fouten zijn menselijk, kutquote:Op maandag 20 december 2004 14:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Had het dan gewoon niet geplaatst, lul
Ben je dat niet dan?quote:Op maandag 20 december 2004 14:11 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
deze laat ik zeker staan ja, zodat mensen kunnen zien hoe ZIELIG jij wel niet bent..
ik probeer iemand wat leed te besparen omdat ik (was mijn fout iid) een te snelle en domme reactie plaatste... vervolgens haal ik die binnen 5 sec weg omdat ik mn fout snel inzie en dan zeg jij dat ik een lafbek ben?
![]()
![]()
Lekker makkelijk, je weet zelf ook wel dat je gewoon niet hadden moeten proberen te scoren over andermans rugquote:
Andervrouws Haarquote:Op maandag 20 december 2004 14:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, je weet zelf ook wel dat je gewoon niet hadden moeten proberen te scoren over andermans rug
quote:Op maandag 20 december 2004 14:13 schreef Isabeau het volgende:
(en ja, ik heb het opgeschoren gehad van achteren)
dat plaatste ik omdat ik geen aanleiding wou geven dat ik zoiets ge-edit had..quote:Op maandag 20 december 2004 14:15 schreef milagro het volgende:
[..]
Ben je dat niet dan?
het feit dat je die opmerking uberhaupt al neerzette, maakt je laf.
En dan weghalen en zeggen "het was de moeite niet meer" geeft ook echt aan dat je het niet vond kunnen, flikker toch op
Nee, daar ben ik te oud voorquote:
Het valt zeker meequote:Op maandag 20 december 2004 14:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh ik durf alles te zeggen hoor,het was gewoon even grappig.
En als je echt wilt dat ik er iets van zeg moet je even,een full frontal nude foto sturen.
Het valt zo te zien nog wel mee
kippenkontjequote:Op maandag 20 december 2004 14:13 schreef Isabeau het volgende:
(en ja, ik heb het opgeschoren gehad van achteren)
Gezien de perspectiefgebonden waarheid in mijn post, die je hieronder erkent zijn deze 3 smilies een beetje overdreven, zelfs als je het niet met mee eens bent.quote:
Dat hoef ik je niet uit te leggen, toch? Jij kan niet zien wat wij mooi en niet mooi vinden omdat je geen man bent. Ik geloof niet dat er vrouwen bestaan voor wie de mening van mannen niet meetelt, op lesbiennes na. Daarom is de mening van mannen wel degelijk relevant.quote:uit een mannelijk perspectief, waar slaat dat nu weer op.
Toch ken ik geen enkele vrouw waarbij kort haar mooier is dan langquote:ik begrijp heus wel dat mannen lang haar prefereren, maar dat kort haar per definitie lelijker is, is echt zo'n onzin.
net zo goed als lang haar bij mannen vaak niet mooi is, omdat het haar het gewoon niet toelaat.
als een vrouw mooi dik haar heeft, is het idd ms zonde als ze het kort houdt, maar dan nog hoeft het niet lelijk te zijn
Heur haar.... Ok, je krijgt er een puntje bij.quote:een mooie vrouw valt of staat niet bij de gratie van heur haarlengte.
Ik zou nooit kunnen vallen op een vrouw met kort haar, dat is voor mij gewoon een waarheid als een klok. Ik denk dat dat voor heel veel mannen geldt. Als de waarheid zwart/wit van aard is, dan moet zij ook zo worden opgediend.quote:'het ene staat ms beter dan het andere, of het heeft jóuw voorkeur.
jullie reageren zo kinderachtig zwart wit hier.
hehehehehe laten we even gaan discussieren hierover en 3 pagina's vol zetten met onzinnige troep!quote:Op maandag 20 december 2004 14:19 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Je mag géén plaatje van mij zo postenNouhou, boehoehoe
Zo Speth, ik denk dat Milagro de soep nog nooit zo heet gegeten heeftquote:Op maandag 20 december 2004 14:21 schreef Speth het volgende:
Als de waarheid zwart/wit van aard is, dan moet zij ook zo worden opgediend.
quote:Op maandag 20 december 2004 14:21 schreef Speth het volgende:
Ik zou nooit kunnen vallen op een vrouw met kort haar, dat is voor mij gewoon een waarheid als een klok. Ik denk dat dat voor heel veel mannen geldt. Als de waarheid zwart/wit van aard is, dan moet zij ook zo worden opgediend.
jij bent wel erg kortzichtig zegquote:Op maandag 20 december 2004 14:21 schreef Speth het volgende:
[..]
Ik zou nooit kunnen vallen op een vrouw met kort haar, dat is voor mij gewoon een waarheid als een klok. Ik denk dat dat voor heel veel mannen geldt. Als de waarheid zwart/wit van aard is, dan moet zij ook zo worden opgediend.
Het zij zo.quote:Op maandag 20 december 2004 14:24 schreef Nouk het volgende:
[..]Jij kijkt echt zo erg naar t haar van iemand? Ook al is ze fantastisch en helemaal je type, als ze kort haar heeft wil je d'r niet? Zoo oppervlakkig zeg.
Mijn droomvrouw heeft lang haar.quote:Je zou je droomvrouw laten schietne om haar haar!!
De mening van je eigen man telt mee, ja, niet van willekeurig welke vent, hou es op, zegquote:Op maandag 20 december 2004 14:21 schreef Speth het volgende:
[..]
Gezien de perspectiefgebonden waarheid in mijn post, die je hieronder erkent zijn deze 3 smilies een beetje overdreven, zelfs als je het niet met mee eens bent.
[..]
Dat hoef ik je niet uit te leggen, toch? Jij kan niet zien wat wij mooi en niet mooi vinden omdat je geen man bent. Ik geloof niet dat er vrouwen bestaan voor wie de mening van mannen niet meetelt, op lesbiennes na. Daarom is de mening van mannen weldegelijk relevant.
[..]
Toch ken ik geen enkele vrouw waarbij kort haar mooier is dan lang
[..]
Heur haar.... Ok, je krijgt er een puntje bij.
Toch ben ik het hier niet mee eens. Ik heb veel vrouwen gezien waarbij de switch van lang naar kort de betreffende vrouw ineens onwijs lelijk maakte.
[..]
Oh please zegquote:Op maandag 20 december 2004 14:24 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Zo Speth, ik denk dat Milagro de soep nog nooit zo heet gegeten heeft
Nou, de tips waarom je om vroeg, hoe je haar moet laten groeien hoeven we dus zelf niet meer te geven, je bent er zelf al achterquote:Op maandag 20 december 2004 14:26 schreef ivetje het volgende:
Haar groeit....of heb ik nu iets nieuws verteld
en wat doe ik met die tussenlengte die er niet uit ziet?? Daar heb ik geen antwoord op...is ook nog in de periode dat ik met school begin...ze zien me aankomen op schoolquote:Op maandag 20 december 2004 14:29 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Nou, de tips waarom je om vroeg, hoe je haar moet laten groeien hoeven we dus zelf niet meer te geven, je bent er zelf al achter
Bij mijn beste vriendin staat kort ook leuker: ze heeft een wat heel rustige, soms slomige uitstraling en lang haar bendrukt dat. Sharon Stone vind ik ook bijzonderder met kort haar.quote:Op maandag 20 december 2004 14:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb helaas geen plaatjes van mij met kort haar online, wel met lang haar. Maar dat korte vond ik al direct geen succes. Mijn haar was nogal vernield door een verkeerde chemicaliënsamenstelling in een zwembad en daarom heb ik er bijna alles af laten knippenVreselijk vond ik dat. Maar het is gewoon weer lang
En ik ken trouwens wel vrouwen die kort haar veel beter kunnen hebben dan lang haar, mijn nichtje bijvoorbeeld. Ze heeft het een paar keer lang laten groeien en elke keer dacht ik: uh, niet doen...Haar staat kort haar veel frisser. Haar haar was gewoon niet geschikt als lang haar (futloos, flateerde haar gezicht helemaal niet etc).
"Ik laat het lang groeien" Zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op maandag 20 december 2004 14:31 schreef ivetje het volgende:
[..]
en wat doe ik met die tussenlengte die er niet uit ziet?? Daar heb ik geen antwoord op...is ook nog in de periode dat ik met school begin...ze zien me aankomen op school
Gewoon naar achter in een staartje of los met gel of zo.quote:Op maandag 20 december 2004 14:31 schreef ivetje het volgende:
[..]
en wat doe ik met die tussenlengte die er niet uit ziet?? Daar heb ik geen antwoord op...is ook nog in de periode dat ik met school begin...ze zien me aankomen op school
Tja, en mijn droomman is galant en heeft donker haar. Toch is mijn grote liefde een rossige botte boer. Zeg nooit nooitquote:
Het topic waar je in reageerde is voor het mannelijk geslacht eigenlijk, al zijn er een paar vrouwelijke bezoekers geweest met kort haar. Deze zijn echter niet lang blijven plakken. Wellicht dus ook niet handig om uitgerekend dáár dan deze vraag te stellen.quote:Op maandag 20 december 2004 14:31 schreef ivetje het volgende:
quote:Op maandag 20 december 2004 14:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Tja, en mijn droomman is galant en heeft donker haar. Toch is mijn grote liefde een rossige botte boer. Zeg nooit nooit
dus daar kunnen jullie ook niet normaal reageren, bedoel jequote:Op maandag 20 december 2004 14:34 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Het topic waar je in reageerde is voor het mannelijk geslacht eigenlijk, al zijn er een paar vrouwelijke bezoekers geweest met kort haar. Deze zijn echter niet lang blijven plakken. Wellicht dus ook niet handig om uitgerekend dáár dan deze vraag te stellen.
Een neger gaat ook niet de weg vragen aan een groep KKK'ers in optocht.
nou, hier wordt haar dat de kaaklijn net niet of amper raakt als half lang gezienquote:Op maandag 20 december 2004 14:35 schreef Bot13 het volgende:
Kort, wat kort?
al la Pink kort?
Of net boven je schouders?Lkkr duidelijk
heb je hangtieten of zo, johquote:Op maandag 20 december 2004 14:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik wilde eigenlijk iets zeggen tegen Speth en het had met leeftijd, ervaring, liefde en oppervlakkigheid te maken. Maar ik bedenk me dat woorden geen zin hebben, hij zal het leven zelf moeten uitvogelen.
Je hebt weinig gevoel voor taal, dat moet ik nagevenquote:Op maandag 20 december 2004 14:36 schreef milagro het volgende:
dus daar kunnen jullie ook niet normaal reageren, bedoel je
zo niet, wat bedoel je dan?
valt het opquote:
"Levenservaring zal je leren dat liefde niets met uiterlijk te maken heeft" <zoiets zeker? Sorry, maar daar ben ik het niet mee eens. Uiterlijk is zeker wel van belangquote:Ik wilde eigenlijk iets zeggen tegen Speth en het had met leeftijd, ervaring, liefde en oppervlakkigheid te maken.
TEGEVEN is 1 woord zekerquote:Op maandag 20 december 2004 14:41 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Je hebt weinig gevoel voor taal, dat moet ik nageven
Ik probeer even aan te geven, dat het weinig zin heeft om bij een stel kerels te vragen naar tips met betrekking tot het langer wordend haar van een vrouw. Ik schets in die zin slechts een versterkt beeld van wat ik bedoel door een absurd voorbeeld tegeven.
jij hebt gewoon weinig gevoel voor taalquote:Op maandag 20 december 2004 14:42 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Moeilijke samenvatting wel dan![]()
Knap hoor, een quote bewerkenquote:Op maandag 20 december 2004 14:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
TEGEVEN is 1 woord zekeropbokken met taalpuristen
Aantrekkingskracht is van belang en dat kun je niet altijd uitleggen aan de hand van geen bril/wel bril, kort haar/lang haar. Soms is het gewoon iets ongrijpbaarsquote:Op maandag 20 december 2004 14:43 schreef Speth het volgende:
[..]
"Levenservaring zal je leren dat liefde niets met uiterlijk te maken heeft" <zoiets zeker? Sorry, maar daar ben ik het niet mee eens. Uiterlijk is zeker wel van belang
Hoeft niet. Ik heb geld.quote:Op maandag 20 december 2004 14:48 schreef ASroma het volgende:
[..]
ga dan maar snel wat doen aan je opkomende kaalheid![]()
![]()
Puisten uitknijpen is meer werkquote:Op maandag 20 december 2004 14:48 schreef ASroma het volgende:
[..]
ga dan maar snel wat doen aan je opkomende kaalheid![]()
![]()
Opbokken met mensen die opbokken zeggen.quote:Op maandag 20 december 2004 14:43 schreef Ghostbuster het volgende:
TEGEVEN is 1 woord zekeropbokken met taalpuristen
Ik heb je fotoboek net bekeken en hier zou een leuk inkoppertje zijn "Ik hoop voor jou van niet"quote:Op maandag 20 december 2004 14:43 schreef Speth het volgende:
Uiterlijk is zeker wel van belang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |