Wie wat waar?quote:
Neuh niet nodigquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:47 schreef schommelstoel het volgende:
Wil je hem even op mijn bolltje zetten![]()
Trustenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:47 schreef alors het volgende:
Maar goed, ik ga slapen, ga morgen een poging doen om voor half elf op te staan![]()
Kusjes allemaal!trusten
Ow maar dan heb je maar een minuut gemist! Dat valt mee.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:46 schreef Swomp het volgende:
tering ik heb gewoon 79 posts gemist, ik dacht dat het topic nog geopend moest worden
Tschuss!quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:47 schreef alors het volgende:
Maar goed, ik ga slapen, ga morgen een poging doen om voor half elf op te staan![]()
Kusjes allemaal!trusten
EO wijf hequote:Op dinsdag 21 december 2010 23:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Miranda dan wel weer irritant
vooral als er iemand in een bomvolle trein een sinaasappel eetquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:45 schreef alors het volgende:
[..]
Dat zit in de schil!!! Scheur die schil maar eens kapot bij fel licht, dan zie je datDaarom meuren ze ook altijd zo onsterfelijk en je jatten ook na het pellen.
BEELD!quote:
Trustequote:Op dinsdag 21 december 2010 23:47 schreef alors het volgende:
Kusjes allemaal!trusten
En dan spuit het zo tussen boobs?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:47 schreef purplerose het volgende:
[..]
vooral als er iemand in een bomvolle trein een sinaasappel eet
EOquote:
Gelukkig nietquote:
Called Naatje.quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:47 schreef alors het volgende:
Kusjes allemaal!trusten
Kusjes!quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:47 schreef alors het volgende:
Kusjes allemaal!trusten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |