abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4439299
De reacties in het topic in Babes & Hunks op de vrouwen met kort haar zijn nou niet laaiend enthousiast.

Ik hoor vaak dat mannen het niet mooi vinden.

Wat is er eigenlijk mis mee? Kan je met kort haar niet echt vrouw zijn of zo? En waarom dan niet?

(Postinggirl heeft wel lang haar, maar toch.)

dinsdag 4 juni 2002 @ 08:10:04 #2
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_4439309
Ik heb er absoluut geen bezwaar tegen. Bij sommige meisjes/vrouwen staat het echt veeel beter dan lang haar
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_4439313
Nee idd, absoluut geen probleem met kort haar. Ik vind alleen niet bij iedereen mooi
pi_4439316
Tis vooral gewoon wennen als een dame met lang haar het in 1x kort laat knippen
Dan vind ik het eerlijk gezegd ook niet mooi
maar da's een kwestie van wennen en na een maand of wat weet je niet meer beter....
  dinsdag 4 juni 2002 @ 08:15:17 #5
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_4439321
Het moet je wel staan natuurlijk, in de zin van bij je gezichtsvorm passen. Maar sommige meiden staat het gewoon erg goed. Mijn vriendin heeft ook kort haar, en het staat haar prachtig
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 4 juni 2002 @ 08:27:20 #6
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_4439363
Lekker belangrijk of je kort of lang haar hebt. Zolang het er maar verzorgd uitziet. Dat is toch veel belangrijker
PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
  dinsdag 4 juni 2002 @ 08:33:05 #7
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_4439377
Het is eigenlijk persoonlijk of je kort haar mooi vind of niet, toch schijnen idd. mannen lang haar mooier te vinden dan kort haar.

Zal wel iets met oerinstincten te doen hebben denk ik.

Persoonlijk vind ik een vrouw met lang haar ook veel "vrouwelijker" dan een met kort haar, maar ja, das natuurlijk per mens verschillend.

Mijn vriendin had eerst lang haar, en heeft het vorige maand kort laten knippen. Ondanx dat ze nog steeds dezelfde is, en ondanks dat ze nog even mooi is, mis ik toch iets, iets dat niet goed te verklaren is.
Zal toch wel met instinct te maken hebben imho.

† In Memoriam † dinsdag 4 juni 2002 @ 08:34:01 #8
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_4439381
Mijn eerste reactie is ook dat het niets uitmaakt, maar als ik er even over nadenk vind ik lang haar in't het algemeen toch aantrekkelijker.

Cultuur, natuur? Geen idee

Kort haar staat wat agressiever en een vrouw met zo'n uitstraling kan heel aantrekkelijk zijn, maar ik denk dat de meeste mannen toch voor 'natural beauty' gaan.

just my 2 cents.

dinsdag 4 juni 2002 @ 08:37:17 #9
19813 Tobbe
Ongewoon Teddy
pi_4439389
Ik vind kort haar meestal wel gaaf, maar het hangt vaak van de persoon af.

Nou kan ik een vooroordelerig verhaal op schrijven dat vooral oudere vrouwen er jonger en dus mooier uit zien met kort haar, en dat lang haar vooral goed staat bij dames met een 'lekker figuur', maar ook dat is absoluut niet alleszeggend. Sterker nog, voor iemand anders kan het totaal anders zijn. Nog sterker: ik weet het zeker.

Je kan beter zelf in de spiegel kijken en zelf zeggen of het wel/niet mooi is. Als je tevreden bent, niks aan doen.

En de mensen die graag ongevraagd commentaar geven op andermans uiterlijk zijn meestal bevooroordeeld over een bepaalde uiterlijke norm. Meestal als trend ingezet door bekende modellen en/of filmsterren. Nounou, wat een eigen mening is dat.

Ikzelf ben er inmiddels achter dat iedereen die eens echt lacht, op dat moment even het mooiste is wat er rondloopt. En dan let ik echt niet meer op het haar ofzo.

Een glimlach is altijd aantrekkelijk!
pi_4439390
GOORR !!!!

nee over het algemeen geld de regel dat een vrouw gewoon lang haar moet hebben, punt uit.
nee kort haar doet mij helemaal niks.....

pi_4439399
Kort haar moet je gewoon staan,. sommige meiden vind ik met lang haar mooier, sommige met kort haar.
pi_4439412
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 08:33 schreef Tjabbo het volgende:
Het is eigenlijk persoonlijk of je kort haar mooi vind of niet, toch schijnen idd. mannen lang haar mooier te vinden dan kort haar.

Zal wel iets met oerinstincten te doen hebben denk ik.

Aan het lange haar kan je een vrouw makkelijker je hol inslepen.

(Flauw grapje, las ik ooit ergens in een blad.)

dinsdag 4 juni 2002 @ 08:42:33 #13
29367 B0bby
Wrom druk maken...?
pi_4439413
Ik vind dat je het per geval moet zien, niet bij elke vrouw staat lang haar.

Kort haar kan ook mooi zijn

dinsdag 4 juni 2002 @ 08:51:35 #14
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_4439458
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 08:42 schreef postinggirl het volgende:

[..]

Aan het lange haar kan je een vrouw makkelijker je hol inslepen.

(Flauw grapje, las ik ooit ergens in een blad.)

pi_4439480
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 08:04 schreef postinggirl het volgende:

Wat is er eigenlijk mis mee?

Het is niet mooi, niet vrouwelijk en niet aantrekkelijk.
  dinsdag 4 juni 2002 @ 09:07:35 #16
18641 Dirty_Harry
Make my day....,
pi_4439571
Kort of lang maakt mij echt helemaal niets uit (zolang het maar niet standje 2 op de tondeuse is). Belangrijker vindt ik dat het goed verzorgt is....
But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself a question: Do I feel lucky? Well, do ya, punk?
pi_4439583
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 09:07 schreef Dirty_Harry het volgende:
Kort of lang maakt mij echt helemaal niets uit (zolang het maar niet standje 2 op de tondeuse is). Belangrijker vindt ik dat het goed verzorgt is....
Het was niet direct of het je wat uitmaakt. maar weer waarom 'in het algemeen' vrouwen met lang haar mooier worden gevonden dan vrouwen met kort haar.

I guess shorthaired ladies seem to be harder to get.

dinsdag 4 juni 2002 @ 09:10:44 #18
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_4439595
Zoals MrTorture ook al schreef; Bij sommige vrouwen staat kort haar beter dan lang haar. Als het totaalbeeld klopt, is er toch niets mis mee?

Over dat oerinstinct: Indien een vrouw kort haar heeft, nemen we haar gewoon over de schouder
(bij tegenstribbelen eerst even 'verdoven' met de welbekende knuppel... )

If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
  dinsdag 4 juni 2002 @ 09:12:06 #19
1542 Ludo
Still YF&S
pi_4439605
Helemaal niets mis mee, hoe korter hoe beter.

Ach en als ze maar kan koken.

<a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"><a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<" rel="nofollow" target="_blank">http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<</a>;/a>
  dinsdag 4 juni 2002 @ 09:17:58 #20
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_4439664
Kort haar kan ook erg mooi zijn.. Maar lang haar wordt als vrouwelijker gezien..

Smaken verschillen, niks mis mee toch?

dinsdag 4 juni 2002 @ 09:18:08 #21
18641 Dirty_Harry
Make my day....,
pi_4439667
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 09:09 schreef Roonaan het volgende:

[..]

Het was niet direct of het je wat uitmaakt. maar weer waarom 'in het algemeen' vrouwen met lang haar mooier worden gevonden dan vrouwen met kort haar.

Lang haar valt gewoon veel meer op en trekt daardoor veel meer aandacht, als jij aan een kant van een groot plein loopt en aan de andere kant loopt een langharige blondine dan valt jou(mij) dat meteen op. Loopt op dezelfde plaats een kortharige brunnete dan is de kans dat jij(ik) dat ziet veel kleiner. (daarom vallen veel mannen ook op blondjes(volgens mij theorie dan ))...

Dus zijn ze niet zozeer harder to get, maar harder to spot...

But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself a question: Do I feel lucky? Well, do ya, punk?
pi_4439672
Kort haar works for me!
Altijd al trouwens... vind het vaak gewoon leuker staan.

(en het is ook wel lekker dat je je in bed kan omdraaien zonder dat er een oerschreeuw van pijn naast je klinkt. )

My imaginary friend thinks you have serious mental problems....
  dinsdag 4 juni 2002 @ 09:19:23 #23
10233 Peewee
Introducing 'me'
pi_4439683
Tsjah,..
Ik kan het me wel een beetje voorstellen dat korte haren niet bij iedereen in de smaak valt.
Zelf heb ik er geen probleem mee,.. maar het moet natuurlijk wel bij de persoon passen.

Ik vergelijk het met mezelf; bij mij staan lange haren ook niet.

Bumperklever - nietsnut - af en toe gelukkig
Du Riechst So Gut
pi_4439689
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 09:18 schreef Dirty_Harry het volgende:

[..]

Lang haar valt gewoon veel meer op en trekt daardoor veel meer aandacht, als jij aan een kant van een groot plein loopt en aan de andere kant loopt een langharige blondine dan valt jou(mij) dat meteen op. Loopt op dezelfde plaats een kortharige brunnete dan is de kans dat jij(ik) dat ziet veel kleiner. (daarom vallen veel mannen ook op blondjes(volgens mij theorie dan ))...

Dus zijn ze niet zozeer harder to get, maar harder to spot...

En waarom valt ze je op dan? omdat ze mooier is ofzo? (dat was toch de vraag van het topic, wat maakt lang haar mooier??) Mijn antwoord was dat mannen vrouwen met lang haar eerder in bed denken te kunnen praten.
pi_4439694
Vrouwen met kort haar is niks mis mee.

Hmm misschien komt dat wel omdat me vriendin ook kort haar heeft.

pi_4439701
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 09:20 schreef Draakje1980 het volgende:
Vrouwen met kort haar is niks mis mee.

Hmm misschien komt dat wel omdat me vriendin ook kort haar heeft.

En heb je ook nog antwoord op de vraag waarom vrouwen met lang haar 'over het algemeen' mooier worden gevonden dan vrouwen met kort haar?
pi_4439705
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 08:11 schreef Yalhambra het volgende:
Nee idd, absoluut geen probleem met kort haar. Ik vind alleen niet bij iedereen mooi
  dinsdag 4 juni 2002 @ 09:21:55 #28
18641 Dirty_Harry
Make my day....,
pi_4439708
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 09:19 schreef Roonaan het volgende:

[..]

En waarom valt ze je op dan? omdat ze mooier is ofzo? (dat was toch de vraag van het topic, wat maakt lang haar mooier??) Mijn antwoord was dat mannen vrouwen met lang haar eerder in bed denken te kunnen praten.

kwestie van simpele lichtreflectie, blondhaar weerkaatst meer licht dan zwart haar.... en valt dus sneller op...
  dinsdag 4 juni 2002 @ 09:22:19 #29
29457 khlover
Me, myself and I
pi_4439710
Als een vrouw kort haar heeft, is haar gezichtsuitdrukking vaak harder, dat heeft ws iets met de vorm te maken die lang haar om het gezicht heenlegt. Vrouwen met een harde gezichtsuitdrukking zijn minder aantrekkelijk en vooral bedreigend, zoals lange vrouwen dat ook zijn. Vrouwen met kort haar lijken onafhankelijker. (Het feit dat lesbische vrouwen vaak kort haar hebben laten we even buiten beschouwing?) Mannen zoeken meestal een vrouw die bij hen weg wil kruipen, die ze kunnen beschermen (Zal wel iets met oerinstincten te maken hebben) en een onafhankelijke vrouw past niet in dat plaatje...
(Volgens mij kan het samengaan, ook vrouwen met kort haar willen wegkruipen... ik wel toen ik nog kort haar had)
pi_4439716
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 09:21 schreef Dirty_Harry het volgende:

[..]

kwestie van simpele lichtreflectie, blondhaar weerkaatst meer licht dan zwart haar.... en valt dus sneller op...

en blond lang haar is dan het ultieme weerkaatsingseffect? het zal wel.
  dinsdag 4 juni 2002 @ 09:23:23 #31
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_4439721
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 09:18 schreef bmaniac het volgende:
...
Kort haar works for me!
...
Te veel naar "HUNTER" gekeken?
quote:
en het is ook wel lekker dat je je in bed kan omdraaien zonder dat er een oerschreeuw van pijn naast je klinkt. )
En we komen weer op die oerdingen. heerlijk toch.
De man is onderontwikkeld....
pi_4439797
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 09:23 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

Te veel naar "HUNTER" gekeken?
[..]

En we komen weer op die oerdingen. heerlijk toch.
De man is onderontwikkeld....

Geen "Hunter" gezien...was bezig een bizon te schilderen in mijn grot
My imaginary friend thinks you have serious mental problems....
pi_4439850
He-Le-Maal Niets!

* Forau_Diavolina zijn vriendin heeft ook kort haar

"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
  dinsdag 4 juni 2002 @ 09:43:04 #34
8369 speknek
Another day another slay
pi_4439865
Lang haar is vrouwelijker. Net zoals de meeste mannen ook niet op vrouwen zonder tieten vallen of vrouwen die 120 kilo benchpressen, vallen ze ook niet op vrouwen met kort haar.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 4 juni 2002 @ 09:43:31 #35
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_4439871
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 09:34 schreef bmaniac het volgende:

[..]

Geen "Hunter" gezien...was bezig een bizon te schilderen in mijn grot

Works for me...
pi_4440304
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 09:09 schreef Roonaan het volgende:
Nee ik vind het gewoon niet mooi.
Lang haar is juist supervrouwelijk. Het ziet er erg mooi uit. Mijn meisje heeft echt mooi lang zwart haar met golven erin, ik moet er niet aan denken dat ze dat afknipt tot een kort koppie. .
pi_4440311
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 09:21 schreef Dirty_Harry het volgende:

[..]

Ik vind zwart haar juist veel mooier. Gewoon een kwestie van smaak.
  dinsdag 4 juni 2002 @ 10:33:42 #38
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_4440480
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 10:23 schreef Ron_Jeremy het volgende:

[..]

Nee ik vind het gewoon niet mooi.
Lang haar is juist supervrouwelijk. Het ziet er erg mooi uit. Mijn meisje heeft echt mooi lang zwart haar met golven erin, ik moet er niet aan denken dat ze dat afknipt tot een kort koppie. .

Dat heeft die van mij dus wel gedaan
Maar goed, ze had al snel door dat ze minder "bekijks" heeft van het mannelijk deel van de wereldburgers, en laat het maar weer groeien. Zo ijdel zijn ze dan ook wel weer

En waag het dan niet te zeggen "Zie je wel, ik had het toch gezegd", ow man. dan krijg je toch op je flikker.

[Dit bericht is gewijzigd door Tjabbo op 04-06-2002 10:34]

dinsdag 4 juni 2002 @ 10:34:34 #39
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_4440497
wat niet?

dinsdag 4 juni 2002 @ 17:28:21 #40
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_4446428
Kwestie van eigen smaak en hoe kort haar bij een vrouw staat, wat verschillend is. Meestal staat (half)lang haar veel mooier en vrouwelijker.
The Internets, I needs it..
  dinsdag 4 juni 2002 @ 17:30:22 #41
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_4446460
Er is helemaal niks mis met vrouwen met korte haren (zolang ze er niet dik bij zijn). Bij bepaalde vrouwen staat het super sexy, en ik vind het zeker wel aantrekkelijk!!!
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_4447149
Over het algemeen genomen is het hoofdhaar wat aan de korte kant.
zo kan die wel weer...
pi_4447639
Lang haar vind ik meestal mooier en vrouwelijker. Vergeet niet dat haar een belangrijke rol speelt in het spel van verleiding (vrouwen doen bewust en onbewust allerlei dingen met hun haar als ze een jongen leuk vinden). Dat werkt dus niet meer met kort haar.

Daarbij nog het ervarings feit dat op het moment dat een vrouw haar haar kort knipt ze meestal haar beste tijd wel heeft gehad.

Het haar hoeft trouwens niet perse heel lang te zijn, zolang je er maar mee kunt tutten (staartje, opsteken, etc)is het goed.

dinsdag 4 juni 2002 @ 19:02:46 #44
20063 Quasar_de_Duif
Seldom indeed.
pi_4447710
Ik vind vrouwen met kort haar vaak leuker.
  dinsdag 4 juni 2002 @ 19:13:53 #45
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_4447863
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 18:58 schreef Aernout het volgende:
Lang haar vind ik meestal mooier en vrouwelijker. Vergeet niet dat haar een belangrijke rol speelt in het spel van verleiding (vrouwen doen bewust en onbewust allerlei dingen met hun haar als ze een jongen leuk vinden).
*Agrees*
The Internets, I needs it..
pi_4448146
Wat er mis is met vrouwen met kort haar?

Waarschijnlijk niks, maar ik vind lang haar mooier. Pas op latere leeftijd vind ik dat kort haar bij een vrouw staat.

Lang haar heeft "iets" ze kan het bijvoorbeeld voor haar ogen laten hangen en er dan heel geil doorheen kijken. Dat kan bij kort haar niet. Al zit lang haar soms wel in de weg

dinsdag 4 juni 2002 @ 21:52:59 #47
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_4450163
Ik vind dr gewoon niks aan...
Het staat vaak zo truttig, en het maakt een meisje dr ook niet vrouwelijker op. Ik heb het hier wel over heel kort haar trouwens, uhm wie heeft dat hier op het forum... Oh ja, riann heeft het ook heel kort, ja kijk daar vind ik nou niks aan. (niks tegen riann bedoelt hoor, het is maar een voorbeeld). Haar dat was langer is ziet er al stukken beter uit.
pi_4450224
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 08:04 schreef postinggirl het volgende:
De reacties in het topic in Babes & Hunks op de vrouwen met kort haar zijn nou niet laaiend enthousiast.

Wat is er eigenlijk mis mee?

In mijn ogen niets mis mee.
  Nerd met benen dinsdag 4 juni 2002 @ 21:56:51 #49
18073 miss_bleu
pi_4450259
ik heb kort haar en heb sinds 4 weken van die lange vlechten en je merkt gewoon dat je op 1 of andere manier opeens een stuk interessanter bent geworden in de ogen van bepaalde mannen
  dinsdag 4 juni 2002 @ 22:06:42 #50
3498 Barb
Graduated Fool
pi_4450518
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 18:58 schreef Aernout het volgende:
Daarbij nog het ervarings feit dat op het moment dat een vrouw haar haar kort knipt ze meestal haar beste tijd wel heeft gehad.
En bedankt Aernout.

* Barb heeft sinds een week weer kort haar.

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_4451640
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 22:06 schreef Barb het volgende:

[..]

En bedankt Aernout.

* Barb heeft sinds een week weer kort haar.

Tssk Jah bedankt hé Aernout
#geen
pi_24089042
quote:
Wat is er eigenlijk mis mee? Kan je met kort haar niet echt vrouw zijn of zo? En waarom dan niet?
Oude topic, maar ik begrijp gewoon niet dat vrouwen dit niet begrijpen. Kort haar bij vrouwen is altijd lelijk. In mijn projectgroep heeft een meisje haar haar ook kort geknipt... Ik heb gewoon medelijden met haar vriend. Ik ken geen enkele gozer die kort haar bij vrouwen mooi vindt. Geen enkele.

Hoe komen vrouwen erop om dit te doen? Wat beweegt ze ertoe? Zien ze zelf niet dat het niet staat?
quote:
Mijn antwoord was dat mannen vrouwen met lang haar eerder in bed denken te kunnen praten.
Dit is de reden dus niet. De reden is dat we het spuuglelijk vinden. Vooral als het ook nog eens geverfd is.
pi_24092303
kort haar en rood geverfd, toppunt van onaantrekkelijkheid.
  zondag 19 december 2004 @ 23:27:21 #54
38856 Willaaam
De enige echte!
pi_24092628
Wat is er mis met vrouwen met kort haar?

Met de vrouwen niets, met het haar wel...

Kort haar hoort gewoon niet bij de vrouw, ik merk meteen, elke keer dat ik het zie, dat ik het he-le-maal niets vind.
Dus dames, doe niet zo vreemd en laat het lekker lang
Blijft u vooral vrolijk, ook na het lezen van deze post!
pi_24097370
Om maar even lekker kort door de bocht te gaan, ik heb graag een relatie met een vrouw.

Daarnaast krijg ik bij kort haar het volgende beeld (al dan niet gevoed door good old Youp):
-man & vrouw ontmoeten elkaar
-vinden elkaar leuk en gaan trouwen
-vrouw denkt, mooi: man aan de haak geslagen, haar kan eraf.
-vrouw lelijk
-man fucked
"The sunshine bores the daylights outta me!"
pi_24097452
lang haar is gewoon sexy denk ik..
Een begrip dat iedereen anders interpreteerd, en waar ieder een eigen draai aan kan geven.
  maandag 20 december 2004 @ 10:36:41 #57
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_24097503
Wat een afgezaagde gemiddelde doorsnee-mening hebben die mannen hier, zeg.

'kort haar is lelijk'

Ik vind kort haar -mits in een goede coupe- vaak mooier, vrouwelijker en sexy staan. Nee, gemilimeterd vind ik ook niet echt mooi (al heb ik weleens een meisje gezien bij wie dat echt gaaf stond), maar gewoon een mooi, vrouwelijk, kort kapsel

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 20 december 2004 @ 10:38:01 #58
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_24097523
Het ligt er een beetje aan. Sommige vrouwen kunnen het hebben en daar staat het enorm mooi en sexy, andere vrouwen daar staat het gewoon mannelijk bij en vind ik het dus niet mooi.

Ikzelf moet geen kort haar nemen, dat ziet er gewoon niet uit. Je moet er het gezicht voor hebben. Halle Berry (of hoe je dat schrijft) ziet er nog steeds mooi uit met korthaar.
pi_24097548
Ligt allemaal aan t meisje hè
pi_24097576
quote:
Op maandag 20 december 2004 10:27 schreef W1ZZ het volgende:
Om maar even lekker kort door de bocht te gaan, ik heb graag een relatie met een vrouw.

Daarnaast krijg ik bij kort haar het volgende beeld (al dan niet gevoed door good old Youp):
-man & vrouw ontmoeten elkaar
-vinden elkaar leuk en gaan trouwen
-vrouw denkt, mooi: man aan de haak geslagen, haar kan eraf.
- trainingsbroek, slippers en t-shirt worden standaardkledij..
-vrouw lelijk
-man fucked
Je was er eentje vergeten.
pi_24097591
Dit is er mis met kort haar

[Centraal] Ik wil mijn haar langer laten groeien # 19 ,post uit andere thread dus

I rest my case
pi_24097598
quote:
Op zondag 19 december 2004 20:56 schreef Speth het volgende:

[..]

Oude topic, maar ik begrijp gewoon niet dat vrouwen dit niet begrijpen. Kort haar bij vrouwen is altijd lelijk. In mijn projectgroep heeft een meisje haar haar ook kort geknipt... Ik heb gewoon medelijden met haar vriend. Ik ken geen enkele gozer die kort haar bij vrouwen mooi vindt. Geen enkele.

Hoe komen vrouwen erop om dit te doen? Wat beweegt ze ertoe? Zien ze zelf niet dat het niet staat?
[..]

Dit is de reden dus niet. De reden is dat we het spuuglelijk vinden. Vooral als het ook nog eens geverfd is.
kijk ff verder dan je neus lang is joh
pi_24097625
Mijn Internet Explorer kan dit topic niet op pagina één openen, dan loopt hij vast... Hebben meer mensen hier last van?
pi_24097671
Niks aan de hand op pagina 1 hoor.
  maandag 20 december 2004 @ 10:47:04 #65
136 V.
pi_24097684

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 20 december 2004 @ 10:48:17 #66
136 V.
pi_24097708
Demi Moore in Ghost
Demi Moore met lang haar

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 20 december 2004 @ 10:49:22 #67
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_24097727
Rattekoppie
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_24097750
grote foto in mn fotoboek had ik kort haar
inmiddels is t langer maar vond t toen zelf wel leuk staan
  maandag 20 december 2004 @ 10:51:44 #69
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_24097761
quote:
Op dinsdag 4 juni 2002 08:04 schreef postinggirl het volgende:
Tja simpel, bij oudere vrouwen wordt het haar vaak dunner, dus staat lang haar meestal niet meer. Kort haar 'hoort' dus bij ouwe taarten. Wat wij willen is een lekkere jonge chick die vruchtbaarheid uitstraalt
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  maandag 20 december 2004 @ 10:52:46 #70
101634 NiekieW.
Zuipen tot we kruipen
pi_24097776
Siofok 2007!
Lloret 2006!
Wintersport 2003-2007!
  maandag 20 december 2004 @ 10:52:53 #71
136 V.
pi_24097778
quote:
Op maandag 20 december 2004 10:51 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Tja simpel, bij oudere vrouwen wordt het haar vaak dunner, dus staat lang haar meestal niet meer. Kort haar 'hoort' dus bij ouwe taarten. Wat wij willen is een lekkere jonge chick die vruchtbaarheid uitstraalt
Ja. En alle korte kapsels zijn hetzelfde, hè?

Sjongejongejonge....

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 20 december 2004 @ 10:53:34 #72
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_24097795
quote:
Op maandag 20 december 2004 10:47 schreef Verbal het volgende:
[afbeelding]

V.
Dat is niet echt kort. Maar halflang

Doe mij maar lang trouwens. En ook al zijn de meningen wat saai van de mannen hier ik ben het er wel mee eens
  maandag 20 december 2004 @ 10:54:42 #73
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_24097811
sorry kan hier niet editten

Kijk bij lelijke vrouwen kan met lang haar vaak van niets nog iets gemaakt worden.
  maandag 20 december 2004 @ 10:54:47 #74
136 V.
pi_24097813

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 20 december 2004 @ 10:57:04 #75
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_24097848
quote:
Op maandag 20 december 2004 10:52 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ja. En alle korte kapsels zijn hetzelfde, hè?

Sjongejongejonge....

V.
Jij hebt dus een vriendin met kort haar
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_24097854
Verbal... je post steeds halflang haar, maak eens een goed punt
  maandag 20 december 2004 @ 10:59:15 #77
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_24097870
quote:
Op zondag 19 december 2004 20:56 schreef Speth het volgende:
dan ken je ws niet veel gozers
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  maandag 20 december 2004 @ 10:59:42 #78
136 V.
pi_24097874
quote:
Op maandag 20 december 2004 10:57 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Jij hebt dus een vriendin met kort haar
Nee, halflang haar

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 20 december 2004 @ 11:00:36 #79
136 V.
pi_24097894
quote:
Op maandag 20 december 2004 10:57 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ja, da's allemaal halflang haar...

Halflang is nog altijd riant op de schouders, hoor.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 20 december 2004 @ 11:00:52 #80
107048 Nippletwister
Bekeerd tot Xbox
pi_24097896
Ik zou er zelf ook niet aan moeten denken dat mijn vriendin haar haar zou afknippen

Op latere leeftijd knippen vrouwen het ook af dus w8 er in ieder geval maar zo lang mogelijk mee dames!

Laatst zag ik ook een stelletje lopen: vent met lang haar en dametje met kort haar
Beetje te overgeemancipeerd noemen ze dat
  maandag 20 december 2004 @ 11:01:32 #81
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_24097905
quote:
Op maandag 20 december 2004 10:57 schreef 205_Lacoste het volgende:
als je dat al halflang noemt...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_24097917
quote:
Op maandag 20 december 2004 10:40 schreef fratsman het volgende:

[..]

Je was er eentje vergeten.
Je hebt gelijk, maar dit was om het haargedeelte te accentueren
"The sunshine bores the daylights outta me!"
pi_24097940
quote:
Op maandag 20 december 2004 11:01 schreef Abbadon het volgende:

Het hangt er een beetje tussen, maar het is niet wat de TS bedoelt met 'kort haar' vermoed ik. Helaas kan ik de eerste pagina niet openen omdat m'n IE moeilijk doet, dus ik vaar even op m'n gevoel

Kort haar is zoals het plaatje waar ik naar toe link een paar posts omhoog.
  maandag 20 december 2004 @ 11:04:46 #84
136 V.
pi_24097968
quote:
Op maandag 20 december 2004 11:01 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Precies... (blijkbaar om te rationaliseren dat kort haar mooi kan zijn. 'ja, het is wel mooi, maar het is niet kort').

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 20 december 2004 @ 11:05:15 #85
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_24097979
quote:
Op maandag 20 december 2004 11:03 schreef 205_Lacoste het volgende:

Het hangt er een beetje tussen, maar het is niet wat de TS bedoelt met 'kort haar' vermoed ik. Helaas kan ik de eerste pagina niet openen omdat m'n IE moeilijk doet, dus ik vaar even op m'n gevoel

Kort haar is zoals het plaatje waar ik naar toe link een paar posts omhoog.
helaas, op pagina 1 staat gen definitie van kort haar

kort haar is haar dat niet lang is....
  maandag 20 december 2004 @ 11:06:13 #86
136 V.
pi_24097993
quote:
Op maandag 20 december 2004 11:03 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Het hangt er een beetje tussen, maar het is niet wat de TS bedoelt met 'kort haar' vermoed ik.
Vraag het eens aan een meisje met die lengte haar. Die zal echt niet zeggen dat ze halflang haar heeft, hoor.

Daarnaast zeur je om voorbeelden... ik heb een extreem duidelijk voorbeeld gegeven, maar daar reageer je weer niet op.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_24098002
Heel leuk Verbal... idd allemaal prachtige vrouwen met een semi-kort koppie. Deze vrouwen zien er nog goed uit in een jutezak, dat wil dan toch niet zeggen dat een jutezak zo geweldig staat?
Ik weet zeker dat ze met lang haar nóg knapper zijn.... .
Knappe jongen die dit nog kan onderschatten.
pi_24098006
Ik vind kort haar o.a. wat Verbal hier nou weer boven post...
  maandag 20 december 2004 @ 11:07:59 #89
136 V.
pi_24098025
quote:
Op maandag 20 december 2004 11:06 schreef DJ-Maurits het volgende:
Heel leuk Verbal... idd allemaal prachtige vrouwen met een semi-kort koppie. Deze vrouwen zien er nog goed uit in een jutezak, dat wil dan toch niet zeggen dat een jutezak zo geweldig staat?
Nee, een lelijk puisterig mokkel is ineens mooi met lang haar, wou je zeggen

Het gaat erom of kort haar lelijker is. De voorbeelden die ik plaats zijn van vrouwen die ik met kort haar mooier vind dan met lang haar.

Wat is daar zo moeilijk aan?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 20 december 2004 @ 11:09:13 #90
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_24098048
is het nou zo moeilijk om toe te geven dat er vrouwen zijn bij wie kort haar best okee staat?

natuurlijk zijn er ook vrouwen bij wie het kut staat, maar doe niet zo moeilijk zeg...
  maandag 20 december 2004 @ 11:09:44 #91
8369 speknek
Another day another slay
pi_24098058
Kijk, je kunt wel fotomodellen met kort haar gaan posten, maar post ze dan ook in dezelfde positie met lang haar.

Een kale Denise Richards is nog steeds knapper dan de gemiddlede slonzige nerdin bij m'n opleiding.. Wat niet wil zeggen dat kaal mooi is.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 20 december 2004 @ 11:10:57 #92
136 V.
pi_24098079
quote:
Op maandag 20 december 2004 11:09 schreef speknek het volgende:
Kijk, je kunt wel fotomodellen met kort haar gaan posten, maar post ze dan ook in dezelfde positie met lang haar.
Zie mijn post hierboven. De voorbeelden die ik post zijn van vrouwen die ik met kort haar mooier vind. Met lang haar vind ik ze, ondanks onbetwiste schoonheid, minder interessant.

Daarnaast heb ik het niet over 'kaal'. En reageer ik vooral op mensen die zeggen 'kort haar = lelijk'.

En als dat dan niet zo blijkt te zijn, is het ineens "halflang", "semi-kort" ( ) of ligt het aan het feit dat het mooie vrouwen zijn.

Neen: kort = niet per definitie lelijk. Punt.

Niet zaniken omdat ik dat aantoon.

V.

[ Bericht 15% gewijzigd door V. op 20-12-2004 11:16:26 ]
Ja inderdaad, V. ja.
pi_24098320
-edit- reageer eens normaal, smaken verschillen en meningen dus ook, maar verkondig je mening wel op een normale manier

[ Bericht 82% gewijzigd door Silmarwen op 20-12-2004 11:26:17 ]
pi_24098702
Ik moet uiterst voorzichtig zijn in de manier waarop ik mij uitdruk in deze post. Een logisch opgebouwde post om aan te geven dat het om de grootste gemene deler gaat in dit topic schijnt niet gewaardeerd te worden.

Zoals DJ-Maurits al aangeeft, deze mooie vrouwen in sexy pose zijn ook met korter/kort (wat u wilt) haar aantrekkelijk. Er zijn altijd uitzonderingen die de regel bevestigen. Dat lang haar vrouwen automatisch mooi maakt is echter niet aan te nemen, immers: Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.

De gemiddelde man (het gros) vindt de gemiddelde vrouw met kort haar onaantrekkelijk, daar gaat het hier om.
pi_24098779
Ik denk dat de gemiddelde vrouw minder zelfdverzekerd is, tegenover een vrouw met kort haar, immers is kort haar niet "standaard" voor een vrouw...
Die zelfverzekerdheid straalt ze uit! Das mijn idee erover dan.
  maandag 20 december 2004 @ 11:51:24 #96
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_24098814
quote:
Op maandag 20 december 2004 11:46 schreef 205_Lacoste het volgende:

De gemiddelde man (het gros) vindt de gemiddelde vrouw met kort haar onaantrekkelijk, daar gaat het hier om.
wie ben jij om te bepalen waar het hier om gaat?
pi_24098881
quote:
Op maandag 20 december 2004 11:51 schreef Abbadon het volgende:

wie ben jij om te bepalen waar het hier om gaat?
Je hebt gelijk, het gaat inderdaad om alle zeldzaam mooie vrouwen met kort haar, waar iedere man wel een stijve van krijgt!
pi_24098900
Helemaal niets, sterker nog, da's ubergeil

maandag 20 december 2004 @ 11:58:52 #99
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_24098950
quote:
Op maandag 20 december 2004 11:54 schreef 205_Lacoste het volgende:

Je hebt gelijk, het gaat inderdaad om alle zeldzaam mooie vrouwen met kort haar, waar iedere man wel een stijve van krijgt!

kun je dat infantiele, betweterige gedram niet achterwege laten?
pi_24098970
Kort haar moet bij je passen; soms staat het mooi, meestal niet
(komt denk ik mede omdat lang haar vrouwelijker is).\

Met kort haar bedoel ik haar dan langer is dan stekeltjes; bij stekeltjes denk ik toch automatisch aan jongetjes en lesbiennes
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
  maandag 20 december 2004 @ 12:00:31 #101
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_24098982
Heren, kunnen we het niet even gezellig houden. Het is tenslotte bijna kerst
pi_24098989
Goed...

Dit zal toch wel iets gemiddelder zijn...
pi_24099085
Lopen we hier al warm voor heren?
pi_24099130
Ik snap dat "lang haar is vrouwelijker" argument niet helemaal. Er is niks, maar dan ook NIKS vrouwelijks aan lang haar. Het is geen primair en ook geen secundair geslachtskenmerk en daarbij is het haar van vrouwen van nature helemaal niet langer dan dat van mannen (dus zonder te knippen of scheren).

Het is puur cultureel. Er zijn meer mannen met kort haar dan met lang haar. Er zijn meer vrouwen met lang haar, dan mannen met lang haar... misschien dat daarmee de asociatie lang haar -> vrouwelijk is ontstaan! Als je was opgegroeid in een samenleving waarin mannen èn vrouwen allemaal kort haar òf allemaal lang haar hadden, dan zou je lang haar niet per definitie vrouwelijk vinden.
pi_24099150
quote:
Op maandag 20 december 2004 12:06 schreef 205_Lacoste het volgende:
Lopen we hier al warm voor heren?
Haha...
pi_24099156
quote:
Op maandag 20 december 2004 11:07 schreef Verbal het volgende:

[..]

Nee, een lelijk puisterig mokkel is ineens mooi met lang haar, wou je zeggen
Dit is natuurlijk een drogreden van de bovenste plank, en ik acht je slim genoeg om dat in te zien.
Knappe jongen die dit nog kan onderschatten.
pi_24099560
quote:
Op maandag 20 december 2004 11:06 schreef DJ-Maurits het volgende:
Ik weet zeker dat ze met lang haar nóg knapper zijn.... .
My thoughts exactly.
pi_24100025
quote:
Op maandag 20 december 2004 11:00 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ja, da's allemaal halflang haar...

Halflang is nog altijd riant op de schouders, hoor.

V.
Precies, als je die korte koppies al half lang noemt

Ik vind kort haar bij sommige dames juist erg mooi.
Het zijn vaak juist de hele mooie bekkies die kort haar kunnen hebben
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_24100080
quote:
Het zijn vaak juist de hele mooie bekkies die kort haar kunnen hebben
Maar waarom doen ze het dan? Er zullen ook wel vrouwen zijn die nog steeds wel een beetje knap zijn als ze met een drol op hun hoofd rondlopen. Kort haar wordt door de meeste mannen als onnatuurlijke, lelijke unisex beschouwd dat gewoon nooit mooier is dan een stel flinke neukteugels.

Overigens vind ik kort haar bij mannen ook lelijk, maar dat is om een andere reden.
pi_24100185
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:01 schreef Speth het volgende:

[..]

Maar waarom doen ze het dan? Er zullen ook wel vrouwen zijn die nog steeds wel een beetje knap zijn als ze met een drol op hun hoofd rondlopen. Kort haar wordt door de meeste mannen als onnatuurlijke, lelijke unisex beschouwd dat gewoon nooit mooier is dan een stel flinke neukteugels.

Overigens vind ik kort haar bij mannen ook lelijk, maar dat is om een andere reden.
Omdat ze het MOOI vinden, DUH!!!!!
Als vrouwen alles alleen zouden doen opdat het bij mannen in de smaak valt, terwijl ze het zelf liever anders zouden doen, zouden ze weer neergezet worden als afhankelijke behaagzieke wezentjes.

De meeste vrouwen vinden lang haar bij een vent drie keer niks, knip jij het dan nu ook meteen maar kort
  maandag 20 december 2004 @ 13:08:25 #111
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_24100206
quote:
Op maandag 20 december 2004 10:41 schreef 205_Lacoste het volgende:
Dit is er mis met kort haar

[Centraal] Ik wil mijn haar langer laten groeien # 19 ,post uit andere thread dus

I rest my case
Je zou eens naar je eigen rotkop moeten kijken...

Ontopic : Ik heb dus idd kort haar zoals je kan zien als je op de link hierboven klikt...maar goed. Ik krijg van iedereen de reactie dat het leuker staat dan lang haar. Vooral ook omdat ik er geen fuck mee doe als het lang is, het hangt langs mijn gezicht en daar krijg ik een heel lang/smal gezicht van. Ik ben er blij mee, hoewel ik het nu wel weer lang wil hebben omdat ik dat geode met gel weer zat ben Maar goed, het was tot ongeveer 10 centimeter over mijn schouders, en toen heb ik het zo kort laten knippen Krijg alleen nu zo'n vervelende irritante tussenlengte waar je nix mee kan.
Overigens, ik heb een lange mat in mijn nek, dat zie je op die foto niet
To infinity…and beyond!
pi_24100226
Speth heeft nog kort haar
pi_24100286
Ik heb het gewoon halflang, maar niet iedereen kan ook echt lang haar hebben. Bij mij ist gewoon te dun daarvoor en hangt het helemaal stijl naar beneden, niks aan .
pi_24100296
quote:
Op maandag 20 december 2004 12:10 schreef DJ-Maurits het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk een drogreden van de bovenste plank, en ik acht je slim genoeg om dat in te zien.
Ja en Lacoste post alleen maar dames die er na een driedubbele make over nog niet uit zouden zien

Als je dun haar hebt, moet je het gewoon niet lang dragen.
Om te stellen dan dat kort haar per definitie de lelijkste keuze is, is onzin.
Veel dames met kort haar dragen het kort omdat lang haar gewoon geen goede optie is.
We hebben niet allemaal de mogelijkheid om zoals Georgina of Katja peperdure lange neplokken aan te meten ,die iedere drie maanden vervangen dan wel opnieuw ingezet moeten worden
pi_24100318
quote:
Omdat ze het MOOI vinden, DUH!!!!!
Als vrouwen alles alleen zouden doen opdat het bij mannen in de smaak valt, terwijl ze het zelf liever anders zouden doen, zouden ze weer neergezet worden als afhankelijke behaagzieke wezentjes.
Het lijkt me dat geen enkele vrouw (behalve lesbiennes... hmm...) onverschillig tegenover de mening van mannen staat. Feministische utopie.
quote:
De meeste vrouwen vinden lang haar bij een vent drie keer niks, knip jij het dan nu ook meteen maar kort
Ik ervaar iets heel anders. Lang haar bij mannen is wellicht meer bevolkingsgroep gebonden, maar ik moet me ernstig vergissen, of 90% van de meiden die er voor mij toe doen vinden lang mooier dan kort.
quote:
Ontopic : Ik heb dus idd kort haar zoals je kan zien als je op de link hierboven klikt...maar goed. Ik krijg van iedereen de reactie dat het leuker staat dan lang haar.
Dat zijn dan vrouwen.
quote:
Overigens, ik heb een lange mat in mijn nek, dat zie je op die foto niet
Ik moet je teleurstellen, maar dat zal aan onze mening niets veranderen. Sterker nog...
quote:
Speth heeft nog kort haar
Ga jij je mond eens even spoelen, het is dat ik nu even geen camera heb
  maandag 20 december 2004 @ 13:14:16 #116
11458 ivetje
pi_24100321
quote:
Op maandag 20 december 2004 11:06 schreef Verbal het volgende:

[..]

Vraag het eens aan een meisje met die lengte haar. Die zal echt niet zeggen dat ze halflang haar heeft, hoor.

Daarnaast zeur je om voorbeelden... ik heb een extreem duidelijk voorbeeld gegeven, maar daar reageer je weer niet op.

V.
De foto's die je post van cameron en paris zijn halflang...en dat zal de dame in kwestie zelf ook zeggen Mijn haar is kort... Dat van de dames die ik noemde is halflang...het gaat echt om kort haar
To infinity…and beyond!
pi_24100357
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:08 schreef ivetje het volgende:

Je zou eens naar je eigen rotkop moeten kijken...
Gaan we vriendelijkheden uitwisselen? Door het plaatsen van een foto in het "ik wil mijn haar laten groeien" topic, vraag je om een reactie over je kapsel, die heb je gekregen. Dat je er niet mee overweg kan is jouw zaak.
quote:
Ik krijg van iedereen de reactie dat het leuker staat dan lang haar. Vooral ook omdat ik er geen fuck mee doe als het lang is...
Je zegt hier zelf al dat mensen zoiets hebben van, neem maar kort haar want daar doe je tenminste wel wat mee bij gebrek aan beter. Je zou het lang kunnen laten groeien en dan eens stylen, ben benieuwd of ze dan nog zeggen dat het kort moet.
  maandag 20 december 2004 @ 13:16:25 #118
11458 ivetje
pi_24100368
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:14 schreef Speth het volgende:

Dat zijn dan vrouwen.
mijn vriend vind het ook gewoon leuk hoor En wat heeft een familie met kort haar ermee te maken Mijn broer had haar tot over zijn schouders...idd errug kort voor een man
To infinity…and beyond!
pi_24100416
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:15 schreef 205_Lacoste het volgende:

Je zou het lang kunnen laten groeien en dan eens stylen, ben benieuwd of ze dan nog zeggen dat het kort moet.
Wat bedoel je met stylen?
  maandag 20 december 2004 @ 13:19:37 #120
11458 ivetje
pi_24100431
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:15 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Gaan we vriendelijkheden uitwisselen? Door het plaatsen van een foto in het "ik wil mijn haar laten groeien" topic, vraag je om een reactie over je kapsel, die heb je gekregen. Dat je er niet mee overweg kan is jouw zaak.
[..]

Je zegt hier zelf al dat mensen zoiets hebben van, neem maar kort haar want daar doe je tenminste wel wat mee bij gebrek aan beter. Je zou het lang kunnen laten groeien en dan eens stylen, ben benieuwd of ze dan nog zeggen dat het kort moet.
Ten eerste reageer jij in dat topic helemaal niet op mijn kapsel maar op het hele plaatje, en daar ging het niet om!!

Maar goed, als ik lang haar heb en het style is het na 2 minuten weer hetzelfde omdat ik onwijs dik haar heb. Alles glijdt eruit, zoals krullen etc. Lang haar heeft bij mij dus helemaal geen zin, kort haar eigenlijk ook niet want het groeit veel te snel maar goed Als ik lang haar heb zeurt iedereen weer over de lange haren in het doucheputje en op de eettafel, dus het is toch nooit goed wat je doet! Daarnaast kent iedereen die mijn korte haar leuk vind me ook met lang haar...en ook met verschillende kapsels met lang haar. Dus ja, ze zeggen oprecht dat kort haar leuker is...
To infinity…and beyond!
  maandag 20 december 2004 @ 13:20:26 #121
11458 ivetje
pi_24100441
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:19 schreef Nouk het volgende:

[..]

leuk modelletje, of krullen ofzo. Er iets mee doen En het niet zomaar laten hangen
To infinity…and beyond!
pi_24100449
quote:
Ten eerste reageer jij in dat topic helemaal niet op mijn kapsel maar op het hele plaatje, en daar ging het niet om!!
Ten eerste postte je het hele plaatje, niet alleen je kapsel. Dan kan je ook feedback verwachten op het geheel.

Ten tweede was ik het grondig met hem eens.

Ten derde... heb je er nou al iets aan gedaan?
pi_24100453
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:19 schreef Nouk het volgende:

Als vrouw zou je dat toch moeten weten Als je opstaat dat je met de föhn door je haar gaat, een juist model er in probeert te krijgen. Misschien zelfs wat stylingproducten gebruiken in dien nodig. Dus niet opstaan en vervolgens een staartje in, of nog ergen niets mee doen, en klaar.
pi_24100474
bij sommige meisjes staat kort haar wel leuk, maar bij de meeste is het idd wel fout. Kom op lang haar is meestal mooier, en als je kort haar draag doet het dan wel modieus. Niet zoals dit:

voor de rest kan kort haar opzich leuk zijn, als er wat goeds mee is gedaan.
pi_24100491
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:19 schreef ivetje het volgende:
Oh? dat maak jij op uit een post waar niets anders instaat dan " ". Dan voel jij je zéér snel aangesproken aangezien het topic over 'haar' gaat, het is niet het B&H topic of iets dergelijks. Maar daaruit maak ik op dat het vaker gezegd wordt?
  maandag 20 december 2004 @ 13:23:29 #126
11458 ivetje
pi_24100498
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:20 schreef Speth het volgende:

[..]

Ten eerste postte je het hele plaatje, niet alleen je kapsel. Dan kan je ook feedback verwachten op het geheel.

Ten tweede was ik het grondig met hem eens.

Ten derde... heb je er nou al iets aan gedaan?
ja, ik kan moeilijk alleen mijn haar posten he Maar het gaat daar om kapsels, dan hoef je niet iemand af te gaan zeiken op het uiterlijk...Daarnaast, wat moet ik eraan doen...haar eraan plakken En ik vind het leuk, dus wat jullie zeggen kan me weinig boeien
To infinity…and beyond!
pi_24100529
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:23 schreef ivetje het volgende:

[..]

ja, ik kan moeilijk alleen mijn haar posten he Maar het gaat daar om kapsels, dan hoef je niet iemand af te gaan zeiken op het uiterlijk...Daarnaast, wat moet ik eraan doen...haar eraan plakken
Je mag mij ook afzeiken op m'n uiterlijk, daar geef ik niets om.
quote:
En ik vind het leuk, dus wat jullie zeggen kan me weinig boeien
Het feit dat je hier nog post getuigt daar niet van.
pi_24100533
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:21 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Als vrouw zou je dat toch moeten weten Als je opstaat dat je met de föhn door je haar gaat, een juist model er in probeert te krijgen. Misschien zelfs wat stylingproducten gebruiken in dien nodig. Dus niet opstaan en vervolgens een staartje in, of nog ergen niets mee doen, en klaar.
Sorry, ik ben niet zo op de hoogte van al die termen. Maar ik begrijp t nu .
  maandag 20 december 2004 @ 13:26:09 #129
11458 ivetje
pi_24100544
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:21 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

föhnen is slecht voor je haar, gaat het dood van en krijg je gespleten haarpunten En dat wil geen enkele vrouw...en wat denk je nou, dat ik eerder op ga staan voor mijn haar Kam er doorheen en klaar hoor, ik was niet van plan om 2 uur eerder op te staan om mijn haar te gaan doen. In het weekend of met feestjes ok, maar doordeweeks echt niet. En daarom kort haar, voor het gemak
To infinity…and beyond!
pi_24100548
zelfs bij halle barry vind ik het lelijk, maar het is nog te doen omdat ze voor de rest supermooi is...
zodra jou figuur of gezicht iets onder ditte valt moet je GEEN kort haar nemen:

want dan krijg je zoiets:

echt zo'n rattekop..
<hr>
  maandag 20 december 2004 @ 13:27:23 #131
11458 ivetje
pi_24100569
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:25 schreef Speth het volgende:

[..]

Je mag mij ook afzeiken op m'n uiterlijk, daar geef ik niets om.
[..]

Het feit dat je hier nog post getuigt daar niet van.
ik kom op voor het korte haar bij de vrouw. Het slaat nergens op dta een vrouw per definitie lelijk is als ze kort haar heeft. Ik ben ook lelijk als ik lang haar heb hoor...
To infinity…and beyond!
pi_24100572
-edit : Foto verwijderd-

[ Bericht 97% gewijzigd door Alicey op 20-12-2004 13:50:25 ]
  maandag 20 december 2004 @ 13:28:02 #133
11458 ivetje
pi_24100579
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:27 schreef ASroma het volgende:
hoe het niet moet

[afbeelding]

foto's posten zonder toestemming...denk dat jij een ban gaat krijgen
To infinity…and beyond!
  Moderator / Redactie FP maandag 20 december 2004 @ 13:28:40 #134
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_24100588
Lang haar is mooier
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_24100594
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:27 schreef ivetje het volgende:

[..]

Ik ben ook lelijk als ik lang haar heb hoor...
Kom op zeg. Dat moet je niet zeggen.
pi_24100610
Maar Ivetje, als je zo loopt te mekkeren over mijn reactie, reageer dan ook op deze reactie van mij.

Mannen: Wat is er mis met vrouwen met kort haar?

A Sroma, haal maar snel weg, ik had hem al gedeep linkt eerder dit topic
pi_24100630
quote:
Daarnaast, wat moet ik eraan doen...haar eraan plakken
Groeit jouw haar niet?
quote:
Ik ben ook lelijk als ik lang haar heb hoor...
Perhaps, toch hoef je niet zo te overdrijven door ook nog eens kort haar te nemen...
pi_24100631
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:28 schreef ivetje het volgende:

[..]

foto's posten zonder toestemming...denk dat jij een ban gaat krijgen
uhhm schoolbank.nl?? internet is een openbare gelegenheid, als jij er voor kiest om jezelf daar zo op te zetten is das dein problem!
  maandag 20 december 2004 @ 13:31:34 #139
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_24100636
Lang haar is gewoon vrouwelijker denk ik...

* star_gazer valt ook op lang haar
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_24100656
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:27 schreef ASroma het volgende:
hoe het niet moet

[afbeelding]

ohh my god... dit is toch best wel erg ja
<hr>
pi_24100679
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:31 schreef ASroma het volgende:

[..]

uhhm schoolbank.nl?? internet is een openbare gelegenheid, als jij er voor kiest om jezelf daar zo op te zetten is das dein problem!
inderdaad.. mensen die ZELF hun foto's op internet zettten en dan zeiken als ze ze terug zien ...
<hr>
  maandag 20 december 2004 @ 13:33:45 #142
11458 ivetje
pi_24100680
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:28 schreef Nouk het volgende:

[..]

Kom op zeg. Dat moet je niet zeggen.
Ach, als dat is wat ze willen horen...mijn ouders lopen te zeiken als ik lang haar heb, van mijn vriend mocht ik het eigenlijk niet afknippen maar toch gedaan en nu vind ie het toch wel ok. Nu zit iedereen weer te zeiken over kort haar...het is toch nooit goed wat je doet. En dat is wat ze wilden horen toch, dat ik lelijk ben
Maar goed, ik ben inmiddels ook niet meer zo blij met mijn korte haar want ik kan er weinig mee...alleen lang laten groeien is weer zo moeilijk met die verdomde tussenlengte die je krijgt
To infinity…and beyond!
pi_24100706
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:33 schreef ivetje het volgende:

[..]

Ach, als dat is wat ze willen horen...mijn ouders lopen te zeiken als ik lang haar heb, van mijn vriend mocht ik het eigenlijk niet afknippen maar toch gedaan en nu vind ie het toch wel ok. Nu zit iedereen weer te zeiken over kort haar...het is toch nooit goed wat je doet. En dat is wat ze wilden horen toch, dat ik lelijk ben
Maar goed, ik ben inmiddels ook niet meer zo blij met mijn korte haar want ik kan er weinig mee...alleen lang laten groeien is weer zo moeilijk met die verdomde tussenlengte die je krijgt
Daarom moet je ze toch die lol niet gunnen. En dit kapsel kan je wel iets leuker nog maken denk ik. Als je er gewoon van die shaper in doet ipv gel, en het bovenop wat door de war gooit (a la Kim Lee Ann) en dan een dikke mat laat groeien, staat onwijs hip.
  maandag 20 december 2004 @ 13:36:48 #144
11458 ivetje
pi_24100722
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:31 schreef ASroma het volgende:

[..]

dan nog mag jij geen foto's posten zonder mijn toestemming van mij!
To infinity…and beyond!
pi_24100730
sorry Nouk of Ivetje... jullie zijn misschien meer voorstanders van kort haar maar het model van Kim Lian vind ik toch wel erg lesbo uitzien...
<hr>
pi_24100736
kim lian kapsel

Scheer het dan alsjeblieft kaal, das nog beter
  maandag 20 december 2004 @ 13:38:32 #147
11458 ivetje
pi_24100745
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:35 schreef Nouk het volgende:

[..]

Daarom moet je ze toch die lol niet gunnen. En dit kapsel kan je wel iets leuker nog maken denk ik. Als je er gewoon van die shaper in doet ipv gel, en het bovenop wat door de war gooit (a la Kim Lee Ann) en dan een dikke mat laat groeien, staat onwijs hip.
het is al rood en heb al een mat Maar goed, dat zie je dus niet op die foto en daarom is het een beetje een suf kapsel lijkt het...alleen dat omhoog laten staan werkt niet goed...kan geen brede hanenkam krijgen ala kim, daar is mijn haar gewoon te zwaar voor
To infinity…and beyond!
pi_24100749
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:37 schreef Dawnbreaker het volgende:
sorry Nouk of Ivetje... jullie zijn misschien meer voorstanders van kort haar maar het model van Kim Lian vind ik toch wel erg lesbo uitzien...
Voorstander hm? Ik vind gewoon dat iedereen vooral z'n haar moet doen zoals ie t leuk vind . En dat je Kim Lee Ann echt lesbo vind uitzien, wow, ik vind het juist onwijs tof.
  maandag 20 december 2004 @ 13:39:13 #149
136 V.
pi_24100753
quote:
Op maandag 20 december 2004 12:10 schreef DJ-Maurits het volgende:

[..]

Nee, jouw jutenzak is de drogreden, ik trek die vergelijking door

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_24100758
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:36 schreef ivetje het volgende:

[..]

ben jij dat dan?

maargoed terzake, als jij je foto OPENBAAR plaatst mag je die zeker weten linken..
zelfs al ga je ermee na de politie, dan nog kun je er niets aan doen.
op VK stond eergisteren een soortgelijk stukje..
de politie zei toen letterlijk "wij houden ons niet bezig met dit soort onzin"
<hr>
pi_24100759
quote:

[..]

hij waant al rond op fok, dus blijkbaar heb je wel toestemming gegeven. Zodra ie op het internet verschijnt heb je toestemming gegeven.
pi_24100765
quote:
het is al rood en heb al een mat Maar goed, dat zie je dus niet op die foto en daarom is het een beetje een suf kapsel lijkt het...
Nee, hoor dat lijkt het niet alleen. Een mat zou het alleen erger maken.

In je fotoboek heb je lang haar, dat vind ik toch echt wat minder erg dan wat je nu hebt.
pi_24100777
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:38 schreef Nouk het volgende:

[..]

Voorstander hm? Ik vind gewoon dat iedereen vooral z'n haar moet doen zoals ie t leuk vind . En dat je Kim Lee Ann echt lesbo vind uitzien, wow, ik vind het juist onwijs tof.
is dit tof:

....
<hr>
pi_24100781
quote:

[..]

Ik vrees van wel... dat is hetzelfde dat ik op google die vrouwen ben tegengekomen met kort haar waar ik een foto van plaats. Als hij uit je fotoboek zou linken dan zou er wat aan gedaan kunnen worden, anders niet.

Maar reageer nou eens op mijn post waarin ik je vraag te reageren op een post... Een paar posts naar boven. Het is vrij zwak om dit nu ineens te laten zitten nu je je gelijk niet krijgt.
pi_24100784
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:40 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

is dit tof:
[afbeelding]

....
. Verschil van mening dan .
  maandag 20 december 2004 @ 13:41:02 #156
11458 ivetje
pi_24100785
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:39 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

ben jij dat dan?

maargoed terzake, als jij je foto OPENBAAR plaatst mag je die zeker weten linken..
zelfs al ga je ermee na de politie, dan nog kun je er niets aan doen.
op VK stond eergisteren een soortgelijk stukje..
de politie zei toen letterlijk "wij houden ons niet bezig met dit soort onzin"
van playboy mag je ook niet linken...
To infinity…and beyond!
pi_24100786
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:40 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

is dit tof:
[afbeelding]

....
  maandag 20 december 2004 @ 13:41:46 #158
11458 ivetje
pi_24100797
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:39 schreef ASroma het volgende:

[..]

hij waant al rond op fok, dus blijkbaar heb je wel toestemming gegeven. Zodra ie op het internet verschijnt heb je toestemming gegeven.
ik heb em daar zelf gepost ja! geef ik jou nog geen toestemming om hem ook te posten.
To infinity…and beyond!
pi_24100809
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:37 schreef ASroma het volgende:
kim lian kapsel

Scheer het dan alsjeblieft kaal, das nog beter

Zo ver wil ik nog niet gaan
quote:
ik heb em daar zelf gepost ja! geef ik jou nog geen toestemming om hem ook te posten.
Brutaliteit is ook een zegen.
pi_24100840
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:41 schreef ivetje het volgende:

[..]

van playboy mag je ook niet linken...
dus wel.. playboy kon gerechtelijk NIET doen tegen het deeplinken van die georgina pix.. het hosten daar integen was wel illegaal maar deeplinken.. jammer maar gewoon legaal.
<hr>
pi_24100855
zo ff weg geweest maar de liefde is hier goed aanwezig
maar die plaatjes van dames met kort haar zijn precies niet helemaal de goeie, ik ken veel mooiere kapsels maar heb ff geen zin om te zoeken
  maandag 20 december 2004 @ 13:46:00 #162
11458 ivetje
pi_24100872
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:23 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Oh? dat maak jij op uit een post waar niets anders instaat dan " ". Dan voel jij je zéér snel aangesproken aangezien het topic over 'haar' gaat, het is niet het B&H topic of iets dergelijks. Maar daaruit maak ik op dat het vaker gezegd wordt?
Ja, dat maak ik daaruit op ja...je had ook gewoon kunnen zeggen dat je het niet zo mooi vind of wat dan ook. Maar daarnaast vroeg ik niet eens om een reactie op die foto, ik vroeg naar ideeën hoe ik het lang kon laten groeien. En om me dan af te gaan zitten zeiken over mijn uiterlijk wat er nix mee te maken heeft...ik snap dat gewoon niet. En ja, ik heb al vaak genoeg hier trieste reacties gekregen van fok!kers, maar om nou te zeggen dat ze er zelf allemaal zo super uitzien. Ik post een foto voor mijn haar en om tips hoe ik het lang kan laten groeien...wat jullie verder van mijn kop vinden interesseert me vrij weinig...het is alleen een beetje laf om het op het internet zo te roepen...recht in mijn gezicht zou je waarschijnlijk niet durven
To infinity…and beyond!
pi_24100875
De meeste kerels die in het mannen topic posten over hun gewenste lange haar en de vorderingen ervan zouden ook beter hun haar kort kunnen houden. Het haar is te dun, te steil, het staat ze gewoon niet.
Er zijn echt maar weinig mannen die hun haar half lang tot lang kunnen hebben, zonder er armoedig uit te zien.

en toch zullen die kerels zich van die wetenschap weinig aantrekken, en waarom, omdat ze zelf het gewoon wél vinden staan, ze lang haar cool, vet, stoer, mannelijk vinden.

Moet je nu je haar dragen zoals je je er zelf het prettigst bij voelt, of moet je doen wat anderen willen dat je doet?
pi_24100877
nou ja, ieder zijn smaak zullen we maar zeggen
<hr>
pi_24100932
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:46 schreef Dawnbreaker het volgende:
Daar draait het inderdaad uiteindelijk allemaal om.
pi_24100937
Bekende filmsterren met (half)lang haar hier plaatsen heeft ook weinig zin.
Dat haar zit ook niet altijd zo, er zit drie uur kapwerk aan, of het zit vol extensions , iig kom je een Carmen Diaz doordeweeks tegen dan hangt d'r haar net zo armoeiig naar beneden als dat kort haar armoeiig kort zou zijn.
pi_24100944
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:46 schreef ivetje het volgende:

[..]

Ja, dat maak ik daaruit op ja...je had ook gewoon kunnen zeggen dat je het niet zo mooi vind of wat dan ook. Maar daarnaast vroeg ik niet eens om een reactie op die foto, ik vroeg naar ideeën hoe ik het lang kon laten groeien. En om me dan af te gaan zitten zeiken over mijn uiterlijk wat er nix mee te maken heeft...ik snap dat gewoon niet. En ja, ik heb al vaak genoeg hier trieste reacties gekregen van fok!kers, maar om nou te zeggen dat ze er zelf allemaal zo super uitzien. Ik post een foto voor mijn haar en om tips hoe ik het lang kan laten groeien...wat jullie verder van mijn kop vinden interesseert me vrij weinig...het is alleen een beetje laf om het op het internet zo te roepen...recht in mijn gezicht zou je waarschijnlijk niet durven
lol ik heb je nooit afgekraakt alleen aangegeven hoe je mensen hun haar niet kort moeten doen.
  maandag 20 december 2004 @ 13:51:17 #168
11458 ivetje
pi_24100956
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:46 schreef milagro het volgende:
De meeste kerels die in het mannen topic posten over hun gewenste lange haar en de vorderingen ervan zouden ook beter hun haar kort kunnen houden. Het haar is te dun, te steil, het staat ze gewoon niet.
Er zijn echt maar weinig mannen die hun haar half lang tot lang kunnen hebben, zonder er armoedig uit te zien.

en toch zullen die kerels zich van die wetenschap weinig aantrekken, en waarom, omdat ze zelf het gewoon wél vinden staan, ze lang haar cool, vet, stoer, mannelijk vinden.

Moet je nu je haar dragen zoals je je er zelf het prettigst bij voelt, of moet je doen wat anderen willen dat je doet?
ik vind mijn eigen haar zelf heel tof enzo, vooral de kleur die ik nu heb enzo. Maar om telkens weer van anderen te horen (niet alleen op fok, ook op straat of in de kroeg ofzo) dat je lelijk bent, of iedereen die je aankijkt alsof je een enge ziekte hebt, of dat je het woordje pot weer eens naar je hoofd geslingerd krijgt. Dat is gewoon het niet leuke eraan. Iedereen bemoeit zich altijd met anderen...en sommigen snappen neit dta hun reacties gewoon hard aankomen, kwetsend zijn enzo. En omdat het ideaalbeeld van een vrouw nou lang haar heeft bij de meeste mannen wil toch nog niet zeggen dat je vrouwen met kort haar maar gewoon mag uitzchelden op straat of belachelijk mag maken?? Ik ben blij met mijn haar, maar naar aanleiding van bepaalde reacties die ik krijg op straat/internet/in de kroeg/weet ik veel waar zou ik mijn lange haar maar wat graag terug willen soms
To infinity…and beyond!
pi_24100986
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:46 schreef Dawnbreaker het volgende:
stond daar net niet wat anders?
  maandag 20 december 2004 @ 13:52:37 #170
11458 ivetje
pi_24100992
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:50 schreef ASroma het volgende:

[..]

lol ik heb je nooit afgekraakt alleen aangegeven hoe je mensen hun haar niet kort moeten doen.
ja en ondertussen zeg je een hele hoop met de smileys die je eronder post.
To infinity…and beyond!
pi_24101005
Nu zeg je ineens wel dat je je wat aantrekt van de opmerkingen... En nogmaals, ik lees alleen maar reacties over je kapsel, jij betrekt jezelf als persoon erbij... niet handig
pi_24101007
ivetje, je trekt je echt way teveel aan van wat andere mensen van je haar zeggen. Als het nou zelf leuk vind? Die mannen die dat soort dingen zeggen wil je toch zelf niet eens? Nou prima, zij willen jou niet en jij hun niet.
pi_24101013
vind t vet lesbo en mannelijk staan...
.
  maandag 20 december 2004 @ 13:53:57 #174
32106 FREAKY_ME
Bastard Operator From Hell
pi_24101021
Ik voel me ook meer aangetrokken tot vrouwen met lang haar. Zal wel instinct zijn ofzo
I hang up. This is a matter of life or death. Quick as I can I rip the computer power cable out of the UPS and plug the TV in. Damn! Wylie missed again!
pi_24101039
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:53 schreef FREAKY_ME het volgende:
Zal wel instinct zijn ofzo
  maandag 20 december 2004 @ 13:56:12 #176
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_24101060
geen problemen hiero me meid had lange haren toen half lang en nu half kort dat der krullen te zien zijn vind best wel opwindend
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
pi_24101065
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:52 schreef milagro het volgende:

[..]

stond daar net niet wat anders?
ja maar ik besloot dat het niet meer de moeite waar was.
<hr>
pi_24101066
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:52 schreef ivetje het volgende:

[..]

ja en ondertussen zeg je een hele hoop met de smileys die je eronder post.
ja das maar hoe je het zelf opvat natuurlijk
pi_24101094
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:51 schreef ivetje het volgende:

[..]

ik vind mijn eigen haar zelf heel tof enzo, vooral de kleur die ik nu heb enzo. Maar om telkens weer van anderen te horen (niet alleen op fok, ook op straat of in de kroeg ofzo) dat je lelijk bent, of iedereen die je aankijkt alsof je een enge ziekte hebt, of dat je het woordje pot weer eens naar je hoofd geslingerd krijgt. Dat is gewoon het niet leuke eraan. Iedereen bemoeit zich altijd met anderen...en sommigen snappen neit dta hun reacties gewoon hard aankomen, kwetsend zijn enzo. En omdat het ideaalbeeld van een vrouw nou lang haar heeft bij de meeste mannen wil toch nog niet zeggen dat je vrouwen met kort haar maar gewoon mag uitzchelden op straat of belachelijk mag maken?? Ik ben blij met mijn haar, maar naar aanleiding van bepaalde reacties die ik krijg op straat/internet/in de kroeg/weet ik veel waar zou ik mijn lange haar maar wat graag terug willen soms
Lieve schat, je bent niet lelijk, ook niet met kort haar.
Langer haar zou je ms beter staan, dat zou kunnen, dat weet ik niet.

Als je het enkel van je haar moet hebben, zeg
Dan word je een vd dames die als ze gaan zwemmen, het haar niet nat mag worden , want dat valt het zo plat .....

Laat je haar gewoon groeien omdat JIJ het wilt.
Er zullen altijd sukkels zijn die het nodig vinden om dáár dan weer ongevraagd op een botte manier hun mening over te geven.
Alsof we bij alle mannen in de smaak kunnen of moeten vallen, kom op zeg.
  maandag 20 december 2004 @ 13:58:23 #180
11458 ivetje
pi_24101106
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:53 schreef 205_Lacoste het volgende:
Nu zeg je ineens wel dat je je wat aantrekt van de opmerkingen... En nogmaals, ik lees alleen maar reacties over je kapsel, jij betrekt jezelf als persoon erbij... niet handig
Als iemand reacties post gaat het vast niet alleen over mijn kapsel. Tenminste, ik snap niet wat iemand lelijk kan vinden aan het betreffende kapsel Plak het op je eigen hoofd en het staat misschien wel heel leuk
Ik heb gewoon het idee dat de mensen hier reageren op mijn foto in het geheel, niet alleen op het kapsel maar ook op het hoofd wat eronder zit. En dat vind ik gewoon vreemd, aangezien het over kapsels gaat
To infinity…and beyond!
pi_24101114
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:56 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

ja maar ik besloot dat het niet meer de moeite waar was.
lafbek, dat ben je.
pi_24101127
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:57 schreef milagro het volgende:

[..]

Dan word je een vd dames die als ze gaan zwemmen, het haar niet nat mag worden , want dat valt het zo plat .....

Er zullen altijd sukkels zijn die het nodig vinden om dáár dan weer ongevraagd op een botte manier hun mening over te geven.
Ik denk niet dat jij het vanuit een mannelijk perspectief kan bekijken. Wij zeggen gewoon wat we vinden, en als dat betekent dat dat misschien wat hard over kan komen, dan zij dat zo. Anders worden dit soort reacties nog eens terecht:
quote:
lafbek, dat ben je.
pi_24101167
Nou de meeste mannen vinden lang haar dus misschien mooier. Dat wil niet zeggen dat vrouwen met kort haar zich daaraan aan moeten passen. Ook ligt het eraan hoe je je haar hebt en of het bij je hoofd past. Nou prima toch. Waar moet het eigenlijk heen met dit topic? .
pi_24101171
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:58 schreef milagro het volgende:

[..]

lafbek, dat ben je.
waarom? ik plaatste een niet zo vriendelijk reactie.. ik besloot dat het voor die betreffende user leuker zou zijn als ik die weghaalde en dat heb ik gedaan..

als jij me een lafbek vindt, dat vindt je dat toch lekker...
komt volwassen over hoor.. even volwassen als je avatar waar je met je saggy tits nog quasi jong wilt lijken wat een afgang.
<hr>
pi_24101221
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:01 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

komt volwassen over hoor.. even volwassen als je avatar waar je met je saggy tits nog quasi jong wilt lijken wat een afgang.
so true!!!!! muahahaha
  maandag 20 december 2004 @ 14:05:00 #186
11458 ivetje
pi_24101223
quote:

[..]

Ik heb het ook wel afgeknipt omdat ik het wilde enzo, mijn vriend vond het nix maar heb het toch laten doen En ik wissel zo vaak van kapsel, dan lang, kort, permanent, zwart, roze, blond, rood...En er zijn idd altijd mensen die er iets op aanmerken. En ik meot me er ook eigenlijk geen ene reet van aantrekken, maar ik heb het zelf ook wel gehad met dat korte haar. Het wil niet meer fatsoenlijk zitten, heb een enorme uitgroei maar geen zin om het te verven De gel is duur, smorgens ben ik net pipo de clown als ik uit bed kom Ik kam het niet eens meer, hoef toch nergens naartoe...en als ik dat wel moet zet ik een muts op Heb het nu bijna een jaar zo kort en ben het zat...dus ga weer een poging doen om niet naar de kapper te gaan En die tussenlengte moet ik maar ff doorbijten.
Blegh...en nee, ik moet niet ongesteld worden

Btw, dat over die mannen...ik heb mijn eigenste al en die is happy met me hoe ik ben...dus ik hoef idd niet bij alle mannen in de smaak te vallen
To infinity…and beyond!
pi_24101237
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:59 schreef Speth het volgende:

[..]

Ik denk niet dat jij het vanuit een mannelijk perspectief kan bekijken. Wij zeggen gewoon wat we vinden, en als dat betekent dat dat misschien wat hard over kan komen, dan zij dat zo.

uit een mannelijk perspectief, waar slaat dat nu weer op.
ik begrijp heus wel dat mannen lang haar prefereren, maar dat kort haar per definitie lelijker is, is echt zo'n onzin.

net zo goed als lang haar bij mannen vaak niet mooi is, omdat het haar het gewoon niet toelaat.
als een vrouw mooi dik haar heeft, is het idd ms zonde als ze het kort houdt, maar dan nog hoeft het niet lelijk te zijn

een mooie vrouw valt of staat niet bij de gratie van heur haarlengte.
'het ene staat ms beter dan het andere, of het heeft jóuw voorkeur.

jullie reageren zo kinderachtig zwart wit hier.
pi_24101244
quote:

[..]

Inderdaad ja!

Ik had ooit een vriendje die verkondigde: "Als jij ooit je haar afknipt, maak ik het uit". Ja dahag, als het je alleen om mijn haar gaat sodeflikker je maar op. Ik krijg echt neigingen om het te millimeteren dan.

Ik heb mijn heel lange haar afgeknipt tot halflang en nu laat ik het weer groeien. Dat is omdat lang bij mezelf mooier vindt staan. Maar bij meiden met een heel mooi gezicht vind ik korter soms veel mooier, omdat het gezicht dan supergoed uitkomt. Achter langer haar kun je je verstoppen, bij kort haar niet.

Die kerels die zo zeiken op kort haar zijn trouwens meestal zelf ook niet bepaald Johnny Depp. Leuke mannen kijken namelijk wel wat verder dan kort haar of lang haar
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_24101261
quote:

[..]

waarom? ik plaatste een niet zo vriendelijk reactie.. ik besloot dat het voor die betreffende user leuker zou zijn als ik die weghaalde en dat heb ik gedaan..

I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_24101268
Misschien dat die foto's ook uit de reacties gehaald kunnen worden, die op pagina 3 staan. Lijkt me wel zo handig.
pi_24101316
quote:

[..]

Wel ja gooi het over die boeg, omdat je weet dat je fout zat zelf.
Treurig, hoor.

Maar laat deze maar lekker staan, kan iederen zien hoe treurig jij bent
pi_24101335
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:06 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Leuk, hè, eindelijk iemand die durft te zeggen wat jij denkt
  maandag 20 december 2004 @ 14:09:40 #193
11458 ivetje
pi_24101337
foto is gewoon van schoolbank gehaald...dan is dat iig een hoop gezeik minder
To infinity…and beyond!
  maandag 20 december 2004 @ 14:09:50 #194
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_24101342
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:05 schreef milagro het volgende:
Ohja, tegenwoordig moet overal een nuance in.

Nou, kort haar is lelijk, tenzij het mooi is.

Zoiets?
Ik ga naar huis.
pi_24101372
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:09 schreef milagro het volgende:

[..]

Leuk, hè, eindelijk iemand die durft te zeggen wat jij denkt
Oh ik durf alles te zeggen hoor,het was gewoon even grappig.
En als je echt wilt dat ik er iets van zeg moet je even,een full frontal nude foto sturen.
Het valt zo te zien nog wel mee
pi_24101373
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:08 schreef milagro het volgende:

[..]

Treurig, hoor.

deze laat ik zeker staan ja, zodat mensen kunnen zien hoe ZIELIG jij wel niet bent..
ik probeer iemand wat leed te besparen omdat ik (was mijn fout iid) een te snelle en domme reactie plaatste... vervolgens haal ik die binnen 5 sec weg omdat ik mn fout snel inzie en dan zeg jij dat ik een lafbek ben?
<hr>
pi_24101394
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:05 schreef Ripley het volgende:

[..]

Inderdaad ja!

Ik had ooit een vriendje die verkondigde: "Als jij ooit je haar afknipt, maak ik het uit". Ja dahag, als het je alleen om mijn haar gaat sodeflikker je maar op. Ik krijg echt neigingen om het te millimeteren dan.

Ik heb mijn heel lange haar afgeknipt tot halflang en nu laat ik het weer groeien. Dat is omdat lang bij mezelf mooier vindt staan. Maar bij meiden met een heel mooi gezicht vind ik korter soms veel mooier, omdat het gezicht dan supergoed uitkomt. Achter langer haar kun je je verstoppen, bij kort haar niet.

Die kerels die zo zeiken op kort haar zijn trouwens meestal zelf ook niet bepaald Johnny Depp. Leuke mannen kijken namelijk wel wat verder dan kort haar of lang haar
Precies, kijk eens hoe de heren hier reageren op wat tegengas.
Treurigheid alom
zodra de argumenten op zijn, als die er al waren, worden ze persoonlijk, gaan ze botte dingen plaatsen om ze weer weg te halen en als jij daar dan wat van zegt, slepen ze jouw uiterlijk erbij
pi_24101399
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:11 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

deze laat ik zeker staan ja, zodat mensen kunnen zien hoe ZIELIG jij wel niet bent..
ik probeer iemand wat leed te besparen omdat ik (was mijn fout iid) een te snelle en domme reactie plaatste... vervolgens haal ik die binnen 5 sec weg omdat ik mn fout snel inzie en dan zeg jij dat ik een lafbek ben?
Had het dan gewoon niet geplaatst, lul
pi_24101418
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:08 schreef milagro het volgende:

[..]

Treurig, hoor.

lol wie weten allemaal donders goed wie hier het treurigst is
pi_24101428
Ik moet eerlijk zeggen dat ik bij mijn haarlengte nog nooit 1 seconde erbij stil heb gestaan dat ánderen (mannen bijv.) het ook mooi zouden moeten vinden. Dit is werkelijk waar de allereerste keer dat ik daar over nadenk. Vreemd, maar ik dacht altijd dat ík het mooi moest vinden.

(en ja, ik heb het opgeschoren gehad van achteren )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_24101443
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:12 schreef Ripley het volgende:

[..]

Had het dan gewoon niet geplaatst, lul
fouten zijn menselijk, kut
<hr>
pi_24101457
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:11 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

Ben je dat niet dan?
het feit dat je die opmerking uberhaupt al neerzette, maakt je laf.
En dan weghalen en zeggen "het was de moeite niet meer" geeft ook echt aan dat je het niet vond kunnen, flikker toch op
pi_24101491
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:14 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

fouten zijn menselijk, kut
Lekker makkelijk, je weet zelf ook wel dat je gewoon niet hadden moeten proberen te scoren over andermans rug
pi_24101522
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:16 schreef Ripley het volgende:

[..]

Lekker makkelijk, je weet zelf ook wel dat je gewoon niet hadden moeten proberen te scoren over andermans rug
Andervrouws Haar
pi_24101528
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:13 schreef Isabeau het volgende:

gabber!
pi_24101544
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:15 schreef milagro het volgende:

[..]

Ben je dat niet dan?
het feit dat je die opmerking uberhaupt al neerzette, maakt je laf.
En dan weghalen en zeggen "het was de moeite niet meer" geeft ook echt aan dat je het niet vond kunnen, flikker toch op
dat plaatste ik omdat ik geen aanleiding wou geven dat ik zoiets ge-edit had..

maarga, dit is mn laatste post in die topic want hier wordt je toch niet goed van...
jij zat duidelijk fout maar wilt het gewoon niet inzien.. dat is ook een kunst...
ik kan best inzien dat ik dat inderdaad op de eerste plaats niet had moeten posten en dat het fout was...
jij bent zo'n ramptoeristje die weer net klotereacties probeert uit te lokken omdat je daarop geilt ofzo, weet ik het..

jij hebt wel een oud spreekwoord goed bewezen voor mij:

never argue with an idiot, she'll drag you down to her level and then beat you on experience

doei
<hr>
pi_24101552
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:18 schreef ASroma het volgende:

[..]

[afbeelding]

gabber!
Je mag géén plaatje van mij zo posten Nouhou, boehoehoe

pi_24101566
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:18 schreef ASroma het volgende:
afbeelding]

gabber!
Nee, daar ben ik te oud voor De gabberperiode heb ik niet echt meegemaakt
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_24101568
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:11 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Oh ik durf alles te zeggen hoor,het was gewoon even grappig.
En als je echt wilt dat ik er iets van zeg moet je even,een full frontal nude foto sturen.
Het valt zo te zien nog wel mee
Het valt zeker mee
Meer dan zelfs, en die foto's hebben er genoeg gestaan elders op Fok

Maar goed, ik heb hangtieten en ik denk dat ik er jonger uitzie dan ik ben , want ik geef tegengas en daar kunnen de kinders hier niet tegen
Mij best, hoor , als die gedachte jullie je beter doet voelen, prima

Kort haar is gewoon een betere optie als je dun steil volumeloos haar hebt.
Ik zie liever dat , dan een vrouw die coute que coute d'r haar lang heeft.
  maandag 20 december 2004 @ 14:21:19 #210
11458 ivetje
pi_24101587
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:13 schreef Isabeau het volgende:

kippenkontje heb ik ook gehad...en een boblijn
To infinity…and beyond!
pi_24101602
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:05 schreef milagro het volgende:

[..]

Gezien de perspectiefgebonden waarheid in mijn post, die je hieronder erkent zijn deze 3 smilies een beetje overdreven, zelfs als je het niet met mee eens bent.
quote:
uit een mannelijk perspectief, waar slaat dat nu weer op.
Dat hoef ik je niet uit te leggen, toch? Jij kan niet zien wat wij mooi en niet mooi vinden omdat je geen man bent. Ik geloof niet dat er vrouwen bestaan voor wie de mening van mannen niet meetelt, op lesbiennes na. Daarom is de mening van mannen wel degelijk relevant.
quote:
ik begrijp heus wel dat mannen lang haar prefereren, maar dat kort haar per definitie lelijker is, is echt zo'n onzin.

net zo goed als lang haar bij mannen vaak niet mooi is, omdat het haar het gewoon niet toelaat.
als een vrouw mooi dik haar heeft, is het idd ms zonde als ze het kort houdt, maar dan nog hoeft het niet lelijk te zijn
Toch ken ik geen enkele vrouw waarbij kort haar mooier is dan lang
quote:
een mooie vrouw valt of staat niet bij de gratie van heur haarlengte.
Heur haar.... Ok, je krijgt er een puntje bij.

Toch ben ik het hier niet mee eens. Ik heb veel vrouwen gezien waarbij de switch van lang naar kort de betreffende vrouw ineens onwijs lelijk maakte.
quote:
'het ene staat ms beter dan het andere, of het heeft jóuw voorkeur.

Ik zou nooit kunnen vallen op een vrouw met kort haar, dat is voor mij gewoon een waarheid als een klok. Ik denk dat dat voor heel veel mannen geldt. Als de waarheid zwart/wit van aard is, dan moet zij ook zo worden opgediend.
pi_24101608
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:19 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Je mag géén plaatje van mij zo posten Nouhou, boehoehoe

hehehehehe laten we even gaan discussieren hierover en 3 pagina's vol zetten met onzinnige troep!
pi_24101620
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:19 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

jankjengeldrens

doei
dag hoor
pi_24101664
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:21 schreef Speth het volgende:

Als de waarheid zwart/wit van aard is, dan moet zij ook zo worden opgediend.
Zo Speth, ik denk dat Milagro de soep nog nooit zo heet gegeten heeft
pi_24101678
quote:

Ik zou nooit kunnen vallen op een vrouw met kort haar, dat is voor mij gewoon een waarheid als een klok. Ik denk dat dat voor heel veel mannen geldt. Als de waarheid zwart/wit van aard is, dan moet zij ook zo worden opgediend.
Jij kijkt echt zo erg naar t haar van iemand? Ook al is ze fantastisch en helemaal je type, als ze kort haar heeft wil je d'r niet? Zoo oppervlakkig zeg.
pi_24101698
Ik heb helaas geen plaatjes van mij met kort haar online, wel met lang haar. Maar dat korte vond ik al direct geen succes. Mijn haar was nogal vernield door een verkeerde chemicaliënsamenstelling in een zwembad en daarom heb ik er bijna alles af laten knippen Vreselijk vond ik dat. Maar het is gewoon weer lang

En ik ken trouwens wel vrouwen die kort haar veel beter kunnen hebben dan lang haar, mijn nichtje bijvoorbeeld. Ze heeft het een paar keer lang laten groeien en elke keer dacht ik: uh, niet doen... Haar staat kort haar veel frisser. Haar haar was gewoon niet geschikt als lang haar (futloos, flateerde haar gezicht helemaal niet etc).
  maandag 20 december 2004 @ 14:26:21 #217
11458 ivetje
pi_24101705
quote:

[..]

jij bent wel erg kortzichtig zeg Je zou je droomvrouw laten schietne om haar haar!! Sorry hoor, maar als je het zo zou doen ben je die vrouw niet eens waard. Waar maak je je druk om man! Haar groeit....of heb ik nu iets nieuws verteld
To infinity…and beyond!
pi_24101716
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:24 schreef Nouk het volgende:

[..]

Jij kijkt echt zo erg naar t haar van iemand? Ook al is ze fantastisch en helemaal je type, als ze kort haar heeft wil je d'r niet? Zoo oppervlakkig zeg.
Het zij zo.
quote:
Je zou je droomvrouw laten schietne om haar haar!!
Mijn droomvrouw heeft lang haar.
pi_24101729
quote:

[..]

Gezien de perspectiefgebonden waarheid in mijn post, die je hieronder erkent zijn deze 3 smilies een beetje overdreven, zelfs als je het niet met mee eens bent.
[..]

Dat hoef ik je niet uit te leggen, toch? Jij kan niet zien wat wij mooi en niet mooi vinden omdat je geen man bent. Ik geloof niet dat er vrouwen bestaan voor wie de mening van mannen niet meetelt, op lesbiennes na. Daarom is de mening van mannen weldegelijk relevant.
[..]

Toch ken ik geen enkele vrouw waarbij kort haar mooier is dan lang
[..]

Heur haar.... Ok, je krijgt er een puntje bij.

Toch ben ik het hier niet mee eens. Ik heb veel vrouwen gezien waarbij de switch van lang naar kort de betreffende vrouw ineens onwijs lelijk maakte.
[..]

De mening van je eigen man telt mee, ja, niet van willekeurig welke vent, hou es op, zeg

Jij hebt vrouwen gezien die etc.
Dat kan, maar ik heb vrouwen gezien bij wie het juist een verbetering was en dat kan ook

Jij mag lang haar mooier vinden, alle mannen mogen dat, maar een vrouw die gewoon lelijk dun snel vet steil futloos haar heeft, kan het gewoon beter korter dragen.
En kort haar is niet altijd een ratte koppie.
kijk eens naar Charlize Theron, kort haar en classy.
Kort haar is niet altijd lelijker en lang haar altijd mooier.
Dat je de voorkeur geeft aan lang haar, is heel wat anders
pi_24101746
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:24 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Zo Speth, ik denk dat Milagro de soep nog nooit zo heet gegeten heeft
Oh please zeg
pi_24101747
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:27 schreef Speth het volgende:

[..]

Het zij zo.
Precies.
pi_24101761
Milagro, snap jij het concept van cynisme?
pi_24101769
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:26 schreef ivetje het volgende:

Haar groeit....of heb ik nu iets nieuws verteld
Nou, de tips waarom je om vroeg, hoe je haar moet laten groeien hoeven we dus zelf niet meer te geven, je bent er zelf al achter
  maandag 20 december 2004 @ 14:31:42 #224
11458 ivetje
pi_24101810
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:29 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Nou, de tips waarom je om vroeg, hoe je haar moet laten groeien hoeven we dus zelf niet meer te geven, je bent er zelf al achter
en wat doe ik met die tussenlengte die er niet uit ziet?? Daar heb ik geen antwoord op...is ook nog in de periode dat ik met school begin...ze zien me aankomen op school
To infinity…and beyond!
pi_24101828
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb helaas geen plaatjes van mij met kort haar online, wel met lang haar. Maar dat korte vond ik al direct geen succes. Mijn haar was nogal vernield door een verkeerde chemicaliënsamenstelling in een zwembad en daarom heb ik er bijna alles af laten knippen Vreselijk vond ik dat. Maar het is gewoon weer lang

En ik ken trouwens wel vrouwen die kort haar veel beter kunnen hebben dan lang haar, mijn nichtje bijvoorbeeld. Ze heeft het een paar keer lang laten groeien en elke keer dacht ik: uh, niet doen... Haar staat kort haar veel frisser. Haar haar was gewoon niet geschikt als lang haar (futloos, flateerde haar gezicht helemaal niet etc).
Bij mijn beste vriendin staat kort ook leuker: ze heeft een wat heel rustige, soms slomige uitstraling en lang haar bendrukt dat. Sharon Stone vind ik ook bijzonderder met kort haar.

Maar mijzelf zou het helemaal niet passen bijvoorbeeld. Hetligt aan de vrouw, uitstraling, gezicht en ook haarsoort. Vrouwen met heel miezerig haar staat kort vaak ook beter dan zo' dun dweiltje op je kop.
pi_24101829
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:31 schreef ivetje het volgende:

[..]

en wat doe ik met die tussenlengte die er niet uit ziet?? Daar heb ik geen antwoord op...is ook nog in de periode dat ik met school begin...ze zien me aankomen op school
"Ik laat het lang groeien" Zo moeilijk is dat toch niet?

Overigens draagt mijn droomvrouw ook geen bril, maar dat is weer een ander verhaal
pi_24101844
quote:

[..]

Gewoon naar achter in een staartje of los met gel of zo.
En even doorbijten.
Het is niet anders
pi_24101883
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:27 schreef Speth het volgende:

Mijn droomvrouw heeft lang haar.
Tja, en mijn droomman is galant en heeft donker haar. Toch is mijn grote liefde een rossige botte boer. Zeg nooit nooit
pi_24101887
quote:

Het topic waar je in reageerde is voor het mannelijk geslacht eigenlijk, al zijn er een paar vrouwelijke bezoekers geweest met kort haar. Deze zijn echter niet lang blijven plakken. Wellicht dus ook niet handig om uitgerekend dáár dan deze vraag te stellen.

Een neger gaat ook niet de weg vragen aan een groep KKK'ers in optocht.
pi_24101898
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:34 schreef Ripley het volgende:

[..]

Tja, en mijn droomman is galant en heeft donker haar. Toch is mijn grote liefde een rossige botte boer. Zeg nooit nooit
Jammer weer
pi_24101912
Kort, wat kort?

al la Pink kort?
Of net boven je schouders?

Lkkr duidelijk
pi_24101922
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:34 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Het topic waar je in reageerde is voor het mannelijk geslacht eigenlijk, al zijn er een paar vrouwelijke bezoekers geweest met kort haar. Deze zijn echter niet lang blijven plakken. Wellicht dus ook niet handig om uitgerekend dáár dan deze vraag te stellen.

Een neger gaat ook niet de weg vragen aan een groep KKK'ers in optocht.
dus daar kunnen jullie ook niet normaal reageren, bedoel je

zo niet, wat bedoel je dan?
pi_24101959
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:35 schreef Bot13 het volgende:
Kort, wat kort?

al la Pink kort?
Of net boven je schouders?

Lkkr duidelijk
nou, hier wordt haar dat de kaaklijn net niet of amper raakt als half lang gezien
pi_24101974
Ik wilde eigenlijk iets zeggen tegen Speth en het had met leeftijd, ervaring, liefde en oppervlakkigheid te maken. Maar ik bedenk me dat woorden geen zin hebben, hij zal het leven zelf moeten uitvogelen.
pi_24102002
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:35 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Jammer weer
Wat is er nu weer jammer?
  maandag 20 december 2004 @ 14:40:21 #236
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_24102007
Niets.
Het moet haar alleen wel staan.
...dass wir fliegen.
pi_24102018
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik wilde eigenlijk iets zeggen tegen Speth en het had met leeftijd, ervaring, liefde en oppervlakkigheid te maken. Maar ik bedenk me dat woorden geen zin hebben, hij zal het leven zelf moeten uitvogelen.
heb je hangtieten of zo, joh
pi_24102045
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:36 schreef milagro het volgende:
dus daar kunnen jullie ook niet normaal reageren, bedoel je

zo niet, wat bedoel je dan?
Je hebt weinig gevoel voor taal, dat moet ik nageven

Ik probeer even aan te geven, dat het weinig zin heeft om bij een stel kerels te vragen naar tips met betrekking tot het langer wordend haar van een vrouw. Ik schets in die zin slechts een versterkt beeld van wat ik bedoel, door een absurd voorbeeld te geven.
pi_24102054
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:40 schreef milagro het volgende:

[..]

Moeilijke samenvatting wel dan
pi_24102073
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:40 schreef milagro het volgende:
valt het op
pi_24102101
quote:
Ik wilde eigenlijk iets zeggen tegen Speth en het had met leeftijd, ervaring, liefde en oppervlakkigheid te maken.
"Levenservaring zal je leren dat liefde niets met uiterlijk te maken heeft" <zoiets zeker? Sorry, maar daar ben ik het niet mee eens. Uiterlijk is zeker wel van belang
pi_24102102
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:41 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Je hebt weinig gevoel voor taal, dat moet ik nageven

Ik probeer even aan te geven, dat het weinig zin heeft om bij een stel kerels te vragen naar tips met betrekking tot het langer wordend haar van een vrouw. Ik schets in die zin slechts een versterkt beeld van wat ik bedoel door een absurd voorbeeld tegeven.
TEGEVEN is 1 woord zeker opbokken met taalpuristen
pi_24102104
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:42 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Moeilijke samenvatting wel dan
jij hebt gewoon weinig gevoel voor taal
pi_24102167
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:43 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Knap hoor, een quote bewerken

En er zijn spelfouten en typefouten, het verschil is gemakkelijk te zien.
pi_24102185
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:43 schreef Speth het volgende:

[..]

"Levenservaring zal je leren dat liefde niets met uiterlijk te maken heeft" <zoiets zeker? Sorry, maar daar ben ik het niet mee eens. Uiterlijk is zeker wel van belang
Aantrekkingskracht is van belang en dat kun je niet altijd uitleggen aan de hand van geen bril/wel bril, kort haar/lang haar. Soms is het gewoon iets ongrijpbaars
pi_24102196
quote:

[..]

Uiterlijk is zeker wel van belang
ga dan maar snel wat doen aan je opkomende kaalheid
pi_24102246
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:48 schreef ASroma het volgende:

[..]

Hoeft niet. Ik heb geld.
pi_24102247
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:48 schreef ASroma het volgende:

[..]

Puisten uitknijpen is meer werk
We gaan niet zeiken over leeftijd
  maandag 20 december 2004 @ 14:52:20 #249
8369 speknek
Another day another slay
pi_24102276
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Opbokken met mensen die opbokken zeggen.
pi_24102288
quote:
Uiterlijk is zeker wel van belang
Ik heb je fotoboek net bekeken en hier zou een leuk inkoppertje zijn "Ik hoop voor jou van niet"
Maar dat zou wel heel erg offtopic zijn (alhoewel hier volgens mij amper ontopic wordt gechat)
pi_24102289
Ze hadden nooit in moeten voeren,dat je een berichtwijziging niet meer kan zien,dat is jouw geluk nu 205
pi_24102336
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb je fotoboek net bekeken en hier zou een leuk inkoppertje zijn "Ik hoop voor jou van niet"
Maar dat zou wel heel erg offtopic zijn (alhoewel hier volgens mij amper ontopic wordt gechat)
Ik verwijs je naar bovenstaande post
pi_24102370
Heb je inhammen dan al, Speth?
pi_24102375
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:52 schreef Ghostbuster het volgende:
Ze hadden nooit in moeten voeren,dat je een berichtwijziging niet meer kan zien,dat is jouw geluk nu 205
Als ik een wijziging doorvoer staat dat er nog gewoon hoor, of je moet het bijna gelijk veranderen. In beide gevallen geeft het aan dat áls er wat raars had gestaan, ik het zelf op tijd doorhad.
pi_24102408
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:55 schreef milagro het volgende:
Heb je inhammen dan al, Speth?
Nee Ik had wel een probleem met m'n haar, maar dat is inmiddels alweer weg, het betrof een vreemde haargroei aan 1 kant... Een bepaald haarmasker heeft het zo goed als weggewerkt.
pi_24102442
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:57 schreef Speth het volgende:

[..]

Nee Ik had wel een probleem met m'n haar, maar dat is inmiddels alweer weg, het betrof een vreemde haargroei aan 1 kant... Een bepaald haarmasker heeft het zo goed als weggewerkt.
hm ik zie toch wel een wijkende haarlijn, niet dat het erg is, hoor, ik heb er totaal geen problemen mee, maar jonge meiden daarentegen, die zien toch liever een volle bos haar
pi_24102480
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:59 schreef milagro het volgende:

[..]

hm ik zie toch wel een wijkende haarlijn, niet dat het erg is, hoor, ik heb er totaal geen problemen mee, maar jonge meiden daarentegen, die zien toch liever een volle bos haar
ik heb een vrij hoog voorhoofd, mijn haarlijn is altijd hetzelfde geweest
pi_24102481
quote:

[..]

Gemiddelde jongere en oudere mannen zien ook liever een volle bos lang haar bij een gemiddelde vrouw.
pi_24102511
quote:
Op maandag 20 december 2004 15:01 schreef Speth het volgende:

[..]

ik heb een vrij hoog voorhoofd, mijn haarlijn is altijd hetzelfde geweest
ja whatever
blijft jammer voor de meeste meiden.
het zij zo.
pi_24102512
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:51 schreef Speth het volgende:

[..]

Hoeft niet. Ik heb geld.
pi_24102519
quote:

[..]

pi_24102532
quote:
Op maandag 20 december 2004 15:04 schreef milagro het volgende:

[..]

ja whatever
blijft jammer voor de meeste meiden.
het zij zo.
Daar merk ik in ieder geval niks van
pi_24102549
quote:
Op maandag 20 december 2004 15:01 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Gemiddelde jongere en oudere mannen zien ook liever een volle bos lang haar bij een gemiddelde vrouw.
Yep , moet ze het wel hebben, hè zo niet dan draag je het beter kort(er)
Met als Speth, kan beter ook zijn haarniet lang dragen, accentueert zijn " hoge voorhoofd" alleen maar.
Niet dat het erg is, of zo natuurlijk
pi_24102566
quote:
Op maandag 20 december 2004 15:05 schreef Speth het volgende:

[..]

Daar merk ik in ieder geval niks van
Je bent net dat jochie van Home Alone!
  maandag 20 december 2004 @ 15:08:24 #265
8369 speknek
Another day another slay
pi_24102574
quote:
En dat is in het kort het geschil in dit topic. Ik denk dat niemand bestrijdt dat er afzonderlijke voorkeuren zijn. Maar grosso modo kun je wel trends ontdekken, en die verschilt ook per leeftijd.

Maar dat jij net zo graag met een bostrol trouwt, dat maak je niemand wijs. Niet iedereen houdt van het standaardideaal, en de een is losser dan de ander waar het gaat om uiterlijk voorkomen, maar het ontkennen van het bestaan van een standaardideaal zou een beetje raar zijn.
pi_24102585
quote:
Op maandag 20 december 2004 15:07 schreef Nouk het volgende:

Je bent vast niet de enige die dit opmerkt
pi_24102597
quote:
Op maandag 20 december 2004 15:04 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

moet je mij niet zo aankijken
het zij zo en zo.
pi_24102627
Speknek verwoordt wat er door dit hele topic al geroepen wordt. Misschien wordt er nou eens gelezen wat er staat omdat hij een mod-tag heeft?
pi_24102634
quote:
Op maandag 20 december 2004 15:08 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Je bent vast niet de enige die dit opmerkt
Nee dat is waar. Maarja als je bij alles wat je typt eerst moet gaan bedenken of t niet al gezegd is .
pi_24102648
quote:
Op maandag 20 december 2004 15:07 schreef Nouk het volgende:

[..]

Hij blijft classic
pi_24102672
quote:
Op maandag 20 december 2004 15:08 schreef speknek het volgende:

[..]

En dat is in het kort het geschil in dit topic. Ik denk dat niemand bestrijdt dat er afzonderlijke voorkeuren zijn. Maar grosso modo kun je wel trends ontdekken, en die verschilt ook per leeftijd.

Maar dat jij net zo graag met een bostrol trouwt, dat maak je niemand wijs. Niet iedereen houdt van het standaardideaal, en de een is losser dan de ander waar het gaat om uiterlijk voorkomen, maar het ontkennen van het bestaan van een standaardideaal zou een beetje raar zijn.
Doe ik toch ook helemaal niet
ik zeg enkel dat ik het onzin vind dat kort haar ALTIJD lelijker is dan lang haar.
Dat is wat sommigen hier zeggen namelijk.
Lang haar is alleen dan mooier als het haar mooi ís

Dat je je voorkeur hebt is logisch, dat je een ideaal beeld hebt ook, maar stellen dat je nooit op een vrouw zou vallen puur en alleen vanwege haar korte haar
pi_24102725
Milagro vervalt haast tot, "Als het mooi is dan is het mooi". Mooi blauw is inderdaad niet lelijk. Het gaat hier over gemiddelden, niet over uitzonderingen waar je het de hele tijd over hebt. Sommige mannen kunnen het zelfs op een geit, nou vraag ik je...
pi_24102738
Ik heb milagro ook nergens zien posten dat uiterlijk er helemaal niet toe doet, wel dat vrouwen met kort haar ook bijzonder en aantrekelijk kunnen zijn. En daar ben ik het helemaal mee eens.
pi_24102772
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:57 schreef Speth het volgende:

[..]

mooi zo, dus t gaat er goed mee?
pi_24102799
quote:
Op maandag 20 december 2004 15:17 schreef 205_Lacoste het volgende:
Milagro vervalt haast tot, "Als het mooi is dan is het mooi". Mooi blauw is inderdaad niet lelijk. Het gaat hier over gemiddelden, niet over uitzonderingen waar je het de hele tijd over hebt. Sommige mannen kunnen het zelfs op een geit, nou vraag ik je...
nee, jij kan niet lezen, echt

ik zeg nogmaals dat kort haar SOMS een betere optie is, en dat dus lang haar SOMS gewoon niet mooi is, omdat het daar dan dun slap futloos haar betreft, wat er een stuk voller en levendiger uitziet wanneert kort(er) geknipt.

sommigen hier lijken te stellen dat lang haar ALTIJD mooier is, en dat bestrijd ik.

ik heb het nergens over een ideaalbeeld, of een voorkeur die niet zou mogen
pi_24102840
quote:
ik heb het nergens over een ideaalbeeld, of een voorkeur die niet zou mogen
lijkt toch een beetje tegenstrijdig met
quote:
Dat je je voorkeur hebt is logisch, dat je een ideaal beeld hebt ook, maar stellen dat je nooit op een vrouw zou vallen puur en alleen vanwege haar korte haar
Ik kan er niets aan doen, maar ik kan het me gewoon echt niet voorstellen dat ik op een meid met kort haar val, dat is dus mijn persoonlijke voorkeur

Los daarvan staat het feit dat mannen over het algemeen lang haar prefereren.
  maandag 20 december 2004 @ 15:27:09 #277
8369 speknek
Another day another slay
pi_24102844
quote:
Op maandag 20 december 2004 15:13 schreef milagro het volgende:
Doe ik toch ook helemaal niet
ik zeg enkel dat ik het onzin vind dat kort haar ALTIJD lelijker is dan lang haar.
Dat is wat sommigen hier zeggen namelijk.
Lang haar is alleen dan mooier als het haar mooi ís
Objectief heb je gelijk, maar het gaat over smaak, wat vaak vooral subjectivistisch is. Objectief gezien past op een klein meisje met smalle schouders beter kleinere borsten, maar wanneer een man nou eenmaal van grote borsten houdt heeft hij het er best voor over dat het kleine meisje grote prammen heeft, ookal is het objectief gezien minder mooi. Liever dan kleinere borsten nog wel.
pi_24102917
quote:
Op maandag 20 december 2004 15:26 schreef Speth het volgende:

[..]

lijkt toch een beetje tegenstrijdig met
[..]

Ik kan er niets aan doen, maar ik kan het me gewoon echt niet voorstellen dat ik op een meid met kort haar val, dat is dus mijn persoonlijke voorkeur

Los daarvan staat het feit dat mannen over het algemeen lang haar prefereren.
je valt toch op het totaal, niet alleen het haar
dat bedoel ik.

ik heb ook een ideaalbeeld, maar als een man op 1 puntje in het uiterlijk te kort schiet, als je dat zo wilt noemen, dan is hij niet per definitie kansloos
die vent is toch niet dat ene minpuntje alleen?

zou wat zijn zeg, als je vriendin d'r haar kort knipt, knap je dan meteen af?
nee, toch, nou dan.

tuurlijk zullen je ogen eerder naar langharige dames kijken, maar je gaat me toch niet vertellen dat een hele leuke meid , leuke babbel, leuk figuur, aardig en intelligent, afvalt puur en alleen vanwege haarlengte
pi_24102937
De pot (kortharig?) verwijt de ketel dat hij zwart ziet Dat ik zeg dat er uitzonderingen zijn staat gelijk aan het "soms" dat jij gebruikt, dat heb je nog niet erg door zo lijkt het. Dit topic gaat over het feit dat men kort haar over het algemeen niet zo mooi vindt bij vrouwen. Je kan dus een hoop gaan bestrijden, maar de TT vraagt niet om je vrouwelijke mening.

Het is ook helemaal niet interessant om over de uitzonderingen te praten in dezen, dan sla je namelijk geheel de plank mis. En voor de zoveelste maal, het zijn de uitzonderingen die de regel bevestigen. Elke discussie zou dan namelijk ontkracht kunnen worden door de uitzonderingen.

Hypothetisch gezegd:
"Het is zaak om de allochtonen te laten inburgeren". De reden is duidelijk, het gros past zich niet zelf aan. Dan kom jij met de melding, maar Mohammed om de hoek past zich perfect aan. Oooh, ja nee inderdaad, nu is integreren volledig overbodig.
pi_24102982
quote:
zou wat zijn zeg, als je vriendin d'r haar kort knipt, knap je dan meteen af?
nee, toch, nou dan.
Jawel.

Als je met afknappen tenminste bedoelt dat ik het lelijk zou vinden en boos op 'r zou worden.

[ Bericht 21% gewijzigd door Speth op 20-12-2004 15:41:01 ]
pi_24103017
quote:
Op maandag 20 december 2004 15:27 schreef speknek het volgende:

[..]

Objectief heb je gelijk, maar het gaat over smaak, wat vaak vooral subjectivistisch is. Objectief gezien past op een klein meisje met smalle schouders beter kleinere borsten, maar wanneer een man nou eenmaal van grote borsten houdt heeft hij het er best voor over dat het kleine meisje grote prammen heeft, ookal is het objectief gezien minder mooi. Liever dan kleinere borsten nog wel.
Dat begrijp ik.
Maar je valt toch niet op die tieten an sich anders zou het dus niet uitmaken hoe de rest eruit ziet
Dát bedoel ik.
Een meisje is niet alleen die tieten of dat haar
Dat je de voorkeur hebt, nogmaals, logisch, maar ik heb het dus over de volgende stap, waarbij over het algemeen het uiterlijk, specifieke onderdelen daarvan er gewoon minder toe doen

Speth zegt dat hij nooit op een meisje met kort haar zou vallen, puur omdat ze kort haar heeft.
Daar mee maakt hij dat korte haar dus issue number one en dat vind ik vreemd.

Ik heb het niet over de dames waar je graag naar KIJKT, maar dames waar je mee verder wilt dan kijken en neuken voor een keertje
  maandag 20 december 2004 @ 15:38:16 #282
8369 speknek
Another day another slay
pi_24103025
quote:
Op maandag 20 december 2004 15:32 schreef milagro het volgende:
tuurlijk zullen je ogen eerder naar langharige dames kijken, maar je gaat me toch niet vertellen dat een hele leuke meid , leuke babbel, leuk figuur, aardig en intelligent, afvalt puur en alleen vanwege haarlengte
Op al die andere punten (afgezien van de babbel) kan ik ook op elk punt afzonderlijk afknappen.
pi_24103051
quote:
Op maandag 20 december 2004 15:35 schreef Speth het volgende:

[..]

Jawel.
en dan? maak je het uit? dwing je haar het te laten groeien of anders?

ik snap heus wel dat je lang haar mooier vindt, en dat de meeste mannen dat ws vinden.
nogmaals dat is mijn 'bezwaar' ook niet, helemaal niet zelfs, want ik heb tenslotte ook mijn voorkeuren.

ik zeg enkel dat kort haar soms mooier is, dan lang haar bij diezelfde vrouw
dat je liever de ene met lang haar ziet, dan die ander met kort, is wat anders en dat bedoel ik dus ook helemaal niet
  maandag 20 december 2004 @ 15:42:46 #284
8369 speknek
Another day another slay
pi_24103061
quote:
Op maandag 20 december 2004 15:37 schreef milagro het volgende:
Ik heb het niet over de dames waar je graag naar KIJKT, maar dames waar je mee verder wilt dan kijken en neuken voor een keertje
Als ik verder ga dan neuken voor een keertje, betekent dat dat ik er nog heel veel vaker tegenaan moet kijken, dan juist worden zulke issues belangrijk. Kijk er zullen altijd meisjes zijn die knapper zijn, maar ze moet toch wel goed in de richting van wat je leuk vindt zitten.
pi_24103090
quote:
en dan? maak je het uit? dwing je haar het te laten groeien of anders?
Wat ik precies zou doen weet ik ook niet.

In ieder geval zou ik het absoluut niet waarderen en dat ook duidelijk maken.
  maandag 20 december 2004 @ 15:47:46 #286
8369 speknek
Another day another slay
pi_24103103
quote:
Op maandag 20 december 2004 15:41 schreef milagro het volgende:
ik zeg enkel dat kort haar soms mooier is, dan lang haar bij diezelfde vrouw
dat je liever de ene met lang haar ziet, dan die ander met kort, is wat anders en dat bedoel ik dus ook helemaal niet
En dat is subjectivistisch.

En verreweg de meeste mannen prefereren lang haar, ookal is het vlassig, dun of met lelijke slagen erin, boven kort haar bij hetzelfde meisje. Puur en alleen omdat ze van lang haar houden.
pi_24103107

nooooooooo

dit moeten we hebben

pi_24103111
quote:
En verreweg de meeste mannen prefereren lang haar, ookal is het vlassig, dun of met lelijke slagen erin, boven kort haar bij hetzelfde meisje. Puur en alleen omdat ze van lang haar houden.
Precies
pi_24103137
quote:
Op maandag 20 december 2004 15:38 schreef speknek het volgende:

[..]

Op al die andere punten (afgezien van de babbel) kan ik ook op elk punt afzonderlijk afknappen.
okay dan
maar als een vent een leuk smoel heeft, leuk in de omgang is, gewoon helemaal leuk but one, dan zal iets veranderlijks als zijn haarlengte dus echt geen obstakel vormen, maar goed iedereen is anders, zullen we maar zeggen.

ik heb een ideaallijstje maar nog nooit een man getroffen die op alle punten 100% scoort
van te voren iemand uitsluiten om 1 uiterlijke eigenschap , is wmb dus onzinnig .

ik kan heel hard roepen dat een man donker haar móet hebben, de kans is er dat ik toch helemaal leip kan worden van een vent die dat dus niet heeft.
ik heb het dus over a priori uitsluiten
pi_24103139

Of dit
pi_24103161
Milagro negeert me

pi_24103200
quote:
Op maandag 20 december 2004 15:47 schreef speknek het volgende:

[..]

En dat is subjectivistisch.

Nou sorry die mannen ken ik niet
Echt niet, en nee, ik heb zelf geen kort haar dus ze zijn niet "aardig omdat ik het ben".

Ze hebben hetzelfde 'commentaar' als ik, als ze een meisje zien met dun piekerig vlassig haar : ze kan het beter laten knippen, dit is echt niets.
pi_24103221
quote:
Nou sorry die mannen ken ik niet
Als Speknek ook voor zichzelf spreekt ken je er nu twee.
pi_24103250
quote:
Op maandag 20 december 2004 15:55 schreef Speth het volgende:

[..]

Drie.
pi_24103316
quote:
Op maandag 20 december 2004 15:55 schreef Speth het volgende:

[..]

en dat is dus wat ik zei

jullie vinden lang haar ALTIJD mooier, puur omdat het lang is.
dat het eventueel dun is, slierterig, uitgedroogd en gespleten boeit niet.

dus wat is dan dat gelul over gemiddelden of uitersten
die doen er voor jullie helemaal niet toe, lang haar, in welke erbarmelijke staat ook, is mooier dan gezond glanzend kort haar.

nou, weten we dat ook weer
pi_24103531
quote:
jullie vinden lang haar ALTIJD mooier, puur omdat het lang is.
dat het eventueel dun is, slierterig, uitgedroogd en gespleten boeit niet.
Ik vind slierterig, uitgedroogd lang haar mooier dan gezond kort haar, ja. Dat wil niet zeggen dat ik dat slierterige haar mooi vind, maar het is beter dan kort.

Overigens begrijp ik je verwijzing naar gemiddelden en uitersten niet...? Wat heeft dat hier mee te maken?
pi_24103925
quote:
Op maandag 20 december 2004 15:49 schreef milagro het volgende:
ik kan heel hard roepen dat een man donker haar móet hebben, de kans is er dat ik toch helemaal leip kan worden van een vent die dat dus niet heeft.
ik heb het dus over a priori uitsluiten
Als ik die stellige uitspraken zie dan krijg ik de neiging om meewarig het (langharige ) hoofd te schudden. Ook ik heb wel degelijk een voorkeur qua lang haar, kleur haar (en eigenlijk zelfs oogkleur) maar het aantal relaties die ik heb gehad met vrouwen die aan al die zaken voldeden is op één vinger te tellen.

En dat was dan ook nog eens één van de kortstdurende relaties .

Het zegt gewoon niks wat dat betreft. Leuk meegenomen als je iemand treft die er aan voldoet, maar veel zwaarder til ik er niet aan.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_24104099
quote:
Op maandag 20 december 2004 16:17 schreef Speth het volgende:

[..]

Ik vind slierterig, uitgedroogd lang haar mooier dan gezond kort haar, ja. Dat wil niet zeggen dat ik dat slierterige haar mooi vind, maar het is beter dan kort.

Overigens begrijp ik je verwijzing naar gemiddelden en uitersten niet...? Wat heeft dat hier mee te maken?
Ik verwijs ernaar omdat 1 vd heren hier er mee aan kwam zetten

Dit "Ik vind slierterig, uitgedroogd lang haar mooier dan gezond kort haar, ja. " is voor mij iig lachwekkend , sorry hoor

Maar ja, iedere gek zijn gebrek, zo zij het
pi_24104178
quote:
Op maandag 20 december 2004 16:47 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Als ik die stellige uitspraken zie dan krijg ik de neiging om meewarig het (langharige ) hoofd te schudden. Ook ik heb wel degelijk een voorkeur qua lang haar, kleur haar (en eigenlijk zelfs oogkleur) maar het aantal relaties die ik heb gehad met vrouwen die aan al die zaken voldeden is op één vinger te tellen.

En dat was dan ook nog eens één van de kortstdurende relaties .

Het zegt gewoon niks wat dat betreft. Leuk meegenomen als je iemand treft die er aan voldoet, maar veel zwaarder til ik er niet aan.
Kijk, hier een meneer die lang haar dus wél kan hebben
Ja, ik zie al, ik ontmoet een vent op werk, kan er ontzettend mee lachen, goed mee praten, hij ziet er alles behalve verkeerd uit, het klikt op alle fronten, we belanden na een zeer gezellig afdelingsuitje in een nog gezelliger intiemere ambiance, vuurwerk, sterren, alles helemaal top en dan zeg ik "maar je hebt geen donker haar , dus tot hier en niet verder, sorry, het was leuk, maar ja die haarkleur, hè "

pi_24104267
quote:
Op maandag 20 december 2004 17:02 schreef milagro het volgende:

[..]

Kijk, hier een meneer die lang haar dus wél kan hebben
Ja, ik zie al, ik ontmoet een vent op werk, kan er ontzettend mee lachen, goed mee praten, hij ziet er alles behalve verkeerd uit, het klikt op alle fronten, we belanden na een zeer gezellig afdelingsuitje in een nog gezelliger intiemere ambiance, vuurwerk, sterren, alles helemaal top en dan zeg ik "maar je hebt geen donker haar , dus tot hier en niet verder, sorry, het was leuk, maar ja die haarkleur, hè "

Gelukkig maak ik nog een kans bij Milagro .

.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_24104280
Ik zal het dan maar even zeggen, vrouwen met kort haar zien er niet uit. Het is totaal niet sexy. Daarom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')