quote:
Eindelijk thuis?quote:
En ik heb gegetenquote:
Ik ben al lang niet meer hier geweestquote:
je bent thuisquote:
ik mis kerst met omaquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kerst met mijn oma
[..]
Ik zie het gewoon als normale dagen, alleen ga je dan doorgaans gezellig met anderen etenNiets mis mee
![]()
kloptquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:46 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik ben al lang niet meer hier geweest
enorm mooi en herkenbaar behalve het helpen met versierenquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kerst met mijn oma
[..]
Ik zie het gewoon als normale dagen, alleen ga je dan doorgaans gezellig met anderen etenNiets mis mee
![]()
Ik zag hetquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt![]()
je staat ook niet meer in OP
Werken in de prei en allergisch ervoor zijnquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:48 schreef Trevland het volgende:
Wat is vervelender dan kramp in je kuit of hamstring?
Dat bedoel ik niet, heb net kramp in beidequote:Op dinsdag 21 december 2010 20:51 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik zag het
[..]
Werken in de prei en allergisch ervoor zijndat lijkt me pas erg
hoe is het met je vriendje?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:51 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik zag het
[..]
Werken in de prei en allergisch ervoor zijndat lijkt me pas erg
solquote:
ik plaag je maar, je bent zieligquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet, heb net kramp in beide
Goed! En met vrouwlief?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe is het met je vriendje?
tijd voor een laptop erbijquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:54 schreef Giertje het volgende:
mijn pc vind streamen dowloaden en muziek aan niet leuk hij trekt et enorm traag
ook primaquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:54 schreef Nijns het volgende:
[..]
ik plaag je maar, je bent zieligwaar kan zusterNijns het pleistertje plakken?
[..]
Goed! En met vrouwlief?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |