Geweldige lapo!quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:41 schreef tong80 het volgende:
Mensen die de Poques niet kennen
[ afbeelding ]
En ben je 'bout it bout of een treurig figuurquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:41 schreef alors het volgende:
[..]
En zijn het biertjes voor gratis of gewoon pleurisduur?
Dit is nog dat dubbele topicquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:42 schreef TheFamousMan het volgende:
had Tong niet de LaPo?
of keek ik verkeerd...
Dit topic was er nog van het vorige topicquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:42 schreef TheFamousMan het volgende:
had Tong niet de LaPo?
of keek ik verkeerd...
ik ook.quote:
En dit is op 1 van zijn betere dagen...quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:41 schreef tong80 het volgende:
Mensen die de Poques niet kennen
[ afbeelding ]
Die horen!quote:
TT cijfer change?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:43 schreef iBenny het volgende:
Betaald voor concert en toch gratis kunnen luisteren
+1quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
Waarom is SR zo verslavendIk moet gaan slapen want moet morgenochtend vroeg op voor werk, maar ik wil niet
Ikvind Coen 1000 keer leuker zonder Sander.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:42 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
wat dat betreft zijn ze net coen & sander
jvt zijn t leukste met zn drieen
Ja! Placebo!quote:
Tot morgenquote:
zodat je je schuldig gaat voelen als je niets geeftquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
Waarom is SR zo verslavendIk moet gaan slapen want moet morgenochtend vroeg op voor werk, maar ik wil niet
NIN dat is waar.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:43 schreef purplerose het volgende:
ik ga liever voor NIN en incubus dan voor placebo
idd, enige keer in het jaar dat ik ook naar NL radio luister. Blijft een aparte ervaringquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
Had die liever gehoord nu want die is.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:41 schreef purplerose het volgende:
watskebeurt, ik herhaal, watskebeurt
quote:
Doe ze dan maar alle drie, en nogmaals, niet moeilijk doen!quote:
Welcome to the club kid.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
Hoor je mij klagenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:44 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Doe ze dan maar alle drie, en nogmaals, niet moeilijk doen!
Het goede doel
Ik zat net de regels door te lezen en er was al een nieuw topic.quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
IK HEB EEN VRAAG
Hoe kan het dat als je een mandarijn pelt, dat er dan allemaal vocht uitspuit terwijl je de mandarijnpartjes niet kapot maakt?
voorvochtquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
IK HEB EEN VRAAG
Hoe kan het dat als je een mandarijn pelt, dat er dan allemaal vocht uitspuit terwijl je de mandarijnpartjes niet kapot maakt?
Omdat de buitenkant harder is dan de scheiding tussen de partjes?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
IK HEB EEN VRAAG
Gek !quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik slaap al twee nachten pas om half6 en sta op om 10 uur.
Dat zit in de schil!!! Scheur die schil maar eens kapot bij fel licht, dan zie je datquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
IK HEB EEN VRAAG
Goede vraag.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
IK HEB EEN VRAAG
Dat topic was er al 1 seconde na de opening van eht vorige topic, dubbel topicquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zat net de regels door te lezen en er was al een nieuw topic.
Ik ben 48 vergeet dat niet.
Ja, gezelligheid kent geen tijd hèquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gek !
Ben ik 10 minuten afk en meteen een hoop gemist.
Maar de schil voelt wel altijd vrij droog aan!quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:45 schreef alors het volgende:
[..]
Dat zit in de schil!!! Scheur die schil maar eens kapot bij fel licht, dan zie je datDaarom meuren ze ook altijd zo onsterfelijk en je jatten ook na het pellen.
Die is echt goed man baas dat je bent.quote:
Iddquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, gezelligheid kent geen tijd hè
Ik wil jou wel gevenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
zodat je je schuldig gaat voelen als je niets geeft
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Die is echt goed man baas dat je bent.
WAAR ?quote:
quote:
Druk de schil maar eens dubbel in de richting van een brandende kaars. Knetteren!!!quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Maar de schil voelt wel altijd vrij droog aan!
*gaat proberen*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |