Ik hoor vaak dat mannen het niet mooi vinden.
Wat is er eigenlijk mis mee? Kan je met kort haar niet echt vrouw zijn of zo? En waarom dan niet?
(Postinggirl heeft wel lang haar, maar toch.)
Zal wel iets met oerinstincten te doen hebben denk ik.
Persoonlijk vind ik een vrouw met lang haar ook veel "vrouwelijker" dan een met kort haar, maar ja, das natuurlijk per mens verschillend.
Mijn vriendin had eerst lang haar, en heeft het vorige maand kort laten knippen. Ondanx dat ze nog steeds dezelfde is, en ondanks dat ze nog even mooi is, mis ik toch iets, iets dat niet goed te verklaren is.
Zal toch wel met instinct te maken hebben imho.
Cultuur, natuur? Geen idee
Kort haar staat wat agressiever en een vrouw met zo'n uitstraling kan heel aantrekkelijk zijn, maar ik denk dat de meeste mannen toch voor 'natural beauty' gaan.
just my 2 cents.
Nou kan ik een vooroordelerig verhaal op schrijven dat vooral oudere vrouwen er jonger en dus mooier uit zien met kort haar, en dat lang haar vooral goed staat bij dames met een 'lekker figuur', maar ook dat is absoluut niet alleszeggend. Sterker nog, voor iemand anders kan het totaal anders zijn. Nog sterker: ik weet het zeker.
Je kan beter zelf in de spiegel kijken en zelf zeggen of het wel/niet mooi is. Als je tevreden bent, niks aan doen.
En de mensen die graag ongevraagd commentaar geven op andermans uiterlijk zijn meestal bevooroordeeld over een bepaalde uiterlijke norm. Meestal als trend ingezet door bekende modellen en/of filmsterren. Nounou, wat een eigen mening is dat.
Ikzelf ben er inmiddels achter dat iedereen die eens echt lacht, op dat moment even het mooiste is wat er rondloopt. En dan let ik echt niet meer op het haar ofzo.
nee over het algemeen geld de regel dat een vrouw gewoon lang haar moet hebben, punt uit.
nee kort haar doet mij helemaal niks.....
quote:Aan het lange haar kan je een vrouw makkelijker je hol inslepen.
Op dinsdag 04 juni 2002 08:33 schreef Tjabbo het volgende:
Het is eigenlijk persoonlijk of je kort haar mooi vind of niet, toch schijnen idd. mannen lang haar mooier te vinden dan kort haar.Zal wel iets met oerinstincten te doen hebben denk ik.
(Flauw grapje, las ik ooit ergens in een blad.)
Kort haar kan ook mooi zijn
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 08:42 schreef postinggirl het volgende:[..]
Aan het lange haar kan je een vrouw makkelijker je hol inslepen.
![]()
(Flauw grapje, las ik ooit ergens in een blad.)
quote:Het is niet mooi, niet vrouwelijk en niet aantrekkelijk.
Op dinsdag 04 juni 2002 08:04 schreef postinggirl het volgende:Wat is er eigenlijk mis mee?
quote:Het was niet direct of het je wat uitmaakt. maar weer waarom 'in het algemeen' vrouwen met lang haar mooier worden gevonden dan vrouwen met kort haar.
Op dinsdag 04 juni 2002 09:07 schreef Dirty_Harry het volgende:
Kort of lang maakt mij echt helemaal niets uit (zolang het maar niet standje 2 op de tondeuse is). Belangrijker vindt ik dat het goed verzorgt is....
I guess shorthaired ladies seem to be harder to get.
Over dat oerinstinct: Indien een vrouw kort haar heeft, nemen we haar gewoon over de schouder
(bij tegenstribbelen eerst even 'verdoven' met de welbekende knuppel... )
Ach en als ze maar kan koken.
Smaken verschillen, niks mis mee toch?
quote:Lang haar valt gewoon veel meer op en trekt daardoor veel meer aandacht, als jij aan een kant van een groot plein loopt en aan de andere kant loopt een langharige blondine dan valt jou(mij) dat meteen op. Loopt op dezelfde plaats een kortharige brunnete dan is de kans dat jij(ik) dat ziet veel kleiner. (daarom vallen veel mannen ook op blondjes(volgens mij theorie dan
Op dinsdag 04 juni 2002 09:09 schreef Roonaan het volgende:[..]
Het was niet direct of het je wat uitmaakt. maar weer waarom 'in het algemeen' vrouwen met lang haar mooier worden gevonden dan vrouwen met kort haar.
Dus zijn ze niet zozeer harder to get, maar harder to spot...
(en het is ook wel lekker dat je je in bed kan omdraaien zonder dat er een oerschreeuw van pijn naast je klinkt. )
Ik vergelijk het met mezelf; bij mij staan lange haren ook niet.
quote:En waarom valt ze je op dan? omdat ze mooier is ofzo? (dat was toch de vraag van het topic, wat maakt lang haar mooier??) Mijn antwoord was dat mannen vrouwen met lang haar eerder in bed denken te kunnen praten.
Op dinsdag 04 juni 2002 09:18 schreef Dirty_Harry het volgende:[..]
Lang haar valt gewoon veel meer op en trekt daardoor veel meer aandacht, als jij aan een kant van een groot plein loopt en aan de andere kant loopt een langharige blondine dan valt jou(mij) dat meteen op. Loopt op dezelfde plaats een kortharige brunnete dan is de kans dat jij(ik) dat ziet veel kleiner. (daarom vallen veel mannen ook op blondjes(volgens mij theorie dan
))...
Dus zijn ze niet zozeer harder to get, maar harder to spot...
Hmm misschien komt dat wel omdat me vriendin ook kort haar heeft.
quote:En heb je ook nog antwoord op de vraag waarom vrouwen met lang haar 'over het algemeen' mooier worden gevonden dan vrouwen met kort haar?
Op dinsdag 04 juni 2002 09:20 schreef Draakje1980 het volgende:
Vrouwen met kort haar is niks mis mee.Hmm misschien komt dat wel omdat me vriendin ook kort haar heeft.
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 08:11 schreef Yalhambra het volgende:
Nee idd, absoluut geen probleem met kort haar. Ik vind alleen niet bij iedereen mooi
quote:kwestie van simpele lichtreflectie, blondhaar weerkaatst meer licht dan zwart haar.... en valt dus sneller op...
Op dinsdag 04 juni 2002 09:19 schreef Roonaan het volgende:[..]
En waarom valt ze je op dan? omdat ze mooier is ofzo? (dat was toch de vraag van het topic, wat maakt lang haar mooier??) Mijn antwoord was dat mannen vrouwen met lang haar eerder in bed denken te kunnen praten.
quote:en blond lang haar is dan het ultieme weerkaatsingseffect? het zal wel.
Op dinsdag 04 juni 2002 09:21 schreef Dirty_Harry het volgende:[..]
kwestie van simpele lichtreflectie, blondhaar weerkaatst meer licht dan zwart haar.... en valt dus sneller op...
quote:Te veel naar "HUNTER" gekeken?
Op dinsdag 04 juni 2002 09:18 schreef bmaniac het volgende:
...
Kort haar works for me!
...
quote:En we komen weer op die oerdingen. heerlijk toch.
en het is ook wel lekker dat je je in bed kan omdraaien zonder dat er een oerschreeuw van pijn naast je klinkt.)
quote:Geen "Hunter" gezien...was bezig een bizon te schilderen in mijn grot
Op dinsdag 04 juni 2002 09:23 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Te veel naar "HUNTER" gekeken?
[..]En we komen weer op die oerdingen. heerlijk toch.
De man is onderontwikkeld....
* Forau_Diavolina zijn vriendin heeft ook kort haar
quote:Works for me...
Op dinsdag 04 juni 2002 09:34 schreef bmaniac het volgende:[..]
Geen "Hunter" gezien...was bezig een bizon te schilderen in mijn grot
quote:Nee ik vind het gewoon niet mooi.
Op dinsdag 04 juni 2002 09:09 schreef Roonaan het volgende:
quote:Ik vind zwart haar juist veel mooier. Gewoon een kwestie van smaak.
Op dinsdag 04 juni 2002 09:21 schreef Dirty_Harry het volgende:[..]
kwestie van simpele lichtreflectie, blondhaar weerkaatst meer licht dan zwart haar.... en valt dus sneller op...
quote:Dat heeft die van mij dus wel gedaan
Op dinsdag 04 juni 2002 10:23 schreef Ron_Jeremy het volgende:[..]
Nee ik vind het gewoon niet mooi.
Lang haar is juist supervrouwelijk. Het ziet er erg mooi uit. Mijn meisje heeft echt mooi lang zwart haar met golven erin, ik moet er niet aan denken dat ze dat afknipt tot een kort koppie..
En waag het dan niet te zeggen "Zie je wel, ik had het toch gezegd", ow man. dan krijg je toch op je flikker.
[Dit bericht is gewijzigd door Tjabbo op 04-06-2002 10:34]
Daarbij nog het ervarings feit dat op het moment dat een vrouw haar haar kort knipt ze meestal haar beste tijd wel heeft gehad.
Het haar hoeft trouwens niet perse heel lang te zijn, zolang je er maar mee kunt tutten (staartje, opsteken, etc)is het goed.
quote:*Agrees*
Op dinsdag 04 juni 2002 18:58 schreef Aernout het volgende:
Lang haar vind ik meestal mooier en vrouwelijker. Vergeet niet dat haar een belangrijke rol speelt in het spel van verleiding (vrouwen doen bewust en onbewust allerlei dingen met hun haar als ze een jongen leuk vinden).
Waarschijnlijk niks, maar ik vind lang haar mooier. Pas op latere leeftijd vind ik dat kort haar bij een vrouw staat.
Lang haar heeft "iets" ze kan het bijvoorbeeld voor haar ogen laten hangen en er dan heel geil doorheen kijken. Dat kan bij kort haar niet. Al zit lang haar soms wel in de weg
quote:In mijn ogen niets mis mee.
Op dinsdag 04 juni 2002 08:04 schreef postinggirl het volgende:
De reacties in het topic in Babes & Hunks op de vrouwen met kort haar zijn nou niet laaiend enthousiast.
Wat is er eigenlijk mis mee?
quote:En bedankt Aernout.
Op dinsdag 04 juni 2002 18:58 schreef Aernout het volgende:
Daarbij nog het ervarings feit dat op het moment dat een vrouw haar haar kort knipt ze meestal haar beste tijd wel heeft gehad.
* Barb heeft sinds een week weer kort haar.
quote:Tssk Jah bedankt hé Aernout
Op dinsdag 04 juni 2002 22:06 schreef Barb het volgende:[..]
En bedankt Aernout.
* Barb heeft sinds een week weer kort haar.
Oude topic, maar ik begrijp gewoon niet dat vrouwen dit niet begrijpen. Kort haar bij vrouwen is altijd lelijk. In mijn projectgroep heeft een meisje haar haar ook kort geknipt... Ik heb gewoon medelijden met haar vriend. Ik ken geen enkele gozer die kort haar bij vrouwen mooi vindt. Geen enkele.quote:Wat is er eigenlijk mis mee? Kan je met kort haar niet echt vrouw zijn of zo? En waarom dan niet?
Dit is de reden dus niet. De reden is dat we het spuuglelijk vinden. Vooral als het ook nog eens geverfd is.quote:Mijn antwoord was dat mannen vrouwen met lang haar eerder in bed denken te kunnen praten.
Je was er eentje vergeten.quote:Op maandag 20 december 2004 10:27 schreef W1ZZ het volgende:
Om maar even lekker kort door de bocht te gaan, ik heb graag een relatie met een vrouw.
Daarnaast krijg ik bij kort haar het volgende beeld (al dan niet gevoed door good old Youp):
-man & vrouw ontmoeten elkaar
-vinden elkaar leuk en gaan trouwen
-vrouw denkt, mooi: man aan de haak geslagen, haar kan eraf.
- trainingsbroek, slippers en t-shirt worden standaardkledij..
-vrouw lelijk
-man fucked
quote:Op zondag 19 december 2004 20:56 schreef Speth het volgende:
[..]
Oude topic, maar ik begrijp gewoon niet dat vrouwen dit niet begrijpen. Kort haar bij vrouwen is altijd lelijk. In mijn projectgroep heeft een meisje haar haar ook kort geknipt... Ik heb gewoon medelijden met haar vriend. Ik ken geen enkele gozer die kort haar bij vrouwen mooi vindt. Geen enkele.
Hoe komen vrouwen erop om dit te doen? Wat beweegt ze ertoe? Zien ze zelf niet dat het niet staat?
[..]
Dit is de reden dus niet. De reden is dat we het spuuglelijk vinden. Vooral als het ook nog eens geverfd is.
Tja simpel, bij oudere vrouwen wordt het haar vaak dunner, dus staat lang haar meestal niet meer. Kort haar 'hoort' dus bij ouwe taarten. Wat wij willen is een lekkere jonge chick die vruchtbaarheid uitstraaltquote:Op dinsdag 4 juni 2002 08:04 schreef postinggirl het volgende:
Ja. En alle korte kapsels zijn hetzelfde, hè?quote:Op maandag 20 december 2004 10:51 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Tja simpel, bij oudere vrouwen wordt het haar vaak dunner, dus staat lang haar meestal niet meer. Kort haar 'hoort' dus bij ouwe taarten. Wat wij willen is een lekkere jonge chick die vruchtbaarheid uitstraalt![]()
Dat is niet echt kort. Maar halflangquote:
Jij hebt dus een vriendin met kort haarquote:Op maandag 20 december 2004 10:52 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja. En alle korte kapsels zijn hetzelfde, hè?
Sjongejongejonge....
V.
dan ken je ws niet veel gozersquote:Op zondag 19 december 2004 20:56 schreef Speth het volgende:
Oude topic, maar ik begrijp gewoon niet dat vrouwen dit niet begrijpen. Kort haar bij vrouwen is altijd lelijk. In mijn projectgroep heeft een meisje haar haar ook kort geknipt... Ik heb gewoon medelijden met haar vriend. Ik ken geen enkele gozer die kort haar bij vrouwen mooi vindt. Geen enkele.
Nee, halflang haarquote:Op maandag 20 december 2004 10:57 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Jij hebt dus een vriendin met kort haar
Ja, da's allemaal halflang haar...quote:Op maandag 20 december 2004 10:57 schreef 205_Lacoste het volgende:
Verbal... je post steeds halflang haar, maak eens een goed punt
als je dat al halflang noemt...quote:Op maandag 20 december 2004 10:57 schreef 205_Lacoste het volgende:
Verbal... je post steeds halflang haar, maak eens een goed punt
Je hebt gelijk, maar dit was om het haargedeelte te accentuerenquote:
Het hangt er een beetje tussen, maar het is niet wat de TS bedoelt met 'kort haar' vermoed ik. Helaas kan ik de eerste pagina niet openen omdat m'n IE moeilijk doet, dus ik vaar even op m'n gevoelquote:
Precies...quote:
helaas, op pagina 1 staat gen definitie van kort haarquote:Op maandag 20 december 2004 11:03 schreef 205_Lacoste het volgende:
Het hangt er een beetje tussen, maar het is niet wat de TS bedoelt met 'kort haar' vermoed ik. Helaas kan ik de eerste pagina niet openen omdat m'n IE moeilijk doet, dus ik vaar even op m'n gevoel
Kort haar is zoals het plaatje waar ik naar toe link een paar posts omhoog.
Vraag het eens aan een meisje met die lengte haar. Die zal echt niet zeggen dat ze halflang haar heeft, hoor.quote:Op maandag 20 december 2004 11:03 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Het hangt er een beetje tussen, maar het is niet wat de TS bedoelt met 'kort haar' vermoed ik.
Nee, een lelijk puisterig mokkel is ineens mooi met lang haar, wou je zeggenquote:Op maandag 20 december 2004 11:06 schreef DJ-Maurits het volgende:
Heel leuk Verbal... idd allemaal prachtige vrouwen met een semi-kort koppie. Deze vrouwen zien er nog goed uit in een jutezak, dat wil dan toch niet zeggen dat een jutezak zo geweldig staat?
Zie mijn post hierboven. De voorbeelden die ik post zijn van vrouwen die ik met kort haar mooier vind. Met lang haar vind ik ze, ondanks onbetwiste schoonheid, minder interessant.quote:Op maandag 20 december 2004 11:09 schreef speknek het volgende:
Kijk, je kunt wel fotomodellen met kort haar gaan posten, maar post ze dan ook in dezelfde positie met lang haar.
wie ben jij om te bepalen waar het hier om gaat?quote:Op maandag 20 december 2004 11:46 schreef 205_Lacoste het volgende:
De gemiddelde man (het gros) vindt de gemiddelde vrouw met kort haar onaantrekkelijk, daar gaat het hier om.
Je hebt gelijk, het gaat inderdaad om alle zeldzaam mooie vrouwen met kort haar, waar iedere man wel een stijve van krijgt!quote:Op maandag 20 december 2004 11:51 schreef Abbadon het volgende:
wie ben jij om te bepalen waar het hier om gaat?![]()
quote:Op maandag 20 december 2004 11:54 schreef 205_Lacoste het volgende:
Je hebt gelijk, het gaat inderdaad om alle zeldzaam mooie vrouwen met kort haar, waar iedere man wel een stijve van krijgt!
Haha...quote:Op maandag 20 december 2004 12:06 schreef 205_Lacoste het volgende:
Lopen we hier al warm voor heren?
Dit is natuurlijk een drogreden van de bovenste plank, en ik acht je slim genoeg om dat in te zien.quote:Op maandag 20 december 2004 11:07 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, een lelijk puisterig mokkel is ineens mooi met lang haar, wou je zeggen
My thoughts exactly.quote:Op maandag 20 december 2004 11:06 schreef DJ-Maurits het volgende:
Heel leuk Verbal... idd allemaal prachtige vrouwen met een semi-kort koppie. Deze vrouwen zien er nog goed uit in een jutezak, dat wil dan toch niet zeggen dat een jutezak zo geweldig staat?
Ik weet zeker dat ze met lang haar nóg knapper zijn.....
Precies, als je die korte koppies al half lang noemtquote:Op maandag 20 december 2004 11:00 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja, da's allemaal halflang haar...
Halflang is nog altijd riant op de schouders, hoor.
V.
Maar waarom doen ze het dan? Er zullen ook wel vrouwen zijn die nog steeds wel een beetje knap zijn als ze met een drol op hun hoofd rondlopen. Kort haar wordt door de meeste mannen als onnatuurlijke, lelijke unisex beschouwd dat gewoon nooit mooier is dan een stel flinke neukteugels.quote:Het zijn vaak juist de hele mooie bekkies die kort haar kunnen hebben
Omdat ze het MOOI vinden, DUH!!!!!quote:Op maandag 20 december 2004 13:01 schreef Speth het volgende:
[..]
Maar waarom doen ze het dan? Er zullen ook wel vrouwen zijn die nog steeds wel een beetje knap zijn als ze met een drol op hun hoofd rondlopen. Kort haar wordt door de meeste mannen als onnatuurlijke, lelijke unisex beschouwd dat gewoon nooit mooier is dan een stel flinke neukteugels.
Overigens vind ik kort haar bij mannen ook lelijk, maar dat is om een andere reden.
Je zou eens naar je eigen rotkop moeten kijken...quote:Op maandag 20 december 2004 10:41 schreef 205_Lacoste het volgende:
Dit is er mis met kort haar
[Centraal] Ik wil mijn haar langer laten groeien # 19 ,post uit andere thread dusI rest my case
Ja en Lacoste post alleen maar dames die er na een driedubbele make over nog niet uit zouden zienquote:Op maandag 20 december 2004 12:10 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk een drogreden van de bovenste plank, en ik acht je slim genoeg om dat in te zien.
Het lijkt me dat geen enkele vrouw (behalve lesbiennes... hmm...) onverschillig tegenover de mening van mannen staat. Feministische utopie.quote:Omdat ze het MOOI vinden, DUH!!!!!
Als vrouwen alles alleen zouden doen opdat het bij mannen in de smaak valt, terwijl ze het zelf liever anders zouden doen, zouden ze weer neergezet worden als afhankelijke behaagzieke wezentjes.
Ik ervaar iets heel anders. Lang haar bij mannen is wellicht meer bevolkingsgroep gebonden, maar ik moet me ernstig vergissen, of 90% van de meiden die er voor mij toe doen vinden lang mooier dan kort.quote:De meeste vrouwen vinden lang haar bij een vent drie keer niks, knip jij het dan nu ook meteen maar kort
Dat zijn dan vrouwen.quote:Ontopic : Ik heb dus idd kort haar zoals je kan zien als je op de link hierboven klikt...maar goed. Ik krijg van iedereen de reactie dat het leuker staat dan lang haar.
Ik moet je teleurstellen, maar dat zal aan onze mening niets veranderen. Sterker nog...quote:Overigens, ik heb een lange mat in mijn nek, dat zie je op die foto niet
Ga jij je mond eens even spoelen, het is dat ik nu even geen camera hebquote:Speth heeft nog kort haar
De foto's die je post van cameron en paris zijn halflang...en dat zal de dame in kwestie zelf ook zeggenquote:Op maandag 20 december 2004 11:06 schreef Verbal het volgende:
[..]
Vraag het eens aan een meisje met die lengte haar. Die zal echt niet zeggen dat ze halflang haar heeft, hoor.
Daarnaast zeur je om voorbeelden... ik heb een extreem duidelijk voorbeeld gegeven, maar daar reageer je weer niet op.
V.
Gaan we vriendelijkheden uitwisselen?quote:Op maandag 20 december 2004 13:08 schreef ivetje het volgende:
Je zou eens naar je eigen rotkop moeten kijken...
Je zegt hier zelf al dat mensen zoiets hebben van, neem maar kort haar want daar doe je tenminste wel wat mee bij gebrek aan beter. Je zou het lang kunnen laten groeien en dan eens stylen, ben benieuwd of ze dan nog zeggen dat het kort moet.quote:Ik krijg van iedereen de reactie dat het leuker staat dan lang haar. Vooral ook omdat ik er geen fuck mee doe als het lang is...
mijn vriend vind het ook gewoon leuk hoorquote:
Wat bedoel je met stylen?quote:Op maandag 20 december 2004 13:15 schreef 205_Lacoste het volgende:
Je zou het lang kunnen laten groeien en dan eens stylen, ben benieuwd of ze dan nog zeggen dat het kort moet.
Ten eerste reageer jij in dat topic helemaal niet op mijn kapsel maar op het hele plaatje, en daar ging het niet om!!quote:Op maandag 20 december 2004 13:15 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Gaan we vriendelijkheden uitwisselen?Door het plaatsen van een foto in het "ik wil mijn haar laten groeien" topic, vraag je om een reactie over je kapsel, die heb je gekregen. Dat je er niet mee overweg kan is jouw zaak.
[..]
Je zegt hier zelf al dat mensen zoiets hebben van, neem maar kort haar want daar doe je tenminste wel wat mee bij gebrek aan beter. Je zou het lang kunnen laten groeien en dan eens stylen, ben benieuwd of ze dan nog zeggen dat het kort moet.
leuk modelletje, of krullen ofzo. Er iets mee doenquote:
Ten eerste postte je het hele plaatje, niet alleen je kapsel. Dan kan je ook feedback verwachten op het geheel.quote:Ten eerste reageer jij in dat topic helemaal niet op mijn kapsel maar op het hele plaatje, en daar ging het niet om!!
Als vrouw zou je dat toch moeten wetenquote:
Oh? dat maak jij op uit een post waar niets anders instaat dan "quote:Op maandag 20 december 2004 13:19 schreef ivetje het volgende:
Ten eerste reageer jij in dat topic helemaal niet op mijn kapsel maar op het hele plaatje, en daar ging het niet om!!
ja, ik kan moeilijk alleen mijn haar posten hequote:Op maandag 20 december 2004 13:20 schreef Speth het volgende:
[..]
Ten eerste postte je het hele plaatje, niet alleen je kapsel. Dan kan je ook feedback verwachten op het geheel.
Ten tweede was ik het grondig met hem eens.
Ten derde... heb je er nou al iets aan gedaan?
Je mag mij ook afzeiken op m'n uiterlijk, daar geef ik niets om.quote:Op maandag 20 december 2004 13:23 schreef ivetje het volgende:
[..]
ja, ik kan moeilijk alleen mijn haar posten heMaar het gaat daar om kapsels, dan hoef je niet iemand af te gaan zeiken op het uiterlijk...Daarnaast, wat moet ik eraan doen...haar eraan plakken
Het feit dat je hier nog post getuigt daar niet van.quote:En ik vind het leuk, dus wat jullie zeggen kan me weinig boeien
Sorry, ik ben niet zo op de hoogte van al die termen. Maar ik begrijp t nuquote:Op maandag 20 december 2004 13:21 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Als vrouw zou je dat toch moeten wetenAls je opstaat dat je met de föhn door je haar gaat, een juist model er in probeert te krijgen. Misschien zelfs wat stylingproducten gebruiken in dien nodig. Dus niet opstaan en vervolgens een staartje in, of nog ergen niets mee doen, en klaar.
föhnen is slecht voor je haar, gaat het dood van en krijg je gespleten haarpuntenquote:Op maandag 20 december 2004 13:21 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Als vrouw zou je dat toch moeten wetenAls je opstaat dat je met de föhn door je haar gaat, een juist model er in probeert te krijgen. Misschien zelfs wat stylingproducten gebruiken in dien nodig. Dus niet opstaan en vervolgens een staartje in, of nog ergen niets mee doen, en klaar.
ik kom op voor het korte haar bij de vrouw. Het slaat nergens op dta een vrouw per definitie lelijk is als ze kort haar heeft. Ik ben ook lelijk als ik lang haar heb hoor...quote:Op maandag 20 december 2004 13:25 schreef Speth het volgende:
[..]
Je mag mij ook afzeiken op m'n uiterlijk, daar geef ik niets om.
[..]
Het feit dat je hier nog post getuigt daar niet van.
Kom op zeg. Dat moet je niet zeggen.quote:Op maandag 20 december 2004 13:27 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ik ben ook lelijk als ik lang haar heb hoor...
Groeit jouw haar niet?quote:Daarnaast, wat moet ik eraan doen...haar eraan plakken
Perhaps, toch hoef je niet zo te overdrijven door ook nog eens kort haar te nemen...quote:Ik ben ook lelijk als ik lang haar heb hoor...
uhhm schoolbank.nl?? internet is een openbare gelegenheid, als jij er voor kiest om jezelf daar zo op te zetten is das dein problem!quote:Op maandag 20 december 2004 13:28 schreef ivetje het volgende:
[..]
foto's posten zonder toestemming...denk dat jij een ban gaat krijgen
inderdaad.. mensen die ZELF hun foto's op internet zettten en dan zeiken als ze ze terug zienquote:Op maandag 20 december 2004 13:31 schreef ASroma het volgende:
[..]
uhhm schoolbank.nl?? internet is een openbare gelegenheid, als jij er voor kiest om jezelf daar zo op te zetten is das dein problem!![]()
Ach, als dat is wat ze willen horen...mijn ouders lopen te zeiken als ik lang haar heb, van mijn vriend mocht ik het eigenlijk niet afknippen maar toch gedaan en nu vind ie het toch wel ok. Nu zit iedereen weer te zeiken over kort haar...het is toch nooit goed wat je doet. En dat is wat ze wilden horen toch, dat ik lelijk benquote:Op maandag 20 december 2004 13:28 schreef Nouk het volgende:
[..]
Kom op zeg. Dat moet je niet zeggen.
Daarom moet je ze toch die lol niet gunnen. En dit kapsel kan je wel iets leuker nog maken denk ik. Als je er gewoon van die shaper in doet ipv gel, en het bovenop wat door de war gooit (a la Kim Lee Ann) en dan een dikke mat laat groeien, staat onwijs hip.quote:Op maandag 20 december 2004 13:33 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ach, als dat is wat ze willen horen...mijn ouders lopen te zeiken als ik lang haar heb, van mijn vriend mocht ik het eigenlijk niet afknippen maar toch gedaan en nu vind ie het toch wel ok. Nu zit iedereen weer te zeiken over kort haar...het is toch nooit goed wat je doet. En dat is wat ze wilden horen toch, dat ik lelijk ben
Maar goed, ik ben inmiddels ook niet meer zo blij met mijn korte haar want ik kan er weinig mee...alleen lang laten groeien is weer zo moeilijk met die verdomde tussenlengte die je krijgt
dan nog mag jij geen foto's posten zonder mijn toestemming van mij!quote:Op maandag 20 december 2004 13:31 schreef ASroma het volgende:
[..]
uhhm schoolbank.nl?? internet is een openbare gelegenheid, als jij er voor kiest om jezelf daar zo op te zetten is das dein problem!![]()
het is al rood en heb al een matquote:Op maandag 20 december 2004 13:35 schreef Nouk het volgende:
[..]
Daarom moet je ze toch die lol niet gunnen. En dit kapsel kan je wel iets leuker nog maken denk ik. Als je er gewoon van die shaper in doet ipv gel, en het bovenop wat door de war gooit (a la Kim Lee Ann) en dan een dikke mat laat groeien, staat onwijs hip.
Voorstander hm? Ik vind gewoon dat iedereen vooral z'n haar moet doen zoals ie t leuk vindquote:Op maandag 20 december 2004 13:37 schreef Dawnbreaker het volgende:
sorry Nouk of Ivetje... jullie zijn misschien meer voorstanders van kort haar maar het model van Kim Lian vind ik toch wel erg lesbo uitzien...
Nee, jouw jutenzak is de drogreden, ik trek die vergelijking doorquote:Op maandag 20 december 2004 12:10 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk een drogreden van de bovenste plank, en ik acht je slim genoeg om dat in te zien.
ben jij dat dan?quote:Op maandag 20 december 2004 13:36 schreef ivetje het volgende:
[..]
dan nog mag jij geen foto's posten zonder mijn toestemming van mij!
hij waant al rond op fok, dus blijkbaar heb je wel toestemming gegeven. Zodra ie op het internet verschijnt heb je toestemming gegeven.quote:Op maandag 20 december 2004 13:36 schreef ivetje het volgende:
[..]
Nee, hoor dat lijkt het niet alleen. Een mat zou het alleen erger maken.quote:het is al rood en heb al een mat Maar goed, dat zie je dus niet op die foto en daarom is het een beetje een suf kapsel lijkt het...
is dit tof:quote:Op maandag 20 december 2004 13:38 schreef Nouk het volgende:
[..]
Voorstander hm? Ik vind gewoon dat iedereen vooral z'n haar moet doen zoals ie t leuk vind. En dat je Kim Lee Ann echt lesbo vind uitzien, wow, ik vind het juist onwijs tof.
Ik vrees van wel... dat is hetzelfde dat ik op google die vrouwen ben tegengekomen met kort haar waar ik een foto van plaats. Als hij uit je fotoboek zou linken dan zou er wat aan gedaan kunnen worden, anders niet.quote:Op maandag 20 december 2004 13:36 schreef ivetje het volgende:
[..]
van playboy mag je ook niet linken...quote:Op maandag 20 december 2004 13:39 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
ben jij dat dan?
maargoed terzake, als jij je foto OPENBAAR plaatst mag je die zeker weten linken..
zelfs al ga je ermee na de politie, dan nog kun je er niets aan doen.
op VK stond eergisteren een soortgelijk stukje..
de politie zei toen letterlijk "wij houden ons niet bezig met dit soort onzin"
![]()
ik heb em daar zelf gepost ja! geef ik jou nog geen toestemming om hem ook te posten.quote:Op maandag 20 december 2004 13:39 schreef ASroma het volgende:
[..]
hij waant al rond op fok, dus blijkbaar heb je wel toestemming gegeven. Zodra ie op het internet verschijnt heb je toestemming gegeven.![]()
quote:Op maandag 20 december 2004 13:37 schreef ASroma het volgende:
kim lian kapsel![]()
![]()
![]()
![]()
Scheer het dan alsjeblieft kaal, das nog beter![]()
Brutaliteit is ook een zegen.quote:ik heb em daar zelf gepost ja! geef ik jou nog geen toestemming om hem ook te posten.
dus wel.. playboy kon gerechtelijk NIET doen tegen het deeplinken van die georgina pix.. het hosten daar integen was wel illegaal maar deeplinken.. jammer maar gewoon legaal.quote:Op maandag 20 december 2004 13:41 schreef ivetje het volgende:
[..]
van playboy mag je ook niet linken...
Ja, dat maak ik daaruit op ja...je had ook gewoon kunnen zeggen dat je het niet zo mooi vind of wat dan ook. Maar daarnaast vroeg ik niet eens om een reactie op die foto, ik vroeg naar ideeën hoe ik het lang kon laten groeien. En om me dan af te gaan zitten zeiken over mijn uiterlijk wat er nix mee te maken heeft...ik snap dat gewoon niet. En ja, ik heb al vaak genoeg hier trieste reacties gekregen van fok!kers, maar om nou te zeggen dat ze er zelf allemaal zo super uitzien. Ik post een foto voor mijn haar en om tips hoe ik het lang kan laten groeien...wat jullie verder van mijn kop vinden interesseert me vrij weinig...het is alleen een beetje laf om het op het internet zo te roepen...recht in mijn gezicht zou je waarschijnlijk niet durvenquote:Op maandag 20 december 2004 13:23 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Oh? dat maak jij op uit een post waar niets anders instaat dan "". Dan voel jij je zéér snel aangesproken aangezien het topic over 'haar' gaat, het is niet het B&H topic of iets dergelijks. Maar daaruit maak ik op dat het vaker gezegd wordt?
Daar draait het inderdaad uiteindelijk allemaal om.quote:Op maandag 20 december 2004 13:46 schreef Dawnbreaker het volgende:
nou ja, ieder zijn smaak zullen we maar zeggen
lol ik heb je nooit afgekraakt alleen aangegeven hoe je mensen hun haar niet kort moeten doen.quote:Op maandag 20 december 2004 13:46 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ja, dat maak ik daaruit op ja...je had ook gewoon kunnen zeggen dat je het niet zo mooi vind of wat dan ook. Maar daarnaast vroeg ik niet eens om een reactie op die foto, ik vroeg naar ideeën hoe ik het lang kon laten groeien. En om me dan af te gaan zitten zeiken over mijn uiterlijk wat er nix mee te maken heeft...ik snap dat gewoon niet. En ja, ik heb al vaak genoeg hier trieste reacties gekregen van fok!kers, maar om nou te zeggen dat ze er zelf allemaal zo super uitzien. Ik post een foto voor mijn haar en om tips hoe ik het lang kan laten groeien...wat jullie verder van mijn kop vinden interesseert me vrij weinig...het is alleen een beetje laf om het op het internet zo te roepen...recht in mijn gezicht zou je waarschijnlijk niet durven
ik vind mijn eigen haar zelf heel tof enzo, vooral de kleur die ik nu heb enzo. Maar om telkens weer van anderen te horen (niet alleen op fok, ook op straat of in de kroeg ofzo) dat je lelijk bent, of iedereen die je aankijkt alsof je een enge ziekte hebt, of dat je het woordje pot weer eens naar je hoofd geslingerd krijgt. Dat is gewoon het niet leuke eraan. Iedereen bemoeit zich altijd met anderen...en sommigen snappen neit dta hun reacties gewoon hard aankomen, kwetsend zijn enzo. En omdat het ideaalbeeld van een vrouw nou lang haar heeft bij de meeste mannen wil toch nog niet zeggen dat je vrouwen met kort haar maar gewoon mag uitzchelden op straat of belachelijk mag maken?? Ik ben blij met mijn haar, maar naar aanleiding van bepaalde reacties die ik krijg op straat/internet/in de kroeg/weet ik veel waar zou ik mijn lange haar maar wat graag terug willen somsquote:Op maandag 20 december 2004 13:46 schreef milagro het volgende:
De meeste kerels die in het mannen topic posten over hun gewenste lange haar en de vorderingen ervan zouden ook beter hun haar kort kunnen houden. Het haar is te dun, te steil, het staat ze gewoon niet.
Er zijn echt maar weinig mannen die hun haar half lang tot lang kunnen hebben, zonder er armoedig uit te zien.
en toch zullen die kerels zich van die wetenschap weinig aantrekken, en waarom, omdat ze zelf het gewoon wél vinden staan, ze lang haar cool, vet, stoer, mannelijk vinden.
Moet je nu je haar dragen zoals je je er zelf het prettigst bij voelt, of moet je doen wat anderen willen dat je doet?
stond daar net niet wat anders?quote:Op maandag 20 december 2004 13:46 schreef Dawnbreaker het volgende:
nou ja, ieder zijn smaak zullen we maar zeggen
ja en ondertussen zeg je een hele hoop met de smileys die je eronder post.quote:Op maandag 20 december 2004 13:50 schreef ASroma het volgende:
[..]
lol ik heb je nooit afgekraakt alleen aangegeven hoe je mensen hun haar niet kort moeten doen.![]()
![]()
![]()
ja das maar hoe je het zelf opvat natuurlijkquote:Op maandag 20 december 2004 13:52 schreef ivetje het volgende:
[..]
ja en ondertussen zeg je een hele hoop met de smileys die je eronder post.
Lieve schat, je bent niet lelijk, ook niet met kort haar.quote:Op maandag 20 december 2004 13:51 schreef ivetje het volgende:
[..]
ik vind mijn eigen haar zelf heel tof enzo, vooral de kleur die ik nu heb enzo. Maar om telkens weer van anderen te horen (niet alleen op fok, ook op straat of in de kroeg ofzo) dat je lelijk bent, of iedereen die je aankijkt alsof je een enge ziekte hebt, of dat je het woordje pot weer eens naar je hoofd geslingerd krijgt. Dat is gewoon het niet leuke eraan. Iedereen bemoeit zich altijd met anderen...en sommigen snappen neit dta hun reacties gewoon hard aankomen, kwetsend zijn enzo. En omdat het ideaalbeeld van een vrouw nou lang haar heeft bij de meeste mannen wil toch nog niet zeggen dat je vrouwen met kort haar maar gewoon mag uitzchelden op straat of belachelijk mag maken?? Ik ben blij met mijn haar, maar naar aanleiding van bepaalde reacties die ik krijg op straat/internet/in de kroeg/weet ik veel waar zou ik mijn lange haar maar wat graag terug willen soms
Als iemand reacties post gaat het vast niet alleen over mijn kapsel. Tenminste, ik snap niet wat iemand lelijk kan vinden aan het betreffende kapselquote:Op maandag 20 december 2004 13:53 schreef 205_Lacoste het volgende:
Nu zeg je ineens wel dat je je wat aantrekt van de opmerkingen... En nogmaals, ik lees alleen maar reacties over je kapsel, jij betrekt jezelf als persoon erbij... niet handig
lafbek, dat ben je.quote:Op maandag 20 december 2004 13:56 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
ja maar ik besloot dat het niet meer de moeite waar was.
Ik denk niet dat jij het vanuit een mannelijk perspectief kan bekijken. Wij zeggen gewoon wat we vinden, en als dat betekent dat dat misschien wat hard over kan komen, dan zij dat zo. Anders worden dit soort reacties nog eens terecht:quote:Op maandag 20 december 2004 13:57 schreef milagro het volgende:
[..]
Lieve schat, je bent niet lelijk, ook niet met kort haar.
Langer haar zou je ms beter staan, dat zou kunnen, dat weet ik niet.
Als je het enkel van je haar moet hebben, zeg
Dan word je een vd dames die als ze gaan zwemmen, het haar niet nat mag worden , want dat valt het zo plat .....
Laat je haar gewoon groeien omdat JIJ het wilt.
Er zullen altijd sukkels zijn die het nodig vinden om dáár dan weer ongevraagd op een botte manier hun mening over te geven.
Alsof we bij alle mannen in de smaak kunnen of moeten vallen, kom op zeg.
quote:lafbek, dat ben je.
waarom? ik plaatste een niet zo vriendelijk reactie.. ik besloot dat het voor die betreffende user leuker zou zijn als ik die weghaalde en dat heb ik gedaan..quote:
so true!!!!! muahahahaquote:Op maandag 20 december 2004 14:01 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
komt volwassen over hoor.. even volwassen als je avatar waar je met je saggy tits nog quasi jong wilt lijkenwat een afgang.
Ik heb het ook wel afgeknipt omdat ik het wilde enzo, mijn vriend vond het nix maar heb het toch laten doenquote:Op maandag 20 december 2004 13:57 schreef milagro het volgende:
[..]
Dan word je een vd dames die als ze gaan zwemmen, het haar niet nat mag worden , want dat valt het zo plat .....
Laat je haar gewoon groeien omdat JIJ het wilt.
Er zullen altijd sukkels zijn die het nodig vinden om dáár dan weer ongevraagd op een botte manier hun mening over te geven.
Alsof we bij alle mannen in de smaak kunnen of moeten vallen, kom op zeg.
quote:Op maandag 20 december 2004 13:59 schreef Speth het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij het vanuit een mannelijk perspectief kan bekijken. Wij zeggen gewoon wat we vinden, en als dat betekent dat dat misschien wat hard over kan komen, dan zij dat zo.
quote:Op maandag 20 december 2004 13:57 schreef milagro het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 december 2004 14:01 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
waarom? ik plaatste een niet zo vriendelijk reactie.. ik besloot dat het voor die betreffende user leuker zou zijn als ik die weghaalde en dat heb ik gedaan..
als jij me een lafbek vindt, dat vindt je dat toch lekker...
komt volwassen over hoor.. even volwassen als je avatar waar je met je saggy tits nog quasi jong wilt lijkenwat een afgang.
Wel ja gooi het over die boeg, omdat je weet dat je fout zat zelf.quote:Op maandag 20 december 2004 14:01 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
waarom? ik plaatste een niet zo vriendelijk reactie.. ik besloot dat het voor die betreffende user leuker zou zijn als ik die weghaalde en dat heb ik gedaan..
als jij me een lafbek vindt, dat vindt je dat toch lekker...
Leuk, hè, eindelijk iemand die durft te zeggen wat jij denktquote:
Ohja, tegenwoordig moet overal een nuance in.quote:Op maandag 20 december 2004 14:05 schreef milagro het volgende:
jullie reageren zo kinderachtig zwart wit hier.
Oh ik durf alles te zeggen hoor,het was gewoon even grappig.quote:Op maandag 20 december 2004 14:09 schreef milagro het volgende:
[..]
Leuk, hè, eindelijk iemand die durft te zeggen wat jij denkt
deze laat ik zeker staan ja, zodat mensen kunnen zien hoe ZIELIG jij wel niet bent..quote:Op maandag 20 december 2004 14:08 schreef milagro het volgende:
[..]
Wel ja gooi het over die boeg, omdat je weet dat je fout zat zelf.
Treurig, hoor.
Maar laat deze maar lekker staan, kan iederen zien hoe treurig jij bent
Precies, kijk eens hoe de heren hier reageren op wat tegengas.quote:Op maandag 20 december 2004 14:05 schreef Ripley het volgende:
[..]Inderdaad ja!
Ik had ooit een vriendje die verkondigde: "Als jij ooit je haar afknipt, maak ik het uit". Ja dahag, als het je alleen om mijn haar gaat sodeflikker je maar op. Ik krijg echt neigingen om het te millimeteren dan.
Ik heb mijn heel lange haar afgeknipt tot halflang en nu laat ik het weer groeien. Dat is omdat lang bij mezelf mooier vindt staan. Maar bij meiden met een heel mooi gezicht vind ik korter soms veel mooier, omdat het gezicht dan supergoed uitkomt. Achter langer haar kun je je verstoppen, bij kort haar niet.
Die kerels die zo zeiken op kort haar zijn trouwens meestal zelf ook niet bepaald Johnny Depp. Leuke mannen kijken namelijk wel wat verder dan kort haar of lang haar
Had het dan gewoon niet geplaatst, lulquote:Op maandag 20 december 2004 14:11 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
deze laat ik zeker staan ja, zodat mensen kunnen zien hoe ZIELIG jij wel niet bent..
ik probeer iemand wat leed te besparen omdat ik (was mijn fout iid) een te snelle en domme reactie plaatste... vervolgens haal ik die binnen 5 sec weg omdat ik mn fout snel inzie en dan zeg jij dat ik een lafbek ben?
![]()
![]()
lol wie weten allemaal donders goed wie hier het treurigst isquote:Op maandag 20 december 2004 14:08 schreef milagro het volgende:
[..]
Wel ja gooi het over die boeg, omdat je weet dat je fout zat zelf.
Treurig, hoor.
Maar laat deze maar lekker staan, kan iederen zien hoe treurig jij bent
fouten zijn menselijk, kutquote:Op maandag 20 december 2004 14:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Had het dan gewoon niet geplaatst, lul
Ben je dat niet dan?quote:Op maandag 20 december 2004 14:11 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
deze laat ik zeker staan ja, zodat mensen kunnen zien hoe ZIELIG jij wel niet bent..
ik probeer iemand wat leed te besparen omdat ik (was mijn fout iid) een te snelle en domme reactie plaatste... vervolgens haal ik die binnen 5 sec weg omdat ik mn fout snel inzie en dan zeg jij dat ik een lafbek ben?
![]()
![]()
Lekker makkelijk, je weet zelf ook wel dat je gewoon niet hadden moeten proberen te scoren over andermans rugquote:
Andervrouws Haarquote:Op maandag 20 december 2004 14:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, je weet zelf ook wel dat je gewoon niet hadden moeten proberen te scoren over andermans rug
quote:Op maandag 20 december 2004 14:13 schreef Isabeau het volgende:
(en ja, ik heb het opgeschoren gehad van achteren)
dat plaatste ik omdat ik geen aanleiding wou geven dat ik zoiets ge-edit had..quote:Op maandag 20 december 2004 14:15 schreef milagro het volgende:
[..]
Ben je dat niet dan?
het feit dat je die opmerking uberhaupt al neerzette, maakt je laf.
En dan weghalen en zeggen "het was de moeite niet meer" geeft ook echt aan dat je het niet vond kunnen, flikker toch op
Nee, daar ben ik te oud voorquote:
Het valt zeker meequote:Op maandag 20 december 2004 14:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh ik durf alles te zeggen hoor,het was gewoon even grappig.
En als je echt wilt dat ik er iets van zeg moet je even,een full frontal nude foto sturen.
Het valt zo te zien nog wel mee
kippenkontjequote:Op maandag 20 december 2004 14:13 schreef Isabeau het volgende:
(en ja, ik heb het opgeschoren gehad van achteren)
Gezien de perspectiefgebonden waarheid in mijn post, die je hieronder erkent zijn deze 3 smilies een beetje overdreven, zelfs als je het niet met mee eens bent.quote:
Dat hoef ik je niet uit te leggen, toch? Jij kan niet zien wat wij mooi en niet mooi vinden omdat je geen man bent. Ik geloof niet dat er vrouwen bestaan voor wie de mening van mannen niet meetelt, op lesbiennes na. Daarom is de mening van mannen wel degelijk relevant.quote:uit een mannelijk perspectief, waar slaat dat nu weer op.
Toch ken ik geen enkele vrouw waarbij kort haar mooier is dan langquote:ik begrijp heus wel dat mannen lang haar prefereren, maar dat kort haar per definitie lelijker is, is echt zo'n onzin.
net zo goed als lang haar bij mannen vaak niet mooi is, omdat het haar het gewoon niet toelaat.
als een vrouw mooi dik haar heeft, is het idd ms zonde als ze het kort houdt, maar dan nog hoeft het niet lelijk te zijn
Heur haar.... Ok, je krijgt er een puntje bij.quote:een mooie vrouw valt of staat niet bij de gratie van heur haarlengte.
Ik zou nooit kunnen vallen op een vrouw met kort haar, dat is voor mij gewoon een waarheid als een klok. Ik denk dat dat voor heel veel mannen geldt. Als de waarheid zwart/wit van aard is, dan moet zij ook zo worden opgediend.quote:'het ene staat ms beter dan het andere, of het heeft jóuw voorkeur.
jullie reageren zo kinderachtig zwart wit hier.
hehehehehe laten we even gaan discussieren hierover en 3 pagina's vol zetten met onzinnige troep!quote:Op maandag 20 december 2004 14:19 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Je mag géén plaatje van mij zo postenNouhou, boehoehoe
Zo Speth, ik denk dat Milagro de soep nog nooit zo heet gegeten heeftquote:Op maandag 20 december 2004 14:21 schreef Speth het volgende:
Als de waarheid zwart/wit van aard is, dan moet zij ook zo worden opgediend.
quote:Op maandag 20 december 2004 14:21 schreef Speth het volgende:
Ik zou nooit kunnen vallen op een vrouw met kort haar, dat is voor mij gewoon een waarheid als een klok. Ik denk dat dat voor heel veel mannen geldt. Als de waarheid zwart/wit van aard is, dan moet zij ook zo worden opgediend.
jij bent wel erg kortzichtig zegquote:Op maandag 20 december 2004 14:21 schreef Speth het volgende:
[..]
Ik zou nooit kunnen vallen op een vrouw met kort haar, dat is voor mij gewoon een waarheid als een klok. Ik denk dat dat voor heel veel mannen geldt. Als de waarheid zwart/wit van aard is, dan moet zij ook zo worden opgediend.
Het zij zo.quote:Op maandag 20 december 2004 14:24 schreef Nouk het volgende:
[..]Jij kijkt echt zo erg naar t haar van iemand? Ook al is ze fantastisch en helemaal je type, als ze kort haar heeft wil je d'r niet? Zoo oppervlakkig zeg.
Mijn droomvrouw heeft lang haar.quote:Je zou je droomvrouw laten schietne om haar haar!!
De mening van je eigen man telt mee, ja, niet van willekeurig welke vent, hou es op, zegquote:Op maandag 20 december 2004 14:21 schreef Speth het volgende:
[..]
Gezien de perspectiefgebonden waarheid in mijn post, die je hieronder erkent zijn deze 3 smilies een beetje overdreven, zelfs als je het niet met mee eens bent.
[..]
Dat hoef ik je niet uit te leggen, toch? Jij kan niet zien wat wij mooi en niet mooi vinden omdat je geen man bent. Ik geloof niet dat er vrouwen bestaan voor wie de mening van mannen niet meetelt, op lesbiennes na. Daarom is de mening van mannen weldegelijk relevant.
[..]
Toch ken ik geen enkele vrouw waarbij kort haar mooier is dan lang
[..]
Heur haar.... Ok, je krijgt er een puntje bij.
Toch ben ik het hier niet mee eens. Ik heb veel vrouwen gezien waarbij de switch van lang naar kort de betreffende vrouw ineens onwijs lelijk maakte.
[..]
Oh please zegquote:Op maandag 20 december 2004 14:24 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Zo Speth, ik denk dat Milagro de soep nog nooit zo heet gegeten heeft
Nou, de tips waarom je om vroeg, hoe je haar moet laten groeien hoeven we dus zelf niet meer te geven, je bent er zelf al achterquote:Op maandag 20 december 2004 14:26 schreef ivetje het volgende:
Haar groeit....of heb ik nu iets nieuws verteld
en wat doe ik met die tussenlengte die er niet uit ziet?? Daar heb ik geen antwoord op...is ook nog in de periode dat ik met school begin...ze zien me aankomen op schoolquote:Op maandag 20 december 2004 14:29 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Nou, de tips waarom je om vroeg, hoe je haar moet laten groeien hoeven we dus zelf niet meer te geven, je bent er zelf al achter
Bij mijn beste vriendin staat kort ook leuker: ze heeft een wat heel rustige, soms slomige uitstraling en lang haar bendrukt dat. Sharon Stone vind ik ook bijzonderder met kort haar.quote:Op maandag 20 december 2004 14:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb helaas geen plaatjes van mij met kort haar online, wel met lang haar. Maar dat korte vond ik al direct geen succes. Mijn haar was nogal vernield door een verkeerde chemicaliënsamenstelling in een zwembad en daarom heb ik er bijna alles af laten knippenVreselijk vond ik dat. Maar het is gewoon weer lang
En ik ken trouwens wel vrouwen die kort haar veel beter kunnen hebben dan lang haar, mijn nichtje bijvoorbeeld. Ze heeft het een paar keer lang laten groeien en elke keer dacht ik: uh, niet doen...Haar staat kort haar veel frisser. Haar haar was gewoon niet geschikt als lang haar (futloos, flateerde haar gezicht helemaal niet etc).
"Ik laat het lang groeien" Zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op maandag 20 december 2004 14:31 schreef ivetje het volgende:
[..]
en wat doe ik met die tussenlengte die er niet uit ziet?? Daar heb ik geen antwoord op...is ook nog in de periode dat ik met school begin...ze zien me aankomen op school
Gewoon naar achter in een staartje of los met gel of zo.quote:Op maandag 20 december 2004 14:31 schreef ivetje het volgende:
[..]
en wat doe ik met die tussenlengte die er niet uit ziet?? Daar heb ik geen antwoord op...is ook nog in de periode dat ik met school begin...ze zien me aankomen op school
Tja, en mijn droomman is galant en heeft donker haar. Toch is mijn grote liefde een rossige botte boer. Zeg nooit nooitquote:
Het topic waar je in reageerde is voor het mannelijk geslacht eigenlijk, al zijn er een paar vrouwelijke bezoekers geweest met kort haar. Deze zijn echter niet lang blijven plakken. Wellicht dus ook niet handig om uitgerekend dáár dan deze vraag te stellen.quote:Op maandag 20 december 2004 14:31 schreef ivetje het volgende:
quote:Op maandag 20 december 2004 14:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Tja, en mijn droomman is galant en heeft donker haar. Toch is mijn grote liefde een rossige botte boer. Zeg nooit nooit
dus daar kunnen jullie ook niet normaal reageren, bedoel jequote:Op maandag 20 december 2004 14:34 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Het topic waar je in reageerde is voor het mannelijk geslacht eigenlijk, al zijn er een paar vrouwelijke bezoekers geweest met kort haar. Deze zijn echter niet lang blijven plakken. Wellicht dus ook niet handig om uitgerekend dáár dan deze vraag te stellen.
Een neger gaat ook niet de weg vragen aan een groep KKK'ers in optocht.
nou, hier wordt haar dat de kaaklijn net niet of amper raakt als half lang gezienquote:Op maandag 20 december 2004 14:35 schreef Bot13 het volgende:
Kort, wat kort?
al la Pink kort?
Of net boven je schouders?Lkkr duidelijk
heb je hangtieten of zo, johquote:Op maandag 20 december 2004 14:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik wilde eigenlijk iets zeggen tegen Speth en het had met leeftijd, ervaring, liefde en oppervlakkigheid te maken. Maar ik bedenk me dat woorden geen zin hebben, hij zal het leven zelf moeten uitvogelen.
Je hebt weinig gevoel voor taal, dat moet ik nagevenquote:Op maandag 20 december 2004 14:36 schreef milagro het volgende:
dus daar kunnen jullie ook niet normaal reageren, bedoel je
zo niet, wat bedoel je dan?
valt het opquote:
"Levenservaring zal je leren dat liefde niets met uiterlijk te maken heeft" <zoiets zeker? Sorry, maar daar ben ik het niet mee eens. Uiterlijk is zeker wel van belangquote:Ik wilde eigenlijk iets zeggen tegen Speth en het had met leeftijd, ervaring, liefde en oppervlakkigheid te maken.
TEGEVEN is 1 woord zekerquote:Op maandag 20 december 2004 14:41 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Je hebt weinig gevoel voor taal, dat moet ik nageven
Ik probeer even aan te geven, dat het weinig zin heeft om bij een stel kerels te vragen naar tips met betrekking tot het langer wordend haar van een vrouw. Ik schets in die zin slechts een versterkt beeld van wat ik bedoel door een absurd voorbeeld tegeven.
jij hebt gewoon weinig gevoel voor taalquote:Op maandag 20 december 2004 14:42 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Moeilijke samenvatting wel dan![]()
Knap hoor, een quote bewerkenquote:Op maandag 20 december 2004 14:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
TEGEVEN is 1 woord zekeropbokken met taalpuristen
Aantrekkingskracht is van belang en dat kun je niet altijd uitleggen aan de hand van geen bril/wel bril, kort haar/lang haar. Soms is het gewoon iets ongrijpbaarsquote:Op maandag 20 december 2004 14:43 schreef Speth het volgende:
[..]
"Levenservaring zal je leren dat liefde niets met uiterlijk te maken heeft" <zoiets zeker? Sorry, maar daar ben ik het niet mee eens. Uiterlijk is zeker wel van belang
Hoeft niet. Ik heb geld.quote:Op maandag 20 december 2004 14:48 schreef ASroma het volgende:
[..]
ga dan maar snel wat doen aan je opkomende kaalheid![]()
![]()
Puisten uitknijpen is meer werkquote:Op maandag 20 december 2004 14:48 schreef ASroma het volgende:
[..]
ga dan maar snel wat doen aan je opkomende kaalheid![]()
![]()
Opbokken met mensen die opbokken zeggen.quote:Op maandag 20 december 2004 14:43 schreef Ghostbuster het volgende:
TEGEVEN is 1 woord zekeropbokken met taalpuristen
Ik heb je fotoboek net bekeken en hier zou een leuk inkoppertje zijn "Ik hoop voor jou van niet"quote:Op maandag 20 december 2004 14:43 schreef Speth het volgende:
Uiterlijk is zeker wel van belang
Ik verwijs je naar bovenstaande postquote:Op maandag 20 december 2004 14:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb je fotoboek net bekeken en hier zou een leuk inkoppertje zijn "Ik hoop voor jou van niet"
Maar dat zou wel heel erg offtopic zijn(alhoewel hier volgens mij amper ontopic wordt gechat)
Als ik een wijziging doorvoer staat dat er nog gewoon hoor, of je moet het bijna gelijk veranderen. In beide gevallen geeft het aan dat áls er wat raars had gestaan, ik het zelf op tijd doorhad.quote:Op maandag 20 december 2004 14:52 schreef Ghostbuster het volgende:
Ze hadden nooit in moeten voeren,dat je een berichtwijziging niet meer kan zien,dat is jouw geluk nu 205
Neequote:Op maandag 20 december 2004 14:55 schreef milagro het volgende:
Heb je inhammen dan al, Speth?
hm ik zie toch wel een wijkende haarlijn, niet dat het erg is, hoor, ik heb er totaal geen problemen mee, maar jonge meiden daarentegen, die zien toch liever een volle bos haarquote:Op maandag 20 december 2004 14:57 schreef Speth het volgende:
[..]
NeeIk had wel een probleem met m'n haar, maar dat is inmiddels alweer weg, het betrof een vreemde haargroei aan 1 kant... Een bepaald haarmasker heeft het zo goed als weggewerkt.
ik heb een vrij hoog voorhoofd, mijn haarlijn is altijd hetzelfde geweestquote:Op maandag 20 december 2004 14:59 schreef milagro het volgende:
[..]
hm ik zie toch wel een wijkende haarlijn, niet dat het erg is, hoor, ik heb er totaal geen problemen mee, maar jonge meiden daarentegen, die zien toch liever een volle bos haar
Gemiddelde jongere en oudere mannen zien ook liever een volle bos lang haar bij een gemiddelde vrouw.quote:Op maandag 20 december 2004 14:59 schreef milagro het volgende:
[..]
hm ik zie toch wel een wijkende haarlijn, niet dat het erg is, hoor, ik heb er totaal geen problemen mee, maar jonge meiden daarentegen, die zien toch liever een volle bos haar
ja whateverquote:Op maandag 20 december 2004 15:01 schreef Speth het volgende:
[..]
ik heb een vrij hoog voorhoofd, mijn haarlijn is altijd hetzelfde geweest
quote:Op maandag 20 december 2004 14:59 schreef milagro het volgende:
[..]
Daar merk ik in ieder geval niks vanquote:Op maandag 20 december 2004 15:04 schreef milagro het volgende:
[..]
ja whatever
blijft jammer voor de meeste meiden.
het zij zo.
Yep , moet ze het wel hebben, hèquote:Op maandag 20 december 2004 15:01 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Gemiddelde jongere en oudere mannen zien ook liever een volle bos lang haar bij een gemiddelde vrouw.
Je bent net dat jochie van Home Alone!quote:Op maandag 20 december 2004 15:05 schreef Speth het volgende:
[..]
Daar merk ik in ieder geval niks van
En dat is in het kort het geschil in dit topic. Ik denk dat niemand bestrijdt dat er afzonderlijke voorkeuren zijn. Maar grosso modo kun je wel trends ontdekken, en die verschilt ook per leeftijd.quote:Op maandag 20 december 2004 14:59 schreef milagro het volgende:
moet je mij niet zo aankijkenquote:
Nee dat is waar. Maarja als je bij alles wat je typt eerst moet gaan bedenken of t niet al gezegd isquote:Op maandag 20 december 2004 15:08 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Je bent vast niet de enige die dit opmerkt
quote:Op maandag 20 december 2004 15:07 schreef Nouk het volgende:
[..]
Je bent net dat jochie van Home Alone!
Doe ik toch ook helemaal nietquote:Op maandag 20 december 2004 15:08 schreef speknek het volgende:
[..]
En dat is in het kort het geschil in dit topic. Ik denk dat niemand bestrijdt dat er afzonderlijke voorkeuren zijn. Maar grosso modo kun je wel trends ontdekken, en die verschilt ook per leeftijd.
Maar dat jij net zo graag met een bostrol trouwt, dat maak je niemand wijs. Niet iedereen houdt van het standaardideaal, en de een is losser dan de ander waar het gaat om uiterlijk voorkomen, maar het ontkennen van het bestaan van een standaardideaal zou een beetje raar zijn.
quote:Op maandag 20 december 2004 14:57 schreef Speth het volgende:
[..]
NeeIk had wel een probleem met m'n haar, maar dat is inmiddels alweer weg, het betrof een vreemde haargroei aan 1 kant... Een bepaald haarmasker heeft het zo goed als weggewerkt.
nee, jij kan niet lezen, echtquote:Op maandag 20 december 2004 15:17 schreef 205_Lacoste het volgende:
Milagro vervalt haast tot, "Als het mooi is dan is het mooi". Mooi blauw is inderdaad niet lelijk. Het gaat hier over gemiddelden, niet over uitzonderingen waar je het de hele tijd over hebt. Sommige mannen kunnen het zelfs op een geit, nou vraag ik je...![]()
lijkt toch een beetje tegenstrijdig metquote:ik heb het nergens over een ideaalbeeld, of een voorkeur die niet zou mogen
Ik kan er niets aan doen, maar ik kan het me gewoon echt niet voorstellen dat ik op een meid met kort haar val, dat is dus mijn persoonlijke voorkeurquote:Dat je je voorkeur hebt is logisch, dat je een ideaal beeld hebt ook, maar stellen dat je nooit op een vrouw zou vallen puur en alleen vanwege haar korte haar
Objectief heb je gelijk, maar het gaat over smaak, wat vaak vooral subjectivistisch is. Objectief gezien past op een klein meisje met smalle schouders beter kleinere borsten, maar wanneer een man nou eenmaal van grote borsten houdt heeft hij het er best voor over dat het kleine meisje grote prammen heeft, ookal is het objectief gezien minder mooi. Liever dan kleinere borsten nog wel.quote:Op maandag 20 december 2004 15:13 schreef milagro het volgende:
Doe ik toch ook helemaal niet
ik zeg enkel dat ik het onzin vind dat kort haar ALTIJD lelijker is dan lang haar.
Dat is wat sommigen hier zeggen namelijk.
Lang haar is alleen dan mooier als het haar mooi ís
je valt toch op het totaal, niet alleen het haarquote:Op maandag 20 december 2004 15:26 schreef Speth het volgende:
[..]
lijkt toch een beetje tegenstrijdig met
[..]
Ik kan er niets aan doen, maar ik kan het me gewoon echt niet voorstellen dat ik op een meid met kort haar val, dat is dus mijn persoonlijke voorkeur
Los daarvan staat het feit dat mannen over het algemeen lang haar prefereren.
Jawel.quote:zou wat zijn zeg, als je vriendin d'r haar kort knipt, knap je dan meteen af?
nee, toch, nou dan.
Dat begrijp ik.quote:Op maandag 20 december 2004 15:27 schreef speknek het volgende:
[..]
Objectief heb je gelijk, maar het gaat over smaak, wat vaak vooral subjectivistisch is. Objectief gezien past op een klein meisje met smalle schouders beter kleinere borsten, maar wanneer een man nou eenmaal van grote borsten houdt heeft hij het er best voor over dat het kleine meisje grote prammen heeft, ookal is het objectief gezien minder mooi. Liever dan kleinere borsten nog wel.
Op al die andere punten (afgezien van de babbel) kan ik ook op elk punt afzonderlijk afknappen.quote:Op maandag 20 december 2004 15:32 schreef milagro het volgende:
tuurlijk zullen je ogen eerder naar langharige dames kijken, maar je gaat me toch niet vertellen dat een hele leuke meid , leuke babbel, leuk figuur, aardig en intelligent, afvalt puur en alleen vanwege haarlengte
en dan? maak je het uit? dwing je haar het te laten groeien of anders?quote:
Als ik verder ga dan neuken voor een keertje, betekent dat dat ik er nog heel veel vaker tegenaan moet kijken, dan juist worden zulke issues belangrijk. Kijk er zullen altijd meisjes zijn die knapper zijn, maar ze moet toch wel goed in de richting van wat je leuk vindt zitten.quote:Op maandag 20 december 2004 15:37 schreef milagro het volgende:
Ik heb het niet over de dames waar je graag naar KIJKT, maar dames waar je mee verder wilt dan kijken en neuken voor een keertje
Wat ik precies zou doen weet ik ook niet.quote:en dan? maak je het uit? dwing je haar het te laten groeien of anders?
En dat is subjectivistisch.quote:Op maandag 20 december 2004 15:41 schreef milagro het volgende:
ik zeg enkel dat kort haar soms mooier is, dan lang haar bij diezelfde vrouw
dat je liever de ene met lang haar ziet, dan die ander met kort, is wat anders en dat bedoel ik dus ook helemaal niet
Preciesquote:En verreweg de meeste mannen prefereren lang haar, ookal is het vlassig, dun of met lelijke slagen erin, boven kort haar bij hetzelfde meisje. Puur en alleen omdat ze van lang haar houden.
okay danquote:Op maandag 20 december 2004 15:38 schreef speknek het volgende:
[..]
Op al die andere punten (afgezien van de babbel) kan ik ook op elk punt afzonderlijk afknappen.
Nou sorry die mannen ken ik nietquote:Op maandag 20 december 2004 15:47 schreef speknek het volgende:
[..]
En dat is subjectivistisch.
En verreweg de meeste mannen prefereren lang haar, ookal is het vlassig, dun of met lelijke slagen erin, boven kort haar bij hetzelfde meisje. Puur en alleen omdat ze van lang haar houden.
Drie.quote:Op maandag 20 december 2004 15:55 schreef Speth het volgende:
[..]
Als Speknek ook voor zichzelf spreekt ken je er nu twee.
en dat is dus wat ik zeiquote:Op maandag 20 december 2004 15:55 schreef Speth het volgende:
[..]
Als Speknek ook voor zichzelf spreekt ken je er nu twee.
Ik vind slierterig, uitgedroogd lang haar mooier dan gezond kort haar, ja. Dat wil niet zeggen dat ik dat slierterige haar mooi vind, maar het is beter dan kort.quote:jullie vinden lang haar ALTIJD mooier, puur omdat het lang is.
dat het eventueel dun is, slierterig, uitgedroogd en gespleten boeit niet.
Als ik die stellige uitspraken zie dan krijg ik de neiging om meewarig het (langharigequote:Op maandag 20 december 2004 15:49 schreef milagro het volgende:
ik kan heel hard roepen dat een man donker haar móet hebben, de kans is er dat ik toch helemaal leip kan worden van een vent die dat dus niet heeft.
ik heb het dus over a priori uitsluiten
Ik verwijs ernaar omdat 1 vd heren hier er mee aan kwam zettenquote:Op maandag 20 december 2004 16:17 schreef Speth het volgende:
[..]
Ik vind slierterig, uitgedroogd lang haar mooier dan gezond kort haar, ja. Dat wil niet zeggen dat ik dat slierterige haar mooi vind, maar het is beter dan kort.
Overigens begrijp ik je verwijzing naar gemiddelden en uitersten niet...? Wat heeft dat hier mee te maken?
Kijk, hier een meneer die lang haar dus wél kan hebbenquote:Op maandag 20 december 2004 16:47 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Als ik die stellige uitspraken zie dan krijg ik de neiging om meewarig het (langharige) hoofd te schudden. Ook ik heb wel degelijk een voorkeur qua lang haar, kleur haar (en eigenlijk zelfs oogkleur) maar het aantal relaties die ik heb gehad met vrouwen die aan al die zaken voldeden is op één vinger te tellen.
En dat was dan ook nog eens één van de kortstdurende relaties.
Het zegt gewoon niks wat dat betreft. Leuk meegenomen als je iemand treft die er aan voldoet, maar veel zwaarder til ik er niet aan.
Gelukkig maak ik nog een kans bij Milagroquote:Op maandag 20 december 2004 17:02 schreef milagro het volgende:
[..]
Kijk, hier een meneer die lang haar dus wél kan hebben
Ja, ik zie al, ik ontmoet een vent op werk, kan er ontzettend mee lachen, goed mee praten, hij ziet er alles behalve verkeerd uit, het klikt op alle fronten, we belanden na een zeer gezellig afdelingsuitje in een nog gezelliger intiemere ambiance, vuurwerk, sterren, alles helemaal top en dan zeg ik "maar je hebt geen donker haar, dus tot hier en niet verder, sorry, het was leuk, maar ja die haarkleur, hè
"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |