Godt straft meteen!quote:Op dinsdag 21 december 2010 04:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
Goedemorgen Q. en Godt, ik word gelijk afgestraft voor het gister vrij zijn!
Wat is het voor een onderzoek?quote:Op dinsdag 21 december 2010 08:00 schreef Yuki het volgende:
Mogguh dus
Damn... Wilde ik mijn moeder nog bellen om haar succes te wensen met het eerste onderzoek vandaag, was ze nét de deur uit. En dr mobiel neemt ze niet meer op
Hartfoto's maken met een radioactieve isotoop, en vandaag krijgt ze een middel erbij toegediend dat haar hart wat opjaagt, alsof ze redelijk zwaar lichamelijk actief is geweest. Zelf kan ze namelijk geen fietstest doen ofzo, dus versnellen ze haar hartslag maar chemischquote:
YUKI!quote:Op dinsdag 21 december 2010 07:56 schreef Yuki het volgende:
Q!
Snuit!
Oshiro!
Dustpuppy!
xFriendx!
Myraela!
Net goed. Homo.quote:Op dinsdag 21 december 2010 04:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
Goedemorgen Q. en Godt, ik word gelijk afgestraft voor het gister vrij zijn!
Dat klinkt wel heftig. Sterkte voor jou en je moeder danquote:Op dinsdag 21 december 2010 08:07 schreef Yuki het volgende:
Hartfoto's maken met een radioactieve isotoop, en vandaag krijgt ze een middel erbij toegediend dat haar hart wat opjaagt, alsof ze redelijk zwaar lichamelijk actief is geweest. Zelf kan ze namelijk geen fietstest doen ofzo, dus versnellen ze haar hartslag maar chemisch
ANG3L!!quote:
Thanksquote:Op dinsdag 21 december 2010 08:12 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heftig. Sterkte voor jou en je moeder dan
Deugniet, niet zo haten jij swa.quote:
Resettenquote:Op dinsdag 21 december 2010 08:40 schreef Yuki het volgende:
Euh... Wat doet de resetknop?
Ik heb er net op gedrukt namelijk
quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:09 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
Pa en ma waren om half zes thuis
Om half een zijn ze opgestegen en ipv naar Dusseldorf te gaan, vlogen ze naar Keulen en zijn toen met de bus naar Dusseldorf gebracht, dan van Dusseldorf naar Glanerbrugquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dan hebben ze een flinke rit gehad
Wordt je niet vrolijk van zoietsquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Om half een zijn ze opgestegen en ipv naar Dusseldorf te gaan, vlogen ze naar Keulen en zijn toen met de bus naar Dusseldorf gebracht, dan van Dusseldorf naar Glanerbrug
Nee, klopt. Maar goed, thuis komen is het belanngrijkstequote:Op dinsdag 21 december 2010 09:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wordt je niet vrolijk van zoietsmaar ongetwijfeld beter dan dagen lang op t vliegveld zitten.
Hier in het koude Emmen is het -12.. Het warme Utrecht was -4 bij vertrek.. De ijstijd komt eraan!quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, klopt. Maar goed, thuis komen is het belanngrijkste
Ik heb vandaag voor 't eerst met kleren aan geslapen, het was zo koud
Echtquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, klopt. Maar goed, thuis komen is het belanngrijkste
Ik heb vandaag voor 't eerst met kleren aan geslapen, het was zo koud
aah, dat verklaard een boelquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hier in het koude Emmen is het -12.. Het warme Utrecht was -4 bij vertrek.. De ijstijd komt eraan!
Welkom in Emmenquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hier in het koude Emmen is het -12.. Het warme Utrecht was -4 bij vertrek.. De ijstijd komt eraan!
ja doe eens open danquote:
Ik heb het gewoon niet meer warm gekregenquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Echtheb niks van die kou gemerkt vannacht. Misschien dat het bij jou kouder was?
Achterdeur is zelden tot nooit op slotquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon niet meer warm gekregen
Maar nu is 't lekker in bed
Warmtequote:Op dinsdag 21 december 2010 09:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb t hier ook wel lekker warm
Boobsquote:
kan ook zijn dat t me niet zoveel boeit op een forumquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het wort wel een keer teid dad je stam+t leerd.
handig als je je sleutel vergeetquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Achterdeur is zelden tot nooit op slot
quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:24 schreef PeuRac het volgende:
kan ook zijn dat t me niet zoveel boeit op een forum
Ja, stukken beterquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boobs![]()
Hoe voel je je nu? Al wat opgeknapt?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, stukken beterNog wel spierpijn, maar helemaal niks misselijk meer!
Goedzoquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, stukken beterNog wel spierpijn, maar helemaal niks misselijk meer!
That's where I'm trappedquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Whehehe!Emmen in het midden van het ijs!
quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
That's where I'm trapped![]()
Verdomme wil ik net even stofzuigen, schiet het me in de rug. Ga dood van de pijn nu
Heb je het weer verneukt.quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:32 schreef Yuki het volgende:
Tijd om te werken als IT mijn systeem aan de praat krijgt
fei*O*quote:
Zelfs ademhalen doet nu pijnquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik weet hoe het voelt... rug goed warm houden is het beste
quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:47 schreef rival het volgende:
'Het wordt één grote chaos!'
"We krijgen vandaag en morgen te maken met echt heel bar slecht winterweer. Ik voorspel één grote chaos met veel neerslag in de vorm van sneeuw en ijzel." Positief is wel dat de weerman een witte kerst verwacht. "Voor het weekend voorzie ik opnieuw langdurige vorst en voor het grootste deel van ons land een witte kerst. Kan het mooier?"
Kleine ijstijdHou op zeg!
Volgens weerdeskundigen en wetenschappers zijn deze extreme weersomstandigheden mogelijk het begin van een nieuwe periode in de klimaatgeschiedenis. Er zijn sterke aanwijzingen dat we beland zijn in de Kleine IJstijd. Als dat uitkomt krijgen we tientallen jaren zeker te maken met ijzingwekkende winters.
Opa Beelen zei net dat het ging dooien donderdag en vrijdag!quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:47 schreef rival het volgende:
'Het wordt één grote chaos!'
"We krijgen vandaag en morgen te maken met echt heel bar slecht winterweer. Ik voorspel één grote chaos met veel neerslag in de vorm van sneeuw en ijzel." Positief is wel dat de weerman een witte kerst verwacht. "Voor het weekend voorzie ik opnieuw langdurige vorst en voor het grootste deel van ons land een witte kerst. Kan het mooier?"
Kleine ijstijd
Volgens weerdeskundigen en wetenschappers zijn deze extreme weersomstandigheden mogelijk het begin van een nieuwe periode in de klimaatgeschiedenis. Er zijn sterke aanwijzingen dat we beland zijn in de Kleine IJstijd. Als dat uitkomt krijgen we tientallen jaren zeker te maken met ijzingwekkende winters.
jamaar piet paulusma zei datquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:49 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Opa Beelen zei net dat het ging dooien donderdag en vrijdag!
Piet Paulusma is een alcoholist!quote:
Dronken mensen zeggen altijd de waarheidquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:51 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Piet Paulusma is een alcoholist!
quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:51 schreef rival het volgende:
[..]
Dronken mensen zeggen altijd de waarheid
Maar ben je nu je meisje misgelopen?quote:
En een dronken vrouw is een engel in bed, maar de enige weersverwachting die je daarvan af kunt leiden is warm en nat!quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:51 schreef rival het volgende:
Witte kerst lijkt uit te blijvenquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:54 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
En een dronken vrouw is een engel in bed, maar de enige weersverwachting die je daarvan af kunt leiden is warm en nat!
eerder een duveltjequote:Op dinsdag 21 december 2010 09:54 schreef DustPuppy het volgende:
En een dronken vrouw is een engel in bed
Eeeeehm, ja, uhuh, surequote:Op dinsdag 21 december 2010 09:51 schreef rival het volgende:
[..]
Yepz, die was toen al aan het rondrijden in Arizona.quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar ben je nu je meisje misgelopen?
Ah bummer zegquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Yepz, die was toen al aan het rondrijden in Arizona.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:54 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
En een dronken vrouw is een engel in bed, maar de enige weersverwachting die je daarvan af kunt leiden is warm en nat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |