abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4439299
De reacties in het topic in Babes & Hunks op de vrouwen met kort haar zijn nou niet laaiend enthousiast.

Ik hoor vaak dat mannen het niet mooi vinden.

Wat is er eigenlijk mis mee? Kan je met kort haar niet echt vrouw zijn of zo? En waarom dan niet?

(Postinggirl heeft wel lang haar, maar toch.)

dinsdag 4 juni 2002 @ 08:10:04 #2
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_4439309
Ik heb er absoluut geen bezwaar tegen. Bij sommige meisjes/vrouwen staat het echt veeel beter dan lang haar
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_4439313
Nee idd, absoluut geen probleem met kort haar. Ik vind alleen niet bij iedereen mooi
pi_4439316
Tis vooral gewoon wennen als een dame met lang haar het in 1x kort laat knippen
Dan vind ik het eerlijk gezegd ook niet mooi
maar da's een kwestie van wennen en na een maand of wat weet je niet meer beter....
  dinsdag 4 juni 2002 @ 08:15:17 #5
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_4439321
Het moet je wel staan natuurlijk, in de zin van bij je gezichtsvorm passen. Maar sommige meiden staat het gewoon erg goed. Mijn vriendin heeft ook kort haar, en het staat haar prachtig
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 4 juni 2002 @ 08:27:20 #6
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_4439363
Lekker belangrijk of je kort of lang haar hebt. Zolang het er maar verzorgd uitziet. Dat is toch veel belangrijker
PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
  dinsdag 4 juni 2002 @ 08:33:05 #7
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_4439377
Het is eigenlijk persoonlijk of je kort haar mooi vind of niet, toch schijnen idd. mannen lang haar mooier te vinden dan kort haar.

Zal wel iets met oerinstincten te doen hebben denk ik.

Persoonlijk vind ik een vrouw met lang haar ook veel "vrouwelijker" dan een met kort haar, maar ja, das natuurlijk per mens verschillend.

Mijn vriendin had eerst lang haar, en heeft het vorige maand kort laten knippen. Ondanx dat ze nog steeds dezelfde is, en ondanks dat ze nog even mooi is, mis ik toch iets, iets dat niet goed te verklaren is.
Zal toch wel met instinct te maken hebben imho.

† In Memoriam † dinsdag 4 juni 2002 @ 08:34:01 #8
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_4439381
Mijn eerste reactie is ook dat het niets uitmaakt, maar als ik er even over nadenk vind ik lang haar in't het algemeen toch aantrekkelijker.

Cultuur, natuur? Geen idee

Kort haar staat wat agressiever en een vrouw met zo'n uitstraling kan heel aantrekkelijk zijn, maar ik denk dat de meeste mannen toch voor 'natural beauty' gaan.

just my 2 cents.

dinsdag 4 juni 2002 @ 08:37:17 #9
19813 Tobbe
Ongewoon Teddy
pi_4439389
Ik vind kort haar meestal wel gaaf, maar het hangt vaak van de persoon af.

Nou kan ik een vooroordelerig verhaal op schrijven dat vooral oudere vrouwen er jonger en dus mooier uit zien met kort haar, en dat lang haar vooral goed staat bij dames met een 'lekker figuur', maar ook dat is absoluut niet alleszeggend. Sterker nog, voor iemand anders kan het totaal anders zijn. Nog sterker: ik weet het zeker.

Je kan beter zelf in de spiegel kijken en zelf zeggen of het wel/niet mooi is. Als je tevreden bent, niks aan doen.

En de mensen die graag ongevraagd commentaar geven op andermans uiterlijk zijn meestal bevooroordeeld over een bepaalde uiterlijke norm. Meestal als trend ingezet door bekende modellen en/of filmsterren. Nounou, wat een eigen mening is dat.

Ikzelf ben er inmiddels achter dat iedereen die eens echt lacht, op dat moment even het mooiste is wat er rondloopt. En dan let ik echt niet meer op het haar ofzo.

Een glimlach is altijd aantrekkelijk!
pi_4439390
GOORR !!!!

nee over het algemeen geld de regel dat een vrouw gewoon lang haar moet hebben, punt uit.
nee kort haar doet mij helemaal niks.....

pi_4439399
Kort haar moet je gewoon staan,. sommige meiden vind ik met lang haar mooier, sommige met kort haar.
pi_4439412
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 08:33 schreef Tjabbo het volgende:
Het is eigenlijk persoonlijk of je kort haar mooi vind of niet, toch schijnen idd. mannen lang haar mooier te vinden dan kort haar.

Zal wel iets met oerinstincten te doen hebben denk ik.

Aan het lange haar kan je een vrouw makkelijker je hol inslepen.

(Flauw grapje, las ik ooit ergens in een blad.)

dinsdag 4 juni 2002 @ 08:42:33 #13
29367 B0bby
Wrom druk maken...?
pi_4439413
Ik vind dat je het per geval moet zien, niet bij elke vrouw staat lang haar.

Kort haar kan ook mooi zijn

dinsdag 4 juni 2002 @ 08:51:35 #14
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_4439458
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 08:42 schreef postinggirl het volgende:

[..]

Aan het lange haar kan je een vrouw makkelijker je hol inslepen.

(Flauw grapje, las ik ooit ergens in een blad.)

pi_4439480
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 08:04 schreef postinggirl het volgende:

Wat is er eigenlijk mis mee?

Het is niet mooi, niet vrouwelijk en niet aantrekkelijk.
  dinsdag 4 juni 2002 @ 09:07:35 #16
18641 Dirty_Harry
Make my day....,
pi_4439571
Kort of lang maakt mij echt helemaal niets uit (zolang het maar niet standje 2 op de tondeuse is). Belangrijker vindt ik dat het goed verzorgt is....
But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself a question: Do I feel lucky? Well, do ya, punk?
pi_4439583
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 09:07 schreef Dirty_Harry het volgende:
Kort of lang maakt mij echt helemaal niets uit (zolang het maar niet standje 2 op de tondeuse is). Belangrijker vindt ik dat het goed verzorgt is....
Het was niet direct of het je wat uitmaakt. maar weer waarom 'in het algemeen' vrouwen met lang haar mooier worden gevonden dan vrouwen met kort haar.

I guess shorthaired ladies seem to be harder to get.

dinsdag 4 juni 2002 @ 09:10:44 #18
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_4439595
Zoals MrTorture ook al schreef; Bij sommige vrouwen staat kort haar beter dan lang haar. Als het totaalbeeld klopt, is er toch niets mis mee?

Over dat oerinstinct: Indien een vrouw kort haar heeft, nemen we haar gewoon over de schouder
(bij tegenstribbelen eerst even 'verdoven' met de welbekende knuppel... )

If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
  dinsdag 4 juni 2002 @ 09:12:06 #19
1542 Ludo
Still YF&S
pi_4439605
Helemaal niets mis mee, hoe korter hoe beter.

Ach en als ze maar kan koken.

<a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"><a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<" rel="nofollow" target="_blank">http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<</a>;/a>
  dinsdag 4 juni 2002 @ 09:17:58 #20
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_4439664
Kort haar kan ook erg mooi zijn.. Maar lang haar wordt als vrouwelijker gezien..

Smaken verschillen, niks mis mee toch?

dinsdag 4 juni 2002 @ 09:18:08 #21
18641 Dirty_Harry
Make my day....,
pi_4439667
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 09:09 schreef Roonaan het volgende:

[..]

Het was niet direct of het je wat uitmaakt. maar weer waarom 'in het algemeen' vrouwen met lang haar mooier worden gevonden dan vrouwen met kort haar.

Lang haar valt gewoon veel meer op en trekt daardoor veel meer aandacht, als jij aan een kant van een groot plein loopt en aan de andere kant loopt een langharige blondine dan valt jou(mij) dat meteen op. Loopt op dezelfde plaats een kortharige brunnete dan is de kans dat jij(ik) dat ziet veel kleiner. (daarom vallen veel mannen ook op blondjes(volgens mij theorie dan ))...

Dus zijn ze niet zozeer harder to get, maar harder to spot...

But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself a question: Do I feel lucky? Well, do ya, punk?
pi_4439672
Kort haar works for me!
Altijd al trouwens... vind het vaak gewoon leuker staan.

(en het is ook wel lekker dat je je in bed kan omdraaien zonder dat er een oerschreeuw van pijn naast je klinkt. )

My imaginary friend thinks you have serious mental problems....
  dinsdag 4 juni 2002 @ 09:19:23 #23
10233 Peewee
Introducing 'me'
pi_4439683
Tsjah,..
Ik kan het me wel een beetje voorstellen dat korte haren niet bij iedereen in de smaak valt.
Zelf heb ik er geen probleem mee,.. maar het moet natuurlijk wel bij de persoon passen.

Ik vergelijk het met mezelf; bij mij staan lange haren ook niet.

Bumperklever - nietsnut - af en toe gelukkig
Du Riechst So Gut
pi_4439689
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 09:18 schreef Dirty_Harry het volgende:

[..]

Lang haar valt gewoon veel meer op en trekt daardoor veel meer aandacht, als jij aan een kant van een groot plein loopt en aan de andere kant loopt een langharige blondine dan valt jou(mij) dat meteen op. Loopt op dezelfde plaats een kortharige brunnete dan is de kans dat jij(ik) dat ziet veel kleiner. (daarom vallen veel mannen ook op blondjes(volgens mij theorie dan ))...

Dus zijn ze niet zozeer harder to get, maar harder to spot...

En waarom valt ze je op dan? omdat ze mooier is ofzo? (dat was toch de vraag van het topic, wat maakt lang haar mooier??) Mijn antwoord was dat mannen vrouwen met lang haar eerder in bed denken te kunnen praten.
pi_4439694
Vrouwen met kort haar is niks mis mee.

Hmm misschien komt dat wel omdat me vriendin ook kort haar heeft.

pi_4439701
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 09:20 schreef Draakje1980 het volgende:
Vrouwen met kort haar is niks mis mee.

Hmm misschien komt dat wel omdat me vriendin ook kort haar heeft.

En heb je ook nog antwoord op de vraag waarom vrouwen met lang haar 'over het algemeen' mooier worden gevonden dan vrouwen met kort haar?
pi_4439705
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 08:11 schreef Yalhambra het volgende:
Nee idd, absoluut geen probleem met kort haar. Ik vind alleen niet bij iedereen mooi
  dinsdag 4 juni 2002 @ 09:21:55 #28
18641 Dirty_Harry
Make my day....,
pi_4439708
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 09:19 schreef Roonaan het volgende:

[..]

En waarom valt ze je op dan? omdat ze mooier is ofzo? (dat was toch de vraag van het topic, wat maakt lang haar mooier??) Mijn antwoord was dat mannen vrouwen met lang haar eerder in bed denken te kunnen praten.

kwestie van simpele lichtreflectie, blondhaar weerkaatst meer licht dan zwart haar.... en valt dus sneller op...
  dinsdag 4 juni 2002 @ 09:22:19 #29
29457 khlover
Me, myself and I
pi_4439710
Als een vrouw kort haar heeft, is haar gezichtsuitdrukking vaak harder, dat heeft ws iets met de vorm te maken die lang haar om het gezicht heenlegt. Vrouwen met een harde gezichtsuitdrukking zijn minder aantrekkelijk en vooral bedreigend, zoals lange vrouwen dat ook zijn. Vrouwen met kort haar lijken onafhankelijker. (Het feit dat lesbische vrouwen vaak kort haar hebben laten we even buiten beschouwing?) Mannen zoeken meestal een vrouw die bij hen weg wil kruipen, die ze kunnen beschermen (Zal wel iets met oerinstincten te maken hebben) en een onafhankelijke vrouw past niet in dat plaatje...
(Volgens mij kan het samengaan, ook vrouwen met kort haar willen wegkruipen... ik wel toen ik nog kort haar had)
pi_4439716
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 09:21 schreef Dirty_Harry het volgende:

[..]

kwestie van simpele lichtreflectie, blondhaar weerkaatst meer licht dan zwart haar.... en valt dus sneller op...

en blond lang haar is dan het ultieme weerkaatsingseffect? het zal wel.
  dinsdag 4 juni 2002 @ 09:23:23 #31
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_4439721
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 09:18 schreef bmaniac het volgende:
...
Kort haar works for me!
...
Te veel naar "HUNTER" gekeken?
quote:
en het is ook wel lekker dat je je in bed kan omdraaien zonder dat er een oerschreeuw van pijn naast je klinkt. )
En we komen weer op die oerdingen. heerlijk toch.
De man is onderontwikkeld....
pi_4439797
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 09:23 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

Te veel naar "HUNTER" gekeken?
[..]

En we komen weer op die oerdingen. heerlijk toch.
De man is onderontwikkeld....

Geen "Hunter" gezien...was bezig een bizon te schilderen in mijn grot
My imaginary friend thinks you have serious mental problems....
pi_4439850
He-Le-Maal Niets!

* Forau_Diavolina zijn vriendin heeft ook kort haar

"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
  dinsdag 4 juni 2002 @ 09:43:04 #34
8369 speknek
Another day another slay
pi_4439865
Lang haar is vrouwelijker. Net zoals de meeste mannen ook niet op vrouwen zonder tieten vallen of vrouwen die 120 kilo benchpressen, vallen ze ook niet op vrouwen met kort haar.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 4 juni 2002 @ 09:43:31 #35
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_4439871
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 09:34 schreef bmaniac het volgende:

[..]

Geen "Hunter" gezien...was bezig een bizon te schilderen in mijn grot

Works for me...
pi_4440304
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 09:09 schreef Roonaan het volgende:
Nee ik vind het gewoon niet mooi.
Lang haar is juist supervrouwelijk. Het ziet er erg mooi uit. Mijn meisje heeft echt mooi lang zwart haar met golven erin, ik moet er niet aan denken dat ze dat afknipt tot een kort koppie. .
pi_4440311
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 09:21 schreef Dirty_Harry het volgende:

[..]

Ik vind zwart haar juist veel mooier. Gewoon een kwestie van smaak.
  dinsdag 4 juni 2002 @ 10:33:42 #38
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_4440480
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 10:23 schreef Ron_Jeremy het volgende:

[..]

Nee ik vind het gewoon niet mooi.
Lang haar is juist supervrouwelijk. Het ziet er erg mooi uit. Mijn meisje heeft echt mooi lang zwart haar met golven erin, ik moet er niet aan denken dat ze dat afknipt tot een kort koppie. .

Dat heeft die van mij dus wel gedaan
Maar goed, ze had al snel door dat ze minder "bekijks" heeft van het mannelijk deel van de wereldburgers, en laat het maar weer groeien. Zo ijdel zijn ze dan ook wel weer

En waag het dan niet te zeggen "Zie je wel, ik had het toch gezegd", ow man. dan krijg je toch op je flikker.

[Dit bericht is gewijzigd door Tjabbo op 04-06-2002 10:34]

dinsdag 4 juni 2002 @ 10:34:34 #39
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_4440497
wat niet?

dinsdag 4 juni 2002 @ 17:28:21 #40
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_4446428
Kwestie van eigen smaak en hoe kort haar bij een vrouw staat, wat verschillend is. Meestal staat (half)lang haar veel mooier en vrouwelijker.
The Internets, I needs it..
  dinsdag 4 juni 2002 @ 17:30:22 #41
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_4446460
Er is helemaal niks mis met vrouwen met korte haren (zolang ze er niet dik bij zijn). Bij bepaalde vrouwen staat het super sexy, en ik vind het zeker wel aantrekkelijk!!!
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_4447149
Over het algemeen genomen is het hoofdhaar wat aan de korte kant.
zo kan die wel weer...
pi_4447639
Lang haar vind ik meestal mooier en vrouwelijker. Vergeet niet dat haar een belangrijke rol speelt in het spel van verleiding (vrouwen doen bewust en onbewust allerlei dingen met hun haar als ze een jongen leuk vinden). Dat werkt dus niet meer met kort haar.

Daarbij nog het ervarings feit dat op het moment dat een vrouw haar haar kort knipt ze meestal haar beste tijd wel heeft gehad.

Het haar hoeft trouwens niet perse heel lang te zijn, zolang je er maar mee kunt tutten (staartje, opsteken, etc)is het goed.

dinsdag 4 juni 2002 @ 19:02:46 #44
20063 Quasar_de_Duif
Seldom indeed.
pi_4447710
Ik vind vrouwen met kort haar vaak leuker.
  dinsdag 4 juni 2002 @ 19:13:53 #45
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_4447863
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 18:58 schreef Aernout het volgende:
Lang haar vind ik meestal mooier en vrouwelijker. Vergeet niet dat haar een belangrijke rol speelt in het spel van verleiding (vrouwen doen bewust en onbewust allerlei dingen met hun haar als ze een jongen leuk vinden).
*Agrees*
The Internets, I needs it..
pi_4448146
Wat er mis is met vrouwen met kort haar?

Waarschijnlijk niks, maar ik vind lang haar mooier. Pas op latere leeftijd vind ik dat kort haar bij een vrouw staat.

Lang haar heeft "iets" ze kan het bijvoorbeeld voor haar ogen laten hangen en er dan heel geil doorheen kijken. Dat kan bij kort haar niet. Al zit lang haar soms wel in de weg

dinsdag 4 juni 2002 @ 21:52:59 #47
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_4450163
Ik vind dr gewoon niks aan...
Het staat vaak zo truttig, en het maakt een meisje dr ook niet vrouwelijker op. Ik heb het hier wel over heel kort haar trouwens, uhm wie heeft dat hier op het forum... Oh ja, riann heeft het ook heel kort, ja kijk daar vind ik nou niks aan. (niks tegen riann bedoelt hoor, het is maar een voorbeeld). Haar dat was langer is ziet er al stukken beter uit.
pi_4450224
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 08:04 schreef postinggirl het volgende:
De reacties in het topic in Babes & Hunks op de vrouwen met kort haar zijn nou niet laaiend enthousiast.

Wat is er eigenlijk mis mee?

In mijn ogen niets mis mee.
  Nerd met benen dinsdag 4 juni 2002 @ 21:56:51 #49
18073 miss_bleu
pi_4450259
ik heb kort haar en heb sinds 4 weken van die lange vlechten en je merkt gewoon dat je op 1 of andere manier opeens een stuk interessanter bent geworden in de ogen van bepaalde mannen
  dinsdag 4 juni 2002 @ 22:06:42 #50
3498 Barb
Graduated Fool
pi_4450518
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 18:58 schreef Aernout het volgende:
Daarbij nog het ervarings feit dat op het moment dat een vrouw haar haar kort knipt ze meestal haar beste tijd wel heeft gehad.
En bedankt Aernout.

* Barb heeft sinds een week weer kort haar.

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')