Gaat om het ideequote:Op woensdag 22 december 2010 00:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik hou niet van bier, maar drinken is een optie ja.
Truste, Tukkers meisjequote:Op woensdag 22 december 2010 00:51 schreef Samzz het volgende:
Sweeties, deze Tukker gaat 't bedje opzoeken. Internet is te traag
Slaap lekker, allen
We are so luckyquote:Op woensdag 22 december 2010 00:50 schreef L-E het volgende:
Ik heb geen muziek nodig om te huilen. Lucky me.
quote:
Ik ken maar 1 iemand die me ooit heeft zien huilen, en dat is mijn laatste ex. Het is ook wel heel intiem, vind ik altijd.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik doe het ook alleen
Sterker nog, 4 lange relatie's gehad (5 als je de huidige meetelt), en maar 1 heeft mij zien huilen
Truste, lieve Barbussequote:Op woensdag 22 december 2010 00:56 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga ook slapen. Truste, lieve [Singles]![]()
Goed gedaan! Wat moest je vrouw daar alllemaal voor doen dan?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:56 schreef stbabylon het volgende:
Overigens: Pauwel Kwak, Leffe Radieuse, Straffe nog-wattes (een quatro) en twee Westmalle Triple in de kroeg voor 11 euro
Rianne (de ex die het heeft gezien) heeft het ook alleen gezien toen Arko (hond van mijn ouders van mijn 10de tot 21ste) dood ging.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ken maar 1 iemand die me ooit heeft zien huilen, en dat is mijn laatste ex. Het is ook wel heel intiem, vind ik altijd.
True. Maar als ik al jank, dan is er ook wel echt wat.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ken maar 1 iemand die me ooit heeft zien huilen, en dat is mijn laatste ex. Het is ook wel heel intiem, vind ik altijd.
Belgische Keizer in Zwolle, dinsdagavond speciaalbieravond, elk speciaal bier van fles (50+) voor ¤2,20quote:Op woensdag 22 december 2010 00:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Goed gedaan! Wat moest je vrouw daar alllemaal voor doen dan?
Same here. Huilen omdat mn haar niet lukt heb ik niet meer gedaan sinds mijn 13de.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
True. Maar als ik al jank, dan is er ook wel echt wat.
Ach, huilen lucht soms ook gewoon lekker op.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Same here. Huilen omdat mn haar niet lukt heb ik niet meer gedaan sinds mijn 13de.
En daarom misbruik ik twee nummersquote:Op woensdag 22 december 2010 01:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ach, huilen lucht soms ook gewoon lekker op.
Soms is het de druppel als alles de hele dag al verschrikkelijk fout gaat.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Same here. Huilen omdat mn haar niet lukt heb ik niet meer gedaan sinds mijn 13de.
huh?quote:Op woensdag 22 december 2010 01:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En daarom misbruik ik twee nummers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |