Kwam je die tijdens je dagelijkse ruksessie gisteravond tegen en dacht je... Die moet ik aan snuit laten zien?quote:
Het is een foto van mij.quote:Op woensdag 22 december 2010 07:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kwam je die tijdens je dagelijkse ruksessie gisteravond tegen en dacht je... Die moet ik aan snuit laten zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 december 2010 07:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is een foto van mij.Ik weet niet meer hoe god eruit ziet, in bruce allmighty is het een ouwe negert..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet het ook niet Q.quote:Op woensdag 22 december 2010 07:10 schreef Q. het volgende:
Godt, ik zal je echt missen als je zo een paar maanden weg bent.. Wie moet ons dan van dubieuze plaatjes voorzien?
Ik heb hier de beschikking over adequate persoonlijke beschermingsmiddelenquote:Op woensdag 22 december 2010 07:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Shit editten krijg je vieze handen van,
Dan is het toch jammer dat de proxy het blokkeertquote:Op woensdag 22 december 2010 07:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ook voor jou heb ik deze ochtend een geschikt plaatje gezocht.![]()
[ afbeelding ]
Aaaw, how come?quote:Op woensdag 22 december 2010 07:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn god wat heb ik slecht geslapen
Wel goed voor je lijn, niet eten.quote:Op woensdag 22 december 2010 07:56 schreef Nouk84 het volgende:
Handig, compleet vergeten dat het restaurant dicht is vandaag hier
Ja, laten we de andere kant opschieten met dat eetprobleem. Goed idee!quote:
Geen ideequote:
Mijn huisgenote sliep ook slecht, maar die is gister flink onderhanden genomen met een massage met warme stenen. Ik heb d'r niet meer gehoord vannacht.quote:
"Stone her!"quote:Op woensdag 22 december 2010 08:01 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Mijn huisgenote sliep ook slecht, maar die is gister flink onderhanden genomen met een massage met warme stenen. Ik heb d'r niet meer gehoord vannacht.
"He said Jehovah!"quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 07:10 schreef Q. het volgende:
Godt, ik zal je echt missen als je zo een paar maanden weg bent.. Wie moet ons dan van dubieuze plaatjes voorzien?
Je bent al aan het oefenen zie ikquote:
Hoezo? Wordt het erger?quote:Op woensdag 22 december 2010 08:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moet hier echt weg. Dit gaat niet goed
Ik zit vandaag in een luxe-positie, geen collega's die op mn scherm mee kunnen kijken. Normaal blokkeer ik alles wat niet van fok.nl af komt.quote:Op woensdag 22 december 2010 08:12 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Je bent al aan het oefenen zie ik
Q!quote:
quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 08:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moet hier echt weg. Dit gaat niet goed
Bij mij kunnen ze nooit mee kijken.quote:Op woensdag 22 december 2010 08:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zit vandaag in een luxe-positie, geen collega's die op mn scherm mee kunnen kijken. Normaal blokkeer ik alles wat niet van fok.nl af komt.
Berichtjes dat ie me mist, posts in Hoe voel je je nu dat ie het niet aankan.quote:
dat soort dingen heb je he als een relatie over is.....quote:Op woensdag 22 december 2010 08:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Berichtjes dat ie me mist, posts in Hoe voel je je nu dat ie het niet aankan.
Wat moet ik daar nou mee?
Tenzij het een trut isquote:Op woensdag 22 december 2010 08:19 schreef rival het volgende:
[..]
dat soort dingen heb je he als een relatie over is.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |