dan ken je ws niet veel gozersquote:Op zondag 19 december 2004 20:56 schreef Speth het volgende:
Oude topic, maar ik begrijp gewoon niet dat vrouwen dit niet begrijpen. Kort haar bij vrouwen is altijd lelijk. In mijn projectgroep heeft een meisje haar haar ook kort geknipt... Ik heb gewoon medelijden met haar vriend. Ik ken geen enkele gozer die kort haar bij vrouwen mooi vindt. Geen enkele.
Nee, halflang haarquote:Op maandag 20 december 2004 10:57 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Jij hebt dus een vriendin met kort haar
Ja, da's allemaal halflang haar...quote:Op maandag 20 december 2004 10:57 schreef 205_Lacoste het volgende:
Verbal... je post steeds halflang haar, maak eens een goed punt
als je dat al halflang noemt...quote:Op maandag 20 december 2004 10:57 schreef 205_Lacoste het volgende:
Verbal... je post steeds halflang haar, maak eens een goed punt
Je hebt gelijk, maar dit was om het haargedeelte te accentuerenquote:
Het hangt er een beetje tussen, maar het is niet wat de TS bedoelt met 'kort haar' vermoed ik. Helaas kan ik de eerste pagina niet openen omdat m'n IE moeilijk doet, dus ik vaar even op m'n gevoelquote:
Precies...quote:
helaas, op pagina 1 staat gen definitie van kort haarquote:Op maandag 20 december 2004 11:03 schreef 205_Lacoste het volgende:
Het hangt er een beetje tussen, maar het is niet wat de TS bedoelt met 'kort haar' vermoed ik. Helaas kan ik de eerste pagina niet openen omdat m'n IE moeilijk doet, dus ik vaar even op m'n gevoel
Kort haar is zoals het plaatje waar ik naar toe link een paar posts omhoog.
Vraag het eens aan een meisje met die lengte haar. Die zal echt niet zeggen dat ze halflang haar heeft, hoor.quote:Op maandag 20 december 2004 11:03 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Het hangt er een beetje tussen, maar het is niet wat de TS bedoelt met 'kort haar' vermoed ik.
Nee, een lelijk puisterig mokkel is ineens mooi met lang haar, wou je zeggenquote:Op maandag 20 december 2004 11:06 schreef DJ-Maurits het volgende:
Heel leuk Verbal... idd allemaal prachtige vrouwen met een semi-kort koppie. Deze vrouwen zien er nog goed uit in een jutezak, dat wil dan toch niet zeggen dat een jutezak zo geweldig staat?
Zie mijn post hierboven. De voorbeelden die ik post zijn van vrouwen die ik met kort haar mooier vind. Met lang haar vind ik ze, ondanks onbetwiste schoonheid, minder interessant.quote:Op maandag 20 december 2004 11:09 schreef speknek het volgende:
Kijk, je kunt wel fotomodellen met kort haar gaan posten, maar post ze dan ook in dezelfde positie met lang haar.
wie ben jij om te bepalen waar het hier om gaat?quote:Op maandag 20 december 2004 11:46 schreef 205_Lacoste het volgende:
De gemiddelde man (het gros) vindt de gemiddelde vrouw met kort haar onaantrekkelijk, daar gaat het hier om.
Je hebt gelijk, het gaat inderdaad om alle zeldzaam mooie vrouwen met kort haar, waar iedere man wel een stijve van krijgt!quote:Op maandag 20 december 2004 11:51 schreef Abbadon het volgende:
wie ben jij om te bepalen waar het hier om gaat?![]()
quote:Op maandag 20 december 2004 11:54 schreef 205_Lacoste het volgende:
Je hebt gelijk, het gaat inderdaad om alle zeldzaam mooie vrouwen met kort haar, waar iedere man wel een stijve van krijgt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |