Godt straft meteen!quote:Op dinsdag 21 december 2010 04:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
Goedemorgen Q. en Godt, ik word gelijk afgestraft voor het gister vrij zijn!
Wat is het voor een onderzoek?quote:Op dinsdag 21 december 2010 08:00 schreef Yuki het volgende:
Mogguh dus
Damn... Wilde ik mijn moeder nog bellen om haar succes te wensen met het eerste onderzoek vandaag, was ze nét de deur uit. En dr mobiel neemt ze niet meer op
Hartfoto's maken met een radioactieve isotoop, en vandaag krijgt ze een middel erbij toegediend dat haar hart wat opjaagt, alsof ze redelijk zwaar lichamelijk actief is geweest. Zelf kan ze namelijk geen fietstest doen ofzo, dus versnellen ze haar hartslag maar chemischquote:
YUKI!quote:Op dinsdag 21 december 2010 07:56 schreef Yuki het volgende:
Q!
Snuit!
Oshiro!
Dustpuppy!
xFriendx!
Myraela!
Net goed. Homo.quote:Op dinsdag 21 december 2010 04:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
Goedemorgen Q. en Godt, ik word gelijk afgestraft voor het gister vrij zijn!
Dat klinkt wel heftig. Sterkte voor jou en je moeder danquote:Op dinsdag 21 december 2010 08:07 schreef Yuki het volgende:
Hartfoto's maken met een radioactieve isotoop, en vandaag krijgt ze een middel erbij toegediend dat haar hart wat opjaagt, alsof ze redelijk zwaar lichamelijk actief is geweest. Zelf kan ze namelijk geen fietstest doen ofzo, dus versnellen ze haar hartslag maar chemisch
ANG3L!!quote:
Thanksquote:Op dinsdag 21 december 2010 08:12 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heftig. Sterkte voor jou en je moeder dan
Deugniet, niet zo haten jij swa.quote:
Resettenquote:Op dinsdag 21 december 2010 08:40 schreef Yuki het volgende:
Euh... Wat doet de resetknop?
Ik heb er net op gedrukt namelijk
quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:09 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
Pa en ma waren om half zes thuis
Om half een zijn ze opgestegen en ipv naar Dusseldorf te gaan, vlogen ze naar Keulen en zijn toen met de bus naar Dusseldorf gebracht, dan van Dusseldorf naar Glanerbrugquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dan hebben ze een flinke rit gehad
Wordt je niet vrolijk van zoietsquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Om half een zijn ze opgestegen en ipv naar Dusseldorf te gaan, vlogen ze naar Keulen en zijn toen met de bus naar Dusseldorf gebracht, dan van Dusseldorf naar Glanerbrug
Nee, klopt. Maar goed, thuis komen is het belanngrijkstequote:Op dinsdag 21 december 2010 09:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wordt je niet vrolijk van zoietsmaar ongetwijfeld beter dan dagen lang op t vliegveld zitten.
Hier in het koude Emmen is het -12.. Het warme Utrecht was -4 bij vertrek.. De ijstijd komt eraan!quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, klopt. Maar goed, thuis komen is het belanngrijkste
Ik heb vandaag voor 't eerst met kleren aan geslapen, het was zo koud
Echtquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, klopt. Maar goed, thuis komen is het belanngrijkste
Ik heb vandaag voor 't eerst met kleren aan geslapen, het was zo koud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |