Ik hoor vaak dat mannen het niet mooi vinden.
Wat is er eigenlijk mis mee? Kan je met kort haar niet echt vrouw zijn of zo? En waarom dan niet?
(Postinggirl heeft wel lang haar, maar toch.)
Zal wel iets met oerinstincten te doen hebben denk ik.
Persoonlijk vind ik een vrouw met lang haar ook veel "vrouwelijker" dan een met kort haar, maar ja, das natuurlijk per mens verschillend.
Mijn vriendin had eerst lang haar, en heeft het vorige maand kort laten knippen. Ondanx dat ze nog steeds dezelfde is, en ondanks dat ze nog even mooi is, mis ik toch iets, iets dat niet goed te verklaren is.
Zal toch wel met instinct te maken hebben imho.
Cultuur, natuur? Geen idee
Kort haar staat wat agressiever en een vrouw met zo'n uitstraling kan heel aantrekkelijk zijn, maar ik denk dat de meeste mannen toch voor 'natural beauty' gaan.
just my 2 cents.
Nou kan ik een vooroordelerig verhaal op schrijven dat vooral oudere vrouwen er jonger en dus mooier uit zien met kort haar, en dat lang haar vooral goed staat bij dames met een 'lekker figuur', maar ook dat is absoluut niet alleszeggend. Sterker nog, voor iemand anders kan het totaal anders zijn. Nog sterker: ik weet het zeker.
Je kan beter zelf in de spiegel kijken en zelf zeggen of het wel/niet mooi is. Als je tevreden bent, niks aan doen.
En de mensen die graag ongevraagd commentaar geven op andermans uiterlijk zijn meestal bevooroordeeld over een bepaalde uiterlijke norm. Meestal als trend ingezet door bekende modellen en/of filmsterren. Nounou, wat een eigen mening is dat.
Ikzelf ben er inmiddels achter dat iedereen die eens echt lacht, op dat moment even het mooiste is wat er rondloopt. En dan let ik echt niet meer op het haar ofzo.
nee over het algemeen geld de regel dat een vrouw gewoon lang haar moet hebben, punt uit.
nee kort haar doet mij helemaal niks.....
quote:Aan het lange haar kan je een vrouw makkelijker je hol inslepen.
Op dinsdag 04 juni 2002 08:33 schreef Tjabbo het volgende:
Het is eigenlijk persoonlijk of je kort haar mooi vind of niet, toch schijnen idd. mannen lang haar mooier te vinden dan kort haar.Zal wel iets met oerinstincten te doen hebben denk ik.
(Flauw grapje, las ik ooit ergens in een blad.)
Kort haar kan ook mooi zijn
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 08:42 schreef postinggirl het volgende:[..]
Aan het lange haar kan je een vrouw makkelijker je hol inslepen.
![]()
(Flauw grapje, las ik ooit ergens in een blad.)
quote:Het is niet mooi, niet vrouwelijk en niet aantrekkelijk.
Op dinsdag 04 juni 2002 08:04 schreef postinggirl het volgende:Wat is er eigenlijk mis mee?
quote:Het was niet direct of het je wat uitmaakt. maar weer waarom 'in het algemeen' vrouwen met lang haar mooier worden gevonden dan vrouwen met kort haar.
Op dinsdag 04 juni 2002 09:07 schreef Dirty_Harry het volgende:
Kort of lang maakt mij echt helemaal niets uit (zolang het maar niet standje 2 op de tondeuse is). Belangrijker vindt ik dat het goed verzorgt is....
I guess shorthaired ladies seem to be harder to get.
Over dat oerinstinct: Indien een vrouw kort haar heeft, nemen we haar gewoon over de schouder
(bij tegenstribbelen eerst even 'verdoven' met de welbekende knuppel... )
Ach en als ze maar kan koken.
Smaken verschillen, niks mis mee toch?
quote:Lang haar valt gewoon veel meer op en trekt daardoor veel meer aandacht, als jij aan een kant van een groot plein loopt en aan de andere kant loopt een langharige blondine dan valt jou(mij) dat meteen op. Loopt op dezelfde plaats een kortharige brunnete dan is de kans dat jij(ik) dat ziet veel kleiner. (daarom vallen veel mannen ook op blondjes(volgens mij theorie dan
Op dinsdag 04 juni 2002 09:09 schreef Roonaan het volgende:[..]
Het was niet direct of het je wat uitmaakt. maar weer waarom 'in het algemeen' vrouwen met lang haar mooier worden gevonden dan vrouwen met kort haar.
Dus zijn ze niet zozeer harder to get, maar harder to spot...
(en het is ook wel lekker dat je je in bed kan omdraaien zonder dat er een oerschreeuw van pijn naast je klinkt. )
Ik vergelijk het met mezelf; bij mij staan lange haren ook niet.
quote:En waarom valt ze je op dan? omdat ze mooier is ofzo? (dat was toch de vraag van het topic, wat maakt lang haar mooier??) Mijn antwoord was dat mannen vrouwen met lang haar eerder in bed denken te kunnen praten.
Op dinsdag 04 juni 2002 09:18 schreef Dirty_Harry het volgende:[..]
Lang haar valt gewoon veel meer op en trekt daardoor veel meer aandacht, als jij aan een kant van een groot plein loopt en aan de andere kant loopt een langharige blondine dan valt jou(mij) dat meteen op. Loopt op dezelfde plaats een kortharige brunnete dan is de kans dat jij(ik) dat ziet veel kleiner. (daarom vallen veel mannen ook op blondjes(volgens mij theorie dan
))...
Dus zijn ze niet zozeer harder to get, maar harder to spot...
Hmm misschien komt dat wel omdat me vriendin ook kort haar heeft.
quote:En heb je ook nog antwoord op de vraag waarom vrouwen met lang haar 'over het algemeen' mooier worden gevonden dan vrouwen met kort haar?
Op dinsdag 04 juni 2002 09:20 schreef Draakje1980 het volgende:
Vrouwen met kort haar is niks mis mee.Hmm misschien komt dat wel omdat me vriendin ook kort haar heeft.
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 08:11 schreef Yalhambra het volgende:
Nee idd, absoluut geen probleem met kort haar. Ik vind alleen niet bij iedereen mooi
quote:kwestie van simpele lichtreflectie, blondhaar weerkaatst meer licht dan zwart haar.... en valt dus sneller op...
Op dinsdag 04 juni 2002 09:19 schreef Roonaan het volgende:[..]
En waarom valt ze je op dan? omdat ze mooier is ofzo? (dat was toch de vraag van het topic, wat maakt lang haar mooier??) Mijn antwoord was dat mannen vrouwen met lang haar eerder in bed denken te kunnen praten.
quote:en blond lang haar is dan het ultieme weerkaatsingseffect? het zal wel.
Op dinsdag 04 juni 2002 09:21 schreef Dirty_Harry het volgende:[..]
kwestie van simpele lichtreflectie, blondhaar weerkaatst meer licht dan zwart haar.... en valt dus sneller op...
quote:Te veel naar "HUNTER" gekeken?
Op dinsdag 04 juni 2002 09:18 schreef bmaniac het volgende:
...
Kort haar works for me!
...
quote:En we komen weer op die oerdingen. heerlijk toch.
en het is ook wel lekker dat je je in bed kan omdraaien zonder dat er een oerschreeuw van pijn naast je klinkt.)
quote:Geen "Hunter" gezien...was bezig een bizon te schilderen in mijn grot
Op dinsdag 04 juni 2002 09:23 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Te veel naar "HUNTER" gekeken?
[..]En we komen weer op die oerdingen. heerlijk toch.
De man is onderontwikkeld....
* Forau_Diavolina zijn vriendin heeft ook kort haar
quote:Works for me...
Op dinsdag 04 juni 2002 09:34 schreef bmaniac het volgende:[..]
Geen "Hunter" gezien...was bezig een bizon te schilderen in mijn grot
quote:Nee ik vind het gewoon niet mooi.
Op dinsdag 04 juni 2002 09:09 schreef Roonaan het volgende:
quote:Ik vind zwart haar juist veel mooier. Gewoon een kwestie van smaak.
Op dinsdag 04 juni 2002 09:21 schreef Dirty_Harry het volgende:[..]
kwestie van simpele lichtreflectie, blondhaar weerkaatst meer licht dan zwart haar.... en valt dus sneller op...
quote:Dat heeft die van mij dus wel gedaan
Op dinsdag 04 juni 2002 10:23 schreef Ron_Jeremy het volgende:[..]
Nee ik vind het gewoon niet mooi.
Lang haar is juist supervrouwelijk. Het ziet er erg mooi uit. Mijn meisje heeft echt mooi lang zwart haar met golven erin, ik moet er niet aan denken dat ze dat afknipt tot een kort koppie..
En waag het dan niet te zeggen "Zie je wel, ik had het toch gezegd", ow man. dan krijg je toch op je flikker.
[Dit bericht is gewijzigd door Tjabbo op 04-06-2002 10:34]
Daarbij nog het ervarings feit dat op het moment dat een vrouw haar haar kort knipt ze meestal haar beste tijd wel heeft gehad.
Het haar hoeft trouwens niet perse heel lang te zijn, zolang je er maar mee kunt tutten (staartje, opsteken, etc)is het goed.
quote:*Agrees*
Op dinsdag 04 juni 2002 18:58 schreef Aernout het volgende:
Lang haar vind ik meestal mooier en vrouwelijker. Vergeet niet dat haar een belangrijke rol speelt in het spel van verleiding (vrouwen doen bewust en onbewust allerlei dingen met hun haar als ze een jongen leuk vinden).
Waarschijnlijk niks, maar ik vind lang haar mooier. Pas op latere leeftijd vind ik dat kort haar bij een vrouw staat.
Lang haar heeft "iets" ze kan het bijvoorbeeld voor haar ogen laten hangen en er dan heel geil doorheen kijken. Dat kan bij kort haar niet. Al zit lang haar soms wel in de weg
quote:In mijn ogen niets mis mee.
Op dinsdag 04 juni 2002 08:04 schreef postinggirl het volgende:
De reacties in het topic in Babes & Hunks op de vrouwen met kort haar zijn nou niet laaiend enthousiast.
Wat is er eigenlijk mis mee?
quote:En bedankt Aernout.
Op dinsdag 04 juni 2002 18:58 schreef Aernout het volgende:
Daarbij nog het ervarings feit dat op het moment dat een vrouw haar haar kort knipt ze meestal haar beste tijd wel heeft gehad.
* Barb heeft sinds een week weer kort haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |