verbittering en wrok, gepost zonder 1 smiley.quote:
Hehe, you saw it tooquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
verbittering en wrok, gepost zonder 1 smiley.
Mooi.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
verbittering en wrok, gepost zonder 1 smiley.
Mooi.
Het heeft geen zin om de verschillen uit te gaan leggen, want de gemiddelde automobilist snapt het toch niet. Pas als ze een keer ervaren hebben hoe het is en wat het verschil is gaan ze het een beetje snappen.quote:
hoe weet je dat ze niet hoeven?quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar als je niet durft, en je HOEFT de weg niet op, ga dan ook niet de weg op..
As je geen wagen rijdt ben juh niet belangrijkquote:
Sorry hoor dat niet iedereen zo ervaren is als jij!!quote:
Ja op het moment dat ik achter zown iemand zit wil ik er ook graag voorbij.quote:
Dan ga je er toch voorbij? Of zijn de linker weghelften gesloten?quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:41 schreef rival het volgende:
[..]
Ja op het moment dat ik achter zown iemand zit wil ik er ook graag voorbij.
maar je weet toch al dat het zo is.... en je kan er niks tegen doen...
ohja we zijn geen beroepschauffeursquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
As je geen wagen rijdt ben juh niet belangrijk.
+1quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan ga je er toch voorbij? Of zijn de linker weghelften gesloten?
nee, en als je dat wel bent ben je foutloos, er verongelukken nooit touringbussen etc, vrachtwagens scharen nooit oidquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:43 schreef rival het volgende:
[..]
ohja we zijn geen beroepschauffeurs
niet overal kan je inhalen maar hey, mij hoor je niet klagen ik ben gek op de sneeuwquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan ga je er toch voorbij? Of zijn de linker weghelften gesloten?
je snapt het niet. waarschijnlijk ging voor hun een automobilist in de fout waardoor dit kon gebeuren.quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, en als je dat wel bent ben je foutloos, er verongelukken nooit touringbussen etc, vrachtwagens scharen nooit oid.
* PeuRac heeft CCV-D1quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:43 schreef rival het volgende:
[..]
ohja we zijn geen beroepschauffeurs
Lang leve 100km mogen rijden met de touringcarquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:42 schreef HeatWave het volgende:
Vrachtwagens en bussen moeten gewoon niet inhalen, klaar. Die 2 km verschil overleef je ook wel.
Maar dat komt dan door een automobilist, een fietser of door het feit dat mars zo helder is die avondquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, en als je dat wel bent ben je foutloos, er verongelukken nooit touringbussen etc, vrachtwagens scharen nooit oid.
90% van de gevallen is het wel zo..quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:44 schreef rival het volgende:
[..]
je snapt het niet. waarschijnlijk ging voor hun een automobilist in de fout waardoor dit kon gebeuren.
Uhuh, ga door, vertel meerquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
90% van de gevallen is het wel zo..
50quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lang leve 100km mogen rijden met de touringcar
93% zelfs heb ik gelezenquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
90% van de gevallen is het wel zo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |