Geweldige lapo!quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:41 schreef tong80 het volgende:
Mensen die de Poques niet kennen
[ afbeelding ]
En ben je 'bout it bout of een treurig figuurquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:41 schreef alors het volgende:
[..]
En zijn het biertjes voor gratis of gewoon pleurisduur?
Dit is nog dat dubbele topicquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:42 schreef TheFamousMan het volgende:
had Tong niet de LaPo?
of keek ik verkeerd...
Dit topic was er nog van het vorige topicquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:42 schreef TheFamousMan het volgende:
had Tong niet de LaPo?
of keek ik verkeerd...
ik ook.quote:
En dit is op 1 van zijn betere dagen...quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:41 schreef tong80 het volgende:
Mensen die de Poques niet kennen
[ afbeelding ]
Die horen!quote:
TT cijfer change?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:43 schreef iBenny het volgende:
Betaald voor concert en toch gratis kunnen luisteren
+1quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
Waarom is SR zo verslavendIk moet gaan slapen want moet morgenochtend vroeg op voor werk, maar ik wil niet
Ikvind Coen 1000 keer leuker zonder Sander.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:42 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
wat dat betreft zijn ze net coen & sander
jvt zijn t leukste met zn drieen
Ja! Placebo!quote:
Tot morgenquote:
zodat je je schuldig gaat voelen als je niets geeftquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
Waarom is SR zo verslavendIk moet gaan slapen want moet morgenochtend vroeg op voor werk, maar ik wil niet
NIN dat is waar.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:43 schreef purplerose het volgende:
ik ga liever voor NIN en incubus dan voor placebo
idd, enige keer in het jaar dat ik ook naar NL radio luister. Blijft een aparte ervaringquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
Had die liever gehoord nu want die is.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:41 schreef purplerose het volgende:
watskebeurt, ik herhaal, watskebeurt
quote:
Doe ze dan maar alle drie, en nogmaals, niet moeilijk doen!quote:
Welcome to the club kid.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
Hoor je mij klagenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:44 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Doe ze dan maar alle drie, en nogmaals, niet moeilijk doen!
Het goede doel
Ik zat net de regels door te lezen en er was al een nieuw topic.quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
IK HEB EEN VRAAG
Hoe kan het dat als je een mandarijn pelt, dat er dan allemaal vocht uitspuit terwijl je de mandarijnpartjes niet kapot maakt?
voorvochtquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
IK HEB EEN VRAAG
Hoe kan het dat als je een mandarijn pelt, dat er dan allemaal vocht uitspuit terwijl je de mandarijnpartjes niet kapot maakt?
Omdat de buitenkant harder is dan de scheiding tussen de partjes?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
IK HEB EEN VRAAG
Gek !quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik slaap al twee nachten pas om half6 en sta op om 10 uur.
Dat zit in de schil!!! Scheur die schil maar eens kapot bij fel licht, dan zie je datquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
IK HEB EEN VRAAG
Goede vraag.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
IK HEB EEN VRAAG
Dat topic was er al 1 seconde na de opening van eht vorige topic, dubbel topicquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zat net de regels door te lezen en er was al een nieuw topic.
Ik ben 48 vergeet dat niet.
Ja, gezelligheid kent geen tijd hèquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gek !
Ben ik 10 minuten afk en meteen een hoop gemist.
Maar de schil voelt wel altijd vrij droog aan!quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:45 schreef alors het volgende:
[..]
Dat zit in de schil!!! Scheur die schil maar eens kapot bij fel licht, dan zie je datDaarom meuren ze ook altijd zo onsterfelijk en je jatten ook na het pellen.
Die is echt goed man baas dat je bent.quote:
Iddquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, gezelligheid kent geen tijd hè
Ik wil jou wel gevenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
zodat je je schuldig gaat voelen als je niets geeft
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Die is echt goed man baas dat je bent.
WAAR ?quote:
quote:
Druk de schil maar eens dubbel in de richting van een brandende kaars. Knetteren!!!quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Maar de schil voelt wel altijd vrij droog aan!
*gaat proberen*
Wie wat waar?quote:
Neuh niet nodigquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:47 schreef schommelstoel het volgende:
Wil je hem even op mijn bolltje zetten![]()
Trustenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:47 schreef alors het volgende:
Maar goed, ik ga slapen, ga morgen een poging doen om voor half elf op te staan![]()
Kusjes allemaal!trusten
Ow maar dan heb je maar een minuut gemist! Dat valt mee.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:46 schreef Swomp het volgende:
tering ik heb gewoon 79 posts gemist, ik dacht dat het topic nog geopend moest worden
Tschuss!quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:47 schreef alors het volgende:
Maar goed, ik ga slapen, ga morgen een poging doen om voor half elf op te staan![]()
Kusjes allemaal!trusten
EO wijf hequote:Op dinsdag 21 december 2010 23:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Miranda dan wel weer irritant
vooral als er iemand in een bomvolle trein een sinaasappel eetquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:45 schreef alors het volgende:
[..]
Dat zit in de schil!!! Scheur die schil maar eens kapot bij fel licht, dan zie je datDaarom meuren ze ook altijd zo onsterfelijk en je jatten ook na het pellen.
BEELD!quote:
Trustequote:Op dinsdag 21 december 2010 23:47 schreef alors het volgende:
Kusjes allemaal!trusten
En dan spuit het zo tussen boobs?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:47 schreef purplerose het volgende:
[..]
vooral als er iemand in een bomvolle trein een sinaasappel eet
EOquote:
Gelukkig nietquote:
Called Naatje.quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:47 schreef alors het volgende:
Kusjes allemaal!trusten
Kusjes!quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:47 schreef alors het volgende:
Kusjes allemaal!trusten
Ik zou d'r wel aan het kruis willen nagelen ja... zonder verdovingquote:
Er is een godquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En dan spuit het zo tussen boobs?
quote:
Ik hoorde het ook.quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:49 schreef purplerose het volgende:
[..]dan strijk ik over mijn hartje (ik lust geen sinaasappels) om het sap ertussen vandaan te likken
Die moet je buiten beeld houden inderdaad.quote:
Nieuwe liefde?quote:
Dat is gelukkig de volgende pagina alweerquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Die moet je buiten beeld houden inderdaad.
quote:
Wat betekent het laatste?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:49 schreef Feivel1 het volgende:
Hé, Mexicaantje. Ik vind je wel een geeeeeinig sukkeltje, als ik eerlijk ben. Tar det som en complimang ;-)
noooooooooooo.com oid.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
Vind haar programma's nooit zo boeiend. Zelfde met Roosquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:50 schreef schommelstoel het volgende:
Miranda moet het van haar stem hebben, haar stem is wel oke
Godzijdankquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is gelukkig de volgende pagina alweer
Zweeds voor "zie het als een compliment"quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:50 schreef tong80 het volgende:
Net een PM :
'je hebt de lapo gvd open eens een nieuwe'
:Ik dacht ik maak er wat moois van
Maar we zijn inmiddels 8 topics verder.
Heb hem maar vewijderd.)
Jij bent "one of the guys"..quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
Kunnen meisjes sukkeltjes zijn? Het klinkt zo jongensachtig.
Noors kan ookquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:50 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Hahaha, dat je het als een compliment moet opvatten.. Maar dan in het Noors
Mijn pmquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:50 schreef tong80 het volgende:
Net een PM :
Heb hem maar vewijderd.)
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:50 schreef Swomp het volgende:
ik heb 't fucking heet ....![]()
PfffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OMG YAYquote:![]()
Nee we noemen ze gewoon kansloze sletten.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
Kunnen meisjes sukkeltjes zijn? Het klinkt zo jongensachtig.
Net een PM :
Heb hem maar vewijderd.)
Die van mij is ook omhooggegaanquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:50 schreef schommelstoel het volgende:
Mijn post gemiddelde gaat hier in het SR topic volgens mij omhoog
Dat vind ik wel zielig voor jequote:Op dinsdag 21 december 2010 23:50 schreef tong80 het volgende:
Net een PM :
Heb hem maar vewijderd.)
waarom denk je dat we hier zitten?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:50 schreef schommelstoel het volgende:
Mijn post gemiddelde gaat hier in het SR topic volgens mij omhoog
Bijna is niet helemaal!quote:
volgens google was het Zweedsquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:50 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Hahaha, dat je het als een compliment moet opvatten.. Maar dan in het Noors
Net een PM :
Heb hem maar vewijderd.)
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:51 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
waarom denk je dat we hier zitten?
Ik weet niet wat die van mij wasquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:51 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Die van mij is ook omhooggegaan
Die van mij gaat sneller omhoog dan mijn leuter bij het zien van een tongende Katja en Ellen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:51 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Die van mij is ook omhooggegaan
Het zou ook Zweeds kunnen zijn. Ik leerde eerst Noors, maar nu Zweeds, want eh....quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
volgens google was het Zweeds
[..]![]()
true, maar zingeb kan ie welquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Die van mij gaat sneller omhoog dan mijn leuter bij het zien van een tongende Katja en Ellen.
indirect zijn geld vangen via een uitkeringquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:52 schreef Geo3kant het volgende:
Wat doet hij tegenwoordig nu hij uit direct is?
Dit.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:52 schreef peaceman het volgende:
Tim, uit de tijd dat Di-rect echt k*t was.
Hij zit in een band.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
indirect zijn geld vangen via een uitkering
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:53 schreef Geo3kant het volgende:
Ik vind dat Tim zijn BN status kwijt is nu hij weg is bij direct
Ik wist dat iemand die smiley zou replyen.quote:
vinden vrouwen chill jeweet.quote:
Cripple fight!!!quote:
Buitenlands praten is wel geil.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:52 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Het zou ook Zweeds kunnen zijn. Ik leerde eerst Noors, maar nu Zweeds, want eh....
Zijn chick is best lekker.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hello?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Buitenlands praten is wel geil.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Buitenlands praten is wel geil.
Bedankt, nu laat ik ook mijn donshaartjes staanquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:54 schreef schommelstoel het volgende:
Doet even nieuw biertje pakken en buiten een peukie.
tot straks!
houw ar yoe doeingquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:54 schreef peaceman het volgende:
Pff wat mag Di-rect blij zijn dat ze nu Marcel als zanger hebben.
op de torenstraat?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:54 schreef Briggy het volgende:
Ik heb mijn eerste gitaar bij Tim gekocht![]()
Vond wel dat ze hun naam hadden moeten veranderen, ik vind het niet typisch Di-rect meerquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:54 schreef peaceman het volgende:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:54 schreef TheVulture het volgende:
Het zou wel briljant als Tim zijn nieuwe band "Zometeen" zou noemen
Di-Rect is wel beter geworden.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:54 schreef peaceman het volgende:
Marcel is een hele verbeteringquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:54 schreef peaceman het volgende:
Sinds hij erbij zit is Di-Rect idd veel beter gewordenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:54 schreef peaceman het volgende:
die zingt met zijn kaken op elkaar... da's ook irritantquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:54 schreef peaceman het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:54 schreef TheVulture het volgende:
Het zou wel briljant als Tim zijn nieuwe band "Zometeen" zou noemen
Ken ik niet, misschien ook welquote:
Hoop niet dat je dan dezelfde kutmuziek maakt..quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:54 schreef Briggy het volgende:
Ik heb mijn eerste gitaar bij Tim gekocht![]()
Ergerquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hoop niet dat je dan dezelfde kutmuziek maakt..
I just want to say hello!quote:
quote:
Bier gaan drinken danquote:
Maarja, dat vind ik van jou niet zo ergquote:
Ik nul maal.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
OH DEZE IS ZO VET!!!!
Ik heb hem serieus pas twee keer gehoord ofzo maar waayooooooooo
Dit dus!quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
OH DEZE IS ZO VET!!!!
Ik heb hem serieus pas twee keer gehoord ofzo maar waayooooooooo
En wijn, maar die moet je niet weggevenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb nog drie blikjes energydrink in de koelkast
Kom maar brengenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb nog drie blikjes energydrink in de koelkast
Ik moet gewoon naar schoolquote:
Energydrinkquote:
Ik niet ik wil niet teveel missen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |