dat ik het afkeurquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe moet ik een duim omlaag als grap opvatten?
Mensen die de stoep te glad vinden om op te lopen en dus maar op de weg gaan lopenquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zo dom, twee wichten gingen wel ff oversteken terwijl ik de bocht om moest, maar ik haalde t niet dus ik moest em ff dwars gooien om de bocht te halen ipv de stoep, dat kon prima, de weg was breed genoeg, ware het niet dat die dozen er al opstondenze konden dus mooi aan de kant springen
Euhm okequote:Op dinsdag 21 december 2010 11:11 schreef PeuRac het volgende:
terwijl ik de bocht om moest, maar ik haalde t niet dus ik moest em ff dwars gooien om de bocht te halen ipv de stoep, dat kon prima, de weg was breed genoeg,
ik rij waar ik wil rijden, als voetganger heb je niks te zoeken op de weg, net als een fietser op de doorgaande weg. Jammer dat je natte voetjes krijgt van de sneeuw. Dat heb je liever dan 2 gebroken knieën omdat je mn voorbumper tegenkomtquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mensen die de stoep te glad vinden om op te lopen en dus maar op de weg gaan lopen![]()
Geweldig ook dat ze je dan zo woest aankijken omdat je het gore lef hebt om hun richting op te glijden
ik ging wat hard de bocht om jaquote:
waar is die te krijgen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Volg de cursus "PI's voor dummies" nog even.
Met dit weer ga ik gewoon op de doorgaande weg fietsen als ze het fietspad niet strooien hoor. Automobilisten zijn echt niet beter dan andere weggebruikers.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik rij waar ik wil rijden, als voetganger heb je niks te zoeken op de weg, net als een fietser op de doorgaande weg. Jammer dat je natte voetjes krijgt van de sneeuw. Dat heb je liever dan 2 gebroken knieën omdat je mn voorbumper tegenkomt
Weet je dat stoere past helemaal niet bij je lookquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik rij waar ik wil rijden, als voetganger heb je niks te zoeken op de weg, net als een fietser op de doorgaande weg. Jammer dat je natte voetjes krijgt van de sneeuw. Dat heb je liever dan 2 gebroken knieën omdat je mn voorbumper tegenkomt
quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je dat stoere past helemaal niet bij je look
quote:Ze willen de sirene niet aanzetten... jammer hoor
Fok is Fokking with you!quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:21 schreef Samzz het volgende:
Gelukkig krijg ik steeds pm notificaties terwijl ik geen pm heb.
A Fok Christmas Carolquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:21 schreef Samzz het volgende:
Gelukkig krijg ik steeds pm notificaties terwijl ik geen pm heb.
huh, jij optreden? Met/als wat?quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:23 schreef Ang3l het volgende:
Aaaargh.... donderdag optreden voor 't glazen huis
Hopelijk staat "Krea" nog op je to do lijstje.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:20 schreef missbehavin het volgende:
al 2 dingen van mijn to-do-lijstje kunnen wegstrepen
klopt wij zijn niet beter, wel iets "steviger" mochten we in contact komen met elkaarquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Met dit weer ga ik gewoon op de doorgaande weg fietsen als ze het fietspad niet strooien hoor. Automobilisten zijn echt niet beter dan andere weggebruikers.
nog maar 34581 "dingen" voor mequote:Op dinsdag 21 december 2010 11:20 schreef missbehavin het volgende:
al 2 dingen van mijn to-do-lijstje kunnen wegstrepen
nog 34.582 dingen te gaan
Gelukkig hebben automobilisten altijd schuldquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:23 schreef rival het volgende:
[..]
klopt wij zijn niet beter, wel iets "steviger" mochten we in contact komen met elkaar
Ik zing, dans, acteer, jongleer, slik degens en spuw vuur.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |