan janken met zoveel overgewicht.quote:
Nee, vind ik met kerst geen optie eigenlijk.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Genieten van de rust in je eentje?
Ik vergis me, het is niet de combo somwhere over the rainbow-what a wonderful world. Als ik dat van hem hoor is het instant jankenquote:
Jovink concertquote:
hehe, lijkt me idd wel wat, ff een weekendje zuipen op Maltaquote:Op woensdag 22 december 2010 00:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kom langs, ik help je wel weer leren fietsen
t liedje had ik gevondenquote:Op woensdag 22 december 2010 00:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jovink concertMaar ik heb dat liedje, dus dat kan thuis ook
Hawaii, teken van welvaartquote:Op woensdag 22 december 2010 00:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik zou ook gaan janken met zoveel overgewicht.
Dan is de uitnodiging van barboes wel gaaf om op in te gaan.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, vind ik met kerst geen optie eigenlijk.
Bier drinken in de Randstad en niet in een keet.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:40 schreef L-E het volgende:
Lost souls galore. You´ll love itquote:Op woensdag 22 december 2010 00:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hehe, lijkt me idd wel wat, ff een weekendje zuipen op Malta
nicequote:Op woensdag 22 december 2010 00:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lost souls galore. You´ll love it
*pinkt een traantje weg*quote:Op woensdag 22 december 2010 00:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Nu kunnen we voor eeuwig samen zijn!
Ik hou niet van bier, maar drinken is een optie ja.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:44 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Bier drinken in de Randstad en niet in een keet.
quote:Op woensdag 22 december 2010 00:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooi. Dan gaan we binnenkort oefenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |