abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24102289
Ze hadden nooit in moeten voeren,dat je een berichtwijziging niet meer kan zien,dat is jouw geluk nu 205
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_24102336
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb je fotoboek net bekeken en hier zou een leuk inkoppertje zijn "Ik hoop voor jou van niet"
Maar dat zou wel heel erg offtopic zijn (alhoewel hier volgens mij amper ontopic wordt gechat)
Ik verwijs je naar bovenstaande post
pi_24102370
Heb je inhammen dan al, Speth?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_24102375
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:52 schreef Ghostbuster het volgende:
Ze hadden nooit in moeten voeren,dat je een berichtwijziging niet meer kan zien,dat is jouw geluk nu 205
Als ik een wijziging doorvoer staat dat er nog gewoon hoor, of je moet het bijna gelijk veranderen. In beide gevallen geeft het aan dat áls er wat raars had gestaan, ik het zelf op tijd doorhad.
pi_24102408
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:55 schreef milagro het volgende:
Heb je inhammen dan al, Speth?
Nee Ik had wel een probleem met m'n haar, maar dat is inmiddels alweer weg, het betrof een vreemde haargroei aan 1 kant... Een bepaald haarmasker heeft het zo goed als weggewerkt.
pi_24102442
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:57 schreef Speth het volgende:

[..]

Nee Ik had wel een probleem met m'n haar, maar dat is inmiddels alweer weg, het betrof een vreemde haargroei aan 1 kant... Een bepaald haarmasker heeft het zo goed als weggewerkt.
hm ik zie toch wel een wijkende haarlijn, niet dat het erg is, hoor, ik heb er totaal geen problemen mee, maar jonge meiden daarentegen, die zien toch liever een volle bos haar
pi_24102480
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:59 schreef milagro het volgende:

[..]

hm ik zie toch wel een wijkende haarlijn, niet dat het erg is, hoor, ik heb er totaal geen problemen mee, maar jonge meiden daarentegen, die zien toch liever een volle bos haar
ik heb een vrij hoog voorhoofd, mijn haarlijn is altijd hetzelfde geweest
pi_24102481
quote:

[..]

Gemiddelde jongere en oudere mannen zien ook liever een volle bos lang haar bij een gemiddelde vrouw.
pi_24102511
quote:
Op maandag 20 december 2004 15:01 schreef Speth het volgende:

[..]

ik heb een vrij hoog voorhoofd, mijn haarlijn is altijd hetzelfde geweest
ja whatever
blijft jammer voor de meeste meiden.
het zij zo.
pi_24102512
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:51 schreef Speth het volgende:

[..]

Hoeft niet. Ik heb geld.
pi_24102519
quote:

[..]

I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_24102532
quote:
Op maandag 20 december 2004 15:04 schreef milagro het volgende:

[..]

ja whatever
blijft jammer voor de meeste meiden.
het zij zo.
Daar merk ik in ieder geval niks van
pi_24102549
quote:
Op maandag 20 december 2004 15:01 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Gemiddelde jongere en oudere mannen zien ook liever een volle bos lang haar bij een gemiddelde vrouw.
Yep , moet ze het wel hebben, hè zo niet dan draag je het beter kort(er)
Met als Speth, kan beter ook zijn haarniet lang dragen, accentueert zijn " hoge voorhoofd" alleen maar.
Niet dat het erg is, of zo natuurlijk
pi_24102566
quote:
Op maandag 20 december 2004 15:05 schreef Speth het volgende:

[..]

Daar merk ik in ieder geval niks van
Je bent net dat jochie van Home Alone!
  maandag 20 december 2004 @ 15:08:24 #265
8369 speknek
Another day another slay
pi_24102574
quote:
En dat is in het kort het geschil in dit topic. Ik denk dat niemand bestrijdt dat er afzonderlijke voorkeuren zijn. Maar grosso modo kun je wel trends ontdekken, en die verschilt ook per leeftijd.

Maar dat jij net zo graag met een bostrol trouwt, dat maak je niemand wijs. Niet iedereen houdt van het standaardideaal, en de een is losser dan de ander waar het gaat om uiterlijk voorkomen, maar het ontkennen van het bestaan van een standaardideaal zou een beetje raar zijn.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_24102585
quote:
Op maandag 20 december 2004 15:07 schreef Nouk het volgende:

Je bent vast niet de enige die dit opmerkt
pi_24102597
quote:
Op maandag 20 december 2004 15:04 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

moet je mij niet zo aankijken
het zij zo en zo.
pi_24102627
Speknek verwoordt wat er door dit hele topic al geroepen wordt. Misschien wordt er nou eens gelezen wat er staat omdat hij een mod-tag heeft?
pi_24102634
quote:
Op maandag 20 december 2004 15:08 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Je bent vast niet de enige die dit opmerkt
Nee dat is waar. Maarja als je bij alles wat je typt eerst moet gaan bedenken of t niet al gezegd is .
pi_24102648
quote:
Op maandag 20 december 2004 15:07 schreef Nouk het volgende:

[..]

Hij blijft classic
pi_24102672
quote:
Op maandag 20 december 2004 15:08 schreef speknek het volgende:

[..]

En dat is in het kort het geschil in dit topic. Ik denk dat niemand bestrijdt dat er afzonderlijke voorkeuren zijn. Maar grosso modo kun je wel trends ontdekken, en die verschilt ook per leeftijd.

Maar dat jij net zo graag met een bostrol trouwt, dat maak je niemand wijs. Niet iedereen houdt van het standaardideaal, en de een is losser dan de ander waar het gaat om uiterlijk voorkomen, maar het ontkennen van het bestaan van een standaardideaal zou een beetje raar zijn.
Doe ik toch ook helemaal niet
ik zeg enkel dat ik het onzin vind dat kort haar ALTIJD lelijker is dan lang haar.
Dat is wat sommigen hier zeggen namelijk.
Lang haar is alleen dan mooier als het haar mooi ís

Dat je je voorkeur hebt is logisch, dat je een ideaal beeld hebt ook, maar stellen dat je nooit op een vrouw zou vallen puur en alleen vanwege haar korte haar
pi_24102725
Milagro vervalt haast tot, "Als het mooi is dan is het mooi". Mooi blauw is inderdaad niet lelijk. Het gaat hier over gemiddelden, niet over uitzonderingen waar je het de hele tijd over hebt. Sommige mannen kunnen het zelfs op een geit, nou vraag ik je...
pi_24102738
Ik heb milagro ook nergens zien posten dat uiterlijk er helemaal niet toe doet, wel dat vrouwen met kort haar ook bijzonder en aantrekelijk kunnen zijn. En daar ben ik het helemaal mee eens.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_24102772
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:57 schreef Speth het volgende:

[..]

mooi zo, dus t gaat er goed mee?
pi_24102799
quote:
Op maandag 20 december 2004 15:17 schreef 205_Lacoste het volgende:
Milagro vervalt haast tot, "Als het mooi is dan is het mooi". Mooi blauw is inderdaad niet lelijk. Het gaat hier over gemiddelden, niet over uitzonderingen waar je het de hele tijd over hebt. Sommige mannen kunnen het zelfs op een geit, nou vraag ik je...
nee, jij kan niet lezen, echt

ik zeg nogmaals dat kort haar SOMS een betere optie is, en dat dus lang haar SOMS gewoon niet mooi is, omdat het daar dan dun slap futloos haar betreft, wat er een stuk voller en levendiger uitziet wanneert kort(er) geknipt.

sommigen hier lijken te stellen dat lang haar ALTIJD mooier is, en dat bestrijd ik.

ik heb het nergens over een ideaalbeeld, of een voorkeur die niet zou mogen
pi_24102840
quote:
ik heb het nergens over een ideaalbeeld, of een voorkeur die niet zou mogen
lijkt toch een beetje tegenstrijdig met
quote:
Dat je je voorkeur hebt is logisch, dat je een ideaal beeld hebt ook, maar stellen dat je nooit op een vrouw zou vallen puur en alleen vanwege haar korte haar
Ik kan er niets aan doen, maar ik kan het me gewoon echt niet voorstellen dat ik op een meid met kort haar val, dat is dus mijn persoonlijke voorkeur

Los daarvan staat het feit dat mannen over het algemeen lang haar prefereren.
  maandag 20 december 2004 @ 15:27:09 #277
8369 speknek
Another day another slay
pi_24102844
quote:
Op maandag 20 december 2004 15:13 schreef milagro het volgende:
Doe ik toch ook helemaal niet
ik zeg enkel dat ik het onzin vind dat kort haar ALTIJD lelijker is dan lang haar.
Dat is wat sommigen hier zeggen namelijk.
Lang haar is alleen dan mooier als het haar mooi ís
Objectief heb je gelijk, maar het gaat over smaak, wat vaak vooral subjectivistisch is. Objectief gezien past op een klein meisje met smalle schouders beter kleinere borsten, maar wanneer een man nou eenmaal van grote borsten houdt heeft hij het er best voor over dat het kleine meisje grote prammen heeft, ookal is het objectief gezien minder mooi. Liever dan kleinere borsten nog wel.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_24102917
quote:
Op maandag 20 december 2004 15:26 schreef Speth het volgende:

[..]

lijkt toch een beetje tegenstrijdig met
[..]

Ik kan er niets aan doen, maar ik kan het me gewoon echt niet voorstellen dat ik op een meid met kort haar val, dat is dus mijn persoonlijke voorkeur

Los daarvan staat het feit dat mannen over het algemeen lang haar prefereren.
je valt toch op het totaal, niet alleen het haar
dat bedoel ik.

ik heb ook een ideaalbeeld, maar als een man op 1 puntje in het uiterlijk te kort schiet, als je dat zo wilt noemen, dan is hij niet per definitie kansloos
die vent is toch niet dat ene minpuntje alleen?

zou wat zijn zeg, als je vriendin d'r haar kort knipt, knap je dan meteen af?
nee, toch, nou dan.

tuurlijk zullen je ogen eerder naar langharige dames kijken, maar je gaat me toch niet vertellen dat een hele leuke meid , leuke babbel, leuk figuur, aardig en intelligent, afvalt puur en alleen vanwege haarlengte
pi_24102937
De pot (kortharig?) verwijt de ketel dat hij zwart ziet Dat ik zeg dat er uitzonderingen zijn staat gelijk aan het "soms" dat jij gebruikt, dat heb je nog niet erg door zo lijkt het. Dit topic gaat over het feit dat men kort haar over het algemeen niet zo mooi vindt bij vrouwen. Je kan dus een hoop gaan bestrijden, maar de TT vraagt niet om je vrouwelijke mening.

Het is ook helemaal niet interessant om over de uitzonderingen te praten in dezen, dan sla je namelijk geheel de plank mis. En voor de zoveelste maal, het zijn de uitzonderingen die de regel bevestigen. Elke discussie zou dan namelijk ontkracht kunnen worden door de uitzonderingen.

Hypothetisch gezegd:
"Het is zaak om de allochtonen te laten inburgeren". De reden is duidelijk, het gros past zich niet zelf aan. Dan kom jij met de melding, maar Mohammed om de hoek past zich perfect aan. Oooh, ja nee inderdaad, nu is integreren volledig overbodig.
pi_24102982
quote:
zou wat zijn zeg, als je vriendin d'r haar kort knipt, knap je dan meteen af?
nee, toch, nou dan.
Jawel.

Als je met afknappen tenminste bedoelt dat ik het lelijk zou vinden en boos op 'r zou worden.

[ Bericht 21% gewijzigd door Speth op 20-12-2004 15:41:01 ]
pi_24103017
quote:
Op maandag 20 december 2004 15:27 schreef speknek het volgende:

[..]

Objectief heb je gelijk, maar het gaat over smaak, wat vaak vooral subjectivistisch is. Objectief gezien past op een klein meisje met smalle schouders beter kleinere borsten, maar wanneer een man nou eenmaal van grote borsten houdt heeft hij het er best voor over dat het kleine meisje grote prammen heeft, ookal is het objectief gezien minder mooi. Liever dan kleinere borsten nog wel.
Dat begrijp ik.
Maar je valt toch niet op die tieten an sich anders zou het dus niet uitmaken hoe de rest eruit ziet
Dát bedoel ik.
Een meisje is niet alleen die tieten of dat haar
Dat je de voorkeur hebt, nogmaals, logisch, maar ik heb het dus over de volgende stap, waarbij over het algemeen het uiterlijk, specifieke onderdelen daarvan er gewoon minder toe doen

Speth zegt dat hij nooit op een meisje met kort haar zou vallen, puur omdat ze kort haar heeft.
Daar mee maakt hij dat korte haar dus issue number one en dat vind ik vreemd.

Ik heb het niet over de dames waar je graag naar KIJKT, maar dames waar je mee verder wilt dan kijken en neuken voor een keertje
  maandag 20 december 2004 @ 15:38:16 #282
8369 speknek
Another day another slay
pi_24103025
quote:
Op maandag 20 december 2004 15:32 schreef milagro het volgende:
tuurlijk zullen je ogen eerder naar langharige dames kijken, maar je gaat me toch niet vertellen dat een hele leuke meid , leuke babbel, leuk figuur, aardig en intelligent, afvalt puur en alleen vanwege haarlengte
Op al die andere punten (afgezien van de babbel) kan ik ook op elk punt afzonderlijk afknappen.
pi_24103051
quote:
Op maandag 20 december 2004 15:35 schreef Speth het volgende:

[..]

Jawel.
en dan? maak je het uit? dwing je haar het te laten groeien of anders?

ik snap heus wel dat je lang haar mooier vindt, en dat de meeste mannen dat ws vinden.
nogmaals dat is mijn 'bezwaar' ook niet, helemaal niet zelfs, want ik heb tenslotte ook mijn voorkeuren.

ik zeg enkel dat kort haar soms mooier is, dan lang haar bij diezelfde vrouw
dat je liever de ene met lang haar ziet, dan die ander met kort, is wat anders en dat bedoel ik dus ook helemaal niet
  maandag 20 december 2004 @ 15:42:46 #284
8369 speknek
Another day another slay
pi_24103061
quote:
Op maandag 20 december 2004 15:37 schreef milagro het volgende:
Ik heb het niet over de dames waar je graag naar KIJKT, maar dames waar je mee verder wilt dan kijken en neuken voor een keertje
Als ik verder ga dan neuken voor een keertje, betekent dat dat ik er nog heel veel vaker tegenaan moet kijken, dan juist worden zulke issues belangrijk. Kijk er zullen altijd meisjes zijn die knapper zijn, maar ze moet toch wel goed in de richting van wat je leuk vindt zitten.
pi_24103090
quote:
en dan? maak je het uit? dwing je haar het te laten groeien of anders?
Wat ik precies zou doen weet ik ook niet.

In ieder geval zou ik het absoluut niet waarderen en dat ook duidelijk maken.
  maandag 20 december 2004 @ 15:47:46 #286
8369 speknek
Another day another slay
pi_24103103
quote:
Op maandag 20 december 2004 15:41 schreef milagro het volgende:
ik zeg enkel dat kort haar soms mooier is, dan lang haar bij diezelfde vrouw
dat je liever de ene met lang haar ziet, dan die ander met kort, is wat anders en dat bedoel ik dus ook helemaal niet
En dat is subjectivistisch.

En verreweg de meeste mannen prefereren lang haar, ookal is het vlassig, dun of met lelijke slagen erin, boven kort haar bij hetzelfde meisje. Puur en alleen omdat ze van lang haar houden.
pi_24103107

nooooooooo

dit moeten we hebben

pi_24103111
quote:
En verreweg de meeste mannen prefereren lang haar, ookal is het vlassig, dun of met lelijke slagen erin, boven kort haar bij hetzelfde meisje. Puur en alleen omdat ze van lang haar houden.
Precies
pi_24103137
quote:
Op maandag 20 december 2004 15:38 schreef speknek het volgende:

[..]

Op al die andere punten (afgezien van de babbel) kan ik ook op elk punt afzonderlijk afknappen.
okay dan
maar als een vent een leuk smoel heeft, leuk in de omgang is, gewoon helemaal leuk but one, dan zal iets veranderlijks als zijn haarlengte dus echt geen obstakel vormen, maar goed iedereen is anders, zullen we maar zeggen.

ik heb een ideaallijstje maar nog nooit een man getroffen die op alle punten 100% scoort
van te voren iemand uitsluiten om 1 uiterlijke eigenschap , is wmb dus onzinnig .

ik kan heel hard roepen dat een man donker haar móet hebben, de kans is er dat ik toch helemaal leip kan worden van een vent die dat dus niet heeft.
ik heb het dus over a priori uitsluiten
pi_24103139

Of dit
pi_24103161
Milagro negeert me

pi_24103200
quote:
Op maandag 20 december 2004 15:47 schreef speknek het volgende:

[..]

En dat is subjectivistisch.

Nou sorry die mannen ken ik niet
Echt niet, en nee, ik heb zelf geen kort haar dus ze zijn niet "aardig omdat ik het ben".

Ze hebben hetzelfde 'commentaar' als ik, als ze een meisje zien met dun piekerig vlassig haar : ze kan het beter laten knippen, dit is echt niets.
pi_24103221
quote:
Nou sorry die mannen ken ik niet
Als Speknek ook voor zichzelf spreekt ken je er nu twee.
pi_24103250
quote:
Op maandag 20 december 2004 15:55 schreef Speth het volgende:

[..]

Drie.
pi_24103316
quote:
Op maandag 20 december 2004 15:55 schreef Speth het volgende:

[..]

en dat is dus wat ik zei

jullie vinden lang haar ALTIJD mooier, puur omdat het lang is.
dat het eventueel dun is, slierterig, uitgedroogd en gespleten boeit niet.

dus wat is dan dat gelul over gemiddelden of uitersten
die doen er voor jullie helemaal niet toe, lang haar, in welke erbarmelijke staat ook, is mooier dan gezond glanzend kort haar.

nou, weten we dat ook weer
pi_24103531
quote:
jullie vinden lang haar ALTIJD mooier, puur omdat het lang is.
dat het eventueel dun is, slierterig, uitgedroogd en gespleten boeit niet.
Ik vind slierterig, uitgedroogd lang haar mooier dan gezond kort haar, ja. Dat wil niet zeggen dat ik dat slierterige haar mooi vind, maar het is beter dan kort.

Overigens begrijp ik je verwijzing naar gemiddelden en uitersten niet...? Wat heeft dat hier mee te maken?
pi_24103925
quote:
Op maandag 20 december 2004 15:49 schreef milagro het volgende:
ik kan heel hard roepen dat een man donker haar móet hebben, de kans is er dat ik toch helemaal leip kan worden van een vent die dat dus niet heeft.
ik heb het dus over a priori uitsluiten
Als ik die stellige uitspraken zie dan krijg ik de neiging om meewarig het (langharige ) hoofd te schudden. Ook ik heb wel degelijk een voorkeur qua lang haar, kleur haar (en eigenlijk zelfs oogkleur) maar het aantal relaties die ik heb gehad met vrouwen die aan al die zaken voldeden is op één vinger te tellen.

En dat was dan ook nog eens één van de kortstdurende relaties .

Het zegt gewoon niks wat dat betreft. Leuk meegenomen als je iemand treft die er aan voldoet, maar veel zwaarder til ik er niet aan.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_24104099
quote:
Op maandag 20 december 2004 16:17 schreef Speth het volgende:

[..]

Ik vind slierterig, uitgedroogd lang haar mooier dan gezond kort haar, ja. Dat wil niet zeggen dat ik dat slierterige haar mooi vind, maar het is beter dan kort.

Overigens begrijp ik je verwijzing naar gemiddelden en uitersten niet...? Wat heeft dat hier mee te maken?
Ik verwijs ernaar omdat 1 vd heren hier er mee aan kwam zetten

Dit "Ik vind slierterig, uitgedroogd lang haar mooier dan gezond kort haar, ja. " is voor mij iig lachwekkend , sorry hoor

Maar ja, iedere gek zijn gebrek, zo zij het
pi_24104178
quote:
Op maandag 20 december 2004 16:47 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Als ik die stellige uitspraken zie dan krijg ik de neiging om meewarig het (langharige ) hoofd te schudden. Ook ik heb wel degelijk een voorkeur qua lang haar, kleur haar (en eigenlijk zelfs oogkleur) maar het aantal relaties die ik heb gehad met vrouwen die aan al die zaken voldeden is op één vinger te tellen.

En dat was dan ook nog eens één van de kortstdurende relaties .

Het zegt gewoon niks wat dat betreft. Leuk meegenomen als je iemand treft die er aan voldoet, maar veel zwaarder til ik er niet aan.
Kijk, hier een meneer die lang haar dus wél kan hebben
Ja, ik zie al, ik ontmoet een vent op werk, kan er ontzettend mee lachen, goed mee praten, hij ziet er alles behalve verkeerd uit, het klikt op alle fronten, we belanden na een zeer gezellig afdelingsuitje in een nog gezelliger intiemere ambiance, vuurwerk, sterren, alles helemaal top en dan zeg ik "maar je hebt geen donker haar , dus tot hier en niet verder, sorry, het was leuk, maar ja die haarkleur, hè "

pi_24104267
quote:
Op maandag 20 december 2004 17:02 schreef milagro het volgende:

[..]

Kijk, hier een meneer die lang haar dus wél kan hebben
Ja, ik zie al, ik ontmoet een vent op werk, kan er ontzettend mee lachen, goed mee praten, hij ziet er alles behalve verkeerd uit, het klikt op alle fronten, we belanden na een zeer gezellig afdelingsuitje in een nog gezelliger intiemere ambiance, vuurwerk, sterren, alles helemaal top en dan zeg ik "maar je hebt geen donker haar , dus tot hier en niet verder, sorry, het was leuk, maar ja die haarkleur, hè "

Gelukkig maak ik nog een kans bij Milagro .

.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')