Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Jij zit er tussenquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
De genomineerden van 2010
hahhahaahaquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Preilasagna, preisoep, preibrood
GFje! Hoe is het in het wonderschone Belgium?quote:
welke is van jou dan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
De genomineerden van 2010
dat lijkt me niet lekkerquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
donderstraal gewoon op met je hele kutkerst wil je
Wees blij, voor jij een kleine kans op een witte kerstquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
koud en veel sneeuwquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:38 schreef Nijns het volgende:
[..]
hahhahaaha
[..]
GFje! Hoe is het in het wonderschone Belgium?
Nee kunst. Dat zijn al die andere dingen met prei ook niet. Dan kan je er nog het beste bier van maken dacht ik. Of veekoeken. Levert het weer biefstuk op en zo.quote:
mee eensquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Kerst met mijn omaquote:
Ik zie het gewoon als normale dagen, alleen ga je dan doorgaans gezellig met anderen etenquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kerst met mijn oma
[..]
Ik zie het gewoon als normale dagen, alleen ga je dan doorgaans gezellig met anderen etenwerkenNiets mis mee
![]()
*geeft GF warme chocomel*quote:
Nee, stiekem is prei viesquote:
preistamp is ook wel lekkerquote:
Ik ben er ook geen fan vanquote:
Maar eens proberenquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
preistamp is ook wel lekker
Lief he?quote:
quote:
Eindelijk thuis?quote:
En ik heb gegetenquote:
Ik ben al lang niet meer hier geweestquote:
je bent thuisquote:
ik mis kerst met omaquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kerst met mijn oma
[..]
Ik zie het gewoon als normale dagen, alleen ga je dan doorgaans gezellig met anderen etenNiets mis mee
![]()
kloptquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:46 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik ben al lang niet meer hier geweest
enorm mooi en herkenbaar behalve het helpen met versierenquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kerst met mijn oma
[..]
Ik zie het gewoon als normale dagen, alleen ga je dan doorgaans gezellig met anderen etenNiets mis mee
![]()
Ik zag hetquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt![]()
je staat ook niet meer in OP
Werken in de prei en allergisch ervoor zijnquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:48 schreef Trevland het volgende:
Wat is vervelender dan kramp in je kuit of hamstring?
Dat bedoel ik niet, heb net kramp in beidequote:Op dinsdag 21 december 2010 20:51 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik zag het
[..]
Werken in de prei en allergisch ervoor zijndat lijkt me pas erg
hoe is het met je vriendje?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:51 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik zag het
[..]
Werken in de prei en allergisch ervoor zijndat lijkt me pas erg
solquote:
ik plaag je maar, je bent zieligquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet, heb net kramp in beide
Goed! En met vrouwlief?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe is het met je vriendje?
tijd voor een laptop erbijquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:54 schreef Giertje het volgende:
mijn pc vind streamen dowloaden en muziek aan niet leuk hij trekt et enorm traag
ook primaquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:54 schreef Nijns het volgende:
[..]
ik plaag je maar, je bent zieligwaar kan zusterNijns het pleistertje plakken?
[..]
Goed! En met vrouwlief?
opzich welquote:
Denk dat een kusje meer helptquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:54 schreef Nijns het volgende:
[..]
ik plaag je maar, je bent zieligwaar kan zusterNijns het pleistertje plakken?
[..]
Goed! En met vrouwlief?
Het leek verdomme de syntus welquote:
Playerquote:
Goed zoquote:
quote:
Er is er ook eentje weer eens jaloersquote:
Dank jequote:Op dinsdag 21 december 2010 20:58 schreef Nijns het volgende:
[..]
Goed zoEn de club? Loopt ook goed?
[..]
quote:
Gaat het al wat beter?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Er is er ook eentje weer eens jaloers
[..]
Dank je
Goedzoquote:
LLquote:
quote:
Dat is wel jammerquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vorige week, een hele hoop mensen
[..]
nouja zeg...![]()
quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:58 schreef Nijns het volgende:
[..]
Goed zoEn de club? Loopt ook goed?
[..]
* Trevland geeft LL een knuffelquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
laten we wel zeggen dat dat niet mijn tijd van het jaar is
'quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alhoewel de sneeuw niet echt goed is
how come?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
*knuf*quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
WTFquote:
daar hebben we niet zo last vanquote:
huh?quote:
Jaquote:
Nou ST, auto, taartvorm met courgettes op het dak en dan gewoon gaan rijdenquote:
OMGWTFBBQ?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja
[..]
Nou ST, auto, taartvorm met courgettes op het dak en dan gewoon gaan rijden![]()
![]()
![]()
Dus we hebben het rondje nogmaals gereden maar niet gevonden
![]()
WHAHAHAHAHAHAHA
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja
[..]
Nou ST, auto, taartvorm met courgettes op het dak en dan gewoon gaan rijden![]()
![]()
![]()
![]()
WHAHAHAHAHAHAHA
is het er niet gewoon afgehaald door iemand?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja
[..]
![]()
![]()
![]()
WHAHAHAHAHAHAHA
stuartquote:
Nou gewoon, je stapt in en je rijdt wegquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:16 schreef MPG het volgende:
[..]
OMGWTFBBQ?![]()
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Dat is niet echt slimquote:[..]
![]()
![]()
![]()
WHAHAHAHAHAHAHA
Ja, ze zag al een man met lange zwarte jas en zonnebril mee rennen met de auto, en ze dacht al huh? Maar die heeft em vast gestolen, bastard!quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
is het er niet gewoon afgehaald door iemand?
Evening Stu namens mij en STquote:
dus nou heeft iemand anders een mooie taartvorm en cougettesquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou gewoon, je stapt in en je rijdt weg
We komen niet meer bij hier, de grap van de eeuw gewoon![]()
die probeerde hem terug te brengenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ze zag al een man met lange zwarte jas en zonnebril mee rennen met de auto, en ze dacht al huh? Maar die heeft em vast gestolen, bastard!
Ik denk dat de courgettes de val niet echt overleefd hebbenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus nou heeft iemand anders een mooie taartvorm en cougettes
Jullie zijn 1 persoonquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Evening Stu namens mij en ST
Nouja zegquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou gewoon, je stapt in en je rijdt weg
We komen niet meer bij hier, de grap van de eeuw gewoon![]()
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die probeerde hem terug te brengen
Nee, we zitten naast elkaar op de bankquote:
Wat?quote:
Oooh, wat leukquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, we zitten naast elkaar op de bank
Jaquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat?![]()
Is toch ook gewoon komisch
Heb je nu nog wel een bak vorm dan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat?![]()
Ik wil ook lachenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb echt in tijden niet zo gelachen![]()
kan het dan nog erger dan toen in de keuken met pannenkoeken bakkenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb echt in tijden niet zo gelachen![]()
hij had ook maar geen zonnebril op moeten hebbenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik en mijn vooroordelen
Sorry meneer met de zwarte lange jas en zonnebril
Natuurlijk welquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb je nu nog wel een bak vorm dan?
iddquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat?![]()
Nou lees hierboven, iets met "het mysterie van de ontbrekende bakvorm met courgettes"quote:
alleen niet zo een hele mooiequote:Op dinsdag 21 december 2010 21:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Natuurlijk wel![]()
Ik heb tig bakvormen
Jaquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kan het dan nog erger dan toen in de keuken met pannenkoeken bakken
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou lees hierboven, iets met "het mysterie van de ontbrekende bakvorm met courgettes"
Jaquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alleen niet zo een hele mooie
Dat is me een te ingewikkeld verhaal lees ik alquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou lees hierboven, iets met "het mysterie van de ontbrekende bakvorm met courgettes"
Oh, gelukkig maarquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Natuurlijk wel![]()
Ik heb tig bakvormen
Oh oh oh en ik weet het antwoord! Het was Suikertaartje, met een auto, in een bochtquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee joh, taartvorm met 2 courgettes op het dak van je auto zetten en dan wegrijdenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is me een te ingewikkeld verhaal lees ik al
Ja echtquote:
Wehehehe, das wel leuk jaquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee joh, taartvorm met 2 courgettes op het dak van je auto zetten en dan wegrijden![]()
zo heeft een oud- collega zijn koffie vergetenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee joh, taartvorm met 2 courgettes op het dak van je auto zetten en dan wegrijden![]()
maffe wijvenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja echt![]()
![]()
![]()
ST had tranen en ik had serieus buikpijn
![]()
die zullen daar toch niet voor zijn geweestquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:27 schreef Stuart het volgende:
Courgette taart lijkt me trouwens toch niet lekker
Nou maar goed dat ST ze heeft kwijt gemaakt danquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:27 schreef Stuart het volgende:
Courgette taart lijkt me trouwens toch niet lekker
Ik wil niet weten waarom er 2 warenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die zullen daar toch niet voor zijn geweest
Whahahahaquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou maar goed dat ST ze heeft kwijt gemaakt danWant dat was eigenlijk je verjaardagstaart voor vrijdag
Dat komt omdat ze naast me zit op de bank en mobiel fokken gaat minder snelquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
ST is wel stil na die taartvorm ineens
Tsja, dat is voor jou een vraag en ons een weetquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil niet weten waarom er 2 waren
Ik denk gewoon om op te etenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tsja, dat is voor jou een vraag en ons een weet
Nogmaals, soms is het beter om niet te weten van hoe of watquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tsja, dat is voor jou een vraag en ons een weet
Een nieuwe bakvormquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh oh oh en ik weet het antwoord! Het was Suikertaartje, met een auto, in een bochtWhat did I win?
uh ja dat snap ik wel Ik kan me er wel in vindenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Snap je dat ik daar eens een avond bij heb gezeten?
Denk jij dat maar jongetjequote:
Was ook heel tofquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uh ja dat snap ik wel Ik kan me er wel in vinden
Ik wil de rest niet wetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehequote:Op dinsdag 21 december 2010 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
Hihihihi, wat ben ik toch ook een muts!
quote:
maar wel een hele lievequote:Op dinsdag 21 december 2010 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
zeg dat welquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
Maar wel een toffequote:Op dinsdag 21 december 2010 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Was ook heel tof
[..]
Ik wil de rest niet wetenDie gelovigen ook altijd, ranzige mannetjes zijn het, allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Dus, wanneer wordt ie bezorgd?quote:
Volgens mij kan je het alleen wel op mannen afschuivenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die gelovigen ook altijd, ranzige mannetjes zijn het, allemaal
Hebben ze hier wel jou bier? en dat je er nog niet aan zitquote:
Goldquote:
Ooooh, ik ben makkelijk hoor. Ik drink ook graag Heinekenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij kan je het alleen wel op mannen afschuiven
[..]
Hebben ze hier wel jou bier? en dat je er nog niet aan zit
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
GoldIk ken die toevoeging eigenlijk niet
Wat moet je nu met slootwaterquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooooh, ik ben makkelijk hoor. Ik drink ook graag Heineken
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
GoldIk ken die toevoeging eigenlijk niet
jij bent snelquote:
Ja, daarom doen ze ook zulke slechte zakenquote:
Net koffie op, maar even wachten met zoiets.quote:
Grollequote:Op dinsdag 21 december 2010 21:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik bier drink dan het Gold ut Grolle
Groenloquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
GrolleGeen idee waar je op doelt eigenlijk
Splut..quote:
Pfff, je weet dat Grolsch niet meer Nederlands isquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
GroenloGrolsch
tegenwoordig uit Boekelo
Grolsch natuurlijkquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
GrolleGeen idee waar je op doelt eigenlijk
Wat tegenwoordig nog welquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Pfff, je weet dat Grolsch niet meer Nederlands is
lekker wijfquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Grolsch natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
Zij mag me best een Grolsch komen brengen hoorquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Grolsch natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
heb ik alquote:
quote:
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zij mag me best een Grolsch komen brengen hoor
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Grolsch natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
oefffffffffffffffffquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heerlijk helder heineken jilz
4 is van mij.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is ook nog wel goed te doenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier vloeit overigens Warsteiner.
[diepe stem]Das einzig wahre[/ds]
Bitte ein Bitquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier vloeit overigens Warsteiner.
[diepe stem]Das einzig wahre[/ds]
Pijpbeurt zonder beugel.quote:
Geen idee.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dus, wanneer wordt ie bezorgd?
Als ik die kant uit kan komen door de sneeuwquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik maak het vrijdag wel goed met je
IK IK IK Pick me! Pick me!quote:
Ze drinken jillzquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik niet want het blijft vriezen he?quote:
Daarom neem ik de Old Spice guyquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze drinken jillz.
Het zijn homo's...
Oooh, ja, ik wil geen ijzel natuurlijkquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ik niet want het blijft vriezen he?
Omdat hij weerkundig niet zo snugger isquote:
op tijd vertrekkenquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als ik die kant uit kan komen door de sneeuw
Symquote:
Ik hoop dat de sneeuw dan wegregent en als het regent sneeuwt het nietquote:
Dat blijkt, het is nu al een ijsbaan, hoewel nu steeds meer kapot gereden wordtquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat hij weerkundig niet zo snugger is
Mensen bij Purmerend stonden uren in de trein vandaagquote:
ja stakkersquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mensen bij Purmerend stonden uren in de trein vandaag
Niet iedereen is zo wijs als jijquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat hij weerkundig niet zo snugger is
quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:03 schreef Pheno het volgende:
Ons kerstpakket is binnen
Een zwaar gesponsorde kaart met daarop een groet van mijn manager. Oh
Nou wil ik nooit meer weg
Dankzij de betrouwbare en behulpzame NSquote:
Dat weet ik, regen + vriezen is dooien. Veel doden.quote:
And what about mequote:Op dinsdag 21 december 2010 22:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daarom neem ik de Old Spice guy![]()
Er wordt ook nergens gestrooid zowatquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:04 schreef Symphonic het volgende:
Ik was net in IJmuiden en Heemskerk, focking helll de wegen waren gewoon onbegaanbaar
Je eindigt zoals ik. Gehaat door werkgever, kaal als een biljartbal en het enige lichtpuntje is de gedachte dat het bijna weekend is!quote:
Dat kaal zie ik bij mij niet gebeuren, de rest klopt wel zo'n beetjequote:Op dinsdag 21 december 2010 22:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je eindigt zoals ik. Gehaat door werkgever, kaal als een biljartbal en het enige lichtpuntje is de gedachte dat het bijna weekend is!
check, check, ende check.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je eindigt zoals ik. Gehaat door werkgever, kaal als een biljartbal en het enige lichtpuntje is de gedachte dat het bijna weekend is!
weekendquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, een groot bureauquote:
Politiebureau?quote:
Nee. Al zou dat wel een extra dimensie geven, met die handboeien en die cellenquote:
En Bubba!quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Al zou dat wel een extra dimensie geven, met die handboeien en die cellen...
De sneeuw begint nu ook een beetje glad te worden, merkte ik toen ik vanaf het station naar huis liep... wordt nog wat als er een echte dooiaanval met 's nachts toch vorst gaat komenquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:04 schreef Symphonic het volgende:
Ik was net in IJmuiden en Heemskerk, focking helll de wegen waren gewoon onbegaanbaar
Wellies dragenquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
De sneeuw begint nu ook een beetje glad te worden, merkte ik toen ik vanaf het station naar huis liep... wordt nog wat als er een echte dooiaanval met 's nachts toch vorst gaat komen.
Ow, hoi, dat is hier nu aan de gangquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
De sneeuw begint nu ook een beetje glad te worden, merkte ik toen ik vanaf het station naar huis liep... wordt nog wat als er een echte dooiaanval met 's nachts toch vorst gaat komen.
Ik hoop maar voor MPG dat zijn bureau aan 1 kant dicht isquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wanneer hadden wij die bespreking ook alweer?
Dat slijt en hoe maak je dat vast zodat het er enigzins normaal uit zietquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
schuursponsjes onder je schoenen binden
Nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat slijt en hoe maak je dat vast zodat het er enigzins normaal uit ziet
die prutsers hebben niets geleerd van vorige winterquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er wordt ook nergens gestrooid zowat
Binnenkort tochquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wanneer hadden wij die bespreking ook alweer?
Ja, Brillosponsjes, stond in De Pers vandaag... en om de 4 cm tie-rips om je velg en fietsband binden, dan heb je ook een soort winterbandenquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
schuursponsjes onder je schoenen binden
Ik vind het stomquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nietik hoorde die tip ook pas vanmiddag
Met dubbelzijdig plakband?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat slijt en hoe maak je dat vast zodat het er enigzins normaal uit ziet
En hoe haal je het er dan weer vanaf als de sneeuw weg isquote:
Gewoon een paar schoenen alleen voor dit soort weerquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
En hoe haal je het er dan weer vanaf als de sneeuw weg is
Moet je maar hebben ookquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon een paar schoenen alleen voor dit soort weer
Ik heb geen oude schoenenquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon een paar oude schoenen, kan makkelijk
Tijd om nieuwe schoenen te kopen dan... want als je nieuwe schoenen hebt, heb je ook oude schoenen!quote:
Stu is al in NLquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:22 schreef Symphonic het volgende:
Gaat het nog lukken om hier te komen Stu?
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
22.22 het is tijd om naar bed te gaan
Zo vroegquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
Goed plan, ik ga ookquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben gisterenavond aangekomenquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:22 schreef Symphonic het volgende:
Gaat het nog lukken om hier te komen Stu?
Hoeveel kilo?quote:
Ja, dat is waarquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tijd om nieuwe schoenen te kopen dan... want als je nieuwe schoenen hebt, heb je ook oude schoenen!
Slaap Lekkerquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
Trusten Phenoquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Goed plan, ik ga ook
verveel me te pletter
Ik ga met je meequote:Op dinsdag 21 december 2010 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet morgenochtend vroeg rijden schatquote:
truste brompotquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Goed plan, ik ga ook
verveel me te pletter
quote:
quote:
Slaap lekker lieverdjesquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Slaap LekkerLL
![]()
[..]
Trusten Pheno
Rij voorzichtig dan maarquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet morgenochtend vroeg rijden schat
beetje fit zijn is dan wel gewenst
Ik ga mijn best doen, gelukkig zit er iemand naast mequote:
Au revoirquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen, gelukkig zit er iemand naast me
nu echt weg
Kudtdag makes brompot. Voel me niet super, zit niet lekker in mijn vel en het werk is kudt. Dan brom je eens een dagjequote:
Ga je pitten?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:29 schreef Muck het volgende:
So long, farewell, auf wiedersehn goodbye![]()
Sound of musicquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:29 schreef Muck het volgende:
So long, farewell, auf wiedersehn goodbye![]()
Als ik werk sta ik om 6.15am op en werk ik 12 uurquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sta jij ook om half 7 er al naast en dan nog een aantal uur werken?
Maar dat doe je morgen dus nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als ik werk sta ik om 6.15am op en werk ik 12 uur
Gelukkig niet, ik heb nu vakantiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |