Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Jij zit er tussenquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
De genomineerden van 2010
hahhahaahaquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Preilasagna, preisoep, preibrood
GFje! Hoe is het in het wonderschone Belgium?quote:
welke is van jou dan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
De genomineerden van 2010
dat lijkt me niet lekkerquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
donderstraal gewoon op met je hele kutkerst wil je
Wees blij, voor jij een kleine kans op een witte kerstquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
koud en veel sneeuwquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:38 schreef Nijns het volgende:
[..]
hahhahaaha
[..]
GFje! Hoe is het in het wonderschone Belgium?
Nee kunst. Dat zijn al die andere dingen met prei ook niet. Dan kan je er nog het beste bier van maken dacht ik. Of veekoeken. Levert het weer biefstuk op en zo.quote:
mee eensquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Kerst met mijn omaquote:
Ik zie het gewoon als normale dagen, alleen ga je dan doorgaans gezellig met anderen etenquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kerst met mijn oma
[..]
Ik zie het gewoon als normale dagen, alleen ga je dan doorgaans gezellig met anderen etenwerkenNiets mis mee
![]()
*geeft GF warme chocomel*quote:
Nee, stiekem is prei viesquote:
preistamp is ook wel lekkerquote:
Ik ben er ook geen fan vanquote:
Maar eens proberenquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
preistamp is ook wel lekker
Lief he?quote:
quote:
Eindelijk thuis?quote:
En ik heb gegetenquote:
Ik ben al lang niet meer hier geweestquote:
je bent thuisquote:
ik mis kerst met omaquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kerst met mijn oma
[..]
Ik zie het gewoon als normale dagen, alleen ga je dan doorgaans gezellig met anderen etenNiets mis mee
![]()
kloptquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:46 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik ben al lang niet meer hier geweest
enorm mooi en herkenbaar behalve het helpen met versierenquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kerst met mijn oma
[..]
Ik zie het gewoon als normale dagen, alleen ga je dan doorgaans gezellig met anderen etenNiets mis mee
![]()
Ik zag hetquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt![]()
je staat ook niet meer in OP
Werken in de prei en allergisch ervoor zijnquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:48 schreef Trevland het volgende:
Wat is vervelender dan kramp in je kuit of hamstring?
Dat bedoel ik niet, heb net kramp in beidequote:Op dinsdag 21 december 2010 20:51 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik zag het
[..]
Werken in de prei en allergisch ervoor zijndat lijkt me pas erg
hoe is het met je vriendje?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:51 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik zag het
[..]
Werken in de prei en allergisch ervoor zijndat lijkt me pas erg
solquote:
ik plaag je maar, je bent zieligquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet, heb net kramp in beide
Goed! En met vrouwlief?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe is het met je vriendje?
tijd voor een laptop erbijquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:54 schreef Giertje het volgende:
mijn pc vind streamen dowloaden en muziek aan niet leuk hij trekt et enorm traag
ook primaquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:54 schreef Nijns het volgende:
[..]
ik plaag je maar, je bent zieligwaar kan zusterNijns het pleistertje plakken?
[..]
Goed! En met vrouwlief?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |