Je begeeft je onder de besten, komt goed.quote:
Cohenquote:Op woensdag 22 december 2010 00:31 schreef stbabylon het volgende:
HET beste nummer als je in slaap dreigt (drijgt?) te vallen of als je nog slaapt:
ja, heb t afgelopen half jaar niet meer echt gezopen, maar heb nog een paar maanden, gaat helemaal goed komenquote:Op woensdag 22 december 2010 00:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je begeeft je onder de besten, komt goed.
Muziek.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:32 schreef Evie het volgende:
Nee, aangezien je niet echt van muziek houdtIs het geen mening maar een feit
Oftewel je jaloezie-uitspraak slaat dus nergens op.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
klopt, maar ik vergeet mn roots niet
[..]
komt vast goed
Das toch die gitarist? In 2009 stond ik op de camping met de vriendin van zijn broer, en dat heeft mijn mening gevormd (die was ook pingelaar en ze lieten zich het hele weekend niet zien, was niet heel positief).quote:Op woensdag 22 december 2010 00:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
CohenIk sta nog met 'm op de foto, twee dronken dropjes
Kom langs, ik help je wel weer leren fietsenquote:Op woensdag 22 december 2010 00:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja, heb t afgelopen half jaar niet meer echt gezopen, maar heb nog een paar maanden, gaat helemaal goed komen
2de kerstdag, tijd voor Ein Tradistionele Frisch und Frolichens WeinachtsKriegquote:Op woensdag 22 december 2010 00:36 schreef PeuRac het volgende:
trouwens, dat begint 2e kerstdagtraditioneel doen we er dan 3x zo lang over om thuis te komen
vorig jaar zelfs licht zien worden (!)
Waar/wanneer is dat?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:37 schreef Samzz het volgende:
Peu, je kan mooi oefenen op de Zevendronck
Jijquote:
Ik ga na het ontbijt 2e kerstdag altijd naar huis, 's avonds eten met vrienden en daarna straallam de laatste kroeg uit gedonderd worden om door de sneeuw naar huis te kruipenquote:Op woensdag 22 december 2010 00:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
2de kerstdag, tijd voor Ein Tradistionele Frisch und Frolichens WeinachtsKrieg
Nee, zangerquote:Op woensdag 22 december 2010 00:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Das toch die gitarist? In 2009 stond ik op de camping met de vriendin van zijn broer, en dat heeft mijn mening gevormd (die was ook pingelaar en ze lieten zich het hele weekend niet zien, was niet heel positief).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |