Godt straft meteen!quote:Op dinsdag 21 december 2010 04:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
Goedemorgen Q. en Godt, ik word gelijk afgestraft voor het gister vrij zijn!
Wat is het voor een onderzoek?quote:Op dinsdag 21 december 2010 08:00 schreef Yuki het volgende:
Mogguh dus
Damn... Wilde ik mijn moeder nog bellen om haar succes te wensen met het eerste onderzoek vandaag, was ze nét de deur uit. En dr mobiel neemt ze niet meer op
Hartfoto's maken met een radioactieve isotoop, en vandaag krijgt ze een middel erbij toegediend dat haar hart wat opjaagt, alsof ze redelijk zwaar lichamelijk actief is geweest. Zelf kan ze namelijk geen fietstest doen ofzo, dus versnellen ze haar hartslag maar chemischquote:
YUKI!quote:Op dinsdag 21 december 2010 07:56 schreef Yuki het volgende:
Q!
Snuit!
Oshiro!
Dustpuppy!
xFriendx!
Myraela!
Net goed. Homo.quote:Op dinsdag 21 december 2010 04:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
Goedemorgen Q. en Godt, ik word gelijk afgestraft voor het gister vrij zijn!
Dat klinkt wel heftig. Sterkte voor jou en je moeder danquote:Op dinsdag 21 december 2010 08:07 schreef Yuki het volgende:
Hartfoto's maken met een radioactieve isotoop, en vandaag krijgt ze een middel erbij toegediend dat haar hart wat opjaagt, alsof ze redelijk zwaar lichamelijk actief is geweest. Zelf kan ze namelijk geen fietstest doen ofzo, dus versnellen ze haar hartslag maar chemisch
ANG3L!!quote:
Thanksquote:Op dinsdag 21 december 2010 08:12 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heftig. Sterkte voor jou en je moeder dan
Deugniet, niet zo haten jij swa.quote:
Resettenquote:Op dinsdag 21 december 2010 08:40 schreef Yuki het volgende:
Euh... Wat doet de resetknop?
Ik heb er net op gedrukt namelijk
quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:09 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
Pa en ma waren om half zes thuis
Om half een zijn ze opgestegen en ipv naar Dusseldorf te gaan, vlogen ze naar Keulen en zijn toen met de bus naar Dusseldorf gebracht, dan van Dusseldorf naar Glanerbrugquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dan hebben ze een flinke rit gehad
Wordt je niet vrolijk van zoietsquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Om half een zijn ze opgestegen en ipv naar Dusseldorf te gaan, vlogen ze naar Keulen en zijn toen met de bus naar Dusseldorf gebracht, dan van Dusseldorf naar Glanerbrug
Nee, klopt. Maar goed, thuis komen is het belanngrijkstequote:Op dinsdag 21 december 2010 09:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wordt je niet vrolijk van zoietsmaar ongetwijfeld beter dan dagen lang op t vliegveld zitten.
Hier in het koude Emmen is het -12.. Het warme Utrecht was -4 bij vertrek.. De ijstijd komt eraan!quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, klopt. Maar goed, thuis komen is het belanngrijkste
Ik heb vandaag voor 't eerst met kleren aan geslapen, het was zo koud
Echtquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, klopt. Maar goed, thuis komen is het belanngrijkste
Ik heb vandaag voor 't eerst met kleren aan geslapen, het was zo koud
aah, dat verklaard een boelquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hier in het koude Emmen is het -12.. Het warme Utrecht was -4 bij vertrek.. De ijstijd komt eraan!
Welkom in Emmenquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hier in het koude Emmen is het -12.. Het warme Utrecht was -4 bij vertrek.. De ijstijd komt eraan!
ja doe eens open danquote:
Ik heb het gewoon niet meer warm gekregenquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Echtheb niks van die kou gemerkt vannacht. Misschien dat het bij jou kouder was?
Achterdeur is zelden tot nooit op slotquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon niet meer warm gekregen
Maar nu is 't lekker in bed
Warmtequote:Op dinsdag 21 december 2010 09:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb t hier ook wel lekker warm
Boobsquote:
kan ook zijn dat t me niet zoveel boeit op een forumquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het wort wel een keer teid dad je stam+t leerd.
handig als je je sleutel vergeetquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Achterdeur is zelden tot nooit op slot
quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:24 schreef PeuRac het volgende:
kan ook zijn dat t me niet zoveel boeit op een forum
Ja, stukken beterquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boobs![]()
Hoe voel je je nu? Al wat opgeknapt?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, stukken beterNog wel spierpijn, maar helemaal niks misselijk meer!
Goedzoquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, stukken beterNog wel spierpijn, maar helemaal niks misselijk meer!
That's where I'm trappedquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Whehehe!Emmen in het midden van het ijs!
quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
That's where I'm trapped![]()
Verdomme wil ik net even stofzuigen, schiet het me in de rug. Ga dood van de pijn nu
Heb je het weer verneukt.quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:32 schreef Yuki het volgende:
Tijd om te werken als IT mijn systeem aan de praat krijgt
fei*O*quote:
Zelfs ademhalen doet nu pijnquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik weet hoe het voelt... rug goed warm houden is het beste
quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:47 schreef rival het volgende:
'Het wordt één grote chaos!'
"We krijgen vandaag en morgen te maken met echt heel bar slecht winterweer. Ik voorspel één grote chaos met veel neerslag in de vorm van sneeuw en ijzel." Positief is wel dat de weerman een witte kerst verwacht. "Voor het weekend voorzie ik opnieuw langdurige vorst en voor het grootste deel van ons land een witte kerst. Kan het mooier?"
Kleine ijstijdHou op zeg!
Volgens weerdeskundigen en wetenschappers zijn deze extreme weersomstandigheden mogelijk het begin van een nieuwe periode in de klimaatgeschiedenis. Er zijn sterke aanwijzingen dat we beland zijn in de Kleine IJstijd. Als dat uitkomt krijgen we tientallen jaren zeker te maken met ijzingwekkende winters.
Opa Beelen zei net dat het ging dooien donderdag en vrijdag!quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:47 schreef rival het volgende:
'Het wordt één grote chaos!'
"We krijgen vandaag en morgen te maken met echt heel bar slecht winterweer. Ik voorspel één grote chaos met veel neerslag in de vorm van sneeuw en ijzel." Positief is wel dat de weerman een witte kerst verwacht. "Voor het weekend voorzie ik opnieuw langdurige vorst en voor het grootste deel van ons land een witte kerst. Kan het mooier?"
Kleine ijstijd
Volgens weerdeskundigen en wetenschappers zijn deze extreme weersomstandigheden mogelijk het begin van een nieuwe periode in de klimaatgeschiedenis. Er zijn sterke aanwijzingen dat we beland zijn in de Kleine IJstijd. Als dat uitkomt krijgen we tientallen jaren zeker te maken met ijzingwekkende winters.
jamaar piet paulusma zei datquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:49 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Opa Beelen zei net dat het ging dooien donderdag en vrijdag!
Piet Paulusma is een alcoholist!quote:
Dronken mensen zeggen altijd de waarheidquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:51 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Piet Paulusma is een alcoholist!
quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:51 schreef rival het volgende:
[..]
Dronken mensen zeggen altijd de waarheid
Maar ben je nu je meisje misgelopen?quote:
En een dronken vrouw is een engel in bed, maar de enige weersverwachting die je daarvan af kunt leiden is warm en nat!quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:51 schreef rival het volgende:
Witte kerst lijkt uit te blijvenquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:54 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
En een dronken vrouw is een engel in bed, maar de enige weersverwachting die je daarvan af kunt leiden is warm en nat!
eerder een duveltjequote:Op dinsdag 21 december 2010 09:54 schreef DustPuppy het volgende:
En een dronken vrouw is een engel in bed
Eeeeehm, ja, uhuh, surequote:Op dinsdag 21 december 2010 09:51 schreef rival het volgende:
[..]
Yepz, die was toen al aan het rondrijden in Arizona.quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar ben je nu je meisje misgelopen?
Ah bummer zegquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Yepz, die was toen al aan het rondrijden in Arizona.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:54 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
En een dronken vrouw is een engel in bed, maar de enige weersverwachting die je daarvan af kunt leiden is warm en nat!
quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga dood van de pijn![]()
Klotezooi, kan ik er ook nog wel bij hebben
Nee door het stofzuigenquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Arm ding, door je rug gegaan, en niet eens door seks
Das kut! Tijd voor een goeie massage denk ik dan. Staat die rug zo weer recht.quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Jij biedt je aan begrijp ik?quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:07 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Das kut! Tijd voor een goeie massage denk ik dan. Staat die rug zo weer recht.
rugpijn, zeker in de onderrug, wil je niet zomaar weg masserenquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:07 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Das kut! Tijd voor een goeie massage denk ik dan. Staat die rug zo weer recht.
Zit niet in mn onderrugquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
rugpijn, zeker in de onderrug, wil je niet zomaar weg masseren
quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zou wel willen, maar aan mij heb je weinig denk ik.quote:
Illustrerende post waarom "jullie" in het nieuws warenquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Snelweg leeg, geen 50km borden, en TOCH gaan mensen 50 rijden op de rechter baan omdat ze gehoord hebben van die snelheids beperkingen in het land..
ALLEEN ALS HET MARTIX BORD OOK AANSTAAT STELLETJE ANGSTHAZEN!
Die van Disneyquote:
Jullie? Sorry hoor, maar dat ging over vrachtwagen chauffeurs, die hebben een aanhanger/trailer die onverwachte dingen kan gaan doen, de bus heeft daar geen last van..quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:22 schreef STING het volgende:
[..]
Illustrerende post waarom "jullie" in het nieuws waren
Allemaal één pot natquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jullie? Sorry hoor, maar dat ging over vrachtwagen chauffeurs, die hebben een aanhanger/trailer die onverwachte dingen kan gaan doen, de bus heeft daar geen last van..
Agossie, tochquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:26 schreef HeatWave het volgende:
Ik zit gewoon op mijn werk, niets giechelachtigs aan.
Niet iedereen durft dat blijkbaar, kan je je heel druk om maken maar dat zal nooit veranderen.....quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
En dan nog, je kunt gewoon normaal rijden op de wegen..
Mja, ik snap 't an sich wel...quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:30 schreef rival het volgende:
[..]
Niet iedereen durft dat blijkbaar, kan je je heel druk om maken maar dat zal nooit veranderen.....
Maar als je niet durft, en je HOEFT de weg niet op, ga dan ook niet de weg op..quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:30 schreef rival het volgende:
[..]
Niet iedereen durft dat blijkbaar, kan je je heel druk om maken maar dat zal nooit veranderen.....
Wie zegt dat ze de weg niet op hoeven?quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar als je niet durft, en je HOEFT de weg niet op, ga dan ook niet de weg op..
Ik zeg toch ook als je niet durft en niet hoeft, ga dan niet.. Ik zeg niet dan zij niet hoefden.. Maar durven deden ze 't ook niet zo best..quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:34 schreef STING het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze de weg niet op hoeven?
Zij rijden er vast niet voor de lol
verbittering en wrok, gepost zonder 1 smiley.quote:
Hehe, you saw it tooquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
verbittering en wrok, gepost zonder 1 smiley.
Mooi.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
verbittering en wrok, gepost zonder 1 smiley.
Mooi.
Het heeft geen zin om de verschillen uit te gaan leggen, want de gemiddelde automobilist snapt het toch niet. Pas als ze een keer ervaren hebben hoe het is en wat het verschil is gaan ze het een beetje snappen.quote:
hoe weet je dat ze niet hoeven?quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar als je niet durft, en je HOEFT de weg niet op, ga dan ook niet de weg op..
As je geen wagen rijdt ben juh niet belangrijkquote:
Sorry hoor dat niet iedereen zo ervaren is als jij!!quote:
Ja op het moment dat ik achter zown iemand zit wil ik er ook graag voorbij.quote:
Dan ga je er toch voorbij? Of zijn de linker weghelften gesloten?quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:41 schreef rival het volgende:
[..]
Ja op het moment dat ik achter zown iemand zit wil ik er ook graag voorbij.
maar je weet toch al dat het zo is.... en je kan er niks tegen doen...
ohja we zijn geen beroepschauffeursquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
As je geen wagen rijdt ben juh niet belangrijk.
+1quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan ga je er toch voorbij? Of zijn de linker weghelften gesloten?
nee, en als je dat wel bent ben je foutloos, er verongelukken nooit touringbussen etc, vrachtwagens scharen nooit oidquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:43 schreef rival het volgende:
[..]
ohja we zijn geen beroepschauffeurs
niet overal kan je inhalen maar hey, mij hoor je niet klagen ik ben gek op de sneeuwquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan ga je er toch voorbij? Of zijn de linker weghelften gesloten?
je snapt het niet. waarschijnlijk ging voor hun een automobilist in de fout waardoor dit kon gebeuren.quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, en als je dat wel bent ben je foutloos, er verongelukken nooit touringbussen etc, vrachtwagens scharen nooit oid.
* PeuRac heeft CCV-D1quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:43 schreef rival het volgende:
[..]
ohja we zijn geen beroepschauffeurs
Lang leve 100km mogen rijden met de touringcarquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:42 schreef HeatWave het volgende:
Vrachtwagens en bussen moeten gewoon niet inhalen, klaar. Die 2 km verschil overleef je ook wel.
Maar dat komt dan door een automobilist, een fietser of door het feit dat mars zo helder is die avondquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, en als je dat wel bent ben je foutloos, er verongelukken nooit touringbussen etc, vrachtwagens scharen nooit oid.
90% van de gevallen is het wel zo..quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:44 schreef rival het volgende:
[..]
je snapt het niet. waarschijnlijk ging voor hun een automobilist in de fout waardoor dit kon gebeuren.
Uhuh, ga door, vertel meerquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
90% van de gevallen is het wel zo..
50quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lang leve 100km mogen rijden met de touringcar
93% zelfs heb ik gelezenquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
90% van de gevallen is het wel zo..
100, want inhalen kan gewoon, de linker helft is gewoon te berijdenquote:
flauwquote:
0-100 in 3 dagen, en wij maar wachten tot je eens aan de kant gaatquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lang leve 100km mogen rijden met de touringcar
Wat ben je dan aan het zeuren op mensen die 50 rijden. Knal er gewoon voorbij met je busje.quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
100, want inhalen kan gewoon, de linker helft is gewoon te berijden
Automobilisten vergissen zich altijd in de remweg van een vrachtwagen of bus, en denken dat een gaatje van 8 meter genoeg is om even tussendoor te schieten. Oorzaak meteen duidelijk toch?quote:
Ach, hij heeft waarschijnlijk 2 dagen niet geslapen, kan je hem niet kwalijk nemenquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:49 schreef rival het volgende:
[..]
0-100 in 3 dagen, en wij maar wachten tot je eens aan de kant gaat
100 rijden als de rest 50 rijdt, wat ontzettend verstandigquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
100, want inhalen kan gewoon, de linker helft is gewoon te berijden
Dat heb ik dan ook gedaan vanmorgenquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat ben je dan aan het zeuren op mensen die 50 rijden. Knal er gewoon voorbij met je busje.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:49 schreef rival het volgende:
[..]
Gelukkig zijn buschauffeurs en vrachtwagenchauffeurs wel altijd onschuldigquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Automobilisten vergissen zich altijd in de remweg van een vrachtwagen of bus, en denken dat een gaatje van 8 meter genoeg is om even tussendoor te schieten. Oorzaak meteen duidelijk toch?
Niets van waar, de meeste moderne bussen kunnen dat net zo makkelijk doen als minig klein autotjequote:Op dinsdag 21 december 2010 10:49 schreef rival het volgende:
[..]
Dat hoor je mij niet zeggen. Er zijn idioten genoegquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig zijn buschauffeurs en vrachtwagenchauffeurs wel altijd onschuldig
Wat ben je dan aan het miepen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat heb ik dan ook gedaan vanmorgen
En jij bent daar 1 van. 100 willen als de rest 50 rijdtquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat hoor je mij niet zeggen. Er zijn idioten genoeg
hallo je vergeet eventjes 10%quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig zijn buschauffeurs en vrachtwagenchauffeurs wel altijd onschuldig
7% toch?quote:
en toch een sliert auto's achter je, hoe kan dat nouquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niets van waar, de meeste moderne bussen kunnen dat net zo makkelijk doen als minig klein autotje
Dat het gewoon niet nodig is, iig niet hier rondom Rotterdam, zelfs met de personenwagen kun je gewoon normaal rijden.. Ik snap dat angstige van mensen niet, die luisteren te veel naar de radio, en nemen alles te letterlijk.. Pure bangmakerij..quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Jofu ga je volgend jaar meedoen aan de dakar?
Jij als geweldige chauffeur moet dat wel kunnen natuurlijk
Ja, het is helemaal niet glad, iedereen moet gewoon met 140 doorkarren.quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat het gewoon niet nodig is, iig niet hier rondom Rotterdam, zelfs met de personenwagen kun je gewoon normaal rijden.. Ik snap dat angstige van mensen niet, die luisteren te veel naar de radio, en nemen alles te letterlijk.. Pure bangmakerij..
Als het te betalen was zou ik 't nog doen ookquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Jofu ga je volgend jaar meedoen aan de dakar?
Jij als geweldige chauffeur moet dat wel kunnen natuurlijk
Amsterdam - Dakar kost niet zoveel geld hoorquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als het te betalen was zou ik 't nog doen ook
Nooit last van, tenzij ze perse 140 willen rijden waar je toch maar 100 mag..quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:52 schreef rival het volgende:
[..]
en toch een sliert auto's achter je, hoe kan dat nou
Ik zit je ook maar een beetje te plagenquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het heeft geen zin om de verschillen uit te gaan leggen, want de gemiddelde automobilist snapt het toch niet. Pas als ze een keer ervaren hebben hoe het is en wat het verschil is gaan ze het een beetje snappen.
ohja jij speelt natuurlijk rechter want je bent beroepschauffeurquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nooit last van, tenzij ze perse 140 willen rijden waar je toch maar 100 mag..
Beroepschauffeurs zijn immers de baas op de weg.quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:55 schreef rival het volgende:
[..]
ohja jij speelt natuurlijk rechter want je bent beroepschauffeur
Jij ook alquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:54 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zit je ook maar een beetje te plagen
Jamaar ik betaal toch ook wegenbelastingquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Beroepschauffeurs zijn immers de baas op de weg.!
Wat denk jij dan, er moet gewoon overal een aparte rijbaan komen voor ze en boetes zijn altijd onterechtquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Beroepschauffeurs zijn immers de baas op de weg.!
Die aparte rijbaan klinkt nog geweldig ookquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat denk jij dan, er moet gewoon overal een aparte rijbaan komen voor ze en boetes zijn altijd onterecht
last van de kou, last van het zonnetje.. last van je rug.... Je bent gewoon een lastquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb last van het zonnetje, schijnt fel in mn gezicht.
Holy crap. I pity the fool that has to live with you. Mijn god wat klaag jij ongelooflijk veel. Echt niet normaal. Je bent altijd de zieligste, de ergste, de meeste pijn. NIETS is goed.quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb last van het zonnetje, schijnt fel in mn gezicht.
Ik heb geen last van de kouquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:58 schreef rival het volgende:
[..]
last van de kou, last van het zonnetje.. last van je rug.... Je bent gewoon een last
Inderdaad, bussen en vrachtwagens verbannen naar de bermquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die aparte rijbaan klinkt nog geweldig ook
"Vrouw" noemen we zoiets.quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:58 schreef rival het volgende:
[..]
last van de kou, last van het zonnetje.. last van je rug.... Je bent gewoon een last
quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Inderdaad, bussen en vrachtwagens verbannen naar de bermmooie rijbaan voor ze
Ik zat meer te denken aan een ondergrondse rijbaan ofzo voor zequote:Op dinsdag 21 december 2010 10:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Inderdaad, bussen en vrachtwagens verbannen naar de bermmooie rijbaan voor ze
Toch blijf je een inferieure weggebruiker!quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:56 schreef rival het volgende:
[..]
Jamaar ik betaal toch ook wegenbelasting
Zegt de fietserquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Toch blijf je een inferieure weggebruiker!
Idd! Vrachtwagens en bussen een eigen baan, wat zal dat heerlijk rijdenquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die aparte rijbaan klinkt nog geweldig ook
Nee, dat ben ik met mijn paard, maar ik betaal dan ook geen wegenbelasting, dus het is te verklarenquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Toch blijf je een inferieure weggebruiker!
kijk, daar heb je t alquote:
Hou dat ding lekker in de bak!!quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik met mijn paard, maar ik betaal dan ook geen wegenbelasting, dus het is te verklaren
terug schakelen met tussengas *plof* *plof* zijn ze zo van de wegquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hou dat ding lekker in de bak!!
Beetje de openbare weg vervuilen met dat beest
Geweldig toch die fietsers die zonder licht fietsen en dan 's avonds snel voor je auto langsschieten, want jij kan toch wel remmen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Wij fietsers zijn er alleen maar om aangereden te worden.
Dat doe ik speciaal voor de prof chauffeurs, hebben ze nog wat te klagen op automobilistenquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hou dat ding lekker in de bak!!
Beetje de openbare weg vervuilen met dat beest
leuk, auto dwars laten gaan met deze gladheid, schrikken zequote:Op dinsdag 21 december 2010 11:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geweldig toch die fietsers die zonder licht fietsen en dan 's avonds snel voor je auto langsschieten, want jij kan toch wel remmen.
Mjah maar dat lukt niet echt nu met die gladheid
Ah, jij bent er zo eentje. Door zo'n dude is mijn paard bijna verongelukt, was erg prettig.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
terug schakelen met tussengas *plof* *plof* zijn ze zo van de weg
Ik ga mijn zweep en lakleren korset er even bij pakken om m'n woede kracht bij te zettenquote:
quote:
check PIquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, jij bent er zo eentje. Door zo'n dude is mijn paard bijna verongelukt, was erg prettig.
You go get him girlquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga mijn zweep en lakleren korset er even bij pakken om m'n woede kracht bij te zetten
*in auto naar +kut gaatquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga mijn zweep en lakleren korset er even bij pakken om m'n woede kracht bij te zetten
Zo ging ik gisteren bij een vriendin van me door de straat.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
leuk, auto dwars laten gaan met deze gladheid, schrikken ze
Hoe moet ik een duim omlaag als grap opvatten?quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
check PIals ik een paard zie, schakel ik op, laat ik het gas los en rij ik er zo rustig mogelijk voorbij. Tot ik ruime afstand heb genomen en dan trek ik weer op. Dit doe ik altijd, zelfs als ik ongelofelijk veel haast heb of een rally aan t rijden ben
ik ga geen paarden laten verongelukken
Goed zoquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat doe ik speciaal voor de prof chauffeurs, hebben ze nog wat te klagen op automobilisten
zo dom, twee wichten gingen wel ff oversteken terwijl ik de bocht om moest, maar ik haalde t niet dus ik moest em ff dwars gooien om de bocht te halen ipv de stoep, dat kon prima, de weg was breed genoeg, ware het niet dat die dozen er al opstondenquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo ging ik gisteren bij een vriendin van me door de straat.
Niet geheel vrijwillig
dat ik het afkeurquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe moet ik een duim omlaag als grap opvatten?
Mensen die de stoep te glad vinden om op te lopen en dus maar op de weg gaan lopenquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zo dom, twee wichten gingen wel ff oversteken terwijl ik de bocht om moest, maar ik haalde t niet dus ik moest em ff dwars gooien om de bocht te halen ipv de stoep, dat kon prima, de weg was breed genoeg, ware het niet dat die dozen er al opstondenze konden dus mooi aan de kant springen
Euhm okequote:Op dinsdag 21 december 2010 11:11 schreef PeuRac het volgende:
terwijl ik de bocht om moest, maar ik haalde t niet dus ik moest em ff dwars gooien om de bocht te halen ipv de stoep, dat kon prima, de weg was breed genoeg,
ik rij waar ik wil rijden, als voetganger heb je niks te zoeken op de weg, net als een fietser op de doorgaande weg. Jammer dat je natte voetjes krijgt van de sneeuw. Dat heb je liever dan 2 gebroken knieën omdat je mn voorbumper tegenkomtquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mensen die de stoep te glad vinden om op te lopen en dus maar op de weg gaan lopen![]()
Geweldig ook dat ze je dan zo woest aankijken omdat je het gore lef hebt om hun richting op te glijden
ik ging wat hard de bocht om jaquote:
waar is die te krijgen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Volg de cursus "PI's voor dummies" nog even.
Met dit weer ga ik gewoon op de doorgaande weg fietsen als ze het fietspad niet strooien hoor. Automobilisten zijn echt niet beter dan andere weggebruikers.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik rij waar ik wil rijden, als voetganger heb je niks te zoeken op de weg, net als een fietser op de doorgaande weg. Jammer dat je natte voetjes krijgt van de sneeuw. Dat heb je liever dan 2 gebroken knieën omdat je mn voorbumper tegenkomt
Weet je dat stoere past helemaal niet bij je lookquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik rij waar ik wil rijden, als voetganger heb je niks te zoeken op de weg, net als een fietser op de doorgaande weg. Jammer dat je natte voetjes krijgt van de sneeuw. Dat heb je liever dan 2 gebroken knieën omdat je mn voorbumper tegenkomt
quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je dat stoere past helemaal niet bij je look
quote:Ze willen de sirene niet aanzetten... jammer hoor
Fok is Fokking with you!quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:21 schreef Samzz het volgende:
Gelukkig krijg ik steeds pm notificaties terwijl ik geen pm heb.
A Fok Christmas Carolquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:21 schreef Samzz het volgende:
huh, jij optreden? Met/als wat?quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:23 schreef Ang3l het volgende:
Aaaargh.... donderdag optreden voor 't glazen huis
Hopelijk staat "Krea" nog op je to do lijstje.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:20 schreef missbehavin het volgende:
al 2 dingen van mijn to-do-lijstje kunnen wegstrepen
klopt wij zijn niet beter, wel iets "steviger" mochten we in contact komen met elkaarquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Met dit weer ga ik gewoon op de doorgaande weg fietsen als ze het fietspad niet strooien hoor. Automobilisten zijn echt niet beter dan andere weggebruikers.
nog maar 34581 "dingen" voor mequote:Op dinsdag 21 december 2010 11:20 schreef missbehavin het volgende:
al 2 dingen van mijn to-do-lijstje kunnen wegstrepen
nog 34.582 dingen te gaan
Gelukkig hebben automobilisten altijd schuldquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:23 schreef rival het volgende:
[..]
klopt wij zijn niet beter, wel iets "steviger" mochten we in contact komen met elkaar
Ik zing, dans, acteer, jongleer, slik degens en spuw vuur.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hopelijk staat "Krea" nog op je to do lijstje..
opgelostquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:21 schreef Samzz het volgende:
Bij mij wel. Goede voornemen van 2011: alle [Singles] mannen een "kratje bier" gevenquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hopelijk staat "Krea" nog op je to do lijstje..
klinkt foutquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eerst de betaalde klusjes maar doe
quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zing, dans, acteer, jongleer, slik degens en spuw vuur.
Dus ik weet nog niet wat, maar het is met Celine Dion.Oh hoe laat!? Dat moet ik zien natuurlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
[..]
Dus ik weet nog niet wat, maar het is met Celine Dion.Ik ga heus wel kijken natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Uhuhquote:
Dit is echt een voorzet van formaat, MB.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:25 schreef missbehavin het volgende:
Ik denk dat ik eerst de betaalde klusjes maar doe
[..]
Dus ik weet nog niet wat, maar het is met Celine Dion.hoe laat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit is echt een voorzet van formaat, MB.
Ik wil graag speciaal zijn, Ang3l.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:25 schreef Ang3l het volgende:
Bij mij wel. Goede voornemen van 2011: alle [Singles] mannen een "kratje bier" geven
Is dat je latest lokmiddel?quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij mij wel. Goede voornemen van 2011: alle [Singles] mannen een "kratje bier" geven
tenzij wij onze onschuld kunnen bewijzenquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig hebben automobilisten altijd schuld
Ik ken de wetquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:26 schreef rival het volgende:
[..]
tenzij wij onze onschuld kunnen bewijzen
precies en met gladheid midden op de weg gaan staan....quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:26 schreef rival het volgende:
[..]
tenzij wij onze onschuld kunnen bewijzen
lekkerquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kan als automobilist ook rustig de bochten om gaanquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
precies en met gladheid midden op de weg gaan staan....
Ik ook, en ben er niet eens voor naar school gegaanquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken de wetTenminste... Ik doe goed alsof
Neeh, dat is niet spannendquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan als automobilist ook rustig de bochten om gaan
Weet ik nog nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh hoe laat!? Dat moet ik zien natuurlijk!
Dat hoeft ook niet, iedere Nederlander is verplicht de wet te kennenquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:28 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ook, en ben er niet eens voor naar school gegaan
Ik verwacht een pm met de exacte tijd ja!quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet ik nog nietkrijgen we nog door.
Latest? Daar is zelfs een Fokke & Sukke van gemaakt joh!quote:
de mogelijkheden zijn eindeloosquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:30 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga maar eens naar Huizen op en neervoor 1 klein stom kut ding
Die stuur jij dan door ?quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik verwacht een pm met de exacte tijd ja!
Latest is toch shampoo?quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Latest? Daar is zelfs een Fokke & Sukke van gemaakt joh!
elk regeltje?quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, iedere Nederlander is verplicht de wet te kennen
Oh..dus wegens succes verlengd?quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Latest? Daar is zelfs een Fokke & Sukke van gemaakt joh!
Hmmm kokos!quote:
quote:
Dan wens ik je veel succesquote:
Zijn twee auto's achter elkaar al een file?quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:32 schreef PeuRac het volgende:
LOL, geenfile.nl geeft een file aan bij mij in de straat
blijkbaarquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zijn twee auto's achter elkaar al een file?
Waar een wil is, is een weg.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zijn twee auto's achter elkaar al een file?
Altijd tochquote:
Gelukkig kende ik die ook nog nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:34 schreef STING het volgende:
[..]
Waar een wil is, is een weg.
Waar meer willen zijn, is een file
ha sammetjequote:
Vooral ik, zo'n jong, groen blaadje met geen flauw benul van de wereldquote:
alles voor en om het glazenhuis is 24/7 te volgen op 3fm.nlquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ha sammetjeben je weer beter meiske?
angel: kom je op tv? welke zender en hoe laat en welke dag enzo? zienzienzien!
quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vooral ik, zo'n jong, groen blaadje met geen flauw benul van de wereld
ik schrok alquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan wens ik je veel succes
Nee, alleen globaal geloof ik... De wet binnenstebuiten kennen is alleen weggelegd voor advocaten en rechters
Inderdaad.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vooral ik, zo'n jong, groen blaadje met geen flauw benul van de wereld
Je lacht me toch niet uit hequote:
Jong, naief?quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je lacht me toch niet uit heIk ben nog jong en naïef, dat kan ik echt niet hebben
Nu alleen nog in m'n wangetjes knijpen en ik voel me op en top kindjequote:
Ik knijp wel ergens anders inquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu alleen nog in m'n wangetjes knijpen en ik voel me op en top kindje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |