abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24101443
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:12 schreef Ripley het volgende:

[..]

Had het dan gewoon niet geplaatst, lul
fouten zijn menselijk, kut
<hr>
pi_24101457
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:11 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

deze laat ik zeker staan ja, zodat mensen kunnen zien hoe ZIELIG jij wel niet bent..
ik probeer iemand wat leed te besparen omdat ik (was mijn fout iid) een te snelle en domme reactie plaatste... vervolgens haal ik die binnen 5 sec weg omdat ik mn fout snel inzie en dan zeg jij dat ik een lafbek ben?
Ben je dat niet dan?
het feit dat je die opmerking uberhaupt al neerzette, maakt je laf.
En dan weghalen en zeggen "het was de moeite niet meer" geeft ook echt aan dat je het niet vond kunnen, flikker toch op
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_24101491
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:14 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

fouten zijn menselijk, kut
Lekker makkelijk, je weet zelf ook wel dat je gewoon niet hadden moeten proberen te scoren over andermans rug
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_24101522
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:16 schreef Ripley het volgende:

[..]

Lekker makkelijk, je weet zelf ook wel dat je gewoon niet hadden moeten proberen te scoren over andermans rug
Andervrouws Haar
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_24101528
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:13 schreef Isabeau het volgende:

(en ja, ik heb het opgeschoren gehad van achteren )

gabber!
pi_24101544
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:15 schreef milagro het volgende:

[..]

Ben je dat niet dan?
het feit dat je die opmerking uberhaupt al neerzette, maakt je laf.
En dan weghalen en zeggen "het was de moeite niet meer" geeft ook echt aan dat je het niet vond kunnen, flikker toch op
dat plaatste ik omdat ik geen aanleiding wou geven dat ik zoiets ge-edit had..

maarga, dit is mn laatste post in die topic want hier wordt je toch niet goed van...
jij zat duidelijk fout maar wilt het gewoon niet inzien.. dat is ook een kunst...
ik kan best inzien dat ik dat inderdaad op de eerste plaats niet had moeten posten en dat het fout was...
jij bent zo'n ramptoeristje die weer net klotereacties probeert uit te lokken omdat je daarop geilt ofzo, weet ik het..

jij hebt wel een oud spreekwoord goed bewezen voor mij:

never argue with an idiot, she'll drag you down to her level and then beat you on experience

doei
<hr>
pi_24101552
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:18 schreef ASroma het volgende:

[..]

[afbeelding]

gabber!
Je mag géén plaatje van mij zo posten Nouhou, boehoehoe

pi_24101566
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:18 schreef ASroma het volgende:
afbeelding]

gabber!
Nee, daar ben ik te oud voor De gabberperiode heb ik niet echt meegemaakt
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_24101568
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:11 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Oh ik durf alles te zeggen hoor,het was gewoon even grappig.
En als je echt wilt dat ik er iets van zeg moet je even,een full frontal nude foto sturen.
Het valt zo te zien nog wel mee
Het valt zeker mee
Meer dan zelfs, en die foto's hebben er genoeg gestaan elders op Fok

Maar goed, ik heb hangtieten en ik denk dat ik er jonger uitzie dan ik ben , want ik geef tegengas en daar kunnen de kinders hier niet tegen
Mij best, hoor , als die gedachte jullie je beter doet voelen, prima

Kort haar is gewoon een betere optie als je dun steil volumeloos haar hebt.
Ik zie liever dat , dan een vrouw die coute que coute d'r haar lang heeft.
  maandag 20 december 2004 @ 14:21:19 #210
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_24101587
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:13 schreef Isabeau het volgende:

(en ja, ik heb het opgeschoren gehad van achteren )
kippenkontje heb ik ook gehad...en een boblijn
To infinity…and beyond!
pi_24101602
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:05 schreef milagro het volgende:

[..]

Gezien de perspectiefgebonden waarheid in mijn post, die je hieronder erkent zijn deze 3 smilies een beetje overdreven, zelfs als je het niet met mee eens bent.
quote:
uit een mannelijk perspectief, waar slaat dat nu weer op.
Dat hoef ik je niet uit te leggen, toch? Jij kan niet zien wat wij mooi en niet mooi vinden omdat je geen man bent. Ik geloof niet dat er vrouwen bestaan voor wie de mening van mannen niet meetelt, op lesbiennes na. Daarom is de mening van mannen wel degelijk relevant.
quote:
ik begrijp heus wel dat mannen lang haar prefereren, maar dat kort haar per definitie lelijker is, is echt zo'n onzin.

net zo goed als lang haar bij mannen vaak niet mooi is, omdat het haar het gewoon niet toelaat.
als een vrouw mooi dik haar heeft, is het idd ms zonde als ze het kort houdt, maar dan nog hoeft het niet lelijk te zijn
Toch ken ik geen enkele vrouw waarbij kort haar mooier is dan lang
quote:
een mooie vrouw valt of staat niet bij de gratie van heur haarlengte.
Heur haar.... Ok, je krijgt er een puntje bij.

Toch ben ik het hier niet mee eens. Ik heb veel vrouwen gezien waarbij de switch van lang naar kort de betreffende vrouw ineens onwijs lelijk maakte.
quote:
'het ene staat ms beter dan het andere, of het heeft jóuw voorkeur.

jullie reageren zo kinderachtig zwart wit hier.
Ik zou nooit kunnen vallen op een vrouw met kort haar, dat is voor mij gewoon een waarheid als een klok. Ik denk dat dat voor heel veel mannen geldt. Als de waarheid zwart/wit van aard is, dan moet zij ook zo worden opgediend.
pi_24101608
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:19 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Je mag géén plaatje van mij zo posten Nouhou, boehoehoe

hehehehehe laten we even gaan discussieren hierover en 3 pagina's vol zetten met onzinnige troep!
pi_24101620
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:19 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

jankjengeldrens

doei
dag hoor
pi_24101664
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:21 schreef Speth het volgende:

Als de waarheid zwart/wit van aard is, dan moet zij ook zo worden opgediend.
Zo Speth, ik denk dat Milagro de soep nog nooit zo heet gegeten heeft
pi_24101678
quote:

Ik zou nooit kunnen vallen op een vrouw met kort haar, dat is voor mij gewoon een waarheid als een klok. Ik denk dat dat voor heel veel mannen geldt. Als de waarheid zwart/wit van aard is, dan moet zij ook zo worden opgediend.
Jij kijkt echt zo erg naar t haar van iemand? Ook al is ze fantastisch en helemaal je type, als ze kort haar heeft wil je d'r niet? Zoo oppervlakkig zeg.
pi_24101698
Ik heb helaas geen plaatjes van mij met kort haar online, wel met lang haar. Maar dat korte vond ik al direct geen succes. Mijn haar was nogal vernield door een verkeerde chemicaliënsamenstelling in een zwembad en daarom heb ik er bijna alles af laten knippen Vreselijk vond ik dat. Maar het is gewoon weer lang

En ik ken trouwens wel vrouwen die kort haar veel beter kunnen hebben dan lang haar, mijn nichtje bijvoorbeeld. Ze heeft het een paar keer lang laten groeien en elke keer dacht ik: uh, niet doen... Haar staat kort haar veel frisser. Haar haar was gewoon niet geschikt als lang haar (futloos, flateerde haar gezicht helemaal niet etc).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 20 december 2004 @ 14:26:21 #217
11458 ivetje
pi_24101705
quote:

[..]

jij bent wel erg kortzichtig zeg Je zou je droomvrouw laten schietne om haar haar!! Sorry hoor, maar als je het zo zou doen ben je die vrouw niet eens waard. Waar maak je je druk om man! Haar groeit....of heb ik nu iets nieuws verteld
To infinity…and beyond!
pi_24101716
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:24 schreef Nouk het volgende:

[..]

Jij kijkt echt zo erg naar t haar van iemand? Ook al is ze fantastisch en helemaal je type, als ze kort haar heeft wil je d'r niet? Zoo oppervlakkig zeg.
Het zij zo.
quote:
Je zou je droomvrouw laten schietne om haar haar!!
Mijn droomvrouw heeft lang haar.
pi_24101729
quote:

[..]

Gezien de perspectiefgebonden waarheid in mijn post, die je hieronder erkent zijn deze 3 smilies een beetje overdreven, zelfs als je het niet met mee eens bent.
[..]

Dat hoef ik je niet uit te leggen, toch? Jij kan niet zien wat wij mooi en niet mooi vinden omdat je geen man bent. Ik geloof niet dat er vrouwen bestaan voor wie de mening van mannen niet meetelt, op lesbiennes na. Daarom is de mening van mannen weldegelijk relevant.
[..]

Toch ken ik geen enkele vrouw waarbij kort haar mooier is dan lang
[..]

Heur haar.... Ok, je krijgt er een puntje bij.

Toch ben ik het hier niet mee eens. Ik heb veel vrouwen gezien waarbij de switch van lang naar kort de betreffende vrouw ineens onwijs lelijk maakte.
[..]

De mening van je eigen man telt mee, ja, niet van willekeurig welke vent, hou es op, zeg

Jij hebt vrouwen gezien die etc.
Dat kan, maar ik heb vrouwen gezien bij wie het juist een verbetering was en dat kan ook

Jij mag lang haar mooier vinden, alle mannen mogen dat, maar een vrouw die gewoon lelijk dun snel vet steil futloos haar heeft, kan het gewoon beter korter dragen.
En kort haar is niet altijd een ratte koppie.
kijk eens naar Charlize Theron, kort haar en classy.
Kort haar is niet altijd lelijker en lang haar altijd mooier.
Dat je de voorkeur geeft aan lang haar, is heel wat anders
pi_24101746
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:24 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Zo Speth, ik denk dat Milagro de soep nog nooit zo heet gegeten heeft
Oh please zeg
pi_24101747
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:27 schreef Speth het volgende:

[..]

Het zij zo.
Precies.
pi_24101761
Milagro, snap jij het concept van cynisme?
pi_24101769
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:26 schreef ivetje het volgende:

Haar groeit....of heb ik nu iets nieuws verteld
Nou, de tips waarom je om vroeg, hoe je haar moet laten groeien hoeven we dus zelf niet meer te geven, je bent er zelf al achter
  maandag 20 december 2004 @ 14:31:42 #224
11458 ivetje
pi_24101810
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:29 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Nou, de tips waarom je om vroeg, hoe je haar moet laten groeien hoeven we dus zelf niet meer te geven, je bent er zelf al achter
en wat doe ik met die tussenlengte die er niet uit ziet?? Daar heb ik geen antwoord op...is ook nog in de periode dat ik met school begin...ze zien me aankomen op school
To infinity…and beyond!
pi_24101828
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb helaas geen plaatjes van mij met kort haar online, wel met lang haar. Maar dat korte vond ik al direct geen succes. Mijn haar was nogal vernield door een verkeerde chemicaliënsamenstelling in een zwembad en daarom heb ik er bijna alles af laten knippen Vreselijk vond ik dat. Maar het is gewoon weer lang

En ik ken trouwens wel vrouwen die kort haar veel beter kunnen hebben dan lang haar, mijn nichtje bijvoorbeeld. Ze heeft het een paar keer lang laten groeien en elke keer dacht ik: uh, niet doen... Haar staat kort haar veel frisser. Haar haar was gewoon niet geschikt als lang haar (futloos, flateerde haar gezicht helemaal niet etc).
Bij mijn beste vriendin staat kort ook leuker: ze heeft een wat heel rustige, soms slomige uitstraling en lang haar bendrukt dat. Sharon Stone vind ik ook bijzonderder met kort haar.

Maar mijzelf zou het helemaal niet passen bijvoorbeeld. Hetligt aan de vrouw, uitstraling, gezicht en ook haarsoort. Vrouwen met heel miezerig haar staat kort vaak ook beter dan zo' dun dweiltje op je kop.
pi_24101829
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:31 schreef ivetje het volgende:

[..]

en wat doe ik met die tussenlengte die er niet uit ziet?? Daar heb ik geen antwoord op...is ook nog in de periode dat ik met school begin...ze zien me aankomen op school
"Ik laat het lang groeien" Zo moeilijk is dat toch niet?

Overigens draagt mijn droomvrouw ook geen bril, maar dat is weer een ander verhaal
pi_24101844
quote:

[..]

Gewoon naar achter in een staartje of los met gel of zo.
En even doorbijten.
Het is niet anders
pi_24101883
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:27 schreef Speth het volgende:

Mijn droomvrouw heeft lang haar.
Tja, en mijn droomman is galant en heeft donker haar. Toch is mijn grote liefde een rossige botte boer. Zeg nooit nooit
pi_24101887
quote:

Het topic waar je in reageerde is voor het mannelijk geslacht eigenlijk, al zijn er een paar vrouwelijke bezoekers geweest met kort haar. Deze zijn echter niet lang blijven plakken. Wellicht dus ook niet handig om uitgerekend dáár dan deze vraag te stellen.

Een neger gaat ook niet de weg vragen aan een groep KKK'ers in optocht.
pi_24101898
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:34 schreef Ripley het volgende:

[..]

Tja, en mijn droomman is galant en heeft donker haar. Toch is mijn grote liefde een rossige botte boer. Zeg nooit nooit
Jammer weer
pi_24101912
Kort, wat kort?

al la Pink kort?
Of net boven je schouders?

Lkkr duidelijk
pi_24101922
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:34 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Het topic waar je in reageerde is voor het mannelijk geslacht eigenlijk, al zijn er een paar vrouwelijke bezoekers geweest met kort haar. Deze zijn echter niet lang blijven plakken. Wellicht dus ook niet handig om uitgerekend dáár dan deze vraag te stellen.

Een neger gaat ook niet de weg vragen aan een groep KKK'ers in optocht.
dus daar kunnen jullie ook niet normaal reageren, bedoel je

zo niet, wat bedoel je dan?
pi_24101959
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:35 schreef Bot13 het volgende:
Kort, wat kort?

al la Pink kort?
Of net boven je schouders?

Lkkr duidelijk
nou, hier wordt haar dat de kaaklijn net niet of amper raakt als half lang gezien
pi_24101974
Ik wilde eigenlijk iets zeggen tegen Speth en het had met leeftijd, ervaring, liefde en oppervlakkigheid te maken. Maar ik bedenk me dat woorden geen zin hebben, hij zal het leven zelf moeten uitvogelen.
pi_24102002
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:35 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Jammer weer
Wat is er nu weer jammer?
  maandag 20 december 2004 @ 14:40:21 #236
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_24102007
Niets.
Het moet haar alleen wel staan.
...dass wir fliegen.
pi_24102018
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik wilde eigenlijk iets zeggen tegen Speth en het had met leeftijd, ervaring, liefde en oppervlakkigheid te maken. Maar ik bedenk me dat woorden geen zin hebben, hij zal het leven zelf moeten uitvogelen.
heb je hangtieten of zo, joh
pi_24102045
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:36 schreef milagro het volgende:
dus daar kunnen jullie ook niet normaal reageren, bedoel je

zo niet, wat bedoel je dan?
Je hebt weinig gevoel voor taal, dat moet ik nageven

Ik probeer even aan te geven, dat het weinig zin heeft om bij een stel kerels te vragen naar tips met betrekking tot het langer wordend haar van een vrouw. Ik schets in die zin slechts een versterkt beeld van wat ik bedoel, door een absurd voorbeeld te geven.
pi_24102054
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:40 schreef milagro het volgende:

[..]

Moeilijke samenvatting wel dan
pi_24102073
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:40 schreef milagro het volgende:
valt het op
pi_24102101
quote:
Ik wilde eigenlijk iets zeggen tegen Speth en het had met leeftijd, ervaring, liefde en oppervlakkigheid te maken.
"Levenservaring zal je leren dat liefde niets met uiterlijk te maken heeft" <zoiets zeker? Sorry, maar daar ben ik het niet mee eens. Uiterlijk is zeker wel van belang
pi_24102102
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:41 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Je hebt weinig gevoel voor taal, dat moet ik nageven

Ik probeer even aan te geven, dat het weinig zin heeft om bij een stel kerels te vragen naar tips met betrekking tot het langer wordend haar van een vrouw. Ik schets in die zin slechts een versterkt beeld van wat ik bedoel door een absurd voorbeeld tegeven.
TEGEVEN is 1 woord zeker opbokken met taalpuristen
pi_24102104
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:42 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Moeilijke samenvatting wel dan
jij hebt gewoon weinig gevoel voor taal
pi_24102167
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:43 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Knap hoor, een quote bewerken

En er zijn spelfouten en typefouten, het verschil is gemakkelijk te zien.
pi_24102185
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:43 schreef Speth het volgende:

[..]

"Levenservaring zal je leren dat liefde niets met uiterlijk te maken heeft" <zoiets zeker? Sorry, maar daar ben ik het niet mee eens. Uiterlijk is zeker wel van belang
Aantrekkingskracht is van belang en dat kun je niet altijd uitleggen aan de hand van geen bril/wel bril, kort haar/lang haar. Soms is het gewoon iets ongrijpbaars
pi_24102196
quote:

[..]

Uiterlijk is zeker wel van belang
ga dan maar snel wat doen aan je opkomende kaalheid
pi_24102246
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:48 schreef ASroma het volgende:

[..]

Hoeft niet. Ik heb geld.
pi_24102247
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:48 schreef ASroma het volgende:

[..]

Puisten uitknijpen is meer werk
We gaan niet zeiken over leeftijd
  maandag 20 december 2004 @ 14:52:20 #249
8369 speknek
Another day another slay
pi_24102276
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Opbokken met mensen die opbokken zeggen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_24102288
quote:
Uiterlijk is zeker wel van belang
Ik heb je fotoboek net bekeken en hier zou een leuk inkoppertje zijn "Ik hoop voor jou van niet"
Maar dat zou wel heel erg offtopic zijn (alhoewel hier volgens mij amper ontopic wordt gechat)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')